Zarządzenie Nr 138/2024 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 24 grudnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedury zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta w Słupcy
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2024 r. poz. 1465 ze zm) oraz art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) zarządza się, co następuje:
§ 1. Wprowadza się w Urzędzie Miasta w Słupcy Procedurę zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w brzmieniu określonym w załączniku.
§ 2. Zarządzenie wraz z załącznikiem publikuje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędzu Miasta w Słupcy.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.