Ogłoszenia


ZARZĄDZENIE NR 39/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 18 kwietnia 2016 r. w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o przyznanie dotacji na realizację zadania z zakresu rozwoju sportu w mieście Słupca w 2016r.

20‑04‑2016 14:48:53

ZARZĄDZENIE NR 39/2016
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 18 kwietnia 2016 r.
w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o przyznanie dotacji na realizację
zadania z zakresu rozwoju sportu w mieście Słupca w 2016r.


Na podstawie art.30 ust. 1 i  ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016r. poz. 446) w związku z Uchwałą Nr XIV/94/16 Rady Miasta w Słupcy z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2016r. poz. 1527)  
 Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:

§1
1. Ogłaszam nabór wniosków o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Słupca na realizację zadań z zakresu wspierania sportu dla klubów sportowych działających na terenie miasta Słupcy.
2. Warunki i sposób przeprowadzenia naboru określa ogłoszenie stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.  

§2
Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. sportu.

§3
 Zarządzenie podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Urzędu Miasta www.miasto.slupca.pl, na stronie BIP www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń.

§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załącznik do Zarządzenia Nr 39/2016
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 18 kwietnia 2016 r.


Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji z budżetu gminy na realizację zadań z zakresu wspierania sportu w mieście Słupca na rok 2016.

I. Warunki ubiegania się o dotację.
O dotację na zadania w zakresie wspierania sportu z budżetu gminy mogą ubiegać się kluby sportowe, które:
a) działają na obszarze miasta Słupcy,
b) nie działają w celu osiągnięcia zysku,
c) realizują cel publiczny jakim jest wspieranie rozwoju sportu na terenie miasta.

II. Wysokość kwoty środków finansowych przeznaczonych na dotację oraz tytuły kosztów na które może być przeznaczona dotacja.
1. Wysokość środków przeznaczonych na zadanie w 2016r. wynosi: 40.000,00 zł, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2. W 2016 r. środki mogą być przeznaczone na zadania powiązane z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych. Zadania powinny być ściśle związane z programem profilaktycznym i spełniać kryteria pozwalające na stwierdzenie, iż mogą konstruktywnie wpływać na postawy ludzi wobec używek.   

III. Termin i miejsce składania dokumentów.
1. Klub sportowy występujący o przyznanie dotacji na realizację zadania z zakresu wspierania sportu przedstawia swoją ofertę na wniosku, którego wzór stanowi załącznik do Uchwały Nr XIV/94/16 Rady Miasta Słupcy w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupcy.
2. Formularz wniosku jest dostępny na www.miasto.slupca.pl, na stronie BIP www.bip.slupca.pl oraz w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy.
3. Wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 31 sierpnia 2016 r.
a) w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, w Biurze Obsługi Klienta.
b) drogą pocztową.
4. Wnioski złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
5. Złożenie wniosku o dofinansowanie nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

IV. Tryb rozpatrywania wniosków:
1. Decyzję w sprawie przyznania klubom sportowym dotacji podejmuje Burmistrz Miasta Słupcy po uprzednim rozpatrzeniu i zaopiniowaniu złożonych wniosków przez komisję.
2. O przyznanych dotacjach powiadamia się niezwłocznie zainteresowanych na piśmie oraz podaje do publicznej wiadomości.
3. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 63 277 27 27 wew. 121

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 35/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok

14‑04‑2016 12:39:26

ZARZĄDZENIE NR 35/2016
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

z dnia 14 kwietnia 2016 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446)  oraz art. 11 ust. 1 pkt 1 i art 15 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239 z późn. zm.)1 oraz uchwały Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016 zarządzam, co następuje:

§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM w ramach:
1) Organizacji wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemami uzależnień, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c,
dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Lato pod Żaglami".
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 12 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z przygodą IV edycja".
2) Pomocy w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród osób uzależnionych i współuzależnionych, przyznaje się:
1. Słupeckiemu Stowarzyszeniu „Centrum”, 62-400 Słupca, ul. Traugutta 10A, dotację w wysokości 7 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Wsparcie osób uzależnionych od alkoholu i utrzymujących abstynncje - wzmocnienie integracji środowiska samopomocowego oraz rozwijanie umiejętności społecznych poprzez kulturę fizyczną i rozwój duchowy".
2. Stowarzyszeniu im. św. Brata Alberta w Słupcy, 62-400 Słupca ul. Sienkiewicza 11, dotację w wysokości : 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Spójrz inaczej - uwierz w siebie".

§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY w ramach: Organizacji różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, na wypoczynek letni:
1. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27, dotację w wysokości 5 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe wakacje".
2. Klubowi Biegacza „Wartko”, 62-590 Golina, Plac Kazimierza Wielkiego 2, dotację w wysokości 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania:"Lew symbolem odwagi bohatera powieści "W Pustyni i w puszczy" jako forma popularyzacji twórczości Henryka Sienkiewicza w ramach Wawrzynkowej Gry Miejskiej".
3. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 5 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Żeglarskie wakacje".
4. Stowarzyszeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka, dotację  w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ” Letni obóz wędrowny na Węgrzech".
5. Fundacja Piotra Reissa, 60-642 Poznań, ul. Źródlana 19/1, dotację w wysokości: 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "SportujMy.pl - obóz dla najzdolniejszych zawodników Akademii Piłkarskiej Reissa".

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl .
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA - zgromadzenia w trybie uproszczonym

11‑04‑2016 11:57:51

INFORMACJA


Uprzejmie informuję, że zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie uproszczonym – nie powodujące utrudnień w ruchu drogowym a w szczególności zmian w jego organizacji – kieruje się do Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, tel. 63 277 27 27 wew. 105 albo 304 lub na adres poczty elektronicznej: um@miasto.slupca.pl .


Słupca, dn. 06.04.2016 r.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/  Michał Pyrzyk
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2016

14‑03‑2016 13:37:09

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2016

I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016".

II. Zadanie: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 25 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015 wynosiły - 21 000 zł.
1. Organizacja wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemem uzależnień – kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
2. Pomoc w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród osób uzależnionych    i współuzależnionych – kwota dotacji wynosi 10 000 zł.

III. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015 wynosiły 15 000 zł.
1. Organizacja różnych sportowych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży 
a) wypoczynek letni    
b) wypoczynek zimowy

IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym.
3. Posiadać własne konto bankowe.

V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania, 
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 04.04.2016 r. do godz. 15.30
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2016 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczącego realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011, Nr 6, poz. 25).
2. Do oferty należy dołączyć: 
 1)  obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. 
 2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
 3)  sprawozdanie finansowe za 2015 rok.
 4) oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy. 
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
 a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016.
 b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację, 
 c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
 d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
 e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
 f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
 g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016

Słupca, dnia 14.03.2016 r. 

AL/AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 5/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok

22‑01‑2016 11:30:07

w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2015 r. poz. 1515) ) oraz art. 11 ust. 1 pkt 1 i art 15 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118 z późn. zm.) ) oraz uchwały Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016 zarządzam, co następuje:
§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach: Upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych, oraz upowszechniania kultury fizycznej i sportu poprzez: organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki, 62-400 Słupca, ul. Plac Szkolny 1, dotację w wysokości: 25 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Rozwój struktur siatkarskich w Słupcy”
2. Słupeckiemu Towarzystwu Tenisowemu, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 6 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Zajęcia z tenisa ziemnego”
3. Lidze Obrony Kraju, 61-894 Poznań, ul. Niezłomnych 1 (Zarząd Powiatowy w Słupcy, 62-400 Slupca, ul. Poznańska 18), dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”
4. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 12 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Z wiatrem za pan brat”
5. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27, dotację w wysokości: 29 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w dyscyplinach ogólnorozwojowych i pozostałych sekcjach UKS Kopernik wraz z udziałem w zawodach i turniejach.”
- kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Organizacja wyjazdów dzieci i młodzieży szkolnej na basen połączona z nauką pływania”
- kowota dotacji: 17 000 zł
c) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w zakresie badmintona wraz z udziałem w meczach i turniejach”
- kwota dotacji: 10 000 zł
6. Stowarzyszeniu Kultury Fizycznej - Słupecki Klub Piłkarski "SKP Słupca", 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 79 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez szkolenie sportowe, prowadzenie zajęć sportowych oraz udział zawodników w zawodach sportowych.”
7. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Szkolenie sportowe i prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży oraz udział zawodniczek i zawodników w zawodach sportowych. Organizacja imprez sportowych, w tym rozgrywek, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych”
8. Słupeckiemu Klubowi Tenisa Stołowego, 62-400 Słupca, ul. Podbipięty 7, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Mistrzostwa Powiatu w Tenisie Stołowym”
9. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM”, 62-400 Słupca ul.Traugutta 10A/11, dotację w wysokości: 4 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania:”Aktywna rodzinko rzuć do kosza„
10. Stowarzyszeniu Pasjonaci Słupca, 62-400 Słupca, Źródlana 1, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe rozpoczęcie wakacji - Skok przez płot”
11. Słupeckiej Organizacji Strzeleckiej "FORT", 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 1000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „ASG z Słupecką Organizacją Strzelecką "FORT”
§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO w ramach: Ochrony i konserwacji zabytków w mieście Słupca. Wspierania zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych, przyznaje się:
1. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 1 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny „Cztery Pory Roku” 
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 2 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Adaptacja kulturowa ulicy Wojska Polskiego w Słupcy”
3. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno - Kulturalnemu, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 53, dotację w wysokości: 3 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca - Renowacja starych pomników-grobowców na cmentarzu św. Krzyża w 2016r. Słupca miastem wielu niepowtarzalnych zabytków. - Zorganizowanie warsztatów malarskich.
4. Stowarzyszeniu "Nasze dzieci", 62-400 Słupca, ul. Okopowa 4a, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Przedszkolak z pyrką w tytce”
5. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka1, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania:”Bo najważniejsza w życiu jest pasja„warsztaty muzyczne dla dzieci.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl

Burmistrz Miasta Słupcy

/-/ Michał Pyrzyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2016

18‑12‑2015 12:13:01

I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016".

II. Zadanie: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 172 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015  wynosiły 152 000 zł.
1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych,
2. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne.

III. Zadanie: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 8 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015  wynosiły  8 000 zł.
1. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca.
2. Wspieranie zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych.

IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową
w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku       Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia
i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów
o charakterze publicznym, oraz powinny posiadać własne konto bankowe.

V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania,
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 11.01.2016 roku.
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2016 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną
w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku
w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczącego realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011, Nr
6, poz. 25).
2. Do oferty należy dołączyć:
1)  obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu.
2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3)  sprawozdanie finansowe za 2014 rok.
4) oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek
o charakterze publicznym.
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o niezaleganiu
w opłacaniu należności publiczno - prawnych i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy.
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą  Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016,
b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację,
c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym
w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016.

Słupca, dnia 18.12.2015 r.

OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO SPRAWOZDANIE (CZĘŚCIOWE/KOŃCOWE)

AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
107KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
121KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf ZARZĄDZENIE NR 108/2015 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 17 grudnia 2015 r.
18‑12‑2015 12:07:43
w sprawie powołania Komisji Konkursowej celem dokonania oceny złożonych ofert na realizację zadań publicznych w 2016 r. przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
201KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 9 października 2015 r.

09‑10‑2015 12:07:52
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 9 października 2015 r.

Na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowych tych organizacji.
ogłasza
przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 12 października 2015 roku i trwają do dnia 20 października 2015 roku.
4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 20 października 2015 o godz. 11.00 w sali nr 207, Urzędu Miasta w Słupcy.
5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.

FORMULARZ ZGŁASZANIA OPINII Projekt pod konsultacje


Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 303 Numer strony: 1 .. 20  21  22  23  24  .. 31
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
16‑10‑2025 11:25:29
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie