Ogłoszenia


ZAPROSZENIE  DO  ZŁOŻENIA PROPOZYCJI   CENOWEJ - OFERTY - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“

16‑05‑2019 13:07:43

Słupca, 16.05.2019r.

ZAPROSZENIE  DO  ZŁOŻENIA
PROPOZYCJI   CENOWEJ - OFERTY

(w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej 30 000 Euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.)  oraz na podstawie wewnętrznych procedur określonych Zarządzeniem Nr 18/2015 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 31 marca 2015 r., zmienionego Zarządzeniem Nr 76/2016 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 27 października 2016 r.)

prowadzonego pod nazwą: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“

I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Słupca
Adres zamawiającego: ul. Pułaskiego 21
Kod Miejscowość: 62-400 Słupca 
Telefon: 63-277-27-27
Faks: 63-277-26-69
Adres strony internetowej www: miasto.slupca.pl 
Adres poczty elektronicznej e.mail : um@miasto.slupca.pl 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej prowadzone jest  w postępowaniu o wartości szacunkowej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych  równowartości kwoty 30 000 Euro.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

KOD CPV:
66.11.00.00-4 usługi bankowe
66.11.20.00-8 usługi depozytowe

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Miasta Słupca i jego niżej wymienionych jednostek organizacyjnych :

- Urząd Miasta w Słupcy 
- Szkoła Podstawowa nr 1 im.  KEN  w Słupcy,
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 1 w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 2 „Miś” w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupcy
- Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Słupcy,
- Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Słupcy,
- Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Słupcy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości jednostek organizacyjnych objętych usługą w przypadkach określonych poniżej. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Słupca, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 
Z a k r e s  usługi obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących w/w jednostek budżetowych,  rachunków pomocniczych w walucie polskiej, rachunków sum depozytowych i rachunków funduszy specjalnych - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
b) oprocentowanie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy rachunku,  ( naliczenie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować w okresach kwartalnych, ostatniego dnia kwartału według stopy redyskonta weksli );
c) otwarcie darmowych kont wyłącznie na potrzeby obsługi osób korzystających z różnych form pomocy społecznej i wykonywanie operacji gotówkowych na tych kontach również nieodpłatnie;
d) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego;
e) przyjmowanie wolnych środków na lokaty krótkoterminowe;
f) sporządzanie wyciągów bankowych po każdej zmianie salda na rachunku łącznie z wtórnikami do przelewów na każdy dzień roboczy;
g) udostępnienie zamawiającemu w siedzibie zamawiającego systemu bankowości elektronicznej umożliwiającej dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach  oraz zapewnienie jednorazowej, nieodpłatnej dostawy tokenów, kart i czytników dla urzędu, jednostek budżetowych i zakładów budżetowych;
h) umożliwienie zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru  środków w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej, na   warunkach określonych odrębną umową, których oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, 
i) uruchomienie skrzynki depozytowej,
j) przyjmowanie wpłat gotówkowych Urzędu Miasta w Słupcy dotyczących opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej.  
                
UWAGA: w związku z brakiem posiadania kasy przez Gminę Miejską Słupca, Zamawiający                      wymaga, aby Wykonawca na  koszt  własny wyposażył i prowadził punkt kasowy w budynku jednostki. Wymagane  jest uruchomienie punktu w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy. Korzystanie z pomieszczeń Urzędu Miasta w Słupcy będzie odpłatne.

2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
a) bank zapewni bezpłatną instalację i szkolenie przy wdrażaniu systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych,
b) obsługa kasowa zamawiającego w siedzibie banku odbywać się będzie poza kolejnością 
c) bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za:
- wpłaty i wypłaty gotówkowe  z rachunków zamawiającego dokonywanych przez Gminę i jednostki organizacyjne ( z wyjątkiem usługi określonej w pkt 1  lit. j ),
- wpłaty w ramach płatności masowych
- przelewy wewnętrzne,
- sporządzanie wyciągów,
- otwarcie i likwidację rachunku lokat terminowych.

Dane ogólne dotyczące obsługi bankowej Zamawiającego, przyjęte jako podstawa do sporządzenia i złożenia oferty:
- liczba prowadzonych rachunków bankowych: obecnie jest to 11 rachunków bieżących oraz 43 pomocniczych; 
- średnie saldo środków własnych na rachunkach bankowych 2 500 000,00 zł;
- średnioroczne wpłaty gotówkowe Urzędu Miasta w Słupcy dotyczące opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej 251 000,00 zł,
- przyznany kredyt w rachunku bieżącym 1 000 000,00 zł ( do tej pory nie korzystano  z w/w usługi);
- wpłaty na rachunek Gminy i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie to ok. 16 133 sztuk rocznie, przeciętna wartość wpłat 184,38 zł;
- wartość przelewów wykonywanych elektronicznie w miesiącu - ok. 10.116.138 zł ;
- liczba przelewów elektronicznych wykonywanych w miesiącu  - ok. 3 900 szt.;
- aktualnie koszt najmu od jst pomieszczenia przeznaczonego na POK to: czynsz 313,56 zł + opłata eksploatacyjna ( energia elektryczna i cieplna ) 72,01 zł miesięcznie.


IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia publicznego: od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r.


V. PROPOZYCJA CENOWA - OFERTA
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik  zaproszenia  w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21 w Biurze Obsługi Klienta do dnia  06.06.2019r. do godz.15:00.

2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty  zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami:
( A ) Cena – opłaty i prowizje – waga kryterium: 85%
( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych  – waga kryterium: 10%
( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - waga kryterium: 5%

3.Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta odpowiada warunkom określonym w Zaproszeniu, jednocześnie uzyskała najwyższą ilość punktów oraz uznana została za najkorzystniejszą z punktu widzenia Zamawiającego. 
Ocena ofert wg kryterium ceny dokonywana będzie wg następujących zasad:
– zamawiający stosować będzie ocenę punktową;
– kryterium cenowe oceniane będzie na podstawie wzoru:

( A ) Cena – wysokość opłat i prowizji za obsługę bankową  - waga za kryterium: 85 %

             Najniższe zaproponowane koszty +1
( A )  = ----------------------------------------------    x   0,85 x 100
Koszty w badanej ofercie + 1

( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych  – waga za kryterium: 10 %

                  Oprocentowanie  badanej oferty
( B )  = -----------------------------------------------------------    x   0,10 x 100
      Najwyższe zaproponowane oprocentowanie

( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym  - waga za kryterium: 5 %


           Najniższe zaproponowane oprocentowanie  
( C )  = -----------------------------------------------------------    x   0,05 x 100
               Oprocentowanie  badanej oferty

Ilość punków przyznanych w ofercie podlega sumowaniu = ( A )  + ( B )  + ( C )

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA  OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    
2. W rozdziale VII Zaproszenia, dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:

1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru
3) zezwolenie na prowadzenie działalności, zgodnie z ustawą Prawo bankowe.
      

VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH 


DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Pani Mirosława Koziorowska – Skarbnik Miasta, nr tel. 63-277-27- 27, wew.212. Ewentualne zapytania należy kierować drogą mailową na adres:  skarbnik@miasto.slupca.pl do dnia 06.06.2019 r.


Z poważaniem
Burmistrz 

/-/ Michał Pyrzyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

SPRAWOZDANIE z realizacji Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok

07‑05‑2019 13:39:21

SPRAWOZDANIE

z realizacji
Programu współpracy Miasta Słupcy
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok

Słupca, marzec 2019 roku

I. Wprowadzenie
Rada Miasta Słupcy, uchwałą Nr XXIX/205/17 z dnia 26 października 2017 roku, przyjęła „Program współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018”. Podjęcie inicjatywy uchwałodawczej wynikało z art. 5a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, nakładającego na organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego obowiązek uchwalania rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Program określa główne zasady współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, wskazuje katalog zadań, przy wykonywaniu których współpraca ta powinna być realizowana, ustala tryb finansowania realizowanych przez podmioty zadań, określa cele, zasady, formy oraz priorytetowe obszary współpracy z organizacjami pozarządowymi.

II. Organizacje pozarządowe i kluby sportowe współpracujące z Urzędem Miasta Słupcy w ramach realizacji rocznego programu współpracy na 2018 rok.

1. Słupecki Klub Tenisa Stołowego, Słupca, ul. Podbipięty 7, 62-400 Słupca.
2. Stowarzyszenie „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, Słomczyce 8c, 62-420 Strzałkowo.
3. Stowarzyszenie Słupecki Klub Piłkarski, Słupca, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca.
4. Uczniowski Klub Sportowy „Kopernik”, Słupca, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca.
5. Międzyszkolny Klub Sportowy, Słupca ul. Powstańców Wlkp. 22B, 62-400 Słupca.
6. Stowarzyszenie Przyjaciół Siatkówki Słupca, Plac Szkolny 1, 62-400 Słupca.
7. Słupeckie Towarzystwo Tenisowe, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca.
8. Liga Obrony Kraju, (Zarząd Powiatowy w Słupcy), ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca.
9. Słupeckie Towarzystwo Koszykówki „GROM”, ul. Traugutta 10A/11 62-400 Słupca.
10. Fundacja Piotra Reissa, ul. Źródlana 19/1, 60-642 Poznań.
11. Słupeckie Towarzystwo Społeczno-Kulturalne, ul. Warszawska 53, 62-400 Słupca.
12. Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, ul. Powstańców Wlkp. 28, 62-400 Słupca.
13. Słupecka Organizacja Turystyczna, ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca.
14. Stowarzyszenie „SGR Racing Team” ul. Kopernika 21, 62-400 Słupca.
15. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, ul. Ratajczaka1, 62-400 Słupca.
16. Klub Biegacza „WARTKO”, Plac Kazimierza Wielkiego 2, 62-590 Golina.
17. Stowarzyszenie Słupecki Klub Mam, ul. Tuwima 12, 62-400 Słupca.
18. Wielkopolscy Fani Motocykli Słupca, ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca
19. Stowarzyszenie im. Apolinarego Szeluty, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
20. Stowarzyszenie „Gumowe Szekle”, Kotunia 48A , 62-400 Słupca.
21. Związek Harcerstwa Polskiego – Oddział Słupca, ul. Czarnieckiego, 62-400 Słupca
22. Polski Związek Niewidomych – Oddział Słupca, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
23. Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów –– Oddział Słupca, Os. Niepodległości 14/6, 62-400 Słupca.
24. Polski Związek Wędkarski – koło Słupca, ul. Reja 30, 62-400 Słupca
25. Polski Czerwony Krzyż – Oddział Rejonowy w Słupcy, ul. Tysiąclecia 5A, 62-400 Słupca

III. Obszary i formy współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
W 2018 roku określono następujące priorytetowe obszary współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:
1) pomoc społeczna, w tym pomoc rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywanie szans tych rodzin i osób;
2) wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej;
3) udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz zwiększania świadomości prawnej społeczeństwa;
4) działalność na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym;
5) działalność charytatywna;
6) podtrzymywanie i upowszechnianie tradycji narodowej, pielęgnowanie polskości oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej;
7) działalność na rzecz mniejszości narodowych i etnicznych oraz języka regionalnego;
8) działalność na rzecz integracji cudzoziemców;
9) ochrona i promocja zdrowia, w tym działalność lecznicza;
10) działalność na rzecz osób niepełnosprawnych;
11) promocja zatrudnienia i aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy i zagrożonych zwolnieniem z pracy;
12) działalność na rzecz równych praw kobiet i mężczyzn;
13) działalność na rzecz osób w wieku emerytalnym;
14) działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości;
15) działalność wspomagająca rozwój techniki, wynalazczości i innowacyjności oraz rozpowszechnianie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w praktyce gospodarczej;
16) działalność wspomagająca rozwój wspólnot i społeczności lokalnych;
17) nauka, szkolnictwo wyższe, edukacja, oświata i wychowanie;
18) działalność na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży;
19) kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego;
20) wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej;
21) ekologia i ochrona zwierząt oraz ochrona dziedzictwa przyrodniczego;
22) turystyka i krajoznawstwo;
23) porządek i bezpieczeństwo publiczne;
24) obronność państwa i działalność Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej;
25) upowszechnianie i ochrona wolności i praw człowieka oraz swobód obywatelskich, a także działań wspomagających rozwój demokracji;
26) udzielanie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego;
27) ratownictwo i ochrona ludności;
28) pomoc ofiarom katastrof, klęsk żywiołowych, konfliktów zbrojnych i wojen w kraju i za granicą;
29) upowszechnianie i ochrony praw konsumentów;
30) działalność na rzecz integracji europejskiej oraz rozwijania kontaktów i współpracy między społeczeństwami;
31) promocja i organizacja wolontariatu;
32) pomoc Polonii i Polakom za granicą;
33) działalność na rzecz kombatantów i osób represjonowanych;
34) działalność na rzecz weteranów i weteranów poszkodowanych
35) promocja Rzeczypospolitej Polskiej za granicą;
36) działalność na rzecz rodziny, macierzyństwa, rodzicielstwa, upowszechniania i ochrony praw dziecka;
37) przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym;
38) rewitalizacja;

Współpraca odbywała się w następujących formach:

1) Pozafinansowej - w tym w szczególności poprzez:
a) udostępnianie na warunkach preferencyjnych sali narad Urzędu Miasta w Słupcy Z pomocy tej skorzystali: Polski Związek Wędkarski – Koło Nr 18 Słupca, Polski Związek Niewidomych - Słupca, Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów – Słupca, Stowarzyszenie Słupecki Klub Piłkarski, Międzyszkolny Klub Sportowy – Słupca.
b) udostępnianie środków transportu. Z samochodów służbowych Urzędu Miasta w Słupcy korzystali: Związek Harcerstwa Polskiego – Okręg Słupecki, PCK Rejon Słupca oraz Stowarzyszenie „Gumowe Szekle”,
c) udostępnianie na realizację działalności statutowej i realizację zadań publicznych lokali oraz obiektów jednostek organizacyjnych Miasta,
d) informowanie podmiotów III sektora o możliwościach pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych,
e) udzielnie pomocy w aplikowaniu o środki pozabudżetowe,
f) obejmowanie patronatem projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe,
g) promowanie projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe, m.in. na stronie internetowej miasta Słupcy, w Informatorze Słupeckim,
h) współpraca i pomoc w realizacji projektów.

2) Finansowej - polegającej na zlecaniu realizacji zadań publicznych w formie wsparcia wykonania zadania wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie ich realizacji.
W 2018 roku z Miastem Słupcą aktywnie współpracowały 19 organizacji pozarządowych, z którymi zawarto 29 umów. Na realizację zadań przeznaczono z budżetu Miasta środki w wysokości 250 000 złotych, z których wykorzystano 248 999,08 zł – 99,6% kwoty – (Stowarzyszenie Słupecki Klub Tenisa Stołowego mimo otrzymanej dotacji w kwocie 1 000 zł, zrezygnowało z realizacji zadania przed podpisaniem umowy, Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR” zgodnie z procedurą zawartą w umowie zwróciło 92 grosze niewykorzystanej dotacji przyznanej na realizację zadania: „Konkurs rzeźbiarski Sculptura 2018” ).
Pozostałe organizacje terminowo rozliczyły otrzymane środki składając sprawozdania z realizacji zadań publicznych.

Wysokość dotacji przeznaczonych na realizację zadań w poszczególnych obszarach przedstawia się następująco:

Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez: szkolenia sportowe, prowadzenie zajęć sportowych, udział zawodników w zawodach sportowych, przyznano: 1. Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki, 62-400 Słupca, ul. Plac Szkolny 1, dotację w wysokości: 31 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Utrzymanie struktur siatkarskich w Słupcy”
2. Słupeckiemu Towarzystwu Tenisowemu, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 6 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie tenisa ziemnego w Słupcy”
3. Lidze Obrony Kraju, 61-894 Poznań, ul. Niezłomnych 1 (Zarząd Powiatowy w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18), dotację w wysokości: 8 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”
4. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 9 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania „Z wiatrem za pan brat”
5. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27, dotację w wysokości: 33 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w dyscyplinach ogólnorozwojowych i pozostałych sekcjach UKS Kopernik wraz z udziałem w zawodach i turniejach.”
- kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Organizacja wyjazdów dzieci i młodzieży szkolnej na basen połączona z nauką pływania”
- kwota dotacji: 22 000 zł
c) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w zakresie badmintona wraz z udziałem w meczach i turniejach”
- kwota dotacji: 9 000 zł
6. Stowarzyszeniu Kultury Fizycznej -Słupecki Klub Piłkarski "SKP Słupca", 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 82 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez szkolenie sportowe, prowadzenie zajęć sportowych oraz udział zawodników w zawodach sportowych.”
7. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, dotację w wysokości: 3 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wychowujemy sportowców”
8. Słupeckiemu Klubowi Tenisa Stołowego, 62-400 Słupca, ul. Podbipięty 7, dotację w wysokości: 1 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Mistrzostwa Powiatu w Tenisie Stołowym”
9. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM”, 62-400 Słupca ul.Traugutta 10A/11, dotację w wysokości: 12 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Rozwój koszykówki w mieście Słupca„
10. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 3 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Grand Prix Miasta Słupcy”
11. Stowarzyszeniu SGR Racing Team, 62-400 Słupca, ul. Kopernika 21, dotację w wysokości: 1 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: "Pompuj jak szef - szkolenie z techniki jazdy na Pumptracku„
12. Słupeckiemu Klubowi Mam, 62-400 Słupca, ul. Tuwima 12, dotację w wysokości: 1 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Bieg Mam”
13. Fundacji Piotra Reissa, 60-642 Poznań, ul. Źródlana 19/1, dotacje w wysokości: 2 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) "Treningi Piłkarskie oraz udział w rozgrywkach Ligi Wielkopolsko - Lubuskiej dla dzieci i młodzieży ze Słupcy"- kwota dotacji: 1 000 zł,
b) "Reiss Cup - turniej piłki nożnej" - kwota dotacji: 1 000 zł
Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO w ramach ochrony i konserwacji zabytków w mieście Słupca, Wspierania zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych, przyznano:
1. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 500 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny „Cztery Pory Roku”
2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 3 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Konkurs rzeźbiarski Sculptura 2018”
3. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno - Kulturalnemu, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 53, dotację w wysokości: 3 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Renowacja obiektów sepulkralnych na terenie
cmentarza św. Krzyża w Słupcy - Zorganizowanie warsztatów malarskich.
4. Stowarzyszeniu Klub Motocyklowy Wielkopolscy Fani Motocykli Słupca, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 5 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Festiwal Motocykli Zabytkowych i Współczesnych w 100 rocznicę odzyskania niepodległości w ramach obchodów jubileuszu 15 lecia WFM"”
5. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka 1, dotację w wysokości: 8 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Cudze chwalicie, swego nie znacie" – czyli jubileusz 125 - lecia Orkiestry Dętej OSP w Słupcy.
6. Stowarzyszeniu Klub Biegacza "Wartko" 62-590 Golina, ul. Plac Kazimierza Wielkiego, dotację w wysokości: 500 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „ZNAM ZABYTKI MOJEGO MIASTA – KOŚCIÓŁ ŚW. LEONARDA W SŁUPCY - warsztaty zabytkowej architektury dla dzieci”
7. Stowarzyszeniu im. Apolinarego Szeluty, 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21, dotację w wysokości: 8 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Szeluto Redivivus w 100 lecie Odzyskania Niepodległości Polski"
Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM
Organizacja wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemem uzależnień przyznano:
1) Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 5 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: "Lato pod Żaglami",
2) Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 10 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z przygodą – na Mazury ruszaj bracie!".
Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Organizacja różnych sportowych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży: wypoczynek letni, wypoczynek zimowy, przyznano:
1) Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wlkp. 22b, dotację w wysokości 6 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowo-wypoczynkowy w Rewalu",
2) Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 2 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Żeglarskie wakacje”,
3) Stowarzyszeniu „Słupecki Klub Mam” 62-400 Słupca, ul. Tuwima 12, dotację w wysokości 1 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: "Wakacje w mieście",
4) Stowarzyszeniu „Słupeckie Towarzystwo Tenisowe”, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 4 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe półkolonie",
5) Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki Słupca, Pl. Szkolny 1, 62-400 Słupca, dotację w wysokości: 2 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowy młodych siatkarzy”.

IV. Wskaźniki oceny realizacji programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:
a) liczba podmiotów wyrażających wolę podjęcia współpracy z Miastem Słupca w realizacji zadań publicznych na rzecz lokalnej społeczności: 19,
b) liczba ogłoszonych otwartych konkursów ofert: 2 (4 zadania),
c) liczba ofert złożonych w otwartych konkursach ofert: 30,
d) liczba zawartych umów na powierzenie i wsparcie realizacji zadań publicznych: 29 (Stowarzyszenie Słupecki Klub Tenisa Stołowego zrezygnowało z realizacji zadania przed podpisaniem umowy),
e) liczba umów zerwanych lub unieważnionych: 0,
f) wysokość środków finansowych przeznaczonych z budżetu Miasta Słupcy na realizację przez podmioty zadań publicznych: 250 000,00 zł – wydatkowane zostało 99,6% środków.

W roku 2018 nie zostały zgłoszone wnioski, uwagi ani zastrzeżenia do realizacji Programu współpracy ze strony sektora pozarządowego.

18 marca 2019 roku.

Sporządził: Artur Lubański

AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
206KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

ZARZĄDZENIE NR 25/2019 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2019 rok

01‑04‑2019 10:46:07

ZARZĄDZENIE NR 25/2019
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 29 marca 2019 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2019 rok


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506)  oraz art. 11 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz. 450 z późn. zm.) )   art 221, ust. 1,2,3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 2077 z późn. zm.) )   oraz uchwały Nr XL/279/18 z dnia 08.11.2018 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019, zarządzam co następuje: 
§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM w ramach: Organizacji wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemami uzależnień, przyznaje się:
1) Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Lato pod Żaglami",
2) Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wesołe wakacje z przygodą – Dźwirzyno".
§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY w ramach: Organizacji różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, na wypoczynek letni:
1) Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wlkp. 22b, dotację w wysokości 9 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowo-wypoczynkowy w Rewalu",
2) Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 2 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Żeglarskie wakacje”,
3) Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM", ul. Traugutta 10A/11 , dotację w wysokości 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: "Wakacje z Gromem",
4) Stowarzyszeniu „Słupeckie Towarzystwo Tenisowe”, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Sportowe półkolonie",
5) Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki Słupca, Pl. Szkolny 1, 62-400 Słupca, dotację w wysokości: 3 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Obóz sportowy młodych siatkarzy”.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 24/2019 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań z zakresu zdrowia publicznego określonego w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 w ramach celu operacyjnego nr 2: Profilaktyka i rozwiązywanie problemów związanych z używaniem substancji psychoaktywnych, uzależnieniami behawioralnymi i innymi zachowaniami ryzykownymi

01‑04‑2019 10:42:59

ZARZĄDZENIE NR 24/2019
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 29 marca 2019 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań z zakresu zdrowia publicznego określonego w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 w ramach celu operacyjnego nr 2: Profilaktyka i rozwiązywanie problemów związanych z używaniem substancji psychoaktywnych, uzależnieniami behawioralnymi i innymi zachowaniami ryzykownymi

Na podstawie art. 14 ust. 1 w związku z art. 13 pkt 3 i art. 15 ustawy z dnia 11 września 2015 r.o zdrowiu publicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1492 z późn. zm.)  i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 2016 r. w sprawie Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020 (Dz. U. z 2016 r. poz. 1492) oraz Uchwały Nr II/9/18 Rady Miasta Słupcy z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania narkomanii na 2019 rok
§ 1. Na wsparcie realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego określonego w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 w ramach celu operacyjnego nr 2: Profilaktyka i rozwiązywanie problemów związanych z używaniem substancji psychoaktywnych, uzależnieniami behawioralnymi i innymi zachowaniami ryzykownymi, Rodzaj zadania: Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym, przyznaje się: 
1. Słupeckiemu Stowarzyszeniu „Centrum”, ul. Traugutta 10A, 62-400 Słupca, dotację w wysokości: 6 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Pomoc w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród uzależnionych i współuzależnionych”.
2. Stowarzyszeniu Wspierania Postaw Abstynenckich i Zapobiegania Patologiom Społecznym „DROMADER”, ul. Spokojna 20, 62-400 Słupca, dotację w wysokości: 4 000 zł, z przeznaczeniem na realizację zadania: „Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkursu ofert na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego określonego w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 w ramach celu operacyjnego nr 2: Profilaktyka i rozwiązywanie problemów związanych z używaniem substancji psychoaktywnych, uzależnieniami behawioralnymi i innymi zachowaniami ryzykownymi

25‑02‑2019 10:13:59

Zarządzenie Nr 12/2019

Burmistrza Miasta Słupcy

z dnia 25.02.2019 roku


w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego określonego w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 w ramach celu operacyjnego nr 2: Profilaktyka i rozwiązywanie problemów związanych z używaniem substancji psychoaktywnych, uzależnieniami behawioralnymi i innymi zachowaniami ryzykownymi

Na podstawie art. 14 ust. 1 w związku z art. 13 pkt 3 i art. 15 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1492) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 2016 r. w sprawie Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020 (Dz. U. z 2016 r. poz. 1492), Uchwały Nr II/9/18 Rady Miasta Słupcy z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania narkomanii na 2019 rok zarządza się co następuje:

§1
1. Ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego określonego w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 w ramach celu operacyjnego nr 2: Profilaktyka i rozwiązywanie problemów związanych z używaniem substancji  psychoaktywnych, uzależnieniami behawioralnymi i innymi zachowaniami ryzykownymi
2. Treść ogłoszenia określa załącznik do niniejszego zarządzenia.


§2
Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.


§3

Zarządzenie wchodzi w  życie z dniem podpisania.

Załącznik do Zarządzenia  Nr 12/2019
Burmistrza Miasta Słupcy
z  dnia 25.02.2019 roku

 
    
Ogłoszenie o konkursie na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego określonych w Narodowym Programie Zdrowia na lata 2016-2020 w ramach celu operacyjnego nr 2 Profilaktyka i rozwiązywanie problemów związanych z używaniem substancji  psychoaktywnych, uzależnieniami behawioralnymi i innymi zachowaniami ryzykownymi

Burmistrz Miasta Słupcy, działając na podstawie art. 14 ust. 1 w związku z art. 13 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1492 ) i rozporządzenia Rady Ministrów 
z dnia 4 sierpnia 2016 r. w sprawie Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020 (Dz. U. z 2016 r. poz. 1492), ogłasza konkurs ofert na realizację zadania  w formie powierzenia z zakresu zdrowia publicznego pn.:

I. Rodzaj zadania: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM.
II. Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania w  2019  r.

Lp. 1.
Wyszczególnienie zadań: Pomoc w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród osób uzależnionych i współuzależnionych.
Kwota planowanej dotacji w  2019 r.: 10 000,00zł

II: TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA

1. Zadania  powinny być zrealizowane do końca 2019 roku.
2. Realizacja  zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty preliminarza całkowitych kosztów realizacji zadania oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca zobowiązany jest do złożenia sprawozdania z wykonania zadania publicznego według wzoru  załączonego do niniejszego ogłoszenia. Przedmiotowe sprawozdanie musi być zgodne z warunkami organizacyjnymi i finansowymi przedstawionymi w złożonej ofercie i zawartej umowie.
5. Zleceniobiorca, realizując zlecone zadanie, jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania, publikacjach, swoich materiałach informacyjnych (plakatach, zaproszeniach, regulaminach, komunikatach, ogłoszeniach  prasowych, wykazach sponsorów itp.) poprzez media, jak również stosownie do charakteru zadania, poprzez widoczną w miejscu jego realizacji tablicę lub przez ustną informację kierowaną do odbiorców, o fakcie dofinansowania realizacji zadania przez Gminę Miejską Słupca.
6. Realizator zadania, z którym zostanie zawarta umowa jest zobowiązany do prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej otrzymanych środków oraz dokonywanych z tych środków wydatków.
7. Warunki jakie muszą spełniać podmioty składające ofertę:
- prowadzić działalność na terenie Miasta Słupca
- nie posiadać zobowiązań publiczno -prawnych,
- posiadać własne konto bankowe,
- warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty zgodnej ze wzorem będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
8. Zadanie publiczne nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy, chyba, że umowa zezwala na wykonanie części zadania innym podmiotom w formie podzlecenia. W przypadku planowanego podzlecenia części zadania należy w ofercie określić podwykonawców wraz ze wskazaniem zakresu, w jakim będą uczestniczyć w realizacji zadania. Podwykonawcą jest podmiot nie będący stroną umowy, który współrealizuje cześć zadania poprzez sprzedaż usług, których zakup dokonany zostanie za pośrednictwem środków pochodzących z dotacji. 

III. WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:

1. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub inne dokumenty informujące o statusie prawnym  podmiotu składającego ofertę i umocowanie osób go reprezentujących.
2. Oświadczenie potwierdzające , że w stosunku do podmiotu składającego ofertę nie stwierdzono niezgodnego z przeznaczeniem wykorzystania środków publicznych.
3. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu składającego ofertę o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie, że podmiot składający ofertę jest jedynym posiadaczem rachunku, na który zostaną przekazane środki i zobowiązuje się go utrzymywać do chwili zaakceptowania rozliczenie tych środków pod względem finansowym i rzeczowym.
5. Oświadczenie osoby upoważnionej do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wskazujące, że kwota środków przeznaczona zostanie na realizację zadania zgodnie z ofertą i że w tym zakresie zadanie nie będzie finansowane z innych źródeł.
W przypadku złożenia kserokopii załączników osoba reprezentująca podmiot występujący o dotację powinna  potwierdzić za zgodność z oryginałem wraz z datą tego potwierdzenia.  

IV. KRYTERIA STOSOWANE PRZY DOKONYWANIU WYBORU OFERTY.

1. Cel realizacji zadania.
2. Możliwość realizacji zadania publicznego, doświadczenie organizatora.
3. Zakładane rezultaty zadania.
4. Rodzaj i celowość planowanych kosztów w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania.
5. Uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków.
6. Kwalifikacje osób, przy udziale których będzie realizowane zadanie.
7. Rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczania otrzymanych dotychczas dotacji.
8. Oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczania otrzymanych na ten cel środków.

V. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT

Podmioty uprawnione do składania ofert w konkursie: oferentami mogą być podmioty, określone w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1492), to jest podmioty, których cele statutowe lub przedmiot działalności dotyczą spraw objętych zadaniami z zakresu zdrowia publicznego określonymi w art. 2 ustawy, w tym organizacje pozarządowe i podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817  z późn. zm.), spełniające kryteria wyboru wskazane w ogłoszeniu o konkursie ofert.


VI. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT

1. Wybór oferty nastąpi w terminie do 10 dni po upływie terminu składania ofert.
2. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupcy  oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
3. Oferta wraz z załącznikami złożona na niewłaściwych drukach, złożona po terminie, zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.
4. Dopuszcza się możliwość uzupełnienia oferty na wyłączne wezwanie organu sprawdzającego prawidłowość złożonych dokumentów.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisję Konkursową powołaną przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. Wszystkie oferty zgłoszone do konkursu wraz z załączoną do nich dokumentacją pozostaną w aktach Urzędu Miasta nie będą odsyłane oferentowi.
7. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 14 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji. 
8. Oferent może złożyć pisemnie umotywowane odwołanie do Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie wyboru oferty i udzielenia dotacji w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników konkursu.
9. Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ogłoszeniu, w tym do przedłużenia terminu na złożenie ofert, terminu uzupełnienia braków formalnych lub terminu rozstrzygnięcia konkursu, z wyłączeniem zmian skutkujących nierównym traktowaniem oferentów, chyba, że konieczność ich wprowadzania wynika ze zmiany przepisów powszechnie obowiązującego.

VII. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERT.

1. Oferty należy składać w terminie do 18 marca 2019 roku do godz. 15.30
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2019

25‑02‑2019 09:58:10

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2019

I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019".

II. Zadanie: PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM
Planowana w roku 2019 kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2018 wynosiły - 15 000 zł.
Organizacja wypoczynku wakacyjnego połączonego z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemem uzależnień – kwota dotacji wynosi 15 000 zł.

III. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Planowana w roku 2019 kwota dotacji wynosi 20 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2018 wynosiły 15 000 zł.
Organizacja różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży 
a) wypoczynek letni    
b) wypoczynek zimowy

IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową 
w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym.
3. Posiadać własne konto bankowe.

V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI 
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Ponieważ dotacja przeznaczona jest na wsparcie realizacji zadania, może być przyznana tylko wtedy, gdy podmiot uprawniony do składania oferty zadeklaruje finansowy wkład własny.
3. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
4. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
5. Dotacja dotyczy współfinansowania zadań publicznych i dlatego wymagane jest przeznaczenie przez wnioskodawców własnych środków finansowych na realizację zadania.
6. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania, 
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1.Oferty należy składać w terminie do 18.03.2019 r. do godz. 15.30 Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Ofertę należy wypełnić drukiem.
5. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2019 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5.  Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 sierpnia 2016 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
2. Do oferty należy dołączyć: 
1)  obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. 
2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy. 
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą  Nr XL/279/18 z dnia 08.11.2018 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019,
b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację, 
c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała XL/279/18 z dnia 08.11.2018 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019,


Słupca, dnia 25.02.2019 r. 

AL

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 7/2019 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 28 stycznia 2019 r. w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2019 rok

28‑01‑2019 09:43:02

ZARZĄDZENIE NR 7/2019
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 28 stycznia 2019 r.
w sprawie rozdziału środków na wsparcie realizacji zadań o charakterze gminnym na 2019 rok

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.)1)   oraz art. 11 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz. 450 z późn. zm.)2)  art 221, ust. 1,2,3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 2077 z późn. zm.) )   oraz uchwały Nr XL/279/18 z dnia 08.11.2018 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019, zarządzam co następuje: 

§ 1. Na wsparcie realizacji zadania: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU w ramach: Upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych, oraz upowszechniania kultury fizycznej i sportu poprzez: organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne, przyznaje się:

1. Stowarzyszeniu Przyjaciół Siatkówki, 62-400 Słupca, ul. Plac Szkolny 1, dotację w wysokości: 36 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Utrzymanie struktur siatkarskich w Słupcy”

2. Słupeckiemu Towarzystwu Tenisowemu, 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 7 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań: 
a) „Upowszechnianie tenisa ziemnego w Słupcy”
- kwota dotacji: 6 000 zł
b) "Turniej z okazji 30-lecia Słupeckiego Towarzystwa Tenisowego w Słupcy"
- kwota dotacji: 1 000 zł

3. Lidze Obrony Kraju, 61-894 Poznań, ul. Niezłomnych 1 (Zarząd Powiatowy w Słupcy,  62-400 Słupca, ul. Poznańska 18), dotację w wysokości: 7 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wspieranie i upowszechnianie strzelectwa sportowego w Słupcy”

4. Stowarzyszeniu „Z Wiatrem i Pod Wiatr”, 62-420 Strzałkowo, Słomczyce 8c, dotację w wysokości: 10 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania „Z wiatrem za pan brat”

5. Uczniowskiemu Klubowi Sportowemu KOPERNIK, 62-400 Słupca, ul. Armii Krajowej 27, dotację w wysokości: 37 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań:
a) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w dyscyplinach ogólnorozwojowych i pozostałych sekcjach UKS Kopernik wraz z udziałem w zawodach i turniejach.”
- kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Organizacja wyjazdów dzieci i młodzieży szkolnej na basen połączona z nauką pływania”
- kwota dotacji: 25 000 zł
c) „Szkolenie dzieci i młodzieży szkolnej w zakresie badmintona wraz z udziałem w meczach i turniejach”
- kwota dotacji: 10 000 zł

6. Stowarzyszeniu Kultury Fizycznej - Słupecki Klub Piłkarski "SKP Słupca", 62-400 Słupca, ul. Gajowa 4, dotację w wysokości: 92 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez szkolenie sportowe, prowadzenie zajęć sportowych oraz udział zawodników w zawodach sportowych.”

7. Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wychowujemy sportowców”

8. Słupeckiej Organizacji Strzeleckiej „FORT", 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „ASG z Słupecką Organizacją Strzelecką FORT”

9. Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM”, 62-400 Słupca ul. Traugutta 10A/11, dotację w wysokości: 16 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Rozwój koszykówki w mieście Słupca„

10. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Grand Prix Miasta Słupcy 2019”

11. Stowarzyszeniu Grupa Biegowa - Kimkolwiek Jesteś Biegnij Ze Mną, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 33, dotację w wysokości: 1 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Festiwal Biegowy w Słupcy”

12. Fundacji Piotra Reissa, 60-642 Poznań, ul. Źródlana 19/1, dotacje w wysokości: 2 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań: 
a) "Treningi Piłkarskie oraz udział w rozgrywkach Ligi Wielkopolsko - Lubuskiej dla dzieci i młodzieży ze Słupcy"  - kwota dotacji: 1 000 zł
b) "Igrzyska Przedszkolaków - turniej piłki nożnej dla najmłodszych"  - kwota dotacji: 1 000 zł


§ 2. Na wsparcie realizacji zadania: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO w ramach: Ochrony i konserwacji zabytków w mieście Słupca. Wspierania zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych, przyznaje się:

1. Słupeckiej Organizacji Turystycznej, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 18,dotację w wysokości: 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Wielki Konkurs Fotograficzny „Cztery Pory Roku”

2. Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”, 62-400 Słupca, ul. Powstańców Wielkopolskich 28, dotację w wysokości: 3 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadań: 
a) „Konkurs rzeźbiarski „Sculptura 2019”
- kwota dotacji: 2 500 zł
b) "Muzyczne Lato - Słupca 2019"
- kwota dotacji: 500 zł

3. Słupeckiemu Towarzystwu Społeczno - Kulturalnemu, 62-400 Słupca, ul. Warszawska 53, dotację w wysokości: 3 500 zł z przeznaczeniem na realizację zadań: 
a) „Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca”
- kwota dotacji: 2 000 zł
b) „Zorganizowanie warsztatów malarskich i wystawy poplenerowej”
- kwota dotacji: 1 500 zł

4. Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Ratajczaka 1, dotację w wysokości: 8 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: ”Animacja życia kulturalnego mieszkańców Słupcy„

5. Stowarzyszeniu "Gumowe Szekle", 62-400 Słupca, Kotunia 48A, dotację w wysokości: 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Przegląd Konkursowy Szantogranie 2019”

6. Stowarzyszeniu im. Apolinarego Szeluty, 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21, dotację w wysokości: 8 000 zł z przeznaczeniem na realizację zadania: „Magia Muzyki"


§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Skarbnikowi Miasta.


§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy www.miasto.slupca.pl


1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy ogłoszone w Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, poz. 1349, poz. 1432, poz. 2500
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy ogłoszone w Dz.U. z 2018 poz. 650, poz. 723, poz. 1365
3) Zmiany teksty jednolitego wymienionej ustawy ogłoszone w Dz. U. z 2018 r. poz. 62, poz. 1000, poz. 1366, poz. 1669, poz. 2354, poz. 2500

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2019

21‑12‑2018 13:37:22

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2019

I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019".

II. Zadania: 

1. WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
1) Planowana w roku 2019 kwota dotacji wynosi 217 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2018  wynosiły 191 000 zł. 
2) Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych,
3) Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
organizację imprez sportowych, w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych i inne.

2. KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
1) Planowana w roku 2019 kwota dotacji wynosi 28 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2018  wynosiły  28 000 zł.
2) Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca.
3) Wspieranie zadań z szeroko pojętej animacji kulturowej i społecznej poprzez organizację szeregu działań m.in. konkursów, warsztatów, koncertów, spektakli wystaw i innych.

III. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym, oraz powinny posiadać własne konto bankowe.

IV. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Ponieważ dotacja przeznaczona jest na wsparcie realizacji zadania, może być przyznana tylko wtedy, gdy podmiot uprawniony do składania oferty zadeklaruje finansowy wkład własny.
3. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
4. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
5. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania, 
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.

V. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 14.01.2019 roku do godz. 15.30
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl

VI. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2019 roku.
2. Wsparcie realizacji zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.

VII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 sierpnia 2016 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
2. Do oferty należy dołączyć: 
1)  obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. 
2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu należności publiczno - prawnych i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy. 
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą Nr XL/279/18 z dnia 08.11.2018 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019,
b) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację, 
c) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
d) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
e) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
f) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
g) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

VII. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr XL/279/18 z dnia 08.11.2018 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019.

Słupca, dnia 21.12.2018 r. 

AL
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór Partnera

20‑12‑2018 14:59:47

Słupca, 20.12.2018 r.

Gmina Miejska Słupca działając zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1475), ogłosiła otwarty nabór na partnera pochodzącego spoza sektora finansów publicznych, do wspólnej realizacji projektu, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 7.2.2 Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe, którego wnioskodawcą będzie Gmina Miejską Słupca.

Nabór Partnera odbywał się w terminie od 26.11.2018 r. do 18.12.2018 r. W terminie naboru wpłynęła 1 oferta.

W wyniku oceny formalnej i merytorycznej na Partnera wybrano firmę:

Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej „ANMAR”
ul. Powstańców Wielkopolskich 28
62-400 Słupca
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 167 Numer strony: 1 .. 7  8  9  10  11  .. 17
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  09‑09‑2007 18:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
06‑05‑2024 07:51:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive