UCHWAŁA NR IV/21/2025 ZGROMADZENIA ZWIĄZKU GMIN REGIONU SŁUPECKIEGO
w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności
zwierząt na terenie gmin należących do Związku Gmin Regionu Słupeckiego
w roku 2025”
Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właściceli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024r..
Słupca 15 czerwca 2022r.
 DPO.6232.1.3.2022
I N F O R M A C J A
 Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz.  888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/  postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
               Zgodnie art. 6c ust. 3a - 3e ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2023r do 31.12.2024r.
 W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3a-3e  w/w ustawy wyznacza się termin do dnia 20 sierpnia 2022r. na:
 1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską Słupca, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
 2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalności regulowanej, z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Oświadczenie jest skuteczne od dnia wejścia w życie umowy i nie może być odwołane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
 Właściciele nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, objęci dotychczas systemem odbierania odpadów komunalnych zorganizowanym przez gminę pozostają objęci tym systemem do 31 grudnia 2022r.
 Uwaga:
 Powyższa informacja nie dotyczy właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tzw. nieruchomości mieszanych tj. nieruchomości które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Informację podaje się do wiadomości poprzez:
 1.    Zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy.
 2.    Zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
 3.    Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 15.06.2022r.
Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właściceli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Słupca 15 czerwca 2022r.
 DPO.6232.1.4.2022
I N F O R M A C J A
       Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz.  888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/  postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
               W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3d ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2023r do 31.12.2024r.
 Otrzymują za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:
 1.    Zakład Oczyszczania Terenu „Bakun” Andrzej Bakun, Roztoka 6, 62-513 Krzymów.
 2.    Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka, Osiedle Niepodległości 13/53,  62-400 Słupca.
 3.    IGLESPOL Z. IGLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 14, 62-300 Września.
 4.    Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Rzemieślnicza 21, 62–540 Kleczew,
 5.    Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o. o. ul. Zajazd 23, 62-800 Kalisz, adres korespondencyjny: Niedźwiady 38, 62-800 Kalisz.
 6.    Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
 7.    EKO – KONTENER Przemysław Pieczyński , 62 – 504 Konin, Rumin 111, .
 8.    Spółdzielnia Socjalna „Razem dla Środowiska”, 62 – 402 Ostrowite, ul. Lipowa 2,
 9.    Grzegorz Rutkowski PHU GRE–PAL Grzegorz Rutkowski , 62–500 Konin, ul. 3 Maja 43/12.
 10.    PreZero Service Centrum sp. z o. o., 99 – 300 Kutno, ul. Łąkoszyńska 127.
 11.    Ośrodek Badawczo Rozwojowy ZielonaEnergia.Konin Sp. z o. o., 62 – 510 Konin, Sulańska 3a.
 12.    Strona internetowa Urzędu Miasta oraz BIP Gminy Miejskiej Słupca.
 13.    A/a.
Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r.
Słupca 28 września 2021r.
 DPO.6232.1.5.2021
I N F O R M A C J A
 Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz.  888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/  postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
 W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3d ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r. 
Burmistrz
 Michał Pyrzyk
 Otrzymują za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:
 1. Zakład Oczyszczania Terenu „Bakun” Andrzej Bakun, Roztoka 6, 62-513 Krzymów.
 2. Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka, Osiedle Niepodległości 13/53,  62-400 Słupca.
 3. IGLESPOL Z. IGLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 14, 62-300 Września. 
 4. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Rzemieślnicza 21, 62–540 Kleczew, 
 5. Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o. o. ul. Zajazd 23, 62-800 Kalisz, adres korespondencyjny: Niedźwiady 38, 62-800 Kalisz.
 6. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Artur Zys, ul. Warszawska 2, 62-020 Swarzędz.
 7. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
 8. CRP Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością os. Orła Białego 51/5 61 – 251 Poznań .
 9.  Usługi Komunalne Paweł Blejwas 62-400 Słupca, Os. Niepodległości 11/6.
 10. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., 62 – 561 Ślesin, ul. Spokojna 1.
 11. EKO – KONTENER Przemysław Pieczyński , 62 – 504 Konin, Rumin 111, .
 12. Spółdzielnia Socjalna „Razem dla Środowiska”, 62 – 402 Ostrowite, ul. Lipowa 2, 
 13. Grzegorz Rutkowski PHU GRE–PAL Grzegorz Rutkowski , 62–500 Konin, ul. 3 Maja 43/12.
 14. PreZero Service Centrum sp. z o. o., 99 – 300 Kutno, ul. Łąkoszyńska 127.
 15. Ośrodek Badawczo Rozwojowy ZielonaEnergia.Konin Sp. z o. o., 62 – 510 Konin, Sulańska 3a.
 16. FBSerwis SA, ul. Siedmiogrodzka 9, 01 – 204 Warszawa .
 17. Strona internetowa Urzędu Miasta oraz BIP Gminy Miejskiej Słupca.
 18. A/a.
Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r.
 Słupca 24 września 2021r.
 DPO.6232.1.4.2021
I N F O R M A C J A
 Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz.  888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/  postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
 Zgodnie art. 6c ust. 3c i 3d ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r. 
 W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3a-3e  w/w ustawy wyznacza się termin do dnia 30 listopada 2021r. na:
 1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską Słupca, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
 2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalności regulowanej, z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Oświadczenie jest skuteczne od dnia wejścia w życie umowy i nie może być odwołane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
 Właściciele nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, objęci dotychczas systemem odbierania odpadów komunalnych zorganizowanym przez gminę pozostają objęci tym systemem do 31 grudnia 2021r.
Burmistrz
 Michał Pyrzyk
Uwaga:
 Powyższa informacja nie dotyczy właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tzw. nieruchomości mieszanych tj. nieruchomości które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Informację podaje się do wiadomości poprzez:
 1. Zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy.
 2. Zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
 3. Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 24.09.2021r. 
 
  
 