Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 06.13 Usługi społeczne i zdrowotne
Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Priorytetu 6 Włączenie społeczne, Działanie 6.13 Usługi społeczne i zdrowotne. Wniosek projektowy składany jest w odpowiedzi na konkurs Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021 - 2027, ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.
Gmina Miejska Słupca ogłasza konkurs na wspólne przygotowanie i realizację projektu w ramach Działania 6.13 Usługi społeczne i zdrowotne. Wybór partnera w projekcie następuje zgodnie z ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, w tym wybór partnera spoza sektora finansów publicznych - zgodnie z art. 39 ust. 2-3 ww. ustawy.
I. Cel projektu:
Celem projektu jest zwiększanie równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości, trwałych i przystępnych cenowo usług, w tym usług, które wspierają dostęp do mieszkań oraz opieki skoncentrowanej na osobie.
II. Działania przewidziane do realizacji w ramach projektu:
1. Projekt zawiera działania w obszarach:
• poprawy dostępu do lepszej jakości usług zdrowotnych i społecznych;
• mieszkania wspomagane i chronione oraz dostosowanie mieszkań
• tworzenie lub rozwój Centrów Usług Społecznych
III. Proponowany zakres zadań przewidzianych dla partnera:
a) Wsparcie merytoryczne i organizacyjne Gminy Miejskiej Słupca przy realizacji zadań obejmujących przedmiotowy projekt, w szczególności rola doradcza.
b) Gmina Miejska Słupca zastrzega, że szczegółowy zakres projektu ustalony zostanie na etapie jego przygotowania i może obejmować wyłącznie wybrane działania zgodnie z potrzebami określonymi na etapie diagnozy sytuacji problemowej.
IV. Wymagania wobec partnera:
a) Partner musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług społecznych oraz dysponować odpowiednim potencjałem osobowym zdolnym do realizacji zadań przewidzianych w projekcie.
V. Zgłoszenie powinno zawierać:
a) Opis dotychczasowej działalności kandydata na partnera, uwzględniający jego największe osiągnięcia, zwłaszcza w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz działalności związanej z usługami społecznymi.
b) Opis koncepcji udziału w projekcie, w szczególności propozycje realizacji działań określonych w pkt. III a)
c) Wykaz zrealizowanych usług/projektów w zakresie świadczenia usług społecznych wraz z ich krótkim opisem.
d) Wykaz osób, którymi dysponuje kandydat na partnera wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te mogą realizować w projektach.
e) Deklarację gotowości przygotowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie projektu.
f) Dokumenty potwierdzające status prawny kandydata na partnera i umocowanie osób go reprezentujących.
g) Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z możliwości ubiegania się o dofinansowanie na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności: art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 885 z późn. zm.); lub wobec których orzeczono zakaz dostępu do środków funduszy europejskich na podstawie odrębnych przepisów:
a) art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745);
b) art. 9 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2020 r., poz. 358 z późn. zm.).
Zgłoszenie powinno wpłynąć na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
VI. Opis kryteriów branych pod uwagę w wyborze partnera
a) Spełnienie wymogów formalnych (oświadczenia o których mowa w pkt V e – V g.)
b) Opis dotychczasowej działalności kandydata na partnera, uwzględniający jego największe osiągnięcia, zwłaszcza w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz działalności związanej z usługami społecznymi. Max. 30 pkt
c) Opis koncepcji udziału w projekcie, w szczególności propozycje realizacji działań określonych w pkt. III a). Max. 30 pkt.
d) Wykaz zrealizowanych usług/projektów w zakresie świadczenia usług społecznych wraz z ich krótkim opisem. Max. 30 pkt.
e) Wykaz osób, którymi dysponuje kandydat na partnera wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te mogą realizować w projektach. Max. 10 pkt.
VII. Termin składania ofert
Oferty w formacie .doc., docx. lub .pdf należy przesłać w terminie do 21 dni od daty ogłoszenia naboru (tj. do dnia 12.07.2023 r.) na adres e-mail: um@miasto.slupca.pl
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że przystępuje się do zmiany nazwy części ulicy Gajowej od Al. Tysiąclecia do Jeziora Słupeckiego na ul. Jerzego Młokosiewicza.
Z up. Burmistrza
/-/ Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
Słupca, dnia 6 czerwca 2023r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. 2023 poz. 977.) oraz art. 39 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 1029 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Słupcy uchwały Nr:
- XLVI/319/2023 z dnia 30 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
oraz
- XLVII/327/2023 z dnia 25 maja 2023 r. zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. zmiany planów oraz uwagi i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca albo na adres mailowy: um@miasto.slupca.pl, w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Wnoszący uwagi lub wnioski podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby.
Jedocześnie stosownie do art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 1029 ze zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do ww. zmiany planów oraz informuje, że wnioski mogą być składane w formach przewidzianych w art. 40 wyżej cytowanej ustawy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupca
Słupca, dnia 30 maja 2023r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupca
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. 2023 poz. 977.) oraz art. 39 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 1029 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Słupcy uchwały Nr XLVI/318/2023 z dnia 30 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupca.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. zmiany studium oraz uwagi i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca albo na adres mailowy: um@miasto.slupca.pl, w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Wnoszący uwagi lub wnioski podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby.
Jedocześnie stosownie do art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 1029 ze zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do ww. zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz informuje, że wnioski mogą być składane w formach przewidzianych w art. 40 wyżej cytowanej ustawy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
ZARZĄDZENIE NR 35/2023 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2023 rok
ZARZĄDZENIE NR 35/2023
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 17 lutego 2023 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2023 rok
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) oraz art. 11 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 ze zm.)1 art 221, ust. 1,2,3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1634 ze zm.)2 oraz uchwały Nr XLII/282/2022 z dnia 10.11.2022 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023, zarządzam co następuje:
§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO poprzez organizację zadań polegających na renowacji zabytków w mieście Słupca,ochronę dóbr kultury, renowację ważnych historyczne pomników na cmentarzu św. Krzyża w Słupcy, organizację wydarzeń kulturalnych m.in. festiwali, wystaw, warsztatów, koncertów i innych wydarzeń kulturalnych skierowanych do mieszkańców miasta Słupcy przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Slupca, ul. Ratajczaka 1, dotację w wysokości: 14 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "130 lat Orkiestry OSP w muzycznych wydarzeniach dla Słupcy"
2. Stowarzyszeniu „Gumowe Szekle", 62-400 Slupca, os. Niepodległości 14/59, dotację w wysokości: 12 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Ogólnopolski Przegląd Konkursowy Szantogranie 2023”
3. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno-Kulturalnemu, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 53, dotację w wysokości: 6 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Kultura, sztuka - plener malarski” - kwota dotacji: 3 000 zł
b) "Ochrona dóbr kultury - remont obiektów sepulklarnych w Słupcy" - kwota dotacji: 3 000 zł
4. Stowarzyszeniu Bezpieczny Powiat Słupecki 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27/17, dotację w wysokości: 3 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Słupecki kulturalny senior”
5. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR", 62-400 Słupca, ul. Powstańców wlkp. 28, dotacje w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Konkurs Rzeźbiarski Sculptura 2023" - kwota dotacji: 2 500 zł
b) "Muzyczne Lato - Słupca 2023" - kwota dotacji: 500 zł
6. Stowarzyszeniu ”Próba źwięku", 62-400 Słupca, ul. Kilińskiego , dotacje w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Last Minute Festival 2023„
7. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny Cztery Pory Roku"
§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach:Upowszechniania sportu wśród dzieci i młodzieży, przez szkolenia sportowe, prowadzenie zajęć sportowych udział dzieci i młodzieży w zawodach sportowych oraz zwiększenia aktywności fizycznej oraz umiejętności sportowych mieszkańców Słupcy, prowadzenie działalności szkoleniowej i udział w zawodach sportowych, prowadzenie zajęć rekreacyjno - sportowych skierowanych do różnych grup wiekowych i społecznych, wzbogacenie oferty sportowej w gminie poprzez organizację i przeprowadzenie imprez sportowych skierowanych do szerokiej grupy uczestników i widzów, popularyzacja różnych dyscyplin sportu w mieście Słupca przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania „Z wiatrem za pan brat”
2. Słupeckiej Organizacji Strzeleckiej "FORT", 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Wszechstronny rozwój fizyczny dzieci i młodzieży z Slupecką Organizacją Strzelecką FORT"
3. Stowarzyszeniu Pasjonaci Słupca, 62-400 Słupca, ul. Orzeszkowej 3/41, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Łączy nas pasja - zaszczepieni aktywnością"
4. Lidze Obrony Kraju, 61-894 Poznań, ul. Niezłomnych 1 (Zarząd Powiatowy w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18), dotację w wysokości: 4 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”
5. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki GROM, 62-400 Słupca, ul. Traugutta 10A/11, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania "Wyrzuć z Gromem nudę do kosza"
§ 3. Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM w ramach: Organizacji wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemami uzależnień, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca,
ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 12 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z Latem 2023".
2. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 8 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania „Lato pod żaglami”
§ 4. Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY w ramach: Organizacji różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, na wypoczynek letni:
1. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wlkp. 22b, dotację w wysokości: 12 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowo-wypoczynkowy w Rewalu",
2. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c,
dotację w wysokości: 8 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Żeglarskie wakacje”,
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Oświaty i Rozwoju Lokalnego oraz Skarbnikowi Miasta.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o uchwaleniu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o uchwaleniu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
Na podstawie art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Słupca Uchwały Nr XLIV/297/2022 z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy.
Z treścią zmian planów oraz uzasadnieniem do ww. uchwały Rady Miasta Słupca (art. 42 pkt 2 ww. ustawy), oraz treścią podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ww. ustawy, można się zapoznać:
− na stronie BIP Urzędu Miasta Słupca https://www.bip.umslupca.finn.pl/
− w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o uchwaleniu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
o uchwaleniu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy
Na podstawie art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Słupca Uchwały Nr XLV/309/2023 z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupcy.
Z treścią zmiany planu, uzasadnieniem do ww. uchwały Rady Miasta Słupca (art. 42 pkt 2 ww. ustawy), oraz treścią podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ww. ustawy, można się zapoznać:
− na stronie BIP Urzędu Miasta Słupca https://www.bip.umslupca.finn.pl/
− w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
Zastępca Burmistrza Miasta Słupcy
/-/ Jacek Szczap
ZARZĄDZENIE NR 30/2023 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 1 lutego 2023 r. w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca
ZARZĄDZENIE NR 30/2023
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 1 lutego 2023 r.
w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023r. poz. 40) oraz § 3 ust. 7 Uchwały Nr XIV/94/16 Rady Miasta Słupcy z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie określania warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z 2016 r poz. 1527 ze zm.)1) i zapoznaniu się z protokołem Komisji d. s. rozpatrzenia i zaopiniowani wniosków złożonych na realizację zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca, Burmistrz Miasta, zarządza co następuje:
§ 1. Przyznać środki finansowe na wspieranie sportu w Gminie Miejskiej Słupca na rok 2023 następującym klubom sportowym:
1) Słupeckiemu Klubowi Piłkarskiemu Słupca, ulica: Gajowa 4, 62-400 Słupca dotację w wysokości 140 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: "Piłka nożna sposobem na zdrowy tryb życia"
2) Klubowi Sportowemu Stowarzyszenie Przyjaciół Siatkówki w Słupcy, ul. Plac Szkolny 1/LO, 62-400 Słupca dotację w wysokości 92 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Prowadzenie sekcji i zespołów siatkarskich KS SPS Słupca w rozgrywkach ligowych szczebla wojewódzkiego, szczebla centralnego i Pucharze Polski"
3) Uczniowski Klub Sportowy „Kopernik” w Słupcy, ul. Kopernika 13, 62-400 Słupca dotacje w łącznej kwocie; 82 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) "Organizacja wyjazdów dzieci i młodzieży szkolnej na basen połączona z nauką pływania" kwota dotacji: 67 000 zł
b) "Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w zakresie badmintona wraz z udziałem w meczach i turniejach" kwota dotacji: 13 000 zł
c) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w dyscyplinach ogólnorozwojowych i pozostałych sekcjach UKS Kopernik wraz z udziałem w zawodach i turniejach" kwota dotacji: 2 000 zł
4) Kobiecemu Klubowi Piłkarskiemu Słupczanka Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, 62-400 Słupca dotację w wysokości 21 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: "Piłka nożna sposobem na zdrowy tryb życia"
5) Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM” w Słupcy, ul. Traugutta 10A/11, 62-400 Słupca dotację w wysokości 16 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: "Uzależnij się od sportu"
6) Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, 62-400 Słupca dotację w wysokości 16 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sport i rekreacja po szkole"
7) Słupeckiemu Towarzystwu Tenisowemu w Słupcy, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca dotację w kwocie 13 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Zajęcia z tenisa ziemnego w Słupcy"
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Referatu Oświaty i Rozwoju Lokalnego.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy www.miasto.slupca.pl