Ogłoszenia


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW  Z ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH DO GMINNEJ RADY DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO MIASTA SŁUPCY

03‑09‑2020 12:43:53

I. INFORMACJE PODSTAWOWE
Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy jest organem konsultacyjnym w sprawach dotyczących sfery zadań publicznych określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
1. Celem Rady jest wypracowanie kierunków merytorycznych będących podstawą do tworzenia praktycznej współpracy pomiędzy sektorem publicznym a pozarządowym.
2. Rada pełni funkcję doradczą i inicjatywną oraz realizuje swój cel poprzez zadania określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
3. Posiedzenia Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy odbywają się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
4. Za pracę w Radzie nie przysługuje wynagrodzenie ani zwrot kosztów dojazdu.
5. Kadencja Rady trwa 3 lata.

II. PODMIOTY UPRAWNIONE I TERMIN ZGŁASZANIA KANDYDATÓW
Organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016, póz. 1817 ze zm.) oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Każda organizacja pozarządowa działająca na terenie Miasta Słupcy może zgłosić jednego kandydata..

III. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Karta zgłoszenia kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego (Załącznik nr 1).
2. Oświadczenia kandydata na członka Rady (Załącznik nr 2) o:
- wyrażeniu zgody na kandydowanie
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych 
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne.
3. Oświadczenie podmiotu uprawnionego do zgłaszania kandydatów o prowadzeniu działalności na terenie Miasta Słupca (Załącznik nr 3).

IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ZGŁOSZEŃ
1. Zgłoszenia przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia do 21 września 2020 roku. 
2. Zgłoszenie można wysłać drogą pocztową na adres Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21 z dopiskiem „Gminna Rada Pożytku Publicznego” lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy w godzinach urzędowania.
3. O przyjęciu zgłoszenia decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
4. Druki niezbędne do zgłaszania kandydatów dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy www.bip.slupca.pl, na stronie internetowej Miasta Słupcy http://www.miasto.slupca.pl  

V. INFORMACJE DODATKOWE
1. Po upływie terminu składania zgłoszeń nastąpi sprawdzenie kompletności i poprawności względem wymogów określonych w ogłoszeniu.
2. Lista pozytywnie zweryfikowanych zgłoszeń kandydatów wraz z nazwą organizacji zgłaszającej, opisem ich doświadczeń i umiejętności zostanie opublikowana na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy.
3. Glosowanie zostanie przeprowadzone zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/164/17 Rady Miasta Słupcy z dnia 30 marca 2017 roku, w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i  trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy. 

VI. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na    www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie 
2. Uchwała Nr XXIV/164/17 Rady Miasta Słupcy z dnia 30 marca 2017 roku, w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy.


Słupca, dnia 03.09.2020 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zarządzenie Nr 53/2020 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 25 czerwca 2020 roku.

25‑06‑2020 15:03:04

Zarządzenie Nr 53/2020
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 25 czerwca 2020 roku.

 zmieniające zarządzenie w sprawie: „Regulaminu finansowania usuwania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” .

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ) w wykonaniu umowy Nr  903/2020/15/0Z-UP-go/D z dnia 15 maja 2020r. zawartej pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, a Gminą Miejską Słupca, zarządzam, co następuje:
§ 1. W załączniku nr 2 do Zarządzenia Nr 39/2020 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 26 maja 2020r  w sprawie „Regulaminu finansowania usuwania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”  § 2 otrzymuje nowe brzmienie:
,, § 2.1. Miasto udziela Wnioskodawcy wsparcia na realizację zadania polegającego na odbiorze dostarczonych wysegregowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag, oraz  poddanie ich odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
2. Wnioskowana ilość odpadów przewidzianych do poddania ich odzyskowi lub unieszkodliwieniu wynosi...………….Mg, a wartość udzielonego wsparcia ustala się na kwotę ………………zł  ( brutto).          
3. W przypadku dostarczenia większej ilości odpadów niż określona w ust. 2 zostaną one odebrane o ile wartość  wsparcia nie przekroczy środków posiadanych przez Miasto na ten cel. 
4. Rzeczywista ilość odebranych odpadów będzie wynikać z protokołu odbioru oraz kart przekazania odpadów, a rzeczywista wartość udzielonego wsparcia z zaświadczenia o udzielonej pomocy publicznej wydanego przez Miasto.
5. Środki o których mowa  ust. 4  przekazane zostaną Wykonawcy zadania, wyłonionego w trybie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, z którym Miasto zawarło umowę na wykonanie  prac związanych z usuwaniem odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów,  opakowań po nawozach i typu Big Bag.”

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu ds. Mienia Komunalnego, Rolnictwa i zagospodarowania Przestrzennego.

§ 3. Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości w szczególności poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń urzędu Miasta w Słupcy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Słupcy i na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na rachmistrzów terenowych do przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego w 2020r.

16‑06‑2020 16:51:41


Burmistrz Miasta Słupcy – Gminny Komisarz Spisowy ogłasza otwarty 
i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych do przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego w 2020r.

Na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 31 lipca 2019r. 
o powszechnym spisie rolnym w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1728) ogłasza się nabór na rachmistrzów spisowych, którzy wykonywać będą zadania spisowe na terenie Gminy Miejskiej Słupca.

I. Kandydat na rachmistrza terenowego powinien być osobą:
1) pełnoletnią,
2) zamieszkującą na terenie miasta Słupcy,
3) posiadającą co najmniej średnie wykształcenie,
4) posługującą się językiem polskim w mowie i w piśmie,
5) która nie była skazana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

oraz posiadać dodatkowe umiejętności i cechy takie jak:
1) komunikatywność,
2) obowiązkowość,
3) rzetelność.

II. Wymagane dokumenty:
1) zgłoszenie (wzór do pobrania),
2) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
3) oświadczenie dla kandydatów na rachmistrzów terenowych, w tym oświadczenie o niekaralności (wzór do pobrania).

III. Termin składania ofert: do dnia 8 lipca 2020r.

IV. Miejsce składania zgłoszeń:
Zgłoszenia można składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Kazimierza Pułaskiego 21 – Biuro Obsługi Klienta, w godzinach pracy Urzędu lub za pośrednictwem operatora pocztowego, w zamkniętych kopertach, z dopiskiem „ Powszechny Spis Rolny 2020. Zgłoszenie kandydata na rachmistrza spisowego”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Powszechny Spis Rolny przeprowadzony zostanie w terminie od dnia 1 września 2020r. do dnia 30 listopada 2020r.

Liczba rachmistrzów do przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego na terenie miasta Słupcy ustalona została w ilości 1 osoba.

Informacje ważne dla osób składających oferty : 
1. Kandydat na rachmistrza spisowego musi przejść szkolenie, zakończone egzaminem testowym, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza terenowego. Jeśli wszyscy kandydaci uzyskają pozytywny wynik z egzaminu, umowa jest podpisywana z kandydatami, którzy uzyskali najlepszy wynik, a pozostali wpisywani są na listę  rachmistrzów rezerwowych.

2. Rachmistrz terenowy wykonuje czynności w ramach prac spisowych na podstawie umowy zlecenia zawartej z dyrektorem urzędu statystycznego. 
3. Wynagrodzenie rachmistrza  terenowego ustala się jako iloczyn stawki: 
a) 37 zł brutto i liczby zakończonych w pełni bezpośrednich wywiadów z użytkownikami gospodarstw rolnych w ramach PSR 2020; 
b) 20 zł brutto i liczby zakończonych w pełni wywiadów telefonicznych z użytkownikami gospodarstw rolnych w ramach PSR 2020. 
Rachmistrz, który rozpocznie i nie zakończy w pełni wywiadu metoda CAPI, a formularz elektroniczny zostanie skierowany do realizacji metodą CATI, nie otrzyma wynagrodzenia za ten formularz.

Wszelkie informacje dotyczące naboru na rachmistrza terenowego można uzyskać w Gminnym Biurze Spisowym, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca lub pod numerem telefonu: 63 277 27 27, wew. 102.


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zarządzenie Nr 39/2020 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 26 maja 2020 roku. w sprawie: „Regulaminu finansowania usuwania odpadów z folii rolniczych, siatki  i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” .

05‑06‑2020 12:07:37

Zarządzenie Nr 39/2020
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 26 maja 2020 roku.

w sprawie: „Regulaminu finansowania usuwania odpadów z folii rolniczych, siatki 
i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” .

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ) w wykonaniu umowy Nr  903/2020/15/0Z-UP-go/D z dnia 15 maja 2020r. zawartej pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, a Gminą Miejską Słupca, zarządzam, co następuje:
§ 1. Ustalam „Regulamin usuwania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”  zwany dalej „Regulaminem”, który określa cele, zasady i tryb postępowania przy przyznawaniu i rozliczaniu środków finansowych za wykonanie Zadania.

§ 2. Procedury z zakresu postępowania objętego przedmiotem niniejszego Regulaminu nadzoruje Kierownik Referatu ds. Mienia Komunalnego, Rolnictwa i Zagospodarowania Przestrzennego.

§ 3. 1. Środki finansowe na usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzą w 100 % z dotacji udzielonej ze środków Narodowego  Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 
2.  Wysokość środków  w 2020 roku to 3 500,00 zł.

§ 4. Ostatecznymi odbiorcami korzyści są rolnicy posiadający gospodarstwo rolne na terenie Gminy Miejskiej Słupca, którzy złożą wniosek do Urzędu Miasta w Słupcy, zwanego dalej ,,Urzędem”, na formularzu stanowiącym zał. nr 1  do niniejszego zarządzenia.

§ 5. Pierwszeństwo w uzyskaniu dofinansowania mają rolnicy, którzy w roku 2019 złożyli do Urzędu ankiety informacyjne z zadeklarowaną ilością odpadów do odbioru. 

§ 6. 1. Usługa usuwania odpadów rolniczych stanowi pomoc de minimis w rolnictwie - dla osób prowadzących gospodarstwo rolne.
2. Udzielenie pomocy de minimis nastąpi na podstawie pisemnej umowy zawartej między Gminą Miejską Słupca, a wnioskodawcą (wzór umowy — zał. nr 2 do niniejszego zarządzenia). 
3. Dniem udzielenia pomocy de minimis jest dzień podpisania umowy.

§ 7. Pomoc w sektorze produkcji rolnej udzielana będzie zgodnie z przepisami Rozporządzenia  Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013r. w sprawie zastosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE. L2013.352.9 ze zm.).

§ 8. W sektorze produkcji rolnej można uzyskać pomoc, jeżeli wartość tej pomocy brutto łącznie z wartością pomocy de minimis, otrzymanej w okresie trzech kolejnych lat podatkowych, nie przekracza kwoty 20 000 euro. 

§ 9. 1. Warunkiem finansowania zadania jest złożenie wniosku do Urzędu w terminie do 15 czerwca 2020r, z zastrzeżeniem zapisów §12. 
2. Wniosek o którym mowa w ust. 1 należy składać w biurze obsługi klienta Urzędu w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca. 
3. Druki wniosków wraz z załącznikami dostępne będą w  biurze obsługi klienta Urzędu Miasta w Słupcy  w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy – www.miasto.slupca.pl . 

§ 10. Zrealizowanie usługi usuwania odpadów w sektorze produkcji rolnej wymaga załączenia do wniosku: 
1)  kopii wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie przedsiębiorca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, lub oświadczenie o wielkości pomocy de minimis w rolnictwie otrzymanej w tym okresie, lub oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy we wskazanym okresie na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego zarządzenia,
2) informacji niezbędnych do udzielenia pomocy de minimis w rolnictwie, według wzoru określonego rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2010 r. w sprawie zakresu informacji składanych przez podmioty ubiegające się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U. z 2010 r. Nr 121, poz. 810).

§ 11. Finansowanie zadania obejmować będzie wyłącznie transport na składowisko, rozładunek i unieszkodliwienie lub utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wynosić będzie 100%  całościowych kosztów tego działania.

§ 12. 1. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpłynięcia. 
2. Wniosek uznaje się za kompletny, jeżeli jest właściwie wypełniony, czyli zawiera  wszystkie niezbędne informacje oraz załączone zostały wszystkie wymagane dokumenty.
3. Wnioskodawca może zostać wezwany do uzupełnienia wniosku lub złożenia wyjaśnień na etapie weryfikacji wniosku. W przypadku niedokonania w/w czynności w terminie 14 dni od dnia powiadomienia, wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia. 
4. Wnioski złożone po terminie oraz wnioski, które nie zostaną uzupełnione, nie będą przyjmowane do realizacji. 
5. Wnioski rozpatrywane będą do wyczerpania środków   finansowych określonych w § 3 ust. 2.
6. Wnioskodawca zobowiązany jest powiadomić Urząd o okolicznościach mających wpływ na realizację wniosku, w szczególności w przypadku rezygnacji z usuwania odpadów, zaistnienia zmiany stanu prawnego nieruchomości objętej wnioskiem. 
7. Wnioskodawca zobowiązany jest do wysegregowania odpadów na poszczególne frakcje oraz wstępnego oczyszczenia z resztek organicznych, ziemi i pozbawienia innej zawartości. Sznurek i siatki po owijaniu balotów mają być spakowane (np. powiązane). 
8. Wnioskodawca dostarczy odpady do wskazanego punktu w wyznaczony dzień na własny koszt. Odpady są przyjmowane bezpłatnie. Odbiór odpadów zostaje potwierdzony protokołem indywidualnego odbioru, którego treść określa zał. nr 3 do zarządzenia. 

§ 13. 1. Wykonawca prac określonych w § 11  wyłoniony zostanie zgodnie  z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
2. W przypadku, gdy nie dojdzie do podpisania umowy z wykonawcą prac, bądź umowa  zostanie z nim rozwiązana, prace polegające na likwidacji odpadów z folii rolniczych, siatki  i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag nie   będą realizowane, a wnioskodawcy zostaną powiadomieni o tym fakcie pisemnie. 
3. O zakończeniu prac wykonanych zgodnie z umową Wykonawca zawiadomi Gminę Miejską Słupca.
4. Środki finansowe przeznaczone na finansowanie zadania, przekazane będą przez Gminę Miejską Słupca bezpośrednio Wykonawcy zadania, po przedstawieniu przez niego faktury VAT na kwotę 100% całościowych kosztów działań, o których mowa w § 11 Regulaminu.

§ 14. Termin zakończenia zadania ustala się na dzień 30 listopada 2020 roku. 

§ 15. Regulamin podaje się do publicznej wiadomości w szczególności poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Słupcy i  na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy.

§ 16. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu ds. Mienia Komunalnego, Rolnictwa i Zagospodarowania Przestrzennego. 

§ 17.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

03‑06‑2020 14:16:55


Urząd Miasta w Słupcy informuje, iż z dniem 1 czerwca br. rozpoczął partnerską realizację projektu współfinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6: Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi pod nazwą: "Wsparcie aktywizacji zawodowej rodziców na rynku pracy poprzez utworzenie 17 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Klubie Malucha Tuptuś w Słupcy", którego Partnerem Wiodącym jest Klub Malucha „Tuptuś" Beata Król, z siedzibą przy ulicy Spokojnej 28, 62-400 Słupca. 

Przyczyną zawiązania partnerstwa była potrzeba stworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta i Gminy Słupca, wynikająca ze zgłaszanego zapotrzebowania naszych mieszkańców, którzy pracują zawodowo, wyrażają chęć rozpoczęcia pracy lub powrotu na rynek pracy po przerwie związanej z wyrodzeniem lub wychowywaniem dziecka. 

Celem projektu jest zwiększenie dostępu do instytucjonalnych form opieki nad dziećmi do lat 3 w Mieście i Gminie Słupca oraz umożliwienie 17 rodzicom/opiekunom aktywności zawodowej i powrotu do pracy poprzez utworzenie 17 nowych miejsc w Klubie Malucha Tuptuś i objęcie opieką dzieci w wieku do lat 3 w terminie do 31.08.2021 r. 

Data rozpoczęcia projektu 2020-06-01 

Data zakończenia projektu 2021-08-31 


Kwota dofinansowania 243 825,81

,

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

SPRAWOZDANIE z realizacji Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2019 rok

29‑05‑2020 09:12:28

Słupca, kwiecień 2020 roku

SPRAWOZDANIE
z realizacji
Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2019 rok


I. Wprowadzenie
Rada Miasta Słupcy, uchwałą Nr XL/279/18 z dnia 8 listopada 2018 roku, przyjęła „Program współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019”. Podjęcie inicjatywy uchwałodawczej wynikało z art. 5a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, nakładającego na organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego obowiązek uchwalania rocznych programów współpracy z  organizacjami pozarządowymi.
Program określa główne zasady współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, wskazuje katalog zadań, przy wykonywaniu których współpraca ta powinna być realizowana, ustala tryb finansowania realizowanych przez podmioty zadań, określa cele, zasady, formy oraz priorytetowe obszary współpracy z organizacjami pozarządowymi.

II. Organizacje pozarządowe i kluby sportowe współpracujące z Urzędem Miasta Słupcy w ramach realizacji rocznego programu współpracy na 2019 rok.

1. Słupecki Klub Tenisa Stołowego, Słupca, ul. Podbipięty 7, 62-400 Słupca.
2. Stowarzyszenie „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, Słomczyce 8c, 62-420 Strzałkowo.
3. Stowarzyszenie Słupecki Klub Piłkarski, Słupca, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca.
4. Uczniowski Klub Sportowy „Kopernik”, Słupca, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca.
5. Międzyszkolny Klub Sportowy, Słupca ul. Powstańców Wlkp. 22B, 62-400 Słupca.
6. Stowarzyszenie Przyjaciół Siatkówki Słupca, Plac Szkolny 1, 62-400 Słupca.
7. Słupeckie Towarzystwo Tenisowe, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca.
8. Liga Obrony Kraju, (Zarząd Powiatowy w Słupcy), ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca.
9. Słupeckie Towarzystwo Koszykówki „GROM”, ul. Traugutta 10A/11 62-400 Słupca.
10. Fundacja Piotra Reissa, ul. Źródlana 19/1, 60-642 Poznań.
11. Słupeckie Towarzystwo Społeczno-Kulturalne, ul. Warszawska 53, 62-400 Słupca.
12. Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, ul. Powstańców Wlkp. 28, 62-400 Słupca.
13. Słupecka Organizacja Turystyczna, ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca.
14. Grupa Biegowa – „Kimkolwiek jesteś, biegnij ze mną”  ul. Warszawska 33, 62-400 Słupca.
15. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, ul. Ratajczaka1, 62-400 Słupca.
16. Słupecka Organizacja Strzelecka „FORT” ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca.
17. Stowarzyszenie im. Apolinarego Szeluty, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
18. Stowarzyszenie „Gumowe Szekle”, Kotunia 48A , 62-400 Słupca.
19. Związek Harcerstwa Polskiego – Oddział Słupca, ul. Czarnieckiego, 62-400 Słupca
20. Polski Związek Niewidomych – Oddział Słupca, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
21. Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów –– Oddział Słupca, Os. Niepodległości 14/6, 62-400 Słupca.
22. Polski Związek Wędkarski – koło Słupca, ul. Reja 30, 62-400 Słupca
23. Polski Czerwony Krzyż – Oddział Rejonowy w Słupcy, ul. Tysiąclecia 5A, 62-400 Słupca

III. Obszary i formy współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
W 2019 roku określono następujące priorytetowe obszary współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:
1) pomoc społeczna, w tym pomoc rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywanie szans tych rodzin i osób;
2) wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej;
3) udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz zwiększania świadomości prawnej społeczeństwa;
4) działalność na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym;
5) działalność charytatywna;
6) podtrzymywanie i upowszechnianie tradycji narodowej, pielęgnowanie polskości oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej;
7) działalność na rzecz mniejszości narodowych i etnicznych oraz języka regionalnego;
8) działalność na rzecz integracji cudzoziemców;
9) ochrona i promocja zdrowia, w tym działalność lecznicza;
10) działalność na rzecz osób niepełnosprawnych;
11) promocja zatrudnienia i aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy i zagrożonych zwolnieniem z pracy;
12) działalność na rzecz równych praw kobiet i mężczyzn;
13) działalność na rzecz osób w wieku emerytalnym;
14) działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości;
15) działalność wspomagająca rozwój techniki, wynalazczości i innowacyjności oraz rozpowszechnianie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w praktyce gospodarczej;
16) działalność wspomagająca rozwój wspólnot i społeczności lokalnych;
17) nauka, szkolnictwo wyższe, edukacja, oświata i wychowanie;
18) działalność na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży;
19) kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego;
20) wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej;
21) ekologia i ochrona zwierząt oraz ochrona dziedzictwa przyrodniczego;
22) turystyka i krajoznawstwo;
23) porządek i bezpieczeństwo publiczne;
24) obronność państwa i działalność Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej;
25) upowszechnianie i ochrona wolności i praw człowieka oraz swobód obywatelskich, a także działań wspomagających rozwój demokracji;
26) udzielanie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego;
27) ratownictwo i ochrona ludności;
28) pomoc ofiarom katastrof, klęsk żywiołowych, konfliktów zbrojnych i wojen w kraju i za granicą;
29) upowszechnianie i ochrony praw konsumentów;
30) działalność na rzecz integracji europejskiej oraz rozwijania kontaktów i współpracy między społeczeństwami;
31) promocja i organizacja wolontariatu;
32) pomoc Polonii i Polakom za granicą;
33) działalność na rzecz kombatantów i osób represjonowanych;
34) działalność na rzecz weteranów i weteranów poszkodowanych
35) promocja Rzeczypospolitej Polskiej za granicą;
36) działalność na rzecz rodziny, macierzyństwa, rodzicielstwa, upowszechniania i ochrony praw dziecka;
37) przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym;
38) rewitalizacja;

Współpraca odbywała się w następujących formach:

1) Pozafinansowej - w tym w szczególności poprzez:
a) udostępnianie na warunkach preferencyjnych sali narad Urzędu Miasta w Słupcy 
Z pomocy tej skorzystali: Polski Związek Wędkarski – Koło Nr 18 Słupca, Polski Związek Niewidomych - Słupca, Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów – Słupca, Stowarzyszenie Słupecki Klub Piłkarski, Międzyszkolny Klub Sportowy – Słupca.
b) udostępnianie środków transportu. Z samochodów służbowych Urzędu Miasta w Słupcy korzystali: Związek Harcerstwa Polskiego – Okręg Słupecki, PCK Rejon Słupca oraz Stowarzyszenie „Gumowe Szekle”,
c) udostępnianie na realizację działalności statutowej i realizację zadań publicznych lokali oraz obiektów jednostek organizacyjnych Miasta,
d) informowanie podmiotów III sektora o możliwościach pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych,
e) udzielnie pomocy w aplikowaniu o środki pozabudżetowe,
f) obejmowanie patronatem projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe,
g) promowanie projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe, m.in. na stronie internetowej miasta Słupcy, w Informatorze Słupeckim,
h) współpraca i pomoc w realizacji projektów.

2) Finansowej - polegającej na zlecaniu realizacji zadań publicznych w formie wsparcia wykonania zadania wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie ich realizacji.
W 2019 roku z Miastem Słupcą aktywnie współpracowały 17 organizacji pozarządowych, z którymi zawarto 31 umów. Na realizację zadań przeznaczono z budżetu Miasta środki w wysokości 280 000 złotych, z których wykorzystano 278 288 zł – 99,39% kwoty – (Liga Obrony Kraju zgodnie z procedurą zawartą w umowie zwróciło 1712 zł niewykorzystanej dotacji przyznanej na realizację zadania: „Wspieranie  i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy” ). 
Pozostałe organizacje terminowo rozliczyły otrzymane środki składając sprawozdania z realizacji zadań publicznych.

Wysokość dotacji przeznaczonych na realizację zadań w poszczególnych obszarach przedstawia się następująco:

Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez: szkolenia sportowe, prowadzenie zajęć sportowych, udział zawodników w zawodach sportowych, przyznano: 
1. Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki, dotację w wysokości: 36 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Utrzymanie struktur siatkarskich w Słupcy”
2. Słupeckiemu Towarzystwu Tenisowemu, dotację w wysokości: 7 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Upowszechnianie tenisa ziemnego w Słupcy” - kwota dotacji: 6 000 zł
b) "Turniej z okazji 30-lecia Słupeckiego Towarzystwa Tenisowego w Słupcy" - kwota dotacji: 1 000 zł
3. Lidze Obrony Kraju, (Zarząd Powiatowy w Słupcy), dotację w wysokości: 7 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”
4. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania „Z wiatrem za pan brat”
5. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, dotację w wysokości: 37 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w dyscyplinach ogólnorozwojowych i pozostałych sekcjach UKS Kopernik wraz z udziałem w zawodach i turniejach.” - kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Organizacja wyjazdów dzieci i młodzieży szkolnej na basen połączona z nauką pływania” - kwota dotacji: 25 000 zł
c) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w zakresie badmintona wraz z udziałem w meczach i turniejach” - kwota dotacji: 10 000 zł
6. Stowarzyszeniu Kultury Fizycznej - Słupecki Klub Piłkarski "SKP Słupca", dotację w wysokości: 92 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez szkolenie sportowe, prowadzenie zajęć sportowych oraz udział zawodników w zawodach sportowych.”
7. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wychowujemy sportowców”
8. Słupeckiej Organizacji Strzeleckiej „FORT", dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „ASG z Słupecką Organizacją Strzelecką FORT”
9. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM”, dotację w wysokości: 16 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Rozwój koszykówki w mieście Słupca„
10. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Grand Prix Miasta Słupcy 2019”
11. Stowarzyszeniu Grupa Biegowa - Kimkolwiek Jesteś Biegnij Ze Mną, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Festiwal Biegowy w Słupcy”
12. Fundacji Piotra Reissa, dotacje w wysokości: 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) "Treningi Piłkarskie oraz udział w rozgrywkach Ligi Wielkopolsko - Lubuskiej dla dzieci i młodzieży ze Słupcy" - kwota dotacji: 1 000 zł
b) "Igrzyska Przedszkolaków - turniej piłki nożnej dla najmłodszych" - kwota dotacji: 1 000 zł

Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO w ramach ochrony i konserwacji zabytków w mieście Słupca, Wspierania zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych, przyznano:
1. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, dotację w wysokości: 500 zł 
z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny „Cztery Pory Roku”
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Konkurs rzeźbiarski „Sculptura 2019” - kwota dotacji: 2 500 zł
b) "Muzyczne Lato - Słupca 2019" - kwota dotacji: 500 zł
3. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno - Kulturalnemu, dotację w wysokości: 3 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca” - kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Zorganizowanie warsztatów malarskich i wystawy poplenerowej” - kwota dotacji: 1 500 zł
4. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, dotację w wysokości: 8 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Animacja życia kulturalnego mieszkańców Słupcy„
5. Stowarzyszeniu "Gumowe Szekle", dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Przegląd Konkursowy Szantogranie 2019”
6. Stowarzyszeniu im. Apolinarego Szeluty, dotację w wysokości: 8 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Magia Muzyki"

Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM 
Organizacja wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemem uzależnień przyznano: 
1. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Lato pod Żaglami",
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z przygodą – Dźwirzyno".
Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Organizacja różnych sportowych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży: wypoczynek letni, wypoczynek zimowy, przyznano:
1. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, dotację w wysokości 9 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowo-wypoczynkowy w Rewalu",
2. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, dotację w wysokości: 2 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Żeglarskie wakacje”,
3. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM", dotację w wysokości 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Wakacje z Gromem",
4. Stowarzyszeniu „Słupeckie Towarzystwo Tenisowe”, dotację w wysokości:3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe półkolonie",
5. Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki Słupca, dotację w wysokości: 3 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowy młodych siatkarzy”.

IV. Wskaźniki oceny realizacji programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:
a) liczba podmiotów wyrażających wolę podjęcia współpracy z Miastem Słupca w realizacji zadań publicznych na rzecz lokalnej społeczności: 17,
b) liczba ogłoszonych otwartych konkursów ofert: 2 (4 zadania),
c) liczba ofert złożonych w otwartych konkursach ofert: 31,
d) liczba zawartych umów na powierzenie i wsparcie realizacji zadań publicznych: 31,
e) liczba umów zerwanych lub unieważnionych: 0,
f) wysokość środków finansowych przeznaczonych z budżetu Miasta Słupcy na realizację przez podmioty zadań publicznych: 280 000,00 zł – wydatkowane zostało 99,39% środków.

W roku 2019 nie zostały zgłoszone wnioski, uwagi ani zastrzeżenia do realizacji Programu współpracy ze strony sektora pozarządowego.

27 kwietnia 2020 roku.

Sporządził: Artur Lubański

AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja)  na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t 

26‑02‑2020 08:30:53

OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja) 
na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t 

Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem zbycia jest samochód ciężarowy do 3.5t marki Fiat Fiorino 1.3 M-jet MR 08E5 1.7t, stanowiący mienie Gminy Miejskiej Słupca.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka i model - Fiat Fiorino 1.3 M-jet MR 08E5 1.7t
Rodzaj pojazdu - Samochód ciężarowy do 3.5t
Nr rejestracyjny - PSL NE37
Rok produkcji - 2014
Nr identyfikacyjny (VIN) - ZFA22500006842239
Pojemność silnika - 1248,00 cm3
Przebieg - 50,2 tys. km
Samochód jest używany.
Aktualne badania techniczne.
Aktualne ubezpieczenie OC.
Cena wywoławcza samochodu ciężarowego wynosi: 15.900,00 zł 
Postąpienie wyniesie nie mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg odbędzie się w dniu 10 marca 2020r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, sala nr 207.
Uczestnik przetargu może działać przez pełnomocnika. W takim przypadku powinien przedstawić oryginał pełnomocnictwa.
Gmina Miejska Słupca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny zbywanego samochodu.
Cena osiągnięta w przetargu stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia samochodu najpóźniej do dnia zawarcia umowy. 
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i zawarciu umowy.
Przetarg jest ważny, jeżeli nastąpi przynajmniej jedno postąpienie. 
Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Samochód można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Pan Grzegorz Kozielski – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej – tel. 607-770-189 lub 63/277-27-27 wew. 229.

Regulamin przetargu (licytacji) dostępny jest na stronie internetowej www.miasto.slupca.pl oraz www.bip.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza pisemny przetarg ograniczony do podmiotów prowadzących działalność oświatową, na oddanie w dzierżawę nieruchomości niezabudowanej, położonej w Słupcy przy ul. Armii Krajowej  stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupca, w celu wybudowania budynku i prowadzenia w nim  działalności oświatowej - przedszkola publicznego

10‑02‑2020 13:31:22


OGŁOSZENIE O PRZETARGU
z dnia 05 lutego 2020r
Burmistrza Miasta Słupcy

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.), art. 13 ust. 1, art. 37 ust. 4 i art. 40 ust. 1 pkt 4 w związku z ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 65), § 9 uchwały Nr XVI/81/2007 Rady Miasta Słupcy z dnia 20 grudnia 2007r. w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania i wynajmowania (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 2012r. poz. 4299 ze zm.) Burmistrz Miasta Słupcy z siedzibą w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca

ogłasza pisemny przetarg ograniczony do podmiotów prowadzących działalność oświatową,
na oddanie w dzierżawę nieruchomości niezabudowanej, położonej w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 
stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupca, w celu wybudowania budynku i prowadzenia w nim 
działalności oświatowej - przedszkola publicznego

Nieruchomość z oznaczeniem KW Oznaczenie nieruchomości wg danych ewidencyjnych Powierzchnia nieruchomości w ha Przeznaczenie nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Cel zagospodarowania nieruchomości Forma przekazania nieruchomości Wadium 
w złotych
Minimalny roczny czynsz netto w złotych Termin wnoszenia
czynszu
1 2 3 4 5 6 7 8 9

KN1S/00002810/3 

2296/4

0,3749

usługi sportu 
i rekreacji 
usługi oświaty

zabudowa usługowa

dzierżawa

10 000,00

29 300,00

Czynsz płatny w dwóch równych ratach do 31 stycznia i do 31 lipca każdego roku

Termin składania ofert: 19.03.2020r. do godz. 09:45 w Biurze Obsługi Klienta (BOK) Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21.
Termin wpłaty wadium: 16.03.2020r. na konto Urzędu Miasta w Słupcy podane w ogłoszeniu w wysokości 10 000,00 zł.
Otwarcie ofert i część jawna przetargu odbędzie się w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, sala nr 207 dnia 19.03.2020 r. o godz. 10:00.

Warunki przetargu:
1. Uczestnicy przetargu zobowiązani są złożyć dwie zaklejone koperty umożliwiające identyfikację Oferenta w BOK-u Urzędu Miasta w Słupcy, w terminie do dnia 19.03.2020r. do godz. 09:45:
a) jedną z napisem: Wadium: „Przetarg - dzierżawa Słupca, ul. Armii Krajowej" zawierającą dowód wpłaty wadium w postaci potwierdzenia z banku;
b) drugą z napisem: Oferta: „Przetarg - dzierżawa Słupca, ul. Armii Krajowej" zawierającą ofertę przetargową.

2. Oferta przetargowa powinna zawierać (wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia):
a) imię, nazwisko i adres Oferenta lub nazwę i siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, numer NIP, odpis z właściwego rejestru w przypadku podmiotów polskich, w przypadku cudzoziemców uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego odpisy z właściwych rejestrów. Aktualny odpis z właściwego rejestru powinien być wydany w ciągu ostatnich 3 miesięcy. W przypadku reprezentowania Oferenta przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo;
b) datę sporządzenia oferty;
c) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z Regulaminem i warunkami przetargu, i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;
d) dokumenty potwierdzające prowadzenie przez Oferenta działalności oświatowej na terenie województwa wielkopolskiego nieprzerwanie przez minimum 5 lat;
e) potwierdzenie wiarygodności ekonomicznej Oferenta, w szczególności poprzez złożenie dokumentów wskazujących na:
 - aktualną sytuację finansową (bilans, sprawozdanie finansowe, inne);
 - oświadczenie, że w stosunku do Oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego, naprawczego lub likwidacyjnego,
f) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu ze zobowiązaniami podatkowymi oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub o uregulowanym sposobie zapłaty zaległości;
g) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz Gminy Miejskiej Słupca;
h) koncepcja prowadzenia działalności oświatowej na nieruchomości będącej przedmiotem przetargu z uwzględnieniem zapewnienia działalności przedszkola publicznego, które:
 - realizuje programy wychowania przedszkolnego uwzględniające podstawę programową wychowania przedszkolnego;
 - zapewnia bezpłatne nauczanie, wychowanie i opiekę w czasie ustalonym przez organ prowadzący, nie krótszym niż 5 godzin dziennie;
 - przeprowadza rekrutację dzieci w oparciu o zasadę powszechnej dostępności oraz zgodnie z kryteriami naboru w postępowaniu rekrutacyjnym określonymi przez Radę Miasta Słupcy;
 - zatrudnia nauczycieli posiadających kwalifikacje wymagane wobec osób pracujących w przedszkolach publicznych określone w odrębnych przepisach;
 - umożliwia rozwój zawodowy nauczycieli,
 - prowadzi zajęcia dodatkowe dla dzieci;
 - stosuje innowacyjne metody prowadzenia zajęć w przedszkolu;
 - angażuje się w akcje, konkursy, turnieje organizowane przez inne podmioty.
i) oferowany czynsz - wyższy od minimalnej wysokości czynszu;
j) wstępną graficzną i opisową koncepcję zagospodarowania przedmiotu dzierżawy (postulowana wielkość przedszkola: 5-oddziałowe) zgodną z obowiązującymi przepisami;
k) informację o sposobie realizacji całej inwestycji (zastosowane standardy, technologie) wraz z przewidywanymi nakładam na realizację całej inwestycji ze wskazaniem źródeł finansowania inwestycji; 
l) harmonogram realizacji inwestycji z podaniem zakresu prac realizowanych w poszczególnych etapach (w rozbiciu na miesiące);
m) deklaracja zatrudniania w pierwszej kolejności osób z terenu miasta Słupcy. 

Oferta powinna być spięta, strony ponumerowane i zaparafowane. Oferta i wszystkie oświadczenia załączone do niej winny być podpisane przez Oferenta lub osoby przez niego upoważnione. Oferta nie odpowiadająca warunkom przetargu, złożona po wyznaczonym terminie, nieczytelna lub budząca wątpliwości co do jej treści, a także zawierająca przeróbki i skreślenia, z nieumieszczonymi na kopercie danymi identyfikującymi oferenta oraz taka do której w osobnej kopercie nie załączono dowodu wpłaty wadium, nie będzie zakwalifikowana do części niejawnej przetargu.

3. Wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wpłacić najpóźniej do dnia 16.03.2020r. na rachunek bankowy:
Urzędu Miasta w Słupcy BS Słupca Nr 69 8542 0001 0024 3377 0003 6903 z dopiskiem: Wadium: 
„Przetarg - dzierżawa Słupca, ul. Armii Krajowej".
Datą dokonania wpłaty wadium jest data uznania rachunku bankowego Gminy Miejskiej Słupca:
a) wadium wniesione przez Oferenta, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet pierwszego czynszu dzierżawnego,
b) wpłacone wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy Miejskiej Słupca w razie uchylania się oferenta, który przetarg wygrał, od zawarcia umowy dzierżawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu,
c) Oferentom, których oferty nie zostały wybrane, wadium zwraca się niezwłocznie, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio: rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu, na rachunek podmiotu wpłacającego.

4. Ogłaszający przetarg ma prawo swobodnego wyboru oferty lub unieważnienia przetargu bez podawania przyczyny.
5. Umowa dzierżawy zostanie zawarta w terminie 14 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, na okres 10 lat. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia o przetargu.
6. Kwota czynszu ustalona w przetargu zostanie powiększona o obowiązującą stawkę podatku VAT. 
Warunki zmiany wysokości czynszu określone są w § 3 projektu umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia).
7. Wszelkie opłaty związane z zawarciem umowy dzierżawy obciążają dzierżawcę.
8. Regulamin postępowania przetargowego, wzór formularza ofertowego oraz istotne postanowienia umowy dzierżawy można pobrać w pokoju 302 Urzędu Miasta w Słupcy w dniach i godzinach pracy Urzędu lub pod adresem www.bip.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja)  na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t 

27‑01‑2020 09:02:38

OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja) 
na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t 

Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem zbycia jest samochód ciężarowy do 3.5t marki Fiat Fiorino 1.3 M-jet MR 08E5 1.7t, stanowiący mienie Gminy Miejskiej Słupca.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka i model - Fiat Fiorino 1.3 M-jet MR 08E5 1.7t
Rodzaj pojazdu - Samochód ciężarowy do 3.5t
Nr rejestracyjny - PSL NE37
Rok produkcji - 2014
Nr identyfikacyjny (VIN) - ZFA22500006842239
Pojemność silnika - 1248,00 cm3
Przebieg - 49,5 tys. km
Samochód jest używany.
Aktualne badania techniczne.
Aktualne ubezpieczenie OC.
Cena wywoławcza samochodu ciężarowego wynosi: 19.680,00 zł 
Postąpienie wyniesie nie mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg odbędzie się w dniu 10 lutego 2020r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, sala nr 316.
Uczestnik przetargu może działać przez pełnomocnika. W takim przypadku powinien przedstawić oryginał pełnomocnictwa.
Gmina Miejska Słupca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny zbywanego samochodu.
Cena osiągnięta w przetargu stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia samochodu najpóźniej do dnia zawarcia umowy. 
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i zawarciu umowy.
Przetarg jest ważny, jeżeli nastąpi przynajmniej jedno postąpienie. 
Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Samochód można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Pan Grzegorz Kozielski – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej – tel. 607-770-189 lub 63/277-27-27 wew. 229.

Regulamin przetargu (licytacji) dostępny jest na stronie internetowej www.miasto.slupca.pl oraz www.bip.slupca.pl 


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja)  na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t 

27‑01‑2020 08:59:43


OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja) 
na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t 

Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem zbycia jest samochód ciężarowy do 3.5t marki Volkswagen Transporter T5 1.9 TDi E3 3.0t, stanowiący mienie Gminy Miejskiej Słupca.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka i model - VOLKSWAGEN Transporter T5 1.9 TDi E3 3.0t.
Rodzaj pojazdu - Samochód ciężarowy do 3.5t
Nr rejestracyjny - PSL X904
Rok produkcji - 2003
Nr identyfikacyjny (VIN) - WV2ZZZ7HZ4X003115
Pojemność silnika - 1896,00 cm3
Przebieg - 354 tys. km
Samochód jest używany.
Aktualne badania techniczne.
Aktualne ubezpieczenie OC.
Cena wywoławcza samochodu ciężarowego wynosi: 6.500,00 zł 
Postąpienie wyniesie nie mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg odbędzie się w dniu 10 lutego 2020r. o godz. 9.30 w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, sala nr 316.
Uczestnik przetargu może działać przez pełnomocnika. W takim przypadku powinien przedstawić oryginał pełnomocnictwa.
Gmina Miejska Słupca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny zbywanego samochodu.
Cena osiągnięta w przetargu stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia samochodu najpóźniej do dnia zawarcia umowy. 
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i zawarciu umowy.
Przetarg jest ważny, jeżeli nastąpi przynajmniej jedno postąpienie. 
Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Samochód można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Pan Grzegorz Kozielski – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej – tel. 607-770-189 lub 63/277-27-27 wew. 229.

Regulamin przetargu (licytacji) dostępny jest na stronie internetowej www.miasto.slupca.pl oraz www.bip.slupca.pl 


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 296 Numer strony: 1 .. 12  13  14  15  16  .. 30
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
16‑04‑2025 09:11:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie