Ogłoszenia


ZARZĄDZENIE NR 21/2017 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2017 rok

10‑04‑2017 09:25:51

ZARZĄDZENIE NR 21/2017
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

z dnia 7 kwietnia 2017 r.

w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2017 rok

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) )   oraz art. 11 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817) )  art 221, ust. 1,2,3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 poz. 1870 z późn. zm.) )  oraz uchwały Nr XX/123/16 Rady Miasta Słupcy z dnia 27 października 2016 r. w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017, zarządzam co następuje: 

§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM w ramach:
1) Organizacji wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemami uzależnień, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 2000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Lato pod Żaglami"
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z przygodą V edycja" 
3. Stowarzyszenie Klub Motocyklowy Wielkopolscy Fani Motocykli, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Bezpieczeństwo Dzieci i Młodzieży„
2) Pomocy w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród osób uzależnionych i współuzależnionych, przyznaje się:
1. Słupeckiemu Stowarzyszeniu „Centrum”, 62-400 Słupca, ul. Traugutta 10A, dotację w wysokości 7000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Wsparcie osób uzależnionych od alkoholu i utrzymujących abstynncje - wzmocnienie integracji środowiska samopomocowego oraz rozwijanie umiejętności społecznych poprzez kulturę fizyczną i rozwój duchowy„
2. Stowarzyszeniu im. św. Brata Alberta w Słupcy, 62-400 Słupca ul. Sienkiewicza 11, dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Życie jest piękne - naucz się z niego kożystać"

§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY w ramach: Organizacji różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, na wypoczynek letni:
1. Międzyszkolnemu Ośrodkowi Sportowemu w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wlkp. 22b, dotację w wysokości 4 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowo-wypoczynkowy w Darłówku"
2. Klubowi Biegacza „Wartko”, 62-590 Golina, Plac Kazimierza Wielkiego 2, dotację w wysokości 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "POŻYTECZNY WIATR - WAKACYJNE EDUKACYJNE WARSZTATY TECHNICZNE W ZAKRESIE UPOWSZECHNIANIA I PRAKTYCZNEGO ZASTOSOWANIA ENERGII WIATROWEJ DLA DZIECI"
3. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 5000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Żeglarskie wakacje„
4. Stowarzyszeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka, dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Lato z Orkiestrą Dętą OSP w Słupcy„
5. Stowarzyszeniu "Słupecki Klub Mam„  62-400 Słupca, ul. Tuwima 12, dotację w wysokości 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "FERIE Z KLUBEM MAM"
6. Stowarzyszeniu "Słupeckie Towarzystwo Tenisowe, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 4 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Sportowe półkolonie"

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

24‑03‑2017 11:21:45

logo

Słupca, 23.03.2017 r.


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


 
Zamawiający, Gmina Miejska Słupca reprezentowana przez Burmistrza Miasta Słupcy zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2015 r. Poz. 2164 ze zmianami) na Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca na lata 2017 – 2023 stanowiącego  aktualizację Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011–2021wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych i strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

Zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 3 złożona przez firmę:
GREEN WOOD, ul. Fabryczna 2 lok. 59, 00-446 Warszawa
Cena wybranej oferty wynosi brutto 11 800,00 zł.
Doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 5 dokumentów

Uzasadnienie wyboru: 
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 70%; doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji - 30%) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryterium wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 70,00 pkt, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji – 4,05 pkt, łącznie oferta uzyskała 74,05 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy (punkty przyznane w ocenie umieszczone są w protokole):
1) FUTURE GREEN INNOVATIONS S.A. Ul. Podole 60 30-394 Kraków (oferta nr 1), cena oferty brutto: 33210 zł, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 9 dokumentów.
2) ATMOTERM S.A., Ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole (oferta nr 2), cena oferty brutto 35114,04zł, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 17 dokumentów.
3) IPC Instytut Badawczy Sp. Z o.o., ul. Ostrowskiego 9, 53-238 Wrocław (oferta nr 4) , cena oferty brutto 24600 zł, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 26 dokumentów.
4) Dolnośląskie Centrum Rozwoju Lokalnego s.c., ul. Jedności Narodowej 45 B, 50-260 Wrocław (oferta nr 5), cena oferty brutto 23370 zł, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 37 dokumentów.
5) Stowarzyszenie Wspierania inicjatyw Gospodarczych Delta Partner, Ul. Zamkowa 3a/1, 43-400 Cieszyn (oferta nr 6), cena oferty brutto 36299,76 zł, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 23.
6) Centrum Funduszy UE Sp. Z o.o. Spółka Komandytowa, Ul. Batorego 46/52 lok. 14, 87-100 Toruń (oferta nr 7), cena oferty brutto 20 295 zł, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 10.
7) EU-CONSULT Sp. Z o.o., Ul. Toruńska 18c lok. D, 80-747 Gdańsk (oferta nr 8), cena oferty brutto 17835 zł, doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu programów rewitalizacji: 34.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAPYTANIE OFERTOWE Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca na lata 2017 – 2023  stanowiącego  aktualizację Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011–2021 wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych i strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

07‑03‑2017 14:47:36

LPR Gminy Miejskiej Słupca na lata 2017 - 2023

ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości poniżej 30 000 EURO (art. 4 pkt. 8 uPzp)
na zadanie: 
Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca na lata 2017 – 2023
 stanowiącego  aktualizację
Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011–2021
wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych i strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

I. Zamawiający: 
Nazwa: Gmina Miejska Słupca
Adres: ul. Pułaskiego 21
Kod, Miejscowość: 62-400 Słupca
Kontakt: tel. +48 63 277 27 27, fax +48 63 277 26 69
Adres strony internetowej: http://www.miasto.slupca.pl/
BIP: http://www.bip.umslupca.finn.pl/
Adres poczty elektronicznej: um@miasto.slupca.pl
Numer identyfikacyjny: NIP: 667-173-93-85, Regon: 311019355
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa 
Dni i godziny urzędowania: Poniedziałek 7:30 - 16:30
 Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30
 
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca na lata 2017 – 2023 stanowiącego  aktualizację Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011–2021, zwanego dalej „LPR”
a) Etap I – przeprowadzenie diagnozy w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzenno-funkcjonalnej, technicznej, kulturowej i środowiskowej na podstawie danych pozyskanych przez Wykonawcę, przeprowadzenie procedury partycypacji społecznej poprzez zorganizowanie badań sondażowych w postaci ankiet/spotkań, zebranie wniosków z konsultacji społecznych i dokonanie opracowania analizy oraz podsumowania zebranych  materiałów (1 konferencja), opracowanie treści ulotek promocyjnych.

b) Etap II – uzyskaniem decyzji właściwych organów w sprawie konieczności/lub jej braku sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dn. 3.10.2008 r. (Dz. U. 2016, poz. 353) o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu LPR (Wykonawca zwróci się do RDOŚ i PWIS z zapytaniem o możliwość odstąpienia od przeprowadzenia OOŚ. W przypadku braku tej zgody Wykonawca uzgodni zakres i stopień szczegółowości oraz opracuje Prognozę oddziaływania na środowisko i uzyska pozytywna opinię).
c) Etap III – opracowanie aktualizacji LPR będącej załącznikiem do uchwały Rady Miasta. Dokument musi uzyskać akceptację Wielkopolskiego Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu.
LPR powinien zostać opracowany zgodnie z Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 Ministra Rozwoju z dnia 2.08.2016 r. i zawierać co najmniej:
1) opis powiązań programu z dokumentami strategicznymi i planistycznymi gminy;
2) diagnozę czynników i zjawisk kryzysowych oraz skalę i charakter potrzeb rewitalizacyjnych;
3) zasięgi przestrzenne obszaru/obszarów rewitalizacji, 
4) charakterystykę, opis poszczególnych obszarów zdegradowanych i obszarów rewitalizacji;
5) wizję stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji (planowany efekt rewitalizacji);
6) cele rewitalizacji oraz odpowiadające zidentyfikowanym potrzebom rewitalizacyjnym kierunki działań mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk;
7) listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych wraz z ich opisami 
8) charakterystykę pozostałych rodzajów przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizujących kierunki działań, mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk powodujących sytuację kryzysową;
9) mechanizmy zapewnienia komplementarności między poszczególnymi projektami rewitalizacyjnymi oraz pomiędzy działaniami różnych podmiotów i funduszy na obszarze objętym programem  rewitalizacji;
10) indykatywny plan finansowy w odniesieniu do przedsięwzięć, 
11) mechanizmy włączenia mieszkańców, przedsiębiorców i innych podmiotów i grup aktywnych na terenie gminy w proces rewitalizacji;
12) system realizacji programu rewitalizacji;
13) system monitoringu skuteczności działań i system wprowadzania modyfikacji w reakcji na zmiany w otoczeniu programu (wraz z listą wskaźników produktu i rezultatu).
2. Opracowany LPR powinien cechować się:
- kompleksowością, koncentracją, komplementarnością z innymi dokumentami,
- komplementarnością projektów/przedsięwzięć rewitalizacyjnych, w tym: komplementarnością przestrzenną, problemową, międzyokresową, źródeł finansowania,
- realizacją zasady partnerstwa i partycypacji.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji Zadania w formie spotkań bezpośrednich w siedzibie Zamawiającego, kontaktów telefonicznych i e-mail w godzinach pracy Urzędu.
4. W związku z przyznaniem Zamawiającemu dofinansowania aktualizacja PR będzie podlegał ocenie przez ekspertów wskazanych przez Województwo Wielkopolskie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania go do ewentualnych uwag wskazanych w toku ww. oceny bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni od otrzymania uwag od Zamawiającego).
5. Wykonawca, jest zobowiązany do informowania odbiorców (np.: na pismach, ankietach, formularzach, raportach, wydrukach, prezentacjach, zaproszeniach, materiałach informacyjnych, listach obecności, itp.) że projekt jest zrealizowany przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 zgodnie z rekomendacjami i rozwiązaniami w zakresie informacji i promocji opisanymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, Karcie wizualizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zaprezentowania na żądanie Zamawiającego projektu LPR w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w tym wygłoszenie prelekcji podczas konferencji dotyczącej rewitalizacji (Cz.II, pkt 1, ppkt a).

III. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, która zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
Oferta powinna:
• posiadać datę sporządzenia
• zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP.
• posiadać treść oferty w tym wartość (cenę) wykonania zamówienia
• podpis.
• Koperta powinna być opisana:


OFERTA – Zapytanie ofertowe
Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Słupca na lata 2017 – 2023

i być opatrzona pieczęcią firmową

IV. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
1.  O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiada wiedzę i doświadczenie, który w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował:
b1) co najmniej 2 usługi potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu (np. referencje, protokoły, itp.) polegające na sporządzeniu programów rewitalizacji dla gmin wraz z potwierdzeniem odpowiednich urzędów marszałkowskich,
lub
b2) wykonał co najmniej 4 programy rewitalizacji potwierdzone referencjami.
c) nie są powiązani z zamawiającym osobowo i kapitałowo.
2. Wyżej wymienione warunki muszą być spełnione jednocześnie oraz nie muszą wynikać z tych samych opracowań.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie załączników złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą. Sposób oceny spełnienia w/w warunków będzie zgodny z formułą: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

V. W ramach oferty Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia:
1. Formularza ofertowego - na podstawie Załącznika nr 1
2. Dokumentów o których mowa w pkt. IV Zapytania ofertowego.

VI. Termin wykonania:
1. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do – 31.05.2017 r.
2. Wstępne uzgodnienie koncepcji projektowej najpóźniej do 30 kwietnia 2017 r.

VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Cena brutto 70 %
Punkty obliczane będą wg wzoru:
C=(Cmin/Cof)x70%x100
C-liczba punktów w kryterium cena
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cof – cena badanej oferty
2. Doświadczenie 30 %.
R=(Rb/Rn) x 30% x 100
R – liczba punktów w kryterium doświadczenie
Rb - liczba opracowanych programów rewitalizacji badanej oferty potwierdzonych referencjami (patrz. IV.1.b), przy czym kryterium określone w pkt IV.1.b.b1, będzie punktowane podwójnie.
Rn - największa liczba opracowanych programów rewitalizacji potwierdzonych referencjami.
Postępowanie wygra oferent, który otrzyma największa liczbę punktów.

IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert, wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów i informacji.
2. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i uwzględnienia w cenie za wykonanie całej usługi wszelkich kosztów dodatkowych, które mogą powstać przy jej realizacji. Koszt nieskalkulowany w ofercie stanowi ryzyko Wykonawcy. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. Ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. poz. 915) jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający (kupujący) jest obowiązany zapłacić Wykonawcy (przedsiębiorcy) za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swojej ofercie.
5. Warunki dotyczące dokonywania zmian umowy zostały wskazane w projekcie umowy.
6. Oferty złożone po terminie nie będą oceniane.

X. Termin i miejsce składania ofert/otwarcie ofert.
Zamawiający prosi o złożenie oferty w terminie do dnia 16.03.2017r. do godziny 13:00.
do Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
(Biuro Obsługi Klientów).

XI. Kontakt z Zamawiającym.
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Joanna Kazibut – inspektor ds. Rozwoju Lokalnego,
 tel. 63 277 27 27 wew.233, e-mail: fundusze@miasto.slupca.pl

XII. Tryb udzielania zamówienia: 
1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.).
2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).

XIII. Okres rękojmi i gwarancji:
W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji za wady.
Załączniki do zapytania:
1. Załącznik nr 1- Formularz ofertowy 
2. Załącznik nr 2 – wzór umowy

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2017

06‑03‑2017 08:49:21

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2017

I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017".

II. Zadanie: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM
Planowana w roku 2017 kwota dotacji wynosi 25 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2016 wynosiły - 25 000 zł.
1. Organizacja wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemem uzależnień – kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
2. Pomoc w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród osób uzależnionych i współuzależnionych – kwota dotacji wynosi 10 000 zł.

III. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Planowana w roku 2017 kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2016 wynosiły 9 500 zł.
1. Organizacja różnych sportowych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży 
a) wypoczynek letni
b) wypoczynek zimowy

IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym.
3. Posiadać własne konto bankowe.

V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI 
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Dotacja dotyczy współfinansowania zadań publicznych i dlatego wymagane jest przeznaczenie przez wnioskodawców własnych środków finansowych na realizację zadania.
5. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania, 
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 28.03.2017 r. do godz. 15.30
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Ofertę należy wypełnić drukiem.
5. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2017 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 sierpnia 2016 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów wzorów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2016,  poz. 1300).
2. Do oferty należy dołączyć: 
1) obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. 
2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3) sprawozdanie finansowe za 2015 rok.
4) oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy. 
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą Nr XX/123/16 z dnia 27.10.2016 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017,
b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację, 
c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr XX/123/16 z dnia 27.10.2016 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017.

Słupca, dnia 06.03.2017 r. 

AL/AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 6/2017 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 30 stycznia 2017 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2017 rok

30‑01‑2017 18:11:19

ZARZĄDZENIE NR 6/2017
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 30 stycznia 2017 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2017 rok

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) oraz art. 11 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817) art 221, ust. 1,2,3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 poz. 1870 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XX/123/16 Rady Miasta Słupcy z dnia 27 października 2016 r. w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017, zarządzam co następuje: 
§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach: Upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych, oraz upowszechniania kultury fizycznej i sportu poprzez: organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne, przyznaje się:
1. Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki, 62-400 Słupca, ul. Plac Szkolny 1, dotację w wysokości: 25 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Utrzymanie struktur siatkarskich w Słupcy”
2. Słupeckiemu Towarzystwu Tenisowemu, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 6 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie tenisa ziemnego w Słupcy”
3. Lidze Obrony Kraju, 61-894 Poznań, ul. Niezłomnych 1 (Zarząd Powiatowy w Słupcy, 62-400 Slupca, ul. Poznańska 18), dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”
4. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 8 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Z wiatrem za pan brat”
-  kwota dotacji: 6 000 zł
b)  "Finał wojewódzki 56 zawodów strzeleckich o srebrne muszkiety„ 
-  kwota dotacji: 2 000 zł
5. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27, dotację w wysokości: 29 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w dyscyplinach ogólnorozwojowych i pozostałych sekcjach UKS Kopernik wraz z udziałem w zawodach i turniejach.”
- kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Organizacja wyjazdów dzieci i młodzieży szkolnej na basen połączona z nauką pływania”
- kowota dotacji: 18 000 zł
c) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w zakresie badmintona wraz z udziałem w meczach i turniejach”
- kwota dotacji: 9 000 zł
6. Stowarzyszeniu Kultury Fizycznej - Słupecki Klub Piłkarski "SKP Słupca", 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4,dotację w wysokości: 79 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez szkolenie sportowe, prowadzenie zajęć sportowych oraz udział zawodników w zawodach sportowych.”
7. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wychowujemy sportowców”
8. Słupeckiemu Klubowi Tenisa Stołowego, 62-400 Słupca, ul. Podbipięty 7, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Mistrzostwa Powiatu w Tenisie Stołowym”
9. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM”, 62-400 Słupca ul.Traugutta 10A/11, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Rozwój koszykówki w mieście Słupca„
10. Stowarzyszeniu Pasjonaci Słupca, 62-400 Słupca, Źródlana 1, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe rozpoczęcie wakacji - Skok przez płot”
11. Słupeckiej Organizacji Strzeleckiej "FORT", 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości:  1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Propagowanie strzelectwa wśród młodzieży Miasta Słupcy”
12.  Stowarzyszeniu SGR Racing Team, 62-400 Słupca, ul. Kopernika 21, dotację w wysokości: 1 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Udział w zawodach kolarskich, rozwój i programowanie kolarstwa„
13. Słupeckiemu Klubowi Mam, 62-400 Słupca, ul. Tuwima 12, dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "My się nie nudzimy, bo sport lubimy!"
14. Fundacji Piotra Reissa, 60-642 Poznań, ul. Źródlana 19/1, dotacje w wysokości: 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań: 
a)  "Treningi Piłkarskie dla zawodników Akademii Piłkarskiej Reissa" - kwota dotacji: 1 000 zł
b)  "Reiss Cup - turniej piłki nożnej"  - kwota dotacji: 1 000 zł

§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO w ramach: Ochrony i konserwacji zabytków w mieście Słupca. Wspierania zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych, przyznaje się:
1. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18,dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny „Cztery Pory Roku”
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28,dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Konkurs rzeźbiarski Sculptura 2017”
3. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno - Kulturalnemu, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 53,dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Renowacja obiektów sepuklarnych na terenie cmentarza św. Krzyża w Słupcy - Zorganizowanie warsztatów malarskich."
4.  Stowarzyszeniu "Nasze dzieci", 62-400 Słupca, ul. Okopowa 4a, dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Daleko i blisko czyli małymi stópkami po Słupcy i Wielkopolsce”
5. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka 1, dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Bo najważniejsza w życiu jest pasja„ warsztaty muzyczne dla dzieci II edycja."
6. Stowarzyszeniu Klub Biegacza "Wartko" 62-590 Golina, ul. Plac Kazimierza Wielkiego , dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „ZNAM ZABYTKI MOJEGO MIASTA - KOŚCIÓŁ ŚW. WAWRZYŃCA W SŁUPCY - warsztaty zabytkowej architektury”
7. Stowarzyszeniu im. Apolinarego Szeluty, 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21, dotację w wysokości: 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Słupecka Jesień Apolinarego"
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2017

27‑12‑2016 10:07:16

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2017


I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017".

II. Zadania:
1. WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
1) Planowana w roku 2017 kwota dotacji wynosi 172 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2016  wynosiły 172 000 zł.
2) Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych,
3) Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne.

2. KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
1) Planowana w roku 2017 kwota dotacji wynosi 8 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2016  wynosiły  8 000 zł.
2) Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca.
3) Wspieranie zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych.

IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym, oraz powinny posiadać własne konto bankowe.

V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania, 
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 17.01.2017 roku do godz. 15.30
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2017 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 sierpnia 2016 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów wzorów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2016,  poz. 1300).
2. Do oferty należy dołączyć: 
1) obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. 
2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3) sprawozdanie finansowe za 2015 rok.
4) oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy. 
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą Nr XX/123/16 z dnia 27.10.2016 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017,
b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację, 
c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr XX/123/16 z dnia 27.10.2016 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017.

Słupca, dnia 27.12.2016 r. 
AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wynik konsultacji Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017”.

09‑11‑2016 09:05:11

Słupca, 27 października 2016r.


Wynik konsultacji
Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi
i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017”.

 

W terminie od dnia 10 października 2016 roku do dnia 18 października 2016 roku trwały konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Ogłoszenie o konsultacjach wraz z projektem „Programu o współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017” zamieszczone było w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy.
Opinie na temat programu można było składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w formie papierowej bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Pułaskiego 21.
W dniu 18 października 2016 r. o godz. 10.00 w sali nr 207 Urzędu Miasta w Słupcy odbyło się bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych. 
W wyznaczonym terminie konsultacji nie zgłoszono uwag i opinii dotyczących projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017”.


Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy


Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie przeprowadzonych konsultacji projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017”.
Na podstawie uchwały Nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28 października 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w terminie od dnia 10 października 2016 roku do dnia 18 października 2016 roku przeprowadzono konsultacje 
z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Na tej podstawie Burmistrz Miasta Słupcy informuje, że projekt „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017” został pozytywnie zaopiniowany przez organizacje pozarządowe działające na terenie Miasta Słupcy. 

Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 6 października 2016 r.w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi

06‑10‑2016 08:02:08

OGŁOSZENIE 
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 6 października 2016 r.

Na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowych tych organizacji.


ogłasza


przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 10 października 2016 roku i trwają do dnia 18 października 2016 roku.
4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 18 października 2016 o godz. 10.00 w sali nr 207, Urzędu Miasta w Słupcy.
5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 69/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 16 września 2016 r. w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca.

16‑09‑2016 09:39:33

ZARZĄDZENIE NR 69/2016
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

z dnia 16 września 2016 r.
w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca.


Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 
z 2016 r. poz. 446 ) oraz Uchwały Nr XIV/94/16 Rady Miasta Słupcy z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca (Dz. Urz. Woj. Wlkp.  z 2016r. poz. 1527 z dnia 23 lutego 2016r.) i zapoznaniu się z protokołem Komisji Konkursowej, Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje: 

§ 1. Przyznać wsparcie finansowe z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca na rok 2016 następującym klubom sportowym:
1)  Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, ul. Powstańców Wlkp. 22b, 62-400 Słupca 
dotację w wysokości 5 000 zł,
2) Słupeckiemu Towarzystwu Koszyków GROM w Słupcy, ul. Traugutta 10A/11, 62-400 Słupca dotację w wysokości 5 000 zł, 
3) Słupeckiemu Klubowi Piłkarskiemu Słupca, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca dotację w wysokości 17 000 zł,
4) Klubowi Sportowemu Stowarzyszenie Przyjaciół Siatkówki w Słupcy, ul. Plac Szkolny 1/LO, 62-400 Słupca dotację w wysokości 13 000 zł. 

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się inspektorowi ds. sportu. 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy www.miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

21‑06‑2016 15:02:52

Słupca, dnia 20.06.2016r.
Nr OR.2601.18.2016


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu na:„Wykonanie i dostawę urn wyborczych dla Gminy Miejskiej Słupca”, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Grupa METALCRAFT Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu, której zaproponowano udzielnie zamówienia.
W postępowaniu uczestniczyło 8 oferentów. 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 167 Numer strony: 1 .. 10  11  12  13  14  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
06‑05‑2024 07:51:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive