Obwieszczenia


Obwieszczenie

21‑11‑2023 13:19:20

Słupca, 21 listopada 2023r.
DPO.6220.2.1.2023


OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY


podaje do publicznej wiadomości, że 21 listopada 2023 r. na wniosek
Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Wilanowska 7A/32
02 – 765 Warszawa


wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Rozbudowa skupu złomu w miejscowości Słupca na dz. ewid. o nr 1252/5, obręb 0001 Miasto Słupca, gmina Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie


Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.


Inwestor: Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 21.11.2023 r.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 21.11.2023r.


Pełniący funkcję
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
/-/Andrzej Grzeszczak


Otrzymują:
1.
Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2.
Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta Słupcy.
3.
Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4.
A/a.
Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE

06‑04‑2023 14:19:52

Słupca, 06 kwietnia 2023r.
DPO.6220.2.5.2022.I.

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowiskui jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r poz. 1029 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 06 kwietnia 2023 r. na wniosek
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 06.04.2023 r.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 06.04.2023r.

Burmistrz
/-/ Michał Pyrzyk


Otrzymują:
1.    Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2.    Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta Słupcy.
3.    Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4.    A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE

15‑03‑2023 12:27:56

Słupca, 15 marca 2023r.

DPO.6220.2.5.2022

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku    i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r poz. 1029 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 15 marca 2023 r. na wniosek
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul.Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 15.03.2023 r.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 15.03.2023r.


Otrzymują:
1.    Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2.    Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta Słupcy.
3.    Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4.    A/a.
Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

15‑12‑2022 08:20:56

Słupca, 15 grudnia 2022r.

DPO.6220.2.3.2022

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2022r poz. 1029 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 15 grudnia 2022r. na wniosek 
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o. o. zlokalizowanym w Słupcy przy ul. Poznańskiej 39, na działkach ewid. nr 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r. poz.  ze 1029zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 15.12.2022r. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 15.12.2022r.
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

15‑12‑2022 08:11:45


Słupca, 14 grudnia 2022r.

DPO.6220.2.5.2022


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji   o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 05 grudnia 2022r.na żądanie:

„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 14.12.2022 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.

 

 

 


Otrzymują:

1.    „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2.    Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 - 002 Suchy Las.
3.    Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4.    A/a.

Do wiadomości:

1.    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2.    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3.    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4.    Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

11‑10‑2021 08:36:22

Słupca, 11 października 2021r.

DPO.6220.2.1.2021

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 11 października 2021r. na wniosek 
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych
na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/2, 3064/2
zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 11.10.2021r.. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 11.10.2021r.


Burmistrz
Michał Pyrzyk


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Obwieszczenie o wydanej decyzji - zmiana nazwy przedsiewzięcia

14‑07‑2021 11:18:47


Słupca, 14 lipca 2021r.

DPO.6220.2.3.2020

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735/ oraz art. 38, art. 82 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 14 lipca 2021r. na wniosek Gminy Miejskiej Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca wydał decyzję zmieniającą decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w sprawie zmiany nazwy inwestycji w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
z
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”

na:
„Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”

Lokalizacja: Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca

Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 14.07.2021r. oraz w miejscu inwestycji.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.

Z up. Burmistrza
Jacek szczap
Zastępca Burmistrza


Otrzymują:
1.    Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2.    Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3.    Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4.    A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

19‑09‑2018 14:58:12

Słupca, dnia 19 września 2018 r.

DPO.6131.1.10.2018

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 / Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 12 września 2018r. na żądanie:

Spółdzielni Mieszkaniowej
Oś. Niepodległości 19
62-400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 5 sztuk drzew rosnących na działce o nr ewid. 229/13 zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową  w Słupcy,  oś. Niepodległości 19.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 / w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257ze zm../ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do 04. 10.2018r.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.

Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. Poz. 1257 ze zm./, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 11.10.2018 roku o godzinie 10:00  w Spółdzielni Mieszkaniowej, oś Niepodległości 19.


Otrzymują:

1. Spółdzielnia  Mieszkaniowa  oś. Niepodległości 19, 62- 400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – 
a) tablica ogłoszeń  Spółdzielni Mieszkaniowej -1 szt.
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.


Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

19‑11‑2020 20:02:54


Słupca, 19 listopada 2020r.
DPO.6220.2.3.2016

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY podaje do publicznej wiadomości, że 19 listopada 2020r. na wniosek firmy 
FEDO sp. z o.o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 (dawna ul. Berlinga 4)  62 – 400 Słupca
reprezentowanej przez Pełnomocnika Piotra Kruszyńskiego – D.G. KONTUR Andrzej Kruszyński ul. Św. Wawrzyńca 34, 60-541 Poznań wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca

W przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw /Dz. U. z 2019r. poz. 1712/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 19.11.2020r. oraz w miejscu inwestycji. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora  Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30, 
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE - „Wykonanie urządzenia służącego do poboru wód podziemnych”

16‑09‑2020 10:03:12

Słupca 16 września 2020r.

DPO.6220.2.2.2020 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Wykonanie urządzenia służącego do poboru wód podziemnych”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 11, Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: TOMASZ I AGNIESZKA MAKOWSCY ul. Wygonowa 61B, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 16.09.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.


Otrzymują:

1. Tomasz i Agnieszka Makowscy ul. Wygonowa 61B, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

z up. Burmistrza

Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 69 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  26‑05‑2010 23:47:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  26‑05‑2010 23:47:00
Data ostatniej aktualizacji:
21‑11‑2023 13:22:15
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie