OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o przystąpieniu do sporządzenia do sporządzania planu ogólnego miasta Słupcy
Słupca, dnia 8 października 2024r.
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o przystąpieniu do sporządzenia do sporządzania planu ogólnego miasta Słupcy
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1112), Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia o podjęciu przez Radę Miasta Słupcy uchwały nr III/16/2024 z dnia 20 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Słupcy oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do ww. planu ogólnego.
Wobec powyższego:
1. Wnioski do planu ogólnego mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Formularz wniosku dostępny jest m.in. na stronie: https://www.bip.umslupca.finn.pl/bipkod/26200870. Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
2. Wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, mogą być składane w formach przewidzianych w art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1112) tj.: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu ogólnego oraz uwagi i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, na adres mailowy: r-zp@miasto.slupca.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP – Urzędu Miasta Słupcy: /UMSLUPCA/skrytka w terminie do dnia 4 listopada 2024r.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Jacek Szczap
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Słupcy, który przetwarza te dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) oraz na podstawie udzielonej zgody. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w zakresie w jakim stanowi o tym przepis prawa. W pozostałych przypadkach jest dobrowolne. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, tj. realizacji partycypacji społecznej w procesie planistycznym oraz – w przypadku danych, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa – w celu wynikającym z treści tej zgody. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a w określonych prawem sytuacjach – prawo do żądania usunięcia danych osobowych i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcie udzielonej zgody w dowolnym momencie. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. W razie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, należy kontaktować się z Burmistrzem Miasta Słupcy za pomocą adresu um@miasto.slupca.pl. Szczegółowe zapisy klauzuli informacyjnej dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy.
Zawiadomienie Burmistrza Miasta Słupcy o włączeniu karty adresowej zabytku do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Słupca, dnia 11.01.2024
PR 4120.25.2023
Zawiadomienie
Burmistrza Miasta Słupcy
o włączeniu karty adresowej zabytku
do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Na podstawie art.7 ust.1 pkt 9, art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 40 ze zm.), art.22 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.) oraz §18 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 56) dokonano zmiany w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy:
- włączono kartę adresową zabytku położonego w Słupcy, jest to budynek Elektrowni (w zespole elektrowni i łaźni miejskiej) położony na ulicy Mickiewicza (dz. ewid. 1561)
Pełniący funkcję
Burmistrza Miasta Słupcy
/-/ Jacek Szczap
Zawiadomienie Burmistrza Miasta Słupcy o wyłączeniu karty adresowej zabytku z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Słupca, dnia 02.01.2024 r.
PR 4120.21.2023
Zawiadomienie
Burmistrza Miasta Słupcy
o wyłączeniu karty adresowej zabytku
z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Na podstawie art.7 ust.1 pkt 9, art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 40 ze zm.), art.22 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.) oraz §18 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 56) dokonano zmiany w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy:
- wyłączono kartę adresową zabytku położonego w Słupcy przy ulicy Mickiewicza 24, działka ewidencyjna nr 1561;
Pełniący funkcję
Burmistrza Miasta Słupcy
/-/ Andrzej Grzeszczak
Zawiadomienie Burmistrza Miasta Słupcy o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do gminnej ewidencji zabytków
Słupca, dnia 20.12.2023
PR 4120.25.2023
Zawiadomienie
Burmistrza Miasta Słupcy
o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku
do gminnej ewidencji zabytków
Na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710, z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie §18b ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 16 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (Dz. U. z 2021 r. poz. 56) zawiadamiam o zamiarze włączenia do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy karty adresowej zabytku położonego w Słupcy:
• budynek Elektrowni (w zespole elektrowni i łaźni miejskiej) położony na ulicy Mickiewicza (dz. ewid. 1561)
Pełniący funkcję Burmistrza Miasta Słupcy
/-/ Andrzej Grzesczak
Zawiadomienie Burmistrza Miasta Słupcy o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków
Słupca, dnia 20.12.2023 r.
PR 4120.21.2023
Zawiadomienie
Burmistrza Miasta Słupcy
o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku
z gminnej ewidencji zabytków
Na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2021 r. poz. 710, z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie §18b rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (Dz. U. z 2021 r. poz. 56) zawiadamiam o zamiarze wyłączenia z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy karty adresowej zabytku położonego w Słupcy, przy ul. Mickiewicza 24, działka ewidencyjna nr 1561
Uzasadnienie
Wyłączenie karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków uzasadnione jest utratą wartości historycznej obiektu i jego złym stanem technicznym. Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków nie wnosi sprzeciwu wobec wyłączenia ww. karty adresowej z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy.
Pełniący funkcję Burmistrza Miasta Słupcy
/-/ Andrzej Grzesczak
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupca
Słupca, dnia 21.11.2023r.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu
zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupca
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm. 1506 i 1597), w związku z art. 65 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688) oraz art. 3 pkt 11, art. 39 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupca (uchwała początkowa Nr XLVI/318/2023 Rady Miasta Słupca z dnia 30 marca 2023 r.)
Ww. projekt zmiany studium zostanie wyłożony do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 29.11.2023 r. do 21.12.2023r. w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w godzinach od 7:30 do 15:30 oraz na stronie https://www.bip.umslupca.finn.pl/bipkod/005/006/002/ w zakładce Urząd Miasta/ Informacje bieżące/ Obwieszczenia Burmistrza Miasta
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami odbędzie się w dniu 19.12.2023 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, pokój nr 303.
Dodatkowe informacje, w tym o szczegółowym sposobie i zasadach przeprowadzenia dyskusji publicznej można uzyskać pod numerami telefonu: (0-63) 277 27 27 w godz. 7:30-15:30 wew. 104 lub 102.
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie z art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenie oddziaływania na środowisko, osoby prawne i fizyczne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z art. 8c. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwagi mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: r-zp@miasto.slupca.pl lub formularzy zamieszczonych przez organ sporządzający projekt tego dokumentu w Biuletynie Informacji Publicznej na swojej stronie podmiotowej z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adresu zamieszkania albo siedziby, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.01.2024 r.
Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do sporządzonej prognozy oddziaływania na środowisko. Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, na adres Burmistrza Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w terminie do dnia 15.01.2024 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.
Pełniący funkcję
Burmistrza Miasta Słupcy
/-/ Andrzej Grzeszczak
OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
Słupca, dnia 21 czerwca 2022r.
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2022 poz. 503.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) zawiadamiam o:
• podjęciu przez Radę Miasta Słupcy uchwały Nr XXXVIII/262/2022 z dnia 19 maja 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy;
• przystąpieniu do sporządzenia wyżej wymienionej zmiany planu miejscowego;
• przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektu wyżej wymienionej zmiany planu miejscowego.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy. Dokumentacja jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu oraz uwagi i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wnioski do planu miejscowego należy składać na piśmie w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, na adres Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, e-mail: um@miasto.slupca.pl, w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
Zawiadomienie Burmistrza Miasta Słupcy o wyłączeniu karty adresowej zabytku z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Słupca, dnia 11.03.2022 r.
PR 4120.3.2022
Zawiadomienie
Burmistrza Miasta Słupcy
o wyłączeniu karty adresowej zabytku
z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Na podstawie art.7 ust.1 pkt 9, art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1372 ze zm.) oraz art.22 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 ze zm.) oraz na podstawie §18 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 16 maja 2016r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 56) dokonano zmiany w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy:
• wyłączono kartę adresową zabytku położonego w Słupcy przy ulicy Sukienniczej 8, działka ewidencyjna nr 1671;
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
Zawiadomienie Burmistrza Miasta Słupcy o włączeniu karty adresowej zabytku do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Słupca, dnia 11.03.2022 r.
PR 4120.4.2022
Zawiadomienie
Burmistrza Miasta Słupcy
o włączeniu karty adresowej zabytku
do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy
Na podstawie art.7 ust.1 pkt 9, art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1372 ze zm.) oraz art.22 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 ze zm.) oraz na podstawie §18 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 16 maja 2016r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 56) dokonano zmiany w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy:
• włączono kartę adresową zabytku położonego w Słupcy, jest to cmentarz prawosławny przy ul. Apolinarego Szeluty położony na działce nr 1144/10
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
Zawiadomienie Burmistrza Miasta Słupcy o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do gminnej ewidencji zabytków
Słupca, dnia 02.03.2022 r.
PR 4120.4.2022
Zawiadomienie
Burmistrza Miasta Słupcy
o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku
do gminnej ewidencji zabytków
Na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710, z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie §18b ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 16 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (Dz. U. z 2021 r. poz. 56) zawiadamiam o zamiarze włączenia do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Słupcy karty adresowej zabytku położonego w Słupcy:
1. cmentarz prawosławny przy ul. Apolinarego Szeluty położony na działce nr 1144/10
Uzasadnienie
Włączenie karty adresowej zabytku do gminnej ewidencji zabytków uzasadnione jest wartościami historycznym obiektu i jest zgodne z zaleceniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk