OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
Słupca, dnia 21 czerwca 2017r.
DPO.6220.2.2.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11 lit. a-c, art. 38 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że dnia 21 czerwca 2017r. na wniosekSpółdzielni Inwalidów „Przyjaźń” ul. Piastów 2, 62 – 400 Słupcawydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Rozbudowa istniejącego zakładu produkcyjnego o 2 hale namiotowe do magazynowania wyrobów oraz rozbudowa istniejącego placu utwardzonego”.
Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3045 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie
Inwestor:Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń” ul. Piastów 2, 62 – 400 Słupca.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia (2 egz.).
4. A/a.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego
OBWIESZCZENIE
Słupca, dnia 22 maja 2017r.
DPO.6220.2.1.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11 lit. a-c, art. 38 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że dnia 22 maja 2017r. na wniosekWielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„PRZEBUDOWA ROWU ODSIĄKOWEGO ZAPORY ZBIORNIKA SŁUPCA m. SŁUPCA”.
Lokalizacja: miasto Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie
Inwestor: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia (2 egz.).
4. A/a.
Obwieszczenie - wydanie zezwolenia na usynięcie drzew
Słupca, dnia 14 kwietnia 2017 r.
DPO.6131.1.6.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz.2134 ze zm./ oraz art. 3 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./
Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia strony postępowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew, o wydaniu decyzji z dnia 14.04.2017r. znak: DPO.6131.1.6.2017 zezwalającej Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Słupcy ul. Orzeszkowej 1 na usunięcie 7 sztuk drzew (3 szt. z gat. wierzba biała, 3 szt. z gat. świerk pospolity i 1 szt. z gat. modrzew europejski) rosnących na działce o nr ewid. 2621 pod warunkiem posadzenia w zamian 7 szt. nowych drzew.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pokój nr 314, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy oraz tablicy ogłoszeń Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Słupcy.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 03 maja 2017 roku.
Otrzymują
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu informacji Publicznej www.bip.slupca.pl. .
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta
3. Ogłoszenie informacji w Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko Własnościowej w Słupcy ul. Orzeszkowej 1, 62-400 Słupca
4. Ogłoszenie informacji w Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko Własnościowej w Słupcy ul. Orzeszkowej 1, 62-400 Słupca -tablica ogłoszeń
5. A/a.
Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Słupca, dnia 07 marca 2017 r.
DPO.6131.1.6.2017
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2134 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 28 lutego 2017r. na żądanie:
Młodzieżowej Spółdzielni
Mieszkaniowej
Lokatorsko - Własnościowej
ul. Orzeszkowej 1
62-400 Słupca
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 7 sztuk drzew rosnących na działce o nr ewid. 2621 zarządzanych przez Młodzieżową Spółdzielnię Mieszkaniową Lokatorsko – Własnościową w Słupcy ul. Orzeszkowej 1.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2134 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2134 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 22.03.2017r..
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.
Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 29.03.2017r. roku o godzinie 11:00 na terenie nieruchomości o nr ewid. 2621.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
i Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
Otrzymują:
1. Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa ul. Orzeszkowej 1, 62- 400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa –
a) tablica ogłoszeń Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.
Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl
Obwieszczenie o zawieszeniu postepowania
Słupca, dnia 17 lutego 2017r.
DPO.6220.2.3.2016
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ w związku z art. art. art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że postanowieniem nr DPO.6220.2.3.2016 z dnia 17 lutego 2017 roku zawiesił postępowanie z wniosku z dnia 20 grudnia 2016r. firmyFedo sp. z o.o., ul. Berlinga 4, 62–400 Słupca o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia „„Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy, na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024, 3065” do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 4 marca.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
i Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
Obwieszsczenie o wydaniu postanowienia
Słupca, dnia 17 lutego 2017r.
DPO.6220.2.3.2016
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ oraz art. art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że postanowieniem nr DPO.6220.2.3.2016 z dnia 17 lutego 2017r.
1. Nałożył obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
2. Zobowiązał do sporządzenia w pełnym zakresie raportu o oddziaływaniu na środowiskodla planowanego przedsięwzięcia:
„Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy, na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024, 3065”.
Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024, 3065 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z o.o., ul. Berlinga 4, 62 – 400 Słupca
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 4 marca.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
i Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
OBWIESZCZENIE Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew
Słupca, dnia 13 lutego 2017 r.
DPO.6131.1.75.2016
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz.2134 ze zm./ oraz art. 3 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./
Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia strony postępowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew, o wydaniu decyzji z dnia 13.02.2017r. znak: DPO.6131.1.75.2016 zezwalającej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko Własnościowej '' Mostostalowiec” w Słupcy ul. Kopernika 9 na usunięcie 14 sztuk drzew (3 szt. z gat. wierzba biała, 3 szt. z gat. brzoza brodawkowata, 3 szt. z gat. jarząb pospolity, 3 szt. z gat. jesion wyniosły, 1 szt. z gat. robinia akacjowa i 1 szt. z gat. klon pospolity) rosnących na działkach o nr ewid. 223/9, 223/16, 223/17 pod warunkiem posadzenia w zamian 14 szt. nowych drzew.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pokój nr 314, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy oraz tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 03 marca 2017 roku.
Burmistrz
/-/ Michał Pyrzyk
Otrzymują
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu informacji Publicznej www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta
3. Ogłoszenie informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko Własnościowej ''Mostostalowiec '' w Słupcy ul. Kopernika 9, 62-400 Słupca
4. Ogłoszenie informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko Własnościowej'' Mostostalowiec'' w Słupcy ul. Kopernika 9, 62-400 Słupca -tablica ogłoszeń
5. A/a.
Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Słupca, dnia 30 stycznia 2017r.
DPO.6220.2.4.2016
OBWIESZCZENIE
o wydaniu postanowienia w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ oraz art. art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że postanowieniem nr DPO.6220.2.4.2016 z dnia 30 stycznia 2017r.
nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia:
„Rozbudowa istniejącego Zakładu Uboju Drobiu i Przetwórstwa Kurczaka o instalację do sprężania i magazynowania amoniaku”.
Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3073 i 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
OBWIESZCZENIE Burmistrz Miasta Słupcy
Słupca, dnia 13 stycznia 2017 r.
DPO.6131.1.67.2016
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz.2134 ze zm./ oraz art. 3 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./
Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia strony postępowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew oraz 12 m² krzewów, o wydaniu decyzji z dnia 13.01.2017r. znak: DPO.6131.1.67.2016 zezwalającej Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy oś. Niepodległości 19 na usunięcie 8 szt. oraz 12m² krzewów ozdobnych (4 szt. z gat. brzoza brodawkowata, 2 szt. jarząbu pospolitego, 1 szt. sosna pospolita i 1 szt. jodły pospolitej) rosnących na działkach o nr ewid. 2381/48, 2381/49, 2381/50, 2381/61, 2381/63, 2381/65 pod warunkiem posadzenia w zamian 8 szt. nowych drzew oraz 12m² krzewów.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pokój nr 314, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy oraz tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 31 stycznia 2017 roku.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
Otrzymują
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu informacji Publicznej www.bip.slupca.pl. .
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta
3. Ogłoszenie informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy os. Niepodległości 19, 62-400 Słupca
4. Ogłoszenie informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy oś. Niepodległości 19, 62-400 Słupca -tablica ogłoszeń
5. A/a.