Oferty pracy


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. inwestycji i przygotowania remontów  w Urzędzie Miasta w Słupcy

11‑04‑2016 15:24:49


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR

na stanowisko ds. inwestycji i przygotowania remontów 
w Urzędzie Miasta w Słupcy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa,
c. 3-letni staż pracy,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
b. preferowane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie,
c. znajomość przepisów z zakresu: prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, przepisów prawa samorządowego oraz postępowania administracyjnego,
d. umiejętności przedmiarowania i kosztorysowania robót budowalnych,
e. dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługi programów kosztorysowych,
f. prawo jazdy kat. B,
g. zdolność rozwiązywania problemów,
h. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
i. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.

II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo-finansowych,
2. Wykonywanie planów z uwzględnieniem środków rzeczowych i finansowych dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych.
3. Opracowywanie analiz i ocen dotyczących ogólnej sytuacji inwestycyjnej i rozwoju miasta.
4. Nadzór nad budowalnym procesem inwestycyjnym Gminy Miejskiej Słupca,
5. Współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie inwestycji miejskich,
6. Kontrola stanu technicznego budynków stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupca,
7. Koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i modernizacyjnych obiektów miejskich w zakresie:
a) załatwianie spraw formalno-prawnych,
b) zlecania wykonania pełnej dokumentacji budowalnej,
c) weryfikacja i odbiór dokumentacji budowlanej,
d) kompletowanie dokumentacji do celów przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) opiniowanie planowanych inwestycji pod względem formalno-prawnym,
f) prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania pozwolenia na budowę, użytkowanie, eksploatację obiektów miejskich,
g) odbiór robót budowlanych,
8. Merytoryczny udział w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie budownictwa:
a) kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji techniczno-budowlanej,
b) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia,
c) przygotowanie projektu umowy na roboty budowlane,
d) współpraca z osobą przeprowadzająca postępowanie z podmiotami trzecimi (np. projektant), w celu zapewnienia zgodności prowadzonych postępowań z Prawem Budowlanym,
9. Organizowanie i udział w komisjach odbiorczych i pogwarancyjnych,
10. Koordynacja i sprawdzanie zadań inwestycyjnych w okresie gwarancji,
11. Koordynowanie spraw związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy,
12. Zastępstwo na stanowisku ds. zamówień publicznych. 

III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
2. Wymiar czasu pracy – połowa etatu, w podstawowym systemie czasu pracy,
3. Praca częściowo w terenie,
4. Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek nie jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).

IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów 
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. 

V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny. 
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających.
4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5. Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B.
6. Opinie, referencje.
7. Oświadczenie o niekaralności.
8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
9. Kwestionariusz osobowy.

VI. Dodatkowe informacje:
1. Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenia o niekaralności jest dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i przygotowania remontów” w terminie do dnia 22 kwietnia 2016r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela in-spektor ds. kadr tel. 63 277-27-27 wew. 224.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. 
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
7. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
8. Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1202 z późn. zm.)”.

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  11.04.2016r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi  w Urzędzie Miasta w Słupcy

10‑03‑2016 20:21:42
Dokumenty:
Plik doc Kwestionariusz osobowy.doc
10‑03‑2016 20:25:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
46KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Oswiadczenie o niekaralnosci.doc
10‑03‑2016 20:25:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc OŚWIADCZENIE - brak przeciwwskazań zdrowotnych.doc
10‑03‑2016 20:25:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
12KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. utrzymania zieleni i ochrony środowiska w Urzędzie Miasta w Słupcy

10‑03‑2016 20:10:29

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR

na stanowisko ds. utrzymania zieleni i ochrony środowiska
w Urzędzie Miasta w Słupcy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe techniczne o profilu ogrodniczym,
c. 3-letni staż pracy,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a. co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji,
b. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
c. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawa wodnego, ustawy o odpadach, prawa samorządowego oraz postępowania administracyjnego,
f. prawo jazdy kategorii B,
d. dobra znajomość obsługi komputera
e. zdolność rozwiązywania problemów,
f. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.

II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie środowiska.
2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody. 
3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
4. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.
5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach.
6. Bezpośredni nadzór nad wykonywaniem prac przez pracowników ekipy remontowo-porządkowej oraz inne osoby wykonujące roboty publiczne.
7. Nadzór nad narzędziami, sprzętem, urządzeniami i materiałami używanymi do prac remontowych, porządkowych i pielęgnacyjnych.
8. Obsługa samochodu dostawczego, rozliczanie zużytego paliwa, utrzymanie jego należytego stanu technicznego i sanitarnego.
9. Nadzór podczas prac dekoracyjnych miasta związanych z uroczystościami państwowymi i lokalnymi.
10. Okresowe kontrolowanie czystości i porządku na terenie miasta, stanu sanitarno-technicznego szaletów miejskich, urządzeń „małej architektury” oraz przedstawianie wyników z przeprowadzonej kontroli kierownikowi referatu.

III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy,
3. Praca częściowo w terenie,
4. Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek nie jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).

IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. 

V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny. 
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B.
4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5. Opinie, referencje.
6. Oświadczenie o niekaralności.
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
8. Kwestionariusz osobowy.

VI. Dodatkowe informacje:
1. Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenia o niekaralności jest dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania zieleni i ochrony środowiska” w terminie do dnia 21 marca 2016r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr tel. 63 277-27-27 wew. 224.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. 
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
7. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
8. Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1202 z późn. zm.)”.

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  10.03.2016r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. inwestycji i przygotowania remontów w Urzędzie Miasta w Słupcy

10‑03‑2016 19:57:49

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR

na stanowisko ds. inwestycji i przygotowania remontów 
w Urzędzie Miasta w Słupcy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa,
c. 3-letni staż pracy,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
b. preferowane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie,
c. znajomość przepisów z zakresu:prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, przepisów prawa samorządowego oraz postępowania administracyjnego,
d. umiejętności przedmiarowania i kosztorysowania robót budowalnych,
e. dobra znajomość obsługi komputera,w tym obsługi programów kosztorysowych,
f. prawo jazdy kat. B,
g. zdolność rozwiązywania problemów,
h. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
i. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.

II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo-finansowych,
2. Wykonywanie planów z uwzględnieniem środków rzeczowych i finansowych dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych.
3. Opracowywanie analiz i ocen dotyczących ogólnej sytuacji inwestycyjnej i rozwoju miasta.
4. Nadzór nad budowalnym procesem inwestycyjnym Gminy Miejskiej Słupca,
5. Współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie inwestycji miejskich,
6. Kontrola stanu technicznego budynków stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupca,
7. Koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i modernizacyjnych obiektów miejskich w zakresie:
a) załatwianie spraw formalno-prawnych,
b) zlecania wykonania pełnej dokumentacji budowalnej,
c) weryfikacja i odbiór dokumentacji budowlanej,
d) kompletowanie dokumentacji do celów przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) opiniowanie planowanych inwestycji pod względem formalno-prawnym,
f) prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania pozwolenia na budowę, użytkowanie, eksploatację obiektów miejskich,
g) odbiór robót budowlanych,
8. Merytoryczny udział w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie budownictwa:
a) kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji techniczno-budowlanej,
b) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia,
c) przygotowanie projektu umowy na roboty budowlane,
d) współpraca z osobą przeprowadzająca postępowanie z podmiotami trzecimi (np. projektant), w celu zapewnienia zgodności prowadzonych postępowań z Prawem Budowlanym,
9. Organizowanie i udział w komisjach odbiorczych i pogwarancyjnych,
10. Koordynacja i sprawdzanie zadań inwestycyjnych w okresie gwarancji,
11. Koordynowanie spraw związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy,
12. Zastępstwo na stanowisku ds. zamówień publicznych. 

III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
2. Praca na pełen etat,w podstawowym systemie czasu pracy,
3. Praca częściowo w terenie,
4. Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek nie jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).

IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. 

V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny. 
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających.
4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5. Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B.
6. Opinie, referencje.
7. Oświadczenie o niekaralności.
8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
9. Kwestionariusz osobowy.

VI. Dodatkowe informacje:
1. Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenia o niekaralności jest dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i przygotowania remontów” w terminie do dnia 21marca 2016r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr tel. 63 277-27-27 wew. 224.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. 
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
7. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
8. Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1202 z późn. zm.)”.

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  10.03.2016r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 65 Numer strony: 3  4  5  6  7  
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
14‑05‑2024 15:11:06
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive