Oferty pracy


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. oświaty w Urzędzie Miasta w Słupcy

27‑03‑2020 10:28:05

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. oświaty
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:  

Lp. 1.
Imię: Elżbieta
Nazwisko: Kordylewska
Miejsce zamieszkania: Słupca


Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Elżbieta Kordylewska spełniła wszystkie warunki formalne, ponadto posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe, w szczególności w zakresie zarządzania oświatą, jak również pracy pedagogicznej. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień z przepisów ustawy o systemie oświaty, ustawy Prawo Oświatowe, ustawy o systemie informacji oświatowej, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz Systemu Informacji Oświatowej SIO. Dotychczasowa praca w administracji samorządowej Pani Elżbiety Kordylewskiej oraz doświadczenie w zakresie spraw oświatowych pozwala sądzić, iż kandydatka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami  w Urzędzie Miasta w Słupcy

28‑08‑2018 13:04:02

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami 
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan:  

Lp. 1.
Imię: Marcin
Nazwisko: Urycki
Miejsce zamieszkania: Trąbczyn


Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Po szczegółowym przeanalizowaniu przez komisje rekrutacyjną złożonych aplikacji, Pan Marcin Urycki jako jedyny spełnił wymogi formalne. Kandydat posiada wymagane kwa-lifikacje jak również doświadczenie zawodowe, między innymi w obszarze gospodarki nieru-chomościami, które adekwatnie wpisuje się w zadania przypisane do aplikowanego stanowi-ska. 


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  28.08.2018r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miasta w Słupcy

20‑03‑2019 11:53:58

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. obronnych i zarządzania kryzysowego
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:  

Lp. 1.
Imię: Magdalena
Nazwisko: Ziółkiewicz
Miejsce zamieszkania: Słupca
                 


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja wyłoniła kandydaturę Pani Magdalena Ziółkiewicz. Wiedza kandydatki jaką wykazała się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jak również jej wykształcenie pozwoli nam znacznie zmniejszyć czas z wprowadzeniem pracownika w zakres spraw prowadzonych na aplikowanym stanowisku.

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  18.03.2019r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca

10‑05‑2019 10:40:00

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. działalności gospodarczej
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybra-na Pani:  

Lp. 1.
Imię: Martyna
Nazwisko: Jarosz-Kasznia
Miejsce zamieszkania: Kowalewo Sołectwo

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja rekrutacyjna wyłoniła kandydaturę Pani Martyny Jarosz-Kaszni. Wiedza kandydatki ze znajomości przepisów prawa z zakresu okre-ślonego w ogłoszeniu, jaką wykazała się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jak również jej doświadczenie zawodowe, między innymi w pracy w administracji samorządowej pozwoli znacznie zmniejszyć czas z wprowadzeniem pracownika w zakres spraw prowadzonych na aplikowanym stanowisku. 


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  10.05.2019r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU

23‑10‑2019 08:17:48

INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU

na stanowisko:
DYREKTORA 
MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ w SŁUPCY 
ul. Mickiewicza 24  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia postępowania konkursowego na ww. stanowisko została wybrana Pani:  

Lp. 1.
Imię: Anna
Nazwisko: Karpińska
            

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anna Karpińska całe swoje ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe związała z pracą w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Słupcy, dzięki temu najlepiej zna potrzeby z jakimi musi zmierzyć się osoba zarządzająca tą placówką. Długoletnia praca w zintegrowanym zespole pracowniczym znacząco ułatwia współpracę, która ma istotny wpływ na rozwój biblioteki jak i samych pracowników. Pani Anna Karpińska wykazała się dobrą współpracą z jednostkami samorządowymi, lokalnymi instytucjami oraz przedsiębiorcami. 
W trakcie rozmowy konkursowej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Zaprezentowała spójny programom funkcjonowania MiPBP w Słupcy oraz koncepcję współpracy jednostki z innymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi, co pozwala sądzić, iż Pana Anna Karpińska w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie kierować powierzoną jednostką w sposób kompetentny i odpowiedzialny.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  27.07.2019r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU na stanowisko: DYREKTORA  MUZEUM REGIONALNEGO W SŁUPCY 

20‑12‑2019 12:40:13

INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU

na stanowisko:
DYREKTORA 
MUZEUM REGIONALNEGO W SŁUPCY 
ul. Warszawska 53  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia postępowania konkursowego na ww. stanowisko została wybrana Pani:  

Lp. 1.
Imię: Beata
Nazwisko: Czerniak


Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Beata Czerniak od ponad 25 lat związana jest z pracą w Muzeum Regionalnym w Słupcy, dzięki temu najlepiej zna potrzeby z jakimi musi zmierzyć się osoba zarządzająca tego rodzaju placówką. Jako dotychczasowa dyrektor wykazała się dobrą współpracą z jednostkami samorządowymi, lokalnymi instytucjami oraz przedsiębiorcami. 
W trakcie rozmowy konkursowej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi, z wielką pasją mówiła o zachowaniu kultury i tradycji przed zapomnieniem oraz budowaniu właściwych relacji pomiędzy placówką muzealną a środowiskiem społecznym. 
Zaprezentowała spójny programom funkcjonowania Muzeum Regionalnego w Słupcy oraz koncepcję współpracy jednostki z innymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi, co pozwala sądzić, że jak dotychczas Pani Beata Czerniak w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie kierować powierzoną jednostką w sposób kompetentny i odpowiedzialny.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  20.12.2019r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 19/2018 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 12 marca 2018 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko  Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy

19‑03‑2018 15:13:03

ZARZĄDZENIE NR 19/2018
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 12 marca 2018 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko  Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017r. poz. 1875 ze zm.) , oraz art. 63 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017r poz.59 ze zm.), § 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017r. poz.1597), oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017r., poz. 1587)  zarządzam, co następuje:
§ 1. W celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektoraSzkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem.
§ 4. Informację o ogłoszeniu konkursu zamieszcza się na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się inspektorowi do spraw oświaty.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania


Załącznik do Zarządzenia Nr 19/2018 
Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 12 marca 2018r

OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Burmistrz Miasta Słupcy
ogłasza 
konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy, ul. Plac Szkolny 1a, 62 – 400 Słupca.

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce.
1. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej, z wyjątkiem szkoły podstawowej specjalnej, może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który
1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole, placówce, bądź posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole podstawowej.
2) ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
4) uzyskał co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej – przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta  z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2017 r. poz.1189), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U.z 2016 r. poz. 1842, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne; 
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 27 września 2012r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2017r., poz.1311 z późn. zm.).
11) w przypadku cudzoziemca- posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. poz. 224 i 455, z 2015 r. poz. 1132 oraz z 2017 r. poz. 60).
2. Stanowisko dyrektora publicznej szkołymoże zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
5) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
6) spełnia wymagania określone w pkt I. 1 pkt 2,5,6,8,10 i 11.

II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej.
2. Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
b) stażu pracy dydaktycznej w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) stażu pracy w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby nie będącej nauczycielem.
3. Oświadczenia zawierającego następujące dane osobowe kandydata:
 - imię (imiona) i nazwisko,
 - datę i miejsce urodzenia,
 - obywatelstwo,
 - miejsce zamieszkania (adres do korespondencji).
4. Poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
5. Poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą.
6. Poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz.U. z 2011 r. poz. 224 i 455, z 2015 r. poz. 1132 oraz z 2017 r. poz. 60) - w przypadku cudzoziemca.
7. Poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
8. Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne.
9. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2017r., poz.1311 z późn. zm..).
11. Oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 1530) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
12. Poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela.
13. Poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela  akademickiego.
14. Oświadczenie , że kandydat nie był prawomocnie karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela Dz.U. z 2017r., poz. 1189 z późn. zm.), lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2017r., poz. 2183 z późn. zm) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego.
15. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
16. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 922 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

III. Oferty należy składać:
1.W zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem 
„Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy ”
w terminie do dnia 3 kwietnia 2018 r. do godz.15:30 w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, lub przesłać na adres korespondencyjny:
Urząd Miasta w Słupcy
62-400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
do dnia 3 kwietnia 2018 r.(decyduje data stempla pocztowego).
2. W formie elektronicznej na elektroniczną skrzynkę nadawczo - podawczą Urzędu Miasta w Słupcy oferta składana powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik do oferty.

w terminie do dnia 3 kwietnia 2018 r. do godz.15:30

IV. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Słupcy.

V. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie na wskazany w ofercie adres zwrotny.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miasta w Słupcy

21‑12‑2017 14:57:00

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. obronnych i zarządzania kryzysowego
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybra-naPani:  

Lp.    Imię    Nazwisko    Miejsce zamieszkania
1.    Sylwia    Frydrychowicz    Słupca


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydata jako jedyna przedstawiła swoją kandydaturę na stanowisko ds. obronnych 
i zarządzania kryzysowego. Po szczegółowym przeanalizowaniu przez komisję rekrutacyjną złożonej aplikacji stwierdzono, że posiada ona wymagane kwalifikacje jak również wymagany staż pracy. Dotychczasowe doświadczenie kandydatki w pracy w administracji samorządowej pozwoli nam zmniejszyć czas związany z wprowadzeniem jej w zakres spraw prowadzonych w referacie. 


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  21.12.2017r.


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy

21‑12‑2017 14:54:45

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. obsługi klienta
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko zostały wybra-nePanie:  

Lp.    Imię    Nazwisko    Miejsce zamieszkania
1.        Roma    Trawińska    Słupca
2.        Monika     Przybylska    Poniatówek


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja wyłoniła kandydatury Pani Romy Trawiń-skiej i Pani Moniki Przybylskiej. Wiedza kandydatek jaką wykazały się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jak również doświadczenie w pracy w administracji samorządowej zawiązane z bezpośrednią obsługą klienta pozwoli nam znacznie zmniejszyć czas z wprowadzeniem pracowników w zakres spraw prowadzonych w biurze obsługi klienta.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  21.12.2017r.


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi  w Urzędzie Miasta w Słupcy

10‑03‑2016 20:21:42

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR

na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi 
w Urzędzie Miasta w Słupcy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe magisterskie,
c. 3-letni staż pracy,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a. co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji,
b. mile widziane doświadczenie w pracy z problematyką dotyczącą organizacji pozarządowych,
c. znajomość przepisów z zakresu:ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, prawa samorządowego oraz postępowania administracyjnego,
f. prawo jazdy kategorii B,
d. dobra znajomość obsługi komputera
e. zdolność rozwiązywania problemów,
f. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.

II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Utrzymanie bieżących kontaktów pomiędzy samorządem i sektorem pozarządowym.
2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie.
3. Realizacja programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
4. Współpraca przy realizacji zadań dotyczących przyznawania Karty Dużej Rodziny oraz Karty Seniora.
5. Podejmowanie działań o charakterze promocyjnym, w tym między innymi:
a) gromadzenie informacji o mieście i przygotowywanie materiałów promocyjnych, 
b) koordynacja i współorganizowanie imprez kulturalnych, patriotycznych, okolicznościowych i turystycznych,
c) dokumentacja fotograficzna spotkań i imprez okolicznościowych.

III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy,
3. Praca częściowo w terenie,
4. Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek nie jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).

IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. 

V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny. 
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B.
4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5. Opinie, referencje.
6. Oświadczenie o niekaralności.
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
8. Kwestionariusz osobowy.

VI. Dodatkowe informacje:
1. Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenia o niekaralności jest dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi” w terminie do dnia 21 marca 2016r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr tel. 63 277-27-27 wew. 224.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. 
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
7. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
8. Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1202 z późn. zm.)”.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  10.03.2016r.

Dokumenty:
Plik doc Kwestionariusz osobowy.doc
10‑03‑2016 20:25:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
46KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Oswiadczenie o niekaralnosci.doc
10‑03‑2016 20:25:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc OŚWIADCZENIE - brak przeciwwskazań zdrowotnych.doc
10‑03‑2016 20:25:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
12KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 43 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑04‑2025 13:51:35
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie