Ogłoszenia


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2009

19‑04‑2009 20:02:50

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT

NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH

GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA

W ROKU 2009


I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w "Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2009 rok".

II. Zadanie: UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU

Planowana w roku 2009 kwota dotacji wynosi 85 000 zł.

Wydatki poniesione w roku 2008 wynosiły 85 000 zł.

  1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
    a/ szkolenia sportowe
    b/ prowadzenie zajęć sportowych
    c/ organizację obozów sportowych
    d/ udział zawodników w zawodach sportowych
  2. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
    a/ organizację imprez sportowych (masowych), w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych.

III. Zadanie: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I TRADYCJI

Planowana w roku 2009 kwota dotacji wynosi 3 000 zł.

Wydatki poniesione w roku 2008 wynosiły 30 000 zł.

1. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca.

IV. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY

Planowana w roku 2009 kwota dotacji wynosi 15 000 zł.

Wydatki poniesione w roku 2008 wynosiły 13 000 zł.

1. Organizacja różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży.

V. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT

1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupca:

- organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,

- osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.

2. W/w podmioty nie mogą posiadać zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym.

3. W/w podmioty muszą posiadać własne konto bankowe.

VI. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI

1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.

2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.

3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.

4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:

a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania

b/ wydatki majątkowe, w tym zakupy inwestycyjne

VII. TERMINY SKŁADANIA OFERT

1. Oferty należy składać w terminie do 18 marca 2009 roku.

Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta Słupcy.

2. Adres, pod którym należy składać oferty:

Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (sekretariat)

3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.

4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy www.bip.slupca.pl

VIII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ.

1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2009 roku.

2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.

3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.

4. Zleceniobiorca realizując zadanie jest zobowiązany do informowania o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca w wydawanych przez siebie, w ramach zadania, publikacjach, materiałach informacyjnych (tj. plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.), poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot niebędący stroną umowy.

VII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT.

1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).

2. Do oferty należy dołączyć obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu, dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestrację organizacji zawierającą aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).

3. Sprawozdanie finansowe za 2008 rok.

4. Oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.

5. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych i inne.

6. Burmistrz Miasta Słupca w ciągu 20 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert dokona wyboru ofert wg następujących kryteriów:

a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy w uchwale Nr XXX/161/08 z dnia 18.12.2008 r. w sprawie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2009 r.

b) wielkość zaangażowanych w realizację projektu zasobów własnych organizacji,

c) koszty realizacji projektu i kosztów realizacji zadania publicznego,

d) efekty projektu,

e) perspektywy kontynuacji projektu i potencjalnych źródeł zewnętrznego finansowania,

f) dokonania Organizacji i doświadczenie w realizacji projektów,

g) dotychczasowa współpraca z miastem Słupca,

h) współpraca z innymi instytucjami publicznymi.

VIII. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronie www.bip.slupca.pl można uzyskać u Sekretarza Miasta Słupcy, tel. (063) 277 27 27.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873, z 2004 r. Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203, Nr 210 poz. 2135, z 2005r. Nr 155 poz. 1298, Nr 169 poz. 1420, Nr 175 poz. 1462, Nr 249 poz. 2104, z 2006r. Nr 94, poz. 651, z 2008r. Nr 209, poz. 1316) oraz uchwała Rady Miasta Słupca Nr XXX/161/08 z dnia 18 grudnia 2008 r. w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2009 r.





Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Burmistrz Miasta Słupcy podaje do publicznej wiadomości

16‑02‑2009 15:55:30




BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy wywieszony został wykaz lokalu mieszkalnego nr 23 położonego w budynku przy ul. Traugutta 10A przeznaczonego do sprzedaży na własność najemcy w drodze bezprzetargowej wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Burmistrz Miasta Słupcy podaje do publicznej wiadomości

12‑02‑2009 06:31:37

Burmistrz Miasta Słupcy

podaje do publicznej wiadomości, że na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy wywieszony został wykaz lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Kilińskiego 18 przeznaczonych do sprzedaży na własność najemcom w drodze bezprzetargowej wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu.




Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Burmistrz Miasta Słupcy podaje do publicznej wiadomości

12‑02‑2009 06:31:11

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy wywieszony został wykaz lokalu mieszkalnego nr 8 położonego w budynku przy ul. Kilińskiego 18 przeznaczonego do sprzedaży na własność najemcy w drodze bezprzetargowej wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

KOMUNIKAT DLA RODZICÓW

12‑02‑2009 06:30:01

Uwaga Rodzice!

Dyrektorzy szkół podstawowych, oraz przedszkoli w Słupcy informują o możliwości składania wniosków:

- w sprawie dofinansowania zakupu podręczników dla dzieci rozpoczynających roczne przygotowanie przedszkolne lub naukę w klasach I - III szkoły podstawowej.

Pomoc przysługuje dzieciom z rodzin, w których dochód na osobę nie przekracza 351 zł netto zgodnie z art.8 ust.1 pkt2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593, z późn. zm.).

Wnioski należy pobierać i składać do dnia 15 września br. w szkole lub przedszkolu, do których dziecko będzie uczęszczać w roku szkolnym 2008/2009


DOKUMENTY DO POBRANIA

Przedszkole nr 1 w Słupcy


Przedszkole nr 2 "Miś" w Słupcy
Przedszkole nr 4 "Jarzębinka w Słupcy

Szkoła Podstawowa nr 1 im. KEN w Słupcy


Szkoła Podstawowa nr 3 im. A. Mickiewicza w Słupcy



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Stypendia szkolne, zasiłek szkolny

12‑02‑2009 06:28:15

INFORMACJA

dla uczniów zamieszkujących w Słupcy


Burmistrz Miasta Słupcy informuje o rozpoczęciu naboru wniosków o przyznanie pomocy materialnej w formie stypendium szkolnego oraz zasiłku szkolnego w roku szk.2008/2009


Termin składania wniosków o przyznanie stypendium:

15 wrzesień 2008r.


Świadczenia pomocy materialnej przysługują uczniom szkół podstawowych, gimnazjum, szkół ponadgimnazjalnych oraz słuchaczom kolegiów do ukończenia 24 roku życia.


Dochód umożliwiający ubieganie się o stypendium szkolne stanowi dochód rodziny w przeliczeniu na jedną osobę w rodzinie lub dochód osoby uczącej się prowadzącej odrębne gospodarstwo domowe, nieprzekraczający kwoty 351 zł. netto zgodnie z art. 8 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) ustalony na zasadach określonych w art. 8 ust. 3-13 cytowanej powyżej ustawy o pomocy społecznej.


Zasiłek szkolny

może być przyznany uczniowi w ciągu roku szkolnego, znajdującemu się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej z powodu zdarzenia losowego: klęska żywiołowa, śmierć rodziców lub prawnych opiekunów, długotrwała choroba ucznia, pożar lub zalanie mieszkania, okradzenie mieszkania.


Wnioski o przyznanie stypendium szkolnego oraz zasiłku szkolnego pobiera się i składa w przypadku uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w tychże szkołach . W pozostałych przypadkach w Urzędzie Miasta w Słupcy ,ul Pułaskiego 21 (sekretariat lub pokój nr 210).


Stypendia będą przyznawane po przekazaniu dotacji celowej przez Ministra Finansów.

Wniosk do pobranania


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kilińskiego

07‑11‑2008 12:50:57

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy wywieszony został na okres od 3 do 24 listopada 2008r wykaz nieruchomości, położonej w m. Słupcy przy ul. Kilińskiego, przeznaczonej do sprzedaży dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu w drodze bezprzetargowej.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Jana Kazimierza

07‑11‑2008 12:50:43

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy wywieszony został na okres od 6 do 27 listopada 2008r wykaz nieruchomości, położonej w m. Słupcy przy ul. Jana Kazimierza, przeznaczonej do wydzierżawienia w drodze bezprzetargowej na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH O CHARAKTERZE GMINNYM

09‑06‑2008 15:19:50

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT

NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH

O CHARAKTERZE GMINNYM


I. Zadanie: DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA

Kwota na realizację 8 000 zł.

II. Zadanie: PRZECIWDZIAŁANIE PATOLOGII SPOŁECZNEJ


Kwota na realizację 25 000 zł.

a/ Pomoc w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród młodzieży, osób ubogich, bezdomnych i ich reintegracja społeczna

b/ Wspieranie socjoterapeutycznych form wypoczynku dla najuboższych dzieci z rodzin z problemami uzależnień i przemocy


III. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY

Kwota na realizację 10 000

a/ Organizacja różnych form wypoczynku dla dzieci
i młodzieży

IV. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI

Zgodnie z przepisami ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, oraz zadanie działalność charytatywna i zadanie przeciwdziałanie patologii społecznej zgodnie z przepisami ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi


V. TERMINY SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w terminie do 09 lipca 2008 r. w Urzędzie Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (sekretariat) Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy www.bip.slupca.pl


VI. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ.

1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2008 roku.

2. Zadania powinny być realizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartymi umowami oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofertach.

VII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT.

Wnioski z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta Słupcy na formularzu ofert, określonym w rozporządzeniu Ministra, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).

Do oferty należy dołączyć obowiązujący statut organizacji, dokument potwierdzający rejestrację organizacji.

Burmistrz Miasta Słupca w ciągu 10 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert dokona wyboru ofert wg następujących kryteriów:

a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy w uchwale Nr XVII/98/08 z dnia 24.01.2008 r. w sprawie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2008 r.

b) wielkość zaangażowanych w realizacje projektu zasobów własnych organizacji,

c) koszty realizacji projektu i kosztów realizacji zadania publicznego,

d) efekty projektu,

e) perspektywy kontynuacji projektu i potencjalnych źródeł zewnętrznego finansowania,

f) charakter i praktyka działania Organizacji,

g) dokonania Organizacji i doświadczenie w realizacji projektów,

h) dotychczasowa współpraca z miastem Słupca,

i) współpraca z innymi instytucjami publicznymi.

VIII. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronie www.bip.slupca.pl można uzyskać u Sekretarza Miasta Słupcy, tel. (063) 277 27 27

IX. Informuje się, że w 2007 roku były realizowane zadania określone w punkcie I i udzielono dotacji na kwotę 8 000 zł

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003r. Nr 96, poz. 873, z 2004 r. Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203, Nr 210, poz. 2135, z 2005r. Nr 155, poz. 1298, Nr 169, poz.1420, Nr 175 poz. 1462, Nr 249, poz. 2104, oraz z 2006r. Nr 94, poz.651) oraz ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2007 r. Nr 70, poz. 473, Nr 115, poz. 793, Nr 176, poz. 1238 ) oraz uchwała Rady Miasta Słupca Nr XVII/98/08 z dnia 24 stycznia 2008 r. w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2008 r.

Z-ca Burmistrza

/-/ Tomasz Garsztka



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH O CHARAKTERZE GMINNYM

12‑02‑2008 08:41:03

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT

NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH

O CHARAKTERZE GMINNYM



I. Zadanie: UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU

Kwota na realizację 85 000 zł.

  1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:

a/ szkolenia sportowe

b/ prowadzenie zajęć sportowych

c/ organizację obozów sportowych

d/ udział zawodników w zawodach sportowych

  1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:

a/ organizację imprez sportowych,

b/ organizację rozgrywek sportowych w tym turnieje mistrzowskie, rozgrywki w sportach indywidualnych i grach zespołowych

II. Zadanie: KULTURA, SZTUKA , OCHRONA DÓBR KULTURY I TRADYCJI

Kwota na realizację 30 000 zł

  1. Realizacja przedsięwzięć artystycznych, poprzez wspieranie działalności zespołów instrumentalnych w tym orkiestr
  2. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca

III.Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY

Kwota na realizację 15 000

1. Organizacja różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży

IV. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI

Zgodnie z przepisami ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

V. TERMINY SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w terminie do 12 marca 2008 r. w Urzędzie Miasta Słupcy ul, Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (sekretariat)

Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy

www.bip.slupca.pl



VI. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ.

1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2008 roku.

2. Zadania powinny być realizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartymi umowami oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofertach.

VII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT.

Wnioski z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta Słupcy na formularzu ofert, określonym w rozporządzeniu Ministra, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).

Do oferty należy dołączyć obowiązujący statut organizacji, dokument potwierdzający rejestrację organizacji.

Burmistrz Miasta Słupca w ciągu 20 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert dokona wyboru ofert wg następujących kryteriów:

a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy w uchwale Nr XVII/98/08 z dnia 24.01.2008 r. w sprawie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2008 r.

b) wielkość zaangażowanych w realizacje projektu zasobów własnych organizacji,

c) koszty realizacji projektu i kosztów realizacji zadania publicznego,

d) efekty projektu,

e) perspektywy kontynuacji projektu i potencjalnych źródeł zewnętrznego finansowania,

f) charakter i praktyka działania Organizacji,

g) dokonania Organizacji i doświadczenie w realizacji projektów,

h) dotychczasowa współpraca z miastem Słupca,

i) współpraca z innymi instytucjami publicznymi.

VIII. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronie www.bip.slupca.pl można uzyskać u Sekretarza Miasta Słupcy, tel. (063) 277 27 27

IX. Informuje się, że w 2007 roku były realizowane zadania określone w punkcie I oraz punkcie II i udzielono dotacji na kwotę 100 000 zł

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003r. Nr 96, poz. 873, z 2004 r. Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203, Nr 210 poz. 2135, z 2005r. Nr 155 poz. 1298, Nr 169 poz. 1420, Nr 175 poz. 1462, Nr 249 poz. 2104, z 2006r. Nr 94 poz.651) oraz uchwała Rady Miasta Słupca Nr XVII/98/08 z dnia 24 stycznia 2008 r. w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2008 r.

-/Burmistrz Miasta Słupcy/-

-/Michał Pyrzyk/-



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 262 Numer strony: 1 .. 23  24  25  26  27  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
06‑05‑2024 07:51:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie