Nabór kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca
Szanowni Państwo,
Burmistrz Miasta Słupca ogłasza nabór kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca
Komitet Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Miejskiej Słupca w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Miasta Słupca.
Zasady wyznaczania składu oraz działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca zostały określone w Regulaminie określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji, stanowiącym załącznik do uchwały Nr IX/58/IX/2025 Rady Miasta Słupca z dnia 13 marca 2025 r.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w Komitecie Rewitalizacji zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem a następnie złożenia formularza zgłoszeniowego w formie elektronicznej na adres: um@miasto.slupca.pl.
Możliwe jest również przesłanie formularza w formie papierowej do Urzędu Miasta drogą korespondencyjną na adres:
Urząd Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21
62-400 Słupca
Formularz zgłoszeniowy należy składać do 06 lipca 2025 r.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 63 277 27 27 wew. 233
Serdecznie zapraszamy!
Załączniki:
- Ogłoszenie Burmistrza Miasta Słupca o rozpoczęciu naboru kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca.
- Regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
- Formularz zgłoszeniowy – pisemna Deklaracja kandydata na członka Komitetu Rewitalizacji
Raporty z konsultacji
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 11 lipca 2024 r. o przystąpieniu do przeprowadzenia postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Słupca, dnia 11.07.2024 r.
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 11 lipca 2024 r.
o przystąpieniu do przeprowadzenia postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Na podstawie art. 30, art. 39 ust. 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), podaję do publicznej wiadomości informację o:
• przystąpieniu do przeprowadzenia postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035” wraz z Prognozą Oddziaływania na Środowisko,
• możliwości zapoznania się z projektami ww. dokumentów oraz stanowiskiem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu (znak: WOO-III.410.274.2024.AM.1 z dnia 12 czerwca 2024 r.) w sprawie konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz stanowiskiem Wielkopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego (znak: DN-NS.9011.622.2024 z dnia 1 lipca 2024 r.) w sprawie uzgodnienia zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu pn. ,,Strategia Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”,
• możliwości składania uwag i wniosków w terminie od dnia 11.07.2024 r. do 01.08.2024 r. (włącznie) w trybie i na zasadach określonych w dziale III, rozdział 3 art. 39-43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t,j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.).
Miejsce udostępnienia dokumentacji:
Projekt „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035” wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko oraz stanowiskami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego dostępne są w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w pokoju nr 308 i w BOK, w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz.15:30) oraz w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
Składanie uwag i wniosków
Propozycje, uwagi i wnioski można przekazać:
• w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca;
• ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu w pokoju nr 308 w godzinach pracy Urzędu;
• za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres: fundusze@miasto.slupca.pl
Termin składania uwag i wniosków od 11.07.2024 r. do 01.08.2024 (włącznie).
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.
Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2023, poz. 1094 ze zm.) uwagi i wnioski złożone po upływie wskazanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Jacek Szczap
Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Słupca, dn. 01 lipca 2024 r.
Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Działając na podstawie art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2024 r. poz. 324.), uchwały nr XL/273/14 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 maja 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Słupca oraz uchwały Nr LI/357/2023 Rady Miasta Słupcy z dnia 9 listopada 2023 roku sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035, przedstawiam niniejsze sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Przedmiot konsultacji: „Strategia Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”.
1. Podstawa prawna przeprowadzenia konsultacji: uchwała nr XL/273/14 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 maja 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Słupca oraz uchwała Nr LI/357/2023 Rady Miasta Słupcy z dnia 9 listopada 2023 roku sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035, przedstawiam niniejsze sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu
2. Cel konsultacji: poznanie opinii i uwag mieszkańców Miasta Słupca, sąsiednich gmin i ich związków, partnerów społecznych i gospodarczych oraz dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Poznaniu oraz uzyskanie informacji zwrotnej dotyczącej poszczególnych zapisów dokumentu, w tym uwzględnienie w nim potrzeb i oczekiwań grupy adresatów.
3. Termin konsultacji: od 15 maja do 19 czerwca 2024 r.
4. Podmiot przeprowadzający konsultacje: Burmistrz Miasta Słupcy
5. Formy przeprowadzenia konsultacji: zbieranie uwag w formie elektronicznej lub papierowej za pomocą udostępnionego formularza oraz przesyłania na adres mailowy wskazany w ogłoszeniu o konsultacjach, a także zebrania konsultacyjnego, które odbyło się w formule spotkania online w dniu 7 czerwca 2024 roku o godz. 12:00. W spotkaniu wzięło udział 14 osób.
6. Informacja o sposobie promowania konsultacji: ogłoszenie o konsultacjach społecznych na oficjalnej stronie internetowej Gminy Słupca z załączeniem pliku z projektem Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035 i formularzem zgłaszania uwag, opinii, propozycji zmian.
7. Informacja o uczestnikach konsultacji: w toku konsultacji społecznych wpłynął jeden formularz z jedną uwagą do projektu.
8. Ustosunkowanie się do zgłoszonych uwag wraz z uzasadnieniem
Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie w toku konsultacji społecznych.
Raport podsumowujący przeprowadzone konsultacje społeczne
Raport podsumowujący przeprowadzone konsultacje społeczne
projektu uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca
Zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278 ze zm.) przeprowadzone zostały konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca, które miały na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag, opinii i propozycji dotyczących wyznaczonego obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
Konsultacje odbyły się w terminie od dnia 29 kwietnia 2024 r. do dnia 3 czerwca 2024 r. w następujących formach:
1. Zbierania uwag i wniosków w formie papierowej oraz elektronicznej z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego. Wypełnione czytelnie formularze można było dostarczyć:
• w postaci papierowej na adres Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (w Biurze Obsługi Klienta) w godzinach pracy Urzędu;
• w postaci elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mailowy: fundusze@miasto.slupca.pl;
2. Spotkania konsultacyjnego on-line, które odbyło się w dniu 16 maja 2024 r. za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.
3. Ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/cFCRUjj65Y
Zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy o rewitalizacji, informację o konsultacjach społecznych ww. projektu uchwały, ogłoszono nie później niż w dniu rozpoczęcia konsultacji społecznych 29 kwietnia 2024 r.:
1) przez publikację w prasie;
2) przez wywieszenie w widocznym miejscu na terenie objętym dokumentem poddawanym konsultacjom w siedzibie obsługującego go urzędu;
3) przez udostępnienie informacji na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na swojej stronie internetowej;
4) w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości.
Formularz zgłaszania uwag, diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy oraz projekt ww. uchwały wraz z załącznikiem graficznym, dostępne były:
1. na stronie internetowej Gminy Miejskiej Słupca: www.miasto.slupca.pl
2. na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl/
3. w formie papierowej udostępnionej na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
Protokół z przeprowadzenia badania ankietowego
Podczas trwania konsultacji społecznych interesariusze rewitalizacji mieli możliwość wzięcia udziału w ankiecie on-line dotyczącej wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca. Liczba wypełnionych ankiet wyniosła 38. Wyniki ankietyzacji potwierdziły występowanie nagromadzenia negatywnych zjawisk w sferze społecznej oraz innych sferach na obszarze wskazanym jako obszar rewitalizacji. Wspomniane wyniki posłużą opracowaniu diagnozy szczegółowej obszaru rewitalizacji przy przygotowywaniu Gminnego Programu Rewitalizacji. Podsumowanie badania ankietowego w postaci raportu dostępne jest pod linkiem: https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=1O6fOFtP42lTfoXgaYsqU92mWNx37BxJ&id=PelUsrVwlUq3bh9cA9IKkPzDNABoK8xKmo0lhmacgB1UNDk2UFZDMDNWWEIyRlUyMjg3VlFZU0VBMiQlQCN0PWcu
Protokół z otrzymanych formularzy do zgłaszania uwag
W trakcie konsultacji społecznych w wyznaczonym terminie nie wpłynął żaden wypełniony formularz składania uwag do projektu uchwały z załącznikami.
Protokół z przeprowadzenia spotkania konsultacyjnego
Jedną z form konsultacji społecznych ww. projektu uchwały wraz z załącznikiem było spotkanie konsultacyjne on-line z interesariuszami procesu rewitalizacji, które odbyło się w dniu 16 maja 2024 r. za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Na spotkaniu konsultacyjnym przedstawiona została propozycja granic obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji oraz metodologia ich wyznaczenia. Uczestnicy mieli możliwość przedstawienia swoich wniosków, a także swobodnego udziału w dyskusji na temat wyznaczonego obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji. Podczas spotkania nie zgłoszono żadnych uwag ani propozycji zmian projektu. W spotkaniu wzięło udział 9 osób.
OGŁOSZENIE w/s konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca
Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
Konsultacje przeprowadzone będą od 29 kwietnia do 3 czerwca 2024 roku w postaci:
1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
Formularz dostępny będzie:
- na stronie internetowej Gminy Miejskiej Słupca www.miasto.slupca.pl
- na stronie Gminy Miejskiej Słupca w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl/
- na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: fundusze@miasto.slupca.pl
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
- bezpośrednio do Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (w Biurze Obsługi Klienta) godzinach pracy Urzędu.
2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/cFCRUjj65Y
3. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostanie omówiona metodyka wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Słupcy. Spotkanie odbędzie się w dniu 16.05.2024 roku o godz. 12:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 13.05.2024 roku klikając w podany link: https://forms.office.com/e/3JCtHtaQsk. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
Uwagi do projektu uchwały można składać do 03.06.2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta w Słupcy.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl i stronie www.miasto.slupca.pl oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca:
1. Projekt Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca,
2. Formularz zgłaszania uwag,
3. Mapa określająca granice obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
4. Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Słupcy.
KONSULTACJE SPOŁECZNE – REWITALIZACJA RYNKU W SŁUPCY
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza przeprowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Słupcy oraz organizacjami działającymi na terenie miasta Słupcy i zrzeszającymi mieszkańców miasta Słupcy.
Celem konsultacji jest uzyskanie opinii dotyczących projektu koncepcyjnego dla zadania „Rewitalizacja Słupeckiego Rynku”.
Konsultacje rozpoczną się od dnia 12.12.2022 roku i będą trwać do dnia 31.12.2022 roku.
Konsultacje odbywać się będą poprzez podanie w formie wizualnej w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej miasta projektu koncepcyjnego dla zadania „Rewitalizacja Słupeckiego Rynku”.
Opinie należy składać w formie elektronicznej poprzez platformę zamieszczoną na stronie www.miasto.slupca.pl, a także wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: um@miasto.slupca.pl
Opinie zgłaszać mogą jedynie mieszkańcy miasta Słupcy oraz organizacje zrzeszające mieszkańców miasta i prowadzące działalność na terenie miasta Słupcy.
Link do platformy konsultacyjnej, na której można wypełnić formulaż konsutacyjny
Link do prezentacji koncepcji rewitalizacji rynku
Wynik konsultacji Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.
Słupca, 18 października 2021 r.
Wynik konsultacji
Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi
i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.
W terminie od dnia 27 września 2021 roku do dnia 15 października 2021 roku trwały konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Ogłoszenie o konsultacjach wraz z projektem „Programu o współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022” zamieszczone było w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy.
Opinie na temat programu można było składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w formie papierowej bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Pułaskiego 21.
W dniu 15 października 2021 r. o godz. 11.00 w Sali Narad, Urzędu Miasta w Słupcy odbyło się bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych.
W wyznaczonym terminie konsultacji nie zgłoszono uwag i opinii dotyczących projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.
Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy
Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie przeprowadzonych konsultacji projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.
Na podstawie uchwały Nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28 października 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w terminie od dnia 27 września 2021 roku do dnia 15 października 2021 roku przeprowadzono konsultacje
z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Na tej podstawie Burmistrz Miasta Słupcy informuje, że projekt „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022” został pozytywnie zaopiniowany przez organizacje pozarządowe działające na terenie Miasta Słupcy.
Wyniki konsultacji Projektu "Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019"
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 19 września 2018 r. - Konsultacje
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 19 września 2018 r.
Na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowych tych organizacji.
ogłasza
przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 24 września 2018 roku i trwają do dnia 9 października 2018 roku.
4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 9 października 2018 o godz. 1400 w Sali Narad, Urzędu Miasta w Słupcy.
5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w
wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk