Procedura zgłoszeń zewnętrznych


Zarządzenie Nr 138/2024 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 24 grudnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedury zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta w Słupcy

08‑01‑2025 12:00:46

Na podstawie art. 30 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2024 r. poz. 1465 ze zm) oraz art. 33 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) zarządza się, co następuje:
§ 1. Wprowadza się w Urzędzie Miasta w Słupcy Procedurę zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w brzmieniu określonym w załączniku.
§ 2. Zarządzenie wraz z załącznikiem publikuje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędzu Miasta w Słupcy.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  08‑01‑2025 11:38:55
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  08‑01‑2025 11:38:55
Data ostatniej aktualizacji:
18‑08‑2025 11:09:05
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie