Oferty pracy


Informacja o wynikach naboru – st. ds. rozwoju lokalnego

29‑04‑2025 13:47:28

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca


Informujemy, że nabór na wolne stanowisko urzędnicze nie został rozstrzygnięty ze względu na brak ofert kandydatów. 

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap


Słupca, dnia 28.04.2025r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy

28‑04‑2025 10:55:20

URMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy

I.    Wymagania w stosunku do kandydatów:
1.    Wymagania niezbędne:
a.    obywatelstwo polskie,
b.    wykształcenie wyższe,
c.    staż pracy minimum 2 lata,
d.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e.    niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2.    Wymagania dodatkowe:
a)    doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pozabudżetowych,
b)    znajomość przepisów z zakresu: funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalnością wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
c)    znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d)    dobra znajomość obsługi komputera,
e)    zdolność rozwiązywania problemów,
f)    odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g)    umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II.    Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1.    Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych ze źródeł krajowych i zagranicznych.
2.    Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych, m.in. z funduszy krajowych, unijnych i zagranicznych na realizację zadań gminy, analiza tych programów i przedkładanie propozycji stosownych działań Burmistrzowi.
3.    Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów oraz prowadzenie raportowania, monitoringu, promocji i sprawozdawczości – zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu.
4.    Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy aż do ostatecznego rozliczenia zadania.
5.    Opracowywanie materiałów w zakresie programowania i ustalania dokumentów strategicznych rozwoju Miasta, w szczególności;
a.    aktualizacja dokumentów strategicznych rozwoju Miasta Słupcy,
b.    przygotowywanie oceny realizacji dokumentów strategicznych.
6.    Nadzorowanie Punktu Obsługi Inwestora.
III.    Warunki pracy:
1.    Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2.    Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3.    Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4.    Przewidywany termin zatrudnienia – maj/czerwiec 2025r.
IV.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V.    Wymagane dokumenty:
1.    CV i list motywacyjny.
2.    Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3.    Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4.    Opinie, referencje.
5.    Oświadczenie o niekaralności.
6.    Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym sta-nowisku.
7.    Kwestionariusz osobowy.
8.    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI.    Dodatkowe informacje:
1.    Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku prze-ciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli in-formacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2.    Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wybo-ru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.

3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 08 maja 2025r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4.    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5.    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6.    Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7.    Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekruta-cji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyni-kach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.  
8.    Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9.    „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w za-kładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap

 


Słupca, dnia 28.04.2025r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑04‑2025 13:51:35
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie