Oferty pracy


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

30‑05‑2022 13:56:09

na stanowisko:
ds. obsługi USC w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:  


1. Marta Hoffman - Borkowska
 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Marta Hoffman-Borkowska spełniła wszystkie warunki formalne, ponadto posiada ponad czteroletnie doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego, ustawy prawo a aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca w administracji samorządowej Pani Marty Hoffman-Borkowskiej pozwoli nam znacznie zmniejszyć czas na wprowadzenie pracownika w zakres spraw prowadzonych na stanowisku.
     


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia 30.05.2022r.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 21/2022 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 3 lutego 2022 r. w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy

04‑02‑2022 13:03:04

ZARZĄDZENIE NR 21/2022
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 3 lutego 2022 r.
w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) i art. 63 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz.1082) oraz § 1 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r.  poz. 1428) i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r.  poz.1449) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy na okres kadencji od dnia 1 września 2022 r.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem.
§ 4. Informację o ogłoszeniu konkursu należy zamieścić na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Oświaty i Rozwoju Lokalnego Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załącznik do Zarządzenia Nr 21/2022
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 3 lutego 2022 r.
Ogłoszenie o konkursie

Burmistrz Miasta Słupcy
ogłasza  konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy, ul. Sikorskiego 3, 62-400 Słupca

I.   Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w  rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim  powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce. 
1. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który:
1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie  pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole, placówce, bądź posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela  w danej szkole podstawowej;
2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4) uzyskał:
a) co najmniej  bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub 
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku
c)  albo w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni
– przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art.63 ust.11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela  akademickiego- karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289);
11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021r. poz. 672), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.
2. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) spełnia wymagania określone w pkt I pkt 2,5,6,8,10 i 11.
2. Stanowisko dyrektora  w publicznym przedszkolu może zajmować również:
1) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty. Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub
2)nauczyciel mianowany lub dyplomowany zatrudniony na stanowisku innym niż określone w pkt 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej lub
3) nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2019 r. poz.263 ze zm.)
- spełniający wymagania określone w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.

II.      Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Przedszkola nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy;
2) życiorys  z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
b) stażu pracy dydaktycznej w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) stażu pracy w ty stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby nie będącej nauczycielem;
3) oświadczenia zawierającego następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)  poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię – w przypadku cudzoziemca, jednego z niżej wymienionych dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672);
b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska;
c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznego przedszkola urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata  za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762)  lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2021r. poz. 478 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) w przypadku nauczyciela lub nauczyciela akademickiego;
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
16) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

III.   Oferty należy składać:
1. W zamkniętych kopertach z   podanym adresem zwrotnym i  dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy”
w terminie do dnia 25 lutego  2022 r. do godz.15:30 w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, lub przesłać na adres korespondencyjny:
Urząd Miasta w Słupcy
62-400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
do dnia 25 lutego 2022 r. (decyduje data stempla pocztowego).
2. W formie elektronicznej na elektroniczną skrzynkę nadawczo – podawczą Urzędu Miasta w Słupcy oferta składana powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik do oferty
w terminie do dnia 25 lutego 2022 r. do godz. 15:30

IV.   Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Słupcy.

V. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie na wskazany w ofercie adres do korespondencji.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 19/2022 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 3 lutego 2022 r. w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy

04‑02‑2022 13:00:21

ZARZĄDZENIE NR 19/2022
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 3 lutego 2022 r.
w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) i art. 63 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz.1082) oraz § 1 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r.  poz. 1428) i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r.  poz.1449) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy na okres kadencji od dnia 1 września 2022 r.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem.
§ 4. Informację o ogłoszeniu konkursu należy zamieścić na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Oświaty i Rozwoju Lokalnego Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania


Załącznik do Zarządzenia Nr 19/2022
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 3 lutego 2022 r.
Ogłoszenie o konkursie

Burmistrz Miasta Słupcy
ogłasza  konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy, ul. Okopowa 4A, 62-400 Słupca

I.   Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w  rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim  powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce. 
1. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który:
1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie  pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole, placówce, bądź posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela  w danej szkole podstawowej;
2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4) uzyskał:
a) co najmniej  bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub 
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku
c)  albo w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni
– przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art.63 ust.11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela  akademickiego- karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289);
11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021r. poz. 672), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.
2. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) spełnia wymagania określone w pkt I pkt 2,5,6,8,10 i 11.
2. Stanowisko dyrektora  w publicznym przedszkolu może zajmować również:
1) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty. Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub
2)nauczyciel mianowany lub dyplomowany zatrudniony na stanowisku innym niż określone w pkt 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej lub
3) nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2019 r. poz.263 ze zm.)
- spełniający wymagania określone w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.

II.      Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy;
2) życiorys  z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
b) stażu pracy dydaktycznej w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) stażu pracy w ty stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby nie będącej nauczycielem;
3) oświadczenia zawierającego następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)  poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię – w przypadku cudzoziemca, jednego z niżej wymienionych dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672);
b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska;
c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznego przedszkola urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata  za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762)  lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2021r. poz. 478 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) w przypadku nauczyciela lub nauczyciela akademickiego;
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
16) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

III.   Oferty należy składać:
1. W zamkniętych kopertach z  podanym adresem zwrotnym i  dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy”
w terminie do dnia 25 lutego  2022 r. do godz.15:30 w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, lub przesłać na adres korespondencyjny:
Urząd Miasta w Słupcy
62-400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
do dnia 25 lutego 2022 r. (decyduje data stempla pocztowego).
2. W formie elektronicznej na elektroniczną skrzynkę nadawczo – podawczą Urzędu Miasta w Słupcy oferta składana powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik do oferty
w terminie do dnia 25 lutego 2022 r. do godz. 15:30

IV.   Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Słupcy.

V. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie na wskazany w ofercie adres do korespondencji.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 20/2022 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 3 lutego 2022 r. w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy

04‑02‑2022 12:56:22

ZARZĄDZENIE NR 20/2022
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 3 lutego 2022 r.
w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) i art. 63 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz.1082) oraz § 1 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r.  poz. 1428) i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r.  poz.1449) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy na okres kadencji  od dnia 1 września 2022 roku.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem.
§ 4. Informację o ogłoszeniu konkursu należy zamieścić na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Oświaty i Rozwoju Lokalnego Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania


Załącznik do Zarządzenia Nr 20/2022
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 3 lutego 2022 r.
Ogłoszenie o konkursie

Burmistrz Miasta Słupcy
ogłasza  konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy, ul. Armii Krajowej 4a, 62-400 Słupca

I.   Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w  rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim  powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce. 
1. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który:
1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie  pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole, placówce, bądź posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela  w danej szkole podstawowej;
2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4) uzyskał:
a) co najmniej  bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub 
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku
c)  albo w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni
– przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art.63 ust.11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela  akademickiego- karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289);
11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021r. poz. 672), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.
2. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) spełnia wymagania określone w pkt I pkt 2,5,6,8,10 i 11.
2. Stanowisko dyrektora  w publicznym przedszkolu może zajmować również:
1) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty. Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub
2)nauczyciel mianowany lub dyplomowany zatrudniony na stanowisku innym niż określone w pkt 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej lub
3) nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2019 r. poz.263 ze zm.)
- spełniający wymagania określone w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.

II.      Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy;
2) życiorys  z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
b) stażu pracy dydaktycznej w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) stażu pracy w ty stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby nie będącej nauczycielem;
3) oświadczenia zawierającego następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)  poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię – w przypadku cudzoziemca, jednego z niżej wymienionych dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672);
b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska;
c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznego przedszkola urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata  za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762)  lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2021r. poz. 478 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) w przypadku nauczyciela lub nauczyciela akademickiego;
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
16) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

III.   Oferty należy składać:
1. W zamkniętych kopertach z   podanym adresem zwrotnym i  dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy”
w terminie do dnia 25 lutego  2022 r. do godz.15:30 w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, lub przesłać na adres korespondencyjny:
Urząd Miasta w Słupcy
62-400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
do dnia 25 lutego 2022 r. (decyduje data stempla pocztowego).
2. W formie elektronicznej na elektroniczną skrzynkę nadawczo – podawczą Urzędu Miasta w Słupcy oferta składana powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik do oferty
w terminie do dnia 25 lutego 2022 r. do godz. 15:30

IV. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Słupcy.

V. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie na wskazany w ofercie adres do korespondencji.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA KONKURS na stanowisko  Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy

06‑12‑2021 12:25:20

Załącznik nr 1 do Zrządzenia Nr 98/2021
Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 06.12.2021r.


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko 
Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe magisterskie,
c) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata na stanowiskach kierowniczych lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat własnej działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami  na oferowanym stanowisku pracy, 
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne prze-stępstwo skarbowe, 
f) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami pu-blicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpo-wiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 289),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury, w tym przede wszystkim ustawy: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o fi-nansach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks pracy, prawa zamówień publicz-nych, o bezpieczeństwie imprez masowych,
b) dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków fi-nansowych, w szczególności w dziedzinie kultury,
c) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
d) doświadczenie w pracy z grupami artystycznymi oraz innymi środowiskami twórczymi,
e) doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną,
f) właściwa komunikacja interpersonalna.

II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Kierowanie bieżącą pracą domu kultury i reprezentowanie go na zewnątrz.
2. Wykonywanie zadań określonych w Statucie Miejskiego Domu Kultury w Słupcy. 
3. Wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w domu kultury.
4. Gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi do realizacji zadań domu kul-tury. 
5. Gospodarowanie mieniem domu kultury. 
6. Współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami o podobnych celach i zda-niach.
7. Podejmowanie innych działań dla zaspokajania potrzeb kulturalnych i informacyjnych społeczności oraz upowszechniania kultury.  

III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biu-rowych.
2. Wymiar czasu pracy: pełen etat. 
3. Zatrudnienie: powołanie na czas określony (do 7 lat).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – I kwartał 2022r.
5. Miejsce wykonywania pracy: Miejski Dom Kultury w Słupcy ul. Traugutta 5, 62-400 Słupca.

IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny zawierający uzasadnienie ubiegania się o stanowisko Dyrektora Miej-skiego Domu Kultury w Słupcy.
2. Pisemne opracowanie programu funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy z uwzględnieniem gospodarki finansowej jednostki oraz koncepcji współpracy z innymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi.
3. Kwestionariusz osobowy z uwzględnieniem szczegółowego przebiegu pracy zawodowej.
4. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
5. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnie-nia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub innych dokumentów po-twierdzających doświadczenie zawodowe (np. zakresy czynności, referencje, opinie itp.).
6. Dokumenty potwierdzające faktyczne prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie określonym w niniejszym ogłoszeniu. 
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
8. Oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicz-nych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 289).
9. Oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
10. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

V. Dodatkowe informacje:
1. Druki: kwestionariusza osobowego, oświadczeń i klauzuli informacyjnej o przetwarza-nych danych osobowych są dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy konkursu na stano-wisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy” w terminie do dnia 05 stycznia 2022r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
3. Informację o warunkach organizacyjno-finansowych Miejskiego Domu Kultury w Słup-cy kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w siedzibie jednostki: ul. Traugutta 5 62-400  Słupca, tel. 63 277 25 11 w godzinach pracy domu kultury.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywa-ne. 
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne (niezbędne) zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie dalszego etapu postępowania konkursowego.
6. Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury konkursu.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia 06 grudnia 2021r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

18‑05‑2021 21:47:56

na stanowisko informatyka
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że zakończony został nabór na stanowisko informatyka w Urzędzie Miasta w Słupcy. 
Nabór został nierozstrzygnięty ze względu na brak ofert.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia 17.05.2021r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

NFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. księgowości podatkowo wymiarowej  podatku od środków transportowych w Urzędzie Miasta w Słupcy

28‑08‑2018 12:59:29

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. księgowości podatkowo wymiarowej 
podatku od środków transportowych
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:

Lp.1.
Imię: Anna 
Nazwisko: Molska
Miejsce zamieszkania: Młodojewo Parcele


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja rekrutacyjna wyłoniła kandydaturę Pani Anny Molskiej. Wiedza kandydatki ze znajomości przepisów prawa z zakresu określonego w ogłoszeniu, jaką wykazała się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jak również jej doświadczenie zawodowe, między innymi w pracy w administracji samorządowej pozwoli nam znacznie zmniejszyć czas z wprowadzeniem pracownika w zakres spraw prowadzonych na aplikowanym stanowisku. 


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  28.08.2018r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

04‑07‑2018 13:56:30

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. księgowości podatkowej
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybra-naPani:  

Lp. 1.
Imię: Milena
Nazwisko: Kujawa
Miejsce zamieszkania: Słupca
                

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja wyłoniła kandydaturę Pani Mileny Kuja-wy. Wiedza kandydatki jaką wykazała się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jak również jej ponad ośmioletnie doświadczenie w pracy w administracji samorządowejpozwoli nam znacz-nie zmniejszyć czas z wprowadzeniem pracownika w zakres spraw prowadzonych na apliko-wanym stanowisku. 


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  04.07.2018r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds.utrzymania urządzeń komunalnych  w Urzędzie Miasta w Słupcy

06‑07‑2017 14:59:03

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds.utrzymania urządzeń komunalnych 
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan:  

Lp. 1.
Imię: Artur
Nazwisko: Opłatkowski
Miejsce zamieszkania: Słupca

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydat jako jedyny przedstawi swoją kandydaturę na stanowisko ds. utrzymania urządzeń komunalnych. Po szczegółowym przeanalizowaniu przez komisję rekrutacyjną złożonej aplikacji stwierdzono, że posiada on wymagane kwalifikacje jak również wymagany staż pracy. 
Dotychczasowe doświadczenie kandydata w pracy w administracji samorządowej pozwoli zmniejszyć czas związany z wprowadzeniem go w zakres spraw prowadzonych w referacie. 

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  06.07.2017r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds.infrastruktury miejskiej w Urzędzie Miasta w Słupcy

06‑07‑2017 14:56:02

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds.infrastruktury miejskiej
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan:  

Lp.1.
Imię: Jacek
Nazwisko: Szczap
Miejsce zamieszkania: Słomczyce


Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydat jako jedyny przedstawi swoją kandydaturę na stanowisko ds. infrastruktury miejskiej. Po szczegółowym przeanalizowaniu przez komisję rekrutacyjną złożonej aplikacji stwierdzono, że posiada on wymagane kwalifikacje jak również wymagany staż pracy. Do-świadczenie kandydata w pracy w administracji samorządowej pozwoli zmniejszyć czas związany z wprowadzeniem go w zakres spraw prowadzonych w referacie. 

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia  06.07.2017r.


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 64 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Data ostatniej aktualizacji:
01‑08‑2023 12:45:52
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie