Ogłoszenia


Zapytanie ofertowe dotyczące organizacji szkoleń dla nauczycieli pn. „Słowne i matematyczne zabawy dydaktyczne” w ramach projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca”.

02‑08‑2024 21:48:22

Projekt: Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca
FEWP.06.07-IZ.00-0002/23-00
Słupca, dnia 02.08.2024 r.
 

ORL.041.2.2023
Do: według rozdzielnika
ZAPYTANIE OFERTOWE
Pn: Szkolenia dla nauczycieli – „Słowne i matematyczne zabawy dydaktyczne" do projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2021 – 2027  Działanie 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe – projekty konkursowe.

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 
Gmina Miejska Słupca
ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
2. Rodzaj zamówienia: usługi

3. Tryb udzielenia zamówienia:

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wskazanej ustawy.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2021– 2027 z dnia 18 listopada 2022 r. wydane przez Ministerstwo Rozwoju.

4. Nazwa zamówienia: 

Pn: Szkolenia dla nauczycieli – „Słowne i matematyczne zabawy dydaktyczne" do projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Działanie 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe – projekty konkursowe.

5. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia (warsztatów) dla 13 nauczycieli Przedszkola nr 1  z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy, ul. Okopowa 4A, 62 - 400 Słupca - zgodnie z załącznikiem nr  7.
2) Program warsztatów ma przedstawić nauczycielom różnorodne sposoby uatrakcyjnienia zajęć z zakresu mowy i myślenia oraz pojęć matematycznych. Uczestnicy zajęć mają poznać różnorodne zabawy z literą, słowem i liczbą do wykorzystania w pracy z małymi dziećmi przy użyciu prostych środków dydaktycznych.
3)  Termin realizacji październik 2024 r.

6. Termin realizacji zamówienia:  od  01.10.2024 r. do 31.10.2024 r.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

8. Warunki udziału i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.

1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji szkoleń: „Słowne i matematyczne zabawy dydaktyczne".
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:  Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.

2) Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. 
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: 
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2) powyżej Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

3) Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:

a)  w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
b)  bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
d) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
e) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 794);
f) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
g)  który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego.

4) Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
a) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, 
b) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
c) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.

5) Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.

9. Kryteria oceny ofert: 
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży prawidłowo kompletną ofertę, spełni warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferuje najniższą łączną cenę za realizacje przedmiotu zamówienia.

10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 
3) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
5) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
7) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
8) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zamówienia – załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego.

11. Opis sposobu obliczenia ceny.

1) Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2) Wykonawca w formularzu „OFERTY” stanowiącym załącznik Nr 1 do określi łączną cenę brutto za realizację przedmiotowego zamówienia.
3) Cena oferty winna uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające  z realizacji zamówienia, musi być podana w złotych polskich cyfrowo  i słownie.
4) Wszelkie rozliczenia dotyczące zamówienia będą dokonywane w PLN.
5) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku w formularzu ofertowym.

12. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
1) Oferty należy złożyć w terminie do dnia 14 sierpnia 2024 roku do godz. 15:30  w: Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca lub poprzez ePUAP: /UMSLUPCA/SkrytkaESP. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

13. Forma składania ofert:
1. Jeśli pocztą tradycyjną: Wymaga się, by oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru: 
OFERTA
ZAPYTANIE OFERTOWE  PN: Szkolenie dla nauczycieli –„Słowne i matematyczne zabawy dydaktyczne". Szkolenia dla nauczycieli przedszkoli do projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca”.

NIE OTWIERAĆ PRZED 14.08.2024 r. godz. 15.30

14. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą e-mail: (fundusze@miasto.slupca.pl), przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba do kontaktów: Joanna Stodolna 63 2772727 wew.233, Elżbieta Kordylewska 632772727 wew.121.
  
15. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników.
1)  Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie; 
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego lub nie będzie spełniania wymogów brzegowych umożliwiających dofinansowanie realizacji projektu określonych w dokumentach programowych dla Programu Operacyjnego.
c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
d) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny;
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
f) zawiera rażąco niską cenę.
3) Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie w przypadkach uzasadnionych.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych. 
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, 
7) Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na fax lub adres pocztowy). 
8) Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

16. Informacje dotyczące zawarcia umowy: 
Umowa zostanie zawarta z wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. 

17. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać  przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

19. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
 
20. Pozostałe informacje.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
2) Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
3) W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, decyduje niższa cena.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty.
6) W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
7) W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.
8) W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy).
9) W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy zgodnie z warunkami przewidzianymi w projekcie umowy.

21. Wykaz załączników.

Załącznikami do niniejszego Zapytania Ofertowego są następujące wzory:
Oznaczenie Załącznika Nazwa Załącznika
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.
Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
Załącznik nr 5 Projekt umowy.
Załącznik nr 6 Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych 
Załącznik nr 7  Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8 Oświadczenie dot. spełniania wymogów

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe dotyczące organizacji szkoleń dla nauczycieli pn. „Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu” w ramach projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca”.

02‑08‑2024 21:31:48

Projekt: Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca
FEWP.06.07-IZ.00-0002/23-00
Słupca, dnia 02.08.2024 r.
 

ORL.041.2.2023
Do: według rozdzielnika
ZAPYTANIE OFERTOWE
Pn: Szkolenia dla nauczycieli – „Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu" do projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2021 – 2027  Działanie 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe – projekty konkursowe.

1. Nazwa i adres Zamawiającego: 
Gmina Miejska Słupca
ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
2. Rodzaj zamówienia: usługi

3. Tryb udzielenia zamówienia:

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wskazanej ustawy.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2021– 2027 z dnia 18 listopada 2022 r. wydane przez Ministerstwo Rozwoju.

4. Nazwa zamówienia: 

Pn: Szkolenia dla nauczycieli –„Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu" do projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Działanie 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe – projekty konkursowe.

5. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia dla 13 nauczycieli Przedszkola nr 1  z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy, ul. Okopowa 4A, 62 - 400 Słupca - zgodnie z załącznikiem nr  7.
2) Uczestnik po ukończeniu formy doskonalenia dysponuje wiedzą ogólną z zakresu zaburzeń rozwojowych, potrafi wspomagać funkcjonowanie dziecka ze spektrum autyzmu w przedszkolu i w szkole, potrafi dostosować przestrzeń w placówce edukacyjnej, najbardziej optymalna do potrzeb ucznia z ASD.
3) Szkolenie online.
4) Termin realizacji styczeń 2025 r.

6. Termin realizacji zamówienia:  od  01.01.2025 r. do 31.01.2025 r.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

8. Warunki udziału i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.

1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji szkoleń: „Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu".
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:  Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.

2) Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. 
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: 
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2) powyżej Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

3) Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:

a)  w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
b)  bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
d) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
e) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 794);
f) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
g)  który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego.

4) Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
a) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, 
b) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
c) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.

5) Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.

9. Kryteria oceny ofert: 
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży prawidłowo kompletną ofertę, spełni warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferuje najniższą łączną cenę za realizacje przedmiotu zamówienia.

10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 
3) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
5) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
7) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
8) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zamówienia  – załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego.

11. Opis sposobu obliczenia ceny.

1) Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2) Wykonawca w formularzu „OFERTY” stanowiącym załącznik Nr 1 do określi łączną cenę brutto za realizację przedmiotowego zamówienia.
3) Cena oferty winna uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające  z realizacji zamówienia, musi być podana w złotych polskich cyfrowo  i słownie.
4) Wszelkie rozliczenia dotyczące zamówienia będą dokonywane w PLN.
5) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku w formularzu ofertowym.

12. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
1) Oferty należy złożyć w terminie do dnia 14 sierpnia 2024 roku do godz. 15:30  w: Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca lub poprzez ePUAP: /UMSLUPCA/SkrytkaESP. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

13. Forma składania ofert:
1. Jeśli pocztą tradycyjną: Wymaga się, by oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru: 
OFERTA
ZAPYTANIE OFERTOWE  PN: Szkolenie dla nauczycieli – „Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu". Szkolenia dla nauczycieli przedszkoli do projektu „Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miejskiej Słupca”.

NIE OTWIERAĆ PRZED 14.08.2024 r. godz. 15.30

14. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą e-mail: (fundusze@miasto.slupca.pl), przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba do kontaktów: Joanna Stodolna 63 2772727 wew.233, Elżbieta Kordylewska 632772727 wew.121.
  
15. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników.
1)  Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie; 
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego lub nie będzie spełniania wymogów brzegowych umożliwiających dofinansowanie realizacji projektu określonych w dokumentach programowych dla Programu Operacyjnego.
c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
d) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny;
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
f) zawiera rażąco niską cenę.
3) Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie w przypadkach uzasadnionych.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych. 
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, 
7) Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na fax lub adres pocztowy). 
8) Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

16. Informacje dotyczące zawarcia umowy: 
Umowa zostanie zawarta z wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. 

17. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać  przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

19. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
 
20. Pozostałe informacje.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
2) Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
3) W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, decyduje niższa cena.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty.
6) W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
7) W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.
8) W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy).
9) W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy zgodnie z warunkami przewidzianymi w projekcie umowy.

21. Wykaz załączników.

Załącznikami do niniejszego Zapytania Ofertowego są następujące wzory:
Oznaczenie Załącznika Nazwa Załącznika
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.
Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
Załącznik nr 5 Projekt umowy.
Załącznik nr 6 Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych 
Załącznik nr 7  Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8 Oświadczenie dot. spełniania wymogów

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego

22‑07‑2024 23:16:11

Stowarzyszenie KKP Słupczanka Słupca złożyło, w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego pt. ”Udział w rozgrywkach 2 ligi piłki nożnej kobiet”

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,  każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Załącznik: Skan oferty złożonej przez stowarzyszenie

Umowa o wsparcie lub powierzenie realizacji zadania publicznego zawierana jest niezwłocznie po upływie terminu zgłaszania uwag oraz po ich rozpatrzeniu.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego

04‑07‑2024 09:47:39

Stowarzyszenie Słupeckie Towarzystwo Tenisowe złożyło, w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego pt. ”Półkolonie tenisowe”

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,  każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Załącznik: Skan oferty złożonej przez stowarzyszenie

Umowa o wsparcie lub powierzenie realizacji zadania publicznego zawierana jest niezwłocznie po upływie terminu zgłaszania uwag oraz po ich rozpatrzeniu.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego

04‑07‑2024 09:43:48

Stowarzyszenie „Gumowe Szekle” złożyło, w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego pt. ”Ogólnopolski Przegląd Konkursowy Szantogranie 2024”

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,  każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Załącznik: Skan oferty złożonej przez stowarzyszenie

Umowa o wsparcie lub powierzenie realizacji zadania publicznego zawierana jest niezwłocznie po upływie terminu zgłaszania uwag oraz po ich rozpatrzeniu.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wniosek o zaopiniowanie kandydata na dyrektora Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Słupcy

19‑06‑2024 07:57:50

Słupca, dnia 18.06.2024r.


WNIOSEK 
O ZAOPINIOWANIE KANDYDATA NA DYREKTORA 
MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W SŁUPCY 
SKIEROWANY 
DO STOWARZYSZEŃ ZAWODOWYCH I TWÓRCZYCH, 
WŁAŚCIWYCH ZE WZGLĘDU 
NA RODZAJ DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ W/W INSTYTUCJĘ.


Burmistrz Miasta Słupcy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2024r. poz. 87) przed powołaniem na stanowisko Dyrektora Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Słupcy wnosi o wydanie opinii o Pani Annie Karpińskiej, jako o kandydatce na stanowisko dyrektora. 
Pani Anna Karpińska od dnia 19 sierpnia 2019r. sprawuje funkcję Dyrektora Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Słupcy, wcześniej od dnia 25 sierpnia 2018r. pełniła ob-owiązki dyrektora powyższej instytucji.
Opinię w formie pisemnej należy przedłożyć w terminie 14 dniowym, liczonym od dnia ukazania się niniejszego wniosku w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Słupcy, na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Mia-sta Słupcy, w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy, przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta w Słupcy (ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca) lub e-mailem na adres um@miasto.slupca.pl. 
Na kopercie (lub w tytule e-maila) należy dopisać: Opinia o kandydacie na dyrektora Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Słupcy.

Informacja prawna:
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2024, poz. 87) dyrektora instytucji kultury powołuje organizator na czas określony, po zaciągnięciu opinii związków zawodo-wych działających w tej instytucji kultury oraz stowarzyszeń zawodowych i twórczych właściwych ze względu na rodzaj działal-ności prowadzonej przez instytucję. Odwołanie dyrektora następuje w tym samym trybie. Zaciągnięcie opinii związków zawodo-wych oraz stowarzyszeń zawodowych i twórczych nie jest konieczne w przypadku wyłonienia kandydata na dyrektora w drodze konkursu, o którym mowa w art. 16 ustawy.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o uchwaleniu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego  dla miasta Słupcy

03‑06‑2024 09:20:56

OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o uchwaleniu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 
dla miasta Słupcy

Na podstawie art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023r poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Słupca uchwały Nr II/5/2024 z dnia 23 maja 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy.
Z treści zmiany planów, uzasadnieniem do ww. uchwały Rady Miasta Słupca ( art. 42 pkt 2 ww. ustawy), oraz treścią podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ww. ustawy, można się zapoznać:
- na stronie BIP Urzędu Miasta Słupca https://www.bip.umslupca.finn.pl/
- w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca.

Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Jacek Szczap

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o uchwaleniu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy

06‑05‑2024 07:50:40

OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o uchwaleniu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy

Na podstawie art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023r poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Słupca uchwały Nr LV/399/2024 z dnia 25 kwietnia 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy.
Z treścią zmiany studium, uzasadnieniem do ww. uchwały Rady Miasta Słupcy ( art. 42 pkt 2 ww. ustawy), oraz treścią podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ww. ustawy, można się zapoznać:
- na stronie BIP Urzędu Miasta Słupca https://www.bip.umslupca.finn.pl/
- w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca.

Pełniący funkcję Burmistrza Miasta Słupcy
Jacek Szczap

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE w/s konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca

23‑04‑2024 07:32:08

OGŁOSZENIE
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca
Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
Konsultacje przeprowadzone będą od 29 kwietnia do 3 czerwca 2024 roku w postaci:
1.    Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz dostępny będzie:
-    na stronie internetowej Gminy Miejskiej Słupca www.miasto.slupca.pl
-    na stronie Gminy Miejskiej Słupca w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl/
-    na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
-    drogą elektroniczną na adres e-mailowy: fundusze@miasto.slupca.pl
-    drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
-    bezpośrednio do Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (w Biurze Obsługi Klienta) godzinach pracy Urzędu.

2.    Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/cFCRUjj65Y

3.    Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostanie omówiona metodyka wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Słupcy. Spotkanie odbędzie się w dniu 16.05.2024 roku o godz. 12:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 13.05.2024 roku klikając w podany link: https://forms.office.com/e/3JCtHtaQsk. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
Uwagi do projektu uchwały można składać do 03.06.2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta w Słupcy.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl i stronie www.miasto.slupca.pl oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca:
1.    Projekt Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca,
2.    Formularz zgłaszania uwag,
3.    Mapa określająca granice obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
4.    Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Słupcy.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 39/2024 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 21 marca 2024 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2024 rok

21‑03‑2024 14:21:06

ZARZĄDZENIE NR 39/2024
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 21 marca 2024 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2024 rok

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.)1)  oraz art. 11 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) art 221, ust. 1,2,3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1270 z późn. zm.)2) oraz uchwały Nr LII/372/2023 z dnia 21.12.2023 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024, zarządzam co następuje: 

§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO poprzez organizację zadań polegających na renowacji zabytków w mieście Słupca,ochronę dóbr kultury, renowację ważnych historyczne pomników na cmentarzu św. Krzyża w Słupcy, organizację wydarzeń kulturalnych m.in. festiwali, wystaw, warsztatów, koncertów i innych wydarzeń kulturalnych skierowanych do mieszkańców miasta Słupcy przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Slupca, ul. Ratajczaka 1, dotację w wysokości: 21 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Orkiestra OSP już tyle lat dla Słupcy gra"
2. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno-Kulturalnemu, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 53, dotację w wysokości: 7 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Kultura, sztuka - plener malarski” - kwota dotacji: 3 500 zł
b) "Ochrona dóbr kultury - remont obiektów sepulklarnych w Słupcy" - kwota dotacji: 3 500 zł
3. Klubowi Seniora "Odrodzenie" w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Kilińskiego 6H dotację w wysokości: 5 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Kulturalny senior”
4. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR", 62-400 Słupca, ul. Powstańców wlkp. 28, dotacje w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Konkurs Rzeźbiarski Sculptura 2024" - kwota dotacji: 2 500 zł
b) "Muzyczne Lato - Słupca 2024" - kwota dotacji: 500 zł
6. Stowarzyszeniu ”Próba źwięku", 62-400 Słupca, ul. Kilińskiego , dotacje w wysokości: 2 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadań: 
a) "Last Minute Festival 2024„ - kwota dotacji: 1 500 zł 
b) „Projekt koncert” - kwota dotacji 1 000 zł
7. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny Cztery Pory Roku"

§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach:Upowszechniania sportu wśród dzieci i młodzieży, przez szkolenia sportowe, prowadzenie zajęć sportowych udział dzieci i młodzieży w zawodach sportowych oraz zwiększenia aktywności fizycznej oraz umiejętności sportowych mieszkańców Słupcy, prowadzenie działalności szkoleniowej i udział w zawodach sportowych, prowadzenie zajęć rekreacyjno - sportowych skierowanych do różnych grup wiekowych i społecznych, wzbogacenie oferty sportowej w gminie poprzez organizację i przeprowadzenie imprez sportowych skierowanych do szerokiej grupy uczestników i widzów, popularyzacja różnych dyscyplin sportu w mieście Słupca przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 12 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania „Z wiatrem za pan brat”
2. Stowarzyszeniu Pasjonaci Słupca, 62-400 Słupca, ul. Orzeszkowej 3/41, dotację w wysokości: 5 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Łączy nas pasja - zaszczepieni aktywnością"
3. Lidze Obrony Kraju, 61-894 Poznań, ul. Niezłomnych 1 (Zarząd Powiatowy w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18), dotację w wysokości: 5 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”
4. Klubowi Sportowemu ARENA SŁUPCA, Piotrowice, ul. Słupecka 38, 62-400 Słupca, dotację w wysokości: 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Popularyzacja Fit Model i Fitnessu Plażowego w Słupcy”

§ 3. Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM w ramach: Organizacji wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemami uzależnień, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca,
ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z Latem 2024".
2. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania „Lato pod żaglami”

§ 4. Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY w ramach: Organizacji różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, na wypoczynek letni:
1. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wlkp. 22b, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowo-wypoczynkowy w Rewalu",
2. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i  Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Żeglarskie wakacje”,

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Oświaty i Rozwoju Lokalnego oraz Skarbnikowi Miasta.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 299 Numer strony: 2  3  4  5  6  .. 30
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
11‑09‑2025 12:00:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie