Ogłoszenia


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

08‑06‑2016 08:07:44

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informuje, iż w wyniku przeprowadzenia zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“dokonano wybory najkorzystniejszej ofertyzłożonej przez następującego wykonawcę:
Bank Spółdzielczy w Słupcy
ul. Mickiewicza 2
62 - 400 Słupca

Oferta złożona przez powyższego wykonawcę spełnienia wymagana zamawiającego.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę.


Burmistrz Miasta Słupcy

/-/ Michał Pyrzyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ „Wykonanie i dostawę urn wyborczych dla Gminy Miejskiej Słupca”

11‑05‑2016 14:45:40

Słupca, dnia 11 maja 2016r.
Nr OR.2601.18.2016


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Burmistrz Miasta Słupcy
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na:
 „Wykonanie i dostawę urn wyborczych dla Gminy Miejskiej Słupca”

1. Opis przedmiotu i  warunków zamówienia
Przedmiotem zamówienia są urny wyborcze:
1) dla obwodu głosowania do 750 wyborcóww tym dla obwodu, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych – 1 szt.
2) dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców – 3 szt.
3) dla obwodu głosowania powyżej750 wyborców, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych – 4 szt.
4) urna pomocnicza (przenośna) dla obwodu głosowania w zakładzie opieki zdrowotnej – 1 szt.
Urny wyborcze musząodpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami określonymi w załącznikach do uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 r. w sprawie wzorów urnwyborczych (M.P. poz. 312) z uwzględnieniem uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych (M.P. poz. 398)
Podczas wykonywania urn zamawiający wymaga:
1) stosowanie uchwytów urn o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urny,
2) zagięcie górnych krawędzi boków urny do jej wnętrza, co usztywni konstrukcję urny,
Ponadto zamawiający dopuszcza:
1) wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego („kołnierza”), co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart do głosowania ( po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm),
2) zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny:
- mechanizmów odciąganych (bez możliwości ich całkowitego wyjęcia) zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej,
- śrub wkręcanych  (bez możliwości całkowitego wykręcenia) w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny.
Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach jest przykładowa, urna może być połączona większa ilością nitów; urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na dostarczone urny wyborcze na minimum 36 miesięcy.
2. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) w terminie do dnia18 maja br., pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy,  ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pocztą elektroniczną na adres sekretarzum@miasto.slupca.pl  lub faxem na numer 63 277 26 69.
2) Do oferty należy dołączyć projekt urny wyborczej z opisem technicznym wykonania oraz oświadczeniem, iż projekt zgodny jest z wytycznymi Państwowej Komisji Wyborczej.  

3. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta spełni wymagania przedstawione w niniejszym zapytaniu oraz który zaoferuje najkorzystniejszą cenę.

4. Termin realizacji zamówienia:
Do dnia 30 czerwca 2016r.

5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca

6. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Beata Wyderkiewicz - Sekretarz Miasta tel. 63 277 27 27 wew. 202

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ - OFERTY „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“

29‑04‑2016 08:50:57

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
PROPOZYCJI CENOWEJ - OFERTY

(w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej 30 000 Euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
 oraz na podstawie wewnętrznych procedur określonych Zarządzeniem Nr 18/2015 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 31 marca 2015 r.)

prowadzonego pod nazwą: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“

I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Słupca 
Adres zamawiającego: ul. Pułaskiego 21 
Kod Miejscowość: 62-400 Słupca 
Telefon: 63-277-27-27
Faks: 63-277-26-69
adres strony internetowej www.miasto.slupca.pl 
adres poczty elektronicznej e.mail : um@miasto.slupca.pl 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

1. Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej prowadzone jest  w postępowaniu o wartości szacunkowej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych  równowartości kwoty 30 000 Euro.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

KOD CPV: 66.11.00.00-4 usługi bankowe
66.11.20.00-8 usługi depozytowe

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Miasta Słupca i jego niżej wymienionych jednostek organizacyjnych:
- Urząd Miasta w Słupcy 
- Szkoła Podstawowa nr 1 im.  KEN  w Słupcy,
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Słupcy,
- Publiczne Gimnazjum w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 1 w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 2 „Miś” w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupcy
- Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Słupcy,
- Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Słupcy,
- Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Słupcy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości jednostek organizacyjnych objętych usługą w przypadkach określonych poniżej. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Słupca, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 
Z a k r e s  usługi obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących w/w jednostek budżetowych,  rachunków pomocniczych w walucie polskiej, rachunków sum depozytowych i rachunków funduszy specjalnych - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
b) oprocentowanie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy rachunku, (naliczenie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować w okresach kwartalnych, ostatniego dnia kwartału według stopy redyskonta weksli);
c) otwarcie darmowych kont wyłącznie na potrzeby obsługi osób korzystających z różnych form pomocy społecznej i wykonywanie operacji gotówkowych na tych kontach również nieodpłatnie;
d) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego;
e) przyjmowanie wolnych środków na lokaty krótkoterminowe;
f) sporządzanie wyciągów bankowych po każdej zmianie salda na rachunku łącznie z wtórnikami do przelewów na każdy dzień roboczy;
g) udostępnienie zamawiającemu w siedzibie zamawiającego systemu bankowości elektronicznej umożliwiającej dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach  oraz zapewnienie jednorazowej, nieodpłatnej dostawy tokenów, kart i czytników dla urzędu, jednostek budżetowych i zakładów budżetowych;
h) umożliwienie zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru  środków w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej, na   warunkach określonych odrębną umową, których oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, 
i)  uruchomienie skrzynki depozytowej,
j) przyjmowanie wpłat gotówkowych Urzędu Miasta w Słupcy dotyczących opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej.  

UWAGA: w związku z brakiem posiadania kasy przez Gminę Miejską Słupca, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na  koszt  własny wyposażył i prowadził punkt kasowy w budynku jednostki. Wymagane  jest uruchomienie punktu w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy. Korzystanie z pomieszczeń Urzędu Miasta w Słupcy będzie odpłatne.

2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
a) bank zapewni bezpłatną instalację i szkolenie przy wdrażaniu systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych,
b) obsługa kasowa zamawiającego w siedzibie banku odbywać się będzie poza kolejnością 
c) bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za:
-  wpłaty i wypłaty gotówkowe  z rachunków zamawiającego dokonywanych przez Gminę i jednostki organizacyjne ( z wyjątkiem usługi określonej w pkt 1  lit. j ),
- wpłaty w ramach płatności masowych
- przelewy wewnętrzne,
- sporządzanie wyciągów,
- otwarcie i likwidację rachunku lokat terminowych,
d) bank powinien posiadać siedzibę oddziału, filii, bądź punktu kasowego w Słupcy, lub złożyć oświadczenie, iż utworzy placówkę w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy.

Dane ogólne dotyczące obsługi bankowej Zamawiającego, przyjęte jako podstawa do sporządzenia i złożenia oferty:
- liczba prowadzonych rachunków bankowych : obecnie jest to 13 rachunków bieżących oraz 28 pomocniczych; 
- średnie saldo środków własnych na rachunkach bankowych 1 650 000,00 zł;
- średnioroczne wpłaty gotówkowe Urzędu Miasta w Słupcy dotyczące opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej 240 000,00 zł,
- przyznany kredyt w rachunku bieżącym 1 000 000,00 zł ( do tej pory nie korzystano  z w/w usługi);
- wpłaty na rachunek Gminy i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie to ok. 24 268 sztuk rocznie, przeciętna wartość wpłat 343,30 zł ;
- wartość przelewów wykonywanych elektronicznie w miesiącu - ok. 9 043 433,00 zł ;
- liczba przelewów elektronicznych wykonywanych w miesiącu  - ok. 3 240 szt.;
- aktualnie koszt najmu od jst pomieszczenia przeznaczonego na POK to: czynsz 302,58 zł + opłata eksploatacyjna (energia elektryczna i cieplna) 69,74 zł miesięcznie.


IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.Termin realizacji zamówienia publicznego: od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.


V. PROPOZYCJA CENOWA - OFERTA
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik  zaproszenia  w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21 w Biurze Obsługi Klienta do dnia  19.05.2016r. do godz.15:00.

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty  zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami:
( A) Cena – opłaty i prowizje – waga kryterium: 85%
( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych  – waga kryterium: 10%
( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - waga kryterium: 5%

3. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta odpowiada warunkom określonym w Zaproszeniu, jednocześnie uzyskała najwyższą ilość punktów oraz uznana została za najkorzystniejszą z punktu widzenia Zamawiającego. 
Ocena ofert wg kryterium ceny dokonywana będzie wg następujących zasad:
– zamawiający stosować będzie ocenę punktową;
– kryterium cenowe oceniane będzie na podstawie wzoru:

( A ) Cena – wysokość opłat i prowizji za obsługę bankową  - waga za kryterium: 85 %

             Najniższe zaproponowane koszty +1
( A )  = ----------------------------------------------    x   0,85 x 100
Koszty w badanej ofercie + 1

( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych – waga za kryterium: 10%

                  Oprocentowanie  badanej oferty
( B )  = -----------------------------------------------------------    x   0,10 x 100
      Najwyższe zaproponowane oprocentowanie

( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym  - waga za kryterium: 5 %


           Najniższe zaproponowane oprocentowanie  
( C )  = -----------------------------------------------------------    x   0,05 x 100
               Oprocentowanie  badanej oferty

Ilość punków przyznanych w ofercie podlega sumowaniu = ( A )  + ( B )  + ( C )

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA  OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1.  W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    
2. W rozdziale VII Zaproszenia, dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:

1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru
3) zezwolenie na prowadzenie działalności, zgodnie z ustawą Prawo bankowe.

VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Pani Mirosława Koziorowska – Skarbnik Miasta, nr tel. 63-277-27- 27, wew.212. Ewentualne zapytania należy kierować drogą mailową na adres:  skarbnik@miasto.slupca.pl do dnia 19.05.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 39/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 18 kwietnia 2016 r. w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o przyznanie dotacji na realizację zadania z zakresu rozwoju sportu w mieście Słupca w 2016r.

20‑04‑2016 14:48:53

ZARZĄDZENIE NR 39/2016
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 18 kwietnia 2016 r.
w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o przyznanie dotacji na realizację
zadania z zakresu rozwoju sportu w mieście Słupca w 2016r.


Na podstawie art.30 ust. 1 i  ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016r. poz. 446) w związku z Uchwałą Nr XIV/94/16 Rady Miasta w Słupcy z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2016r. poz. 1527)  
 Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:

§1
1. Ogłaszam nabór wniosków o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Słupca na realizację zadań z zakresu wspierania sportu dla klubów sportowych działających na terenie miasta Słupcy.
2. Warunki i sposób przeprowadzenia naboru określa ogłoszenie stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.  

§2
Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. sportu.

§3
 Zarządzenie podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Urzędu Miasta www.miasto.slupca.pl, na stronie BIP www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń.

§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załącznik do Zarządzenia Nr 39/2016
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 18 kwietnia 2016 r.


Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji z budżetu gminy na realizację zadań z zakresu wspierania sportu w mieście Słupca na rok 2016.

I. Warunki ubiegania się o dotację.
O dotację na zadania w zakresie wspierania sportu z budżetu gminy mogą ubiegać się kluby sportowe, które:
a) działają na obszarze miasta Słupcy,
b) nie działają w celu osiągnięcia zysku,
c) realizują cel publiczny jakim jest wspieranie rozwoju sportu na terenie miasta.

II. Wysokość kwoty środków finansowych przeznaczonych na dotację oraz tytuły kosztów na które może być przeznaczona dotacja.
1. Wysokość środków przeznaczonych na zadanie w 2016r. wynosi: 40.000,00 zł, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2. W 2016 r. środki mogą być przeznaczone na zadania powiązane z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych. Zadania powinny być ściśle związane z programem profilaktycznym i spełniać kryteria pozwalające na stwierdzenie, iż mogą konstruktywnie wpływać na postawy ludzi wobec używek.   

III. Termin i miejsce składania dokumentów.
1. Klub sportowy występujący o przyznanie dotacji na realizację zadania z zakresu wspierania sportu przedstawia swoją ofertę na wniosku, którego wzór stanowi załącznik do Uchwały Nr XIV/94/16 Rady Miasta Słupcy w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupcy.
2. Formularz wniosku jest dostępny na www.miasto.slupca.pl, na stronie BIP www.bip.slupca.pl oraz w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy.
3. Wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 31 sierpnia 2016 r.
a) w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, w Biurze Obsługi Klienta.
b) drogą pocztową.
4. Wnioski złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
5. Złożenie wniosku o dofinansowanie nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

IV. Tryb rozpatrywania wniosków:
1. Decyzję w sprawie przyznania klubom sportowym dotacji podejmuje Burmistrz Miasta Słupcy po uprzednim rozpatrzeniu i zaopiniowaniu złożonych wniosków przez komisję.
2. O przyznanych dotacjach powiadamia się niezwłocznie zainteresowanych na piśmie oraz podaje do publicznej wiadomości.
3. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 63 277 27 27 wew. 121

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 35/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok

14‑04‑2016 12:39:26

ZARZĄDZENIE NR 35/2016
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

z dnia 14 kwietnia 2016 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446)  oraz art. 11 ust. 1 pkt 1 i art 15 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239 z późn. zm.)1 oraz uchwały Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016 zarządzam, co następuje:

§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM w ramach:
1) Organizacji wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemami uzależnień, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c,
dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Lato pod Żaglami".
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 12 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z przygodą IV edycja".
2) Pomocy w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród osób uzależnionych i współuzależnionych, przyznaje się:
1. Słupeckiemu Stowarzyszeniu „Centrum”, 62-400 Słupca, ul. Traugutta 10A, dotację w wysokości 7 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Wsparcie osób uzależnionych od alkoholu i utrzymujących abstynncje - wzmocnienie integracji środowiska samopomocowego oraz rozwijanie umiejętności społecznych poprzez kulturę fizyczną i rozwój duchowy".
2. Stowarzyszeniu im. św. Brata Alberta w Słupcy, 62-400 Słupca ul. Sienkiewicza 11, dotację w wysokości : 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Spójrz inaczej - uwierz w siebie".

§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY w ramach: Organizacji różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, na wypoczynek letni:
1. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27, dotację w wysokości 5 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe wakacje".
2. Klubowi Biegacza „Wartko”, 62-590 Golina, Plac Kazimierza Wielkiego 2, dotację w wysokości 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania:"Lew symbolem odwagi bohatera powieści "W Pustyni i w puszczy" jako forma popularyzacji twórczości Henryka Sienkiewicza w ramach Wawrzynkowej Gry Miejskiej".
3. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 5 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Żeglarskie wakacje".
4. Stowarzyszeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka, dotację  w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ” Letni obóz wędrowny na Węgrzech".
5. Fundacja Piotra Reissa, 60-642 Poznań, ul. Źródlana 19/1, dotację w wysokości: 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "SportujMy.pl - obóz dla najzdolniejszych zawodników Akademii Piłkarskiej Reissa".

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl .
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA - zgromadzenia w trybie uproszczonym

11‑04‑2016 11:57:51

INFORMACJA


Uprzejmie informuję, że zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie uproszczonym – nie powodujące utrudnień w ruchu drogowym a w szczególności zmian w jego organizacji – kieruje się do Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, tel. 63 277 27 27 wew. 105 albo 304 lub na adres poczty elektronicznej: um@miasto.slupca.pl .


Słupca, dn. 06.04.2016 r.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/  Michał Pyrzyk
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Sprawozdanie
05‑10‑2016 12:10:46
z realizacji Programu wspołpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2015 rok
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2016

14‑03‑2016 13:37:09

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2016

I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016".

II. Zadanie: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 25 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015 wynosiły - 21 000 zł.
1. Organizacja wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemem uzależnień – kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
2. Pomoc w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród osób uzależnionych    i współuzależnionych – kwota dotacji wynosi 10 000 zł.

III. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015 wynosiły 15 000 zł.
1. Organizacja różnych sportowych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży 
a) wypoczynek letni    
b) wypoczynek zimowy

IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym.
3. Posiadać własne konto bankowe.

V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania, 
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 04.04.2016 r. do godz. 15.30
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2016 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczącego realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011, Nr 6, poz. 25).
2. Do oferty należy dołączyć: 
 1)  obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. 
 2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
 3)  sprawozdanie finansowe za 2015 rok.
 4) oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy. 
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
 a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016.
 b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację, 
 c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
 d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
 e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
 f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
 g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016

Słupca, dnia 14.03.2016 r. 

AL/AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 5/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok

22‑01‑2016 11:30:07

w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2016 rok

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2015 r. poz. 1515) ) oraz art. 11 ust. 1 pkt 1 i art 15 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118 z późn. zm.) ) oraz uchwały Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016 zarządzam, co następuje:
§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach: Upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych, oraz upowszechniania kultury fizycznej i sportu poprzez: organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki, 62-400 Słupca, ul. Plac Szkolny 1, dotację w wysokości: 25 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Rozwój struktur siatkarskich w Słupcy”
2. Słupeckiemu Towarzystwu Tenisowemu, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 6 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Zajęcia z tenisa ziemnego”
3. Lidze Obrony Kraju, 61-894 Poznań, ul. Niezłomnych 1 (Zarząd Powiatowy w Słupcy, 62-400 Slupca, ul. Poznańska 18), dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”
4. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 12 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Z wiatrem za pan brat”
5. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27, dotację w wysokości: 29 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w dyscyplinach ogólnorozwojowych i pozostałych sekcjach UKS Kopernik wraz z udziałem w zawodach i turniejach.”
- kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Organizacja wyjazdów dzieci i młodzieży szkolnej na basen połączona z nauką pływania”
- kowota dotacji: 17 000 zł
c) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w zakresie badmintona wraz z udziałem w meczach i turniejach”
- kwota dotacji: 10 000 zł
6. Stowarzyszeniu Kultury Fizycznej - Słupecki Klub Piłkarski "SKP Słupca", 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 79 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez szkolenie sportowe, prowadzenie zajęć sportowych oraz udział zawodników w zawodach sportowych.”
7. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Szkolenie sportowe i prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży oraz udział zawodniczek i zawodników w zawodach sportowych. Organizacja imprez sportowych, w tym rozgrywek, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych”
8. Słupeckiemu Klubowi Tenisa Stołowego, 62-400 Słupca, ul. Podbipięty 7, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Mistrzostwa Powiatu w Tenisie Stołowym”
9. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM”, 62-400 Słupca ul.Traugutta 10A/11, dotację w wysokości: 4 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania:”Aktywna rodzinko rzuć do kosza„
10. Stowarzyszeniu Pasjonaci Słupca, 62-400 Słupca, Źródlana 1, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe rozpoczęcie wakacji - Skok przez płot”
11. Słupeckiej Organizacji Strzeleckiej "FORT", 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 1000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „ASG z Słupecką Organizacją Strzelecką "FORT”
§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO w ramach: Ochrony i konserwacji zabytków w mieście Słupca. Wspierania zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych, przyznaje się:
1. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 1 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny „Cztery Pory Roku” 
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 2 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Adaptacja kulturowa ulicy Wojska Polskiego w Słupcy”
3. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno - Kulturalnemu, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 53, dotację w wysokości: 3 000 zł z przezanczeniem na realizację zadania: „Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca - Renowacja starych pomników-grobowców na cmentarzu św. Krzyża w 2016r. Słupca miastem wielu niepowtarzalnych zabytków. - Zorganizowanie warsztatów malarskich.
4. Stowarzyszeniu "Nasze dzieci", 62-400 Słupca, ul. Okopowa 4a, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Przedszkolak z pyrką w tytce”
5. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka1, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania:”Bo najważniejsza w życiu jest pasja„warsztaty muzyczne dla dzieci.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl

Burmistrz Miasta Słupcy

/-/ Michał Pyrzyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2016

18‑12‑2015 12:13:01

I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016".

II. Zadanie: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 172 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015  wynosiły 152 000 zł.
1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych,
2. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne.

III. Zadanie: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
Planowana w roku 2016 kwota dotacji wynosi 8 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2015  wynosiły  8 000 zł.
1. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca.
2. Wspieranie zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych.

IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową
w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku       Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia
i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów
o charakterze publicznym, oraz powinny posiadać własne konto bankowe.

V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania,
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 11.01.2016 roku.
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2016 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną
w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku
w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczącego realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011, Nr
6, poz. 25).
2. Do oferty należy dołączyć:
1)  obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu.
2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3)  sprawozdanie finansowe za 2014 rok.
4) oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek
o charakterze publicznym.
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o niezaleganiu
w opłacaniu należności publiczno - prawnych i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy.
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą  Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016,
b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację,
c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym
w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr XI/66/15 z dnia 10.11.2015 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016.

Słupca, dnia 18.12.2015 r.

OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO SPRAWOZDANIE (CZĘŚCIOWE/KOŃCOWE)

AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 167 Numer strony: 1 .. 11  12  13  14  15  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
06‑05‑2024 07:51:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie