Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r.
Słupca 28 września 2021r.
DPO.6232.1.5.2021
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz. 888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/ postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3d ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r.
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:
1. Zakład Oczyszczania Terenu „Bakun” Andrzej Bakun, Roztoka 6, 62-513 Krzymów.
2. Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka, Osiedle Niepodległości 13/53, 62-400 Słupca.
3. IGLESPOL Z. IGLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 14, 62-300 Września.
4. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Rzemieślnicza 21, 62–540 Kleczew,
5. Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o. o. ul. Zajazd 23, 62-800 Kalisz, adres korespondencyjny: Niedźwiady 38, 62-800 Kalisz.
6. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Artur Zys, ul. Warszawska 2, 62-020 Swarzędz.
7. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
8. CRP Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością os. Orła Białego 51/5 61 – 251 Poznań .
9. Usługi Komunalne Paweł Blejwas 62-400 Słupca, Os. Niepodległości 11/6.
10. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., 62 – 561 Ślesin, ul. Spokojna 1.
11. EKO – KONTENER Przemysław Pieczyński , 62 – 504 Konin, Rumin 111, .
12. Spółdzielnia Socjalna „Razem dla Środowiska”, 62 – 402 Ostrowite, ul. Lipowa 2,
13. Grzegorz Rutkowski PHU GRE–PAL Grzegorz Rutkowski , 62–500 Konin, ul. 3 Maja 43/12.
14. PreZero Service Centrum sp. z o. o., 99 – 300 Kutno, ul. Łąkoszyńska 127.
15. Ośrodek Badawczo Rozwojowy ZielonaEnergia.Konin Sp. z o. o., 62 – 510 Konin, Sulańska 3a.
16. FBSerwis SA, ul. Siedmiogrodzka 9, 01 – 204 Warszawa .
17. Strona internetowa Urzędu Miasta oraz BIP Gminy Miejskiej Słupca.
18. A/a.
Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r.
Słupca 24 września 2021r.
DPO.6232.1.4.2021
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz. 888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/ postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Zgodnie art. 6c ust. 3c i 3d ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2022r do 31.12.2022r.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3a-3e w/w ustawy wyznacza się termin do dnia 30 listopada 2021r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską Słupca, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalności regulowanej, z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Oświadczenie jest skuteczne od dnia wejścia w życie umowy i nie może być odwołane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Właściciele nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, objęci dotychczas systemem odbierania odpadów komunalnych zorganizowanym przez gminę pozostają objęci tym systemem do 31 grudnia 2021r.
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Uwaga:
Powyższa informacja nie dotyczy właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tzw. nieruchomości mieszanych tj. nieruchomości które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Informację podaje się do wiadomości poprzez:
1. Zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy.
2. Zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
3. Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 24.09.2021r.
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA za 2018 rok
NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU NA 2018 ROK
K O M U N I K A T
NABÓR WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU NA 2018 ROK
Informujemy, iż w okresie od dnia 14 maja 2018 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r. można składać w urzędach gmin powiatu słupeckiego wnioski o sfinansowanie kosztów związanych likwidacją wyrobów zawierających azbest.
Zgodnie z zatwierdzonym „Regulaminem finansowania likwidacji wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Słupeckiego na 2018 rok”, do korzystania ze środków finansowych przeznaczonych na realizację Programu uprawnione są wszystkie osoby, które posiadają nieruchomości na terenie gmin powiatu słupeckiego, na której występują wyroby zawierające azbest oraz wpisane są do wojewódzkiej bazy danych o wyrobach i odpadach zawierających azbest (WBDA).
Środki finansowe na realizację Zadania pochodzą z budżetu Powiatu, budżetów Gmin biorących udział w Programie oraz z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego łącznie demontaż wyrobów azbestowych oraz transport i unieszkodliwianie wytworzonego odpadu azbestowego i/lub kosztów działania obejmującego wyłącznie transport i unieszkodliwienie odpadu azbestowego, składowanego na terenie nieruchomości należącej do wnioskodawcy przyznawane będzie w wysokości 100% całościowych kosztów tego działania.
Pomoc finansowa nie obejmuje zakładania nowych pokryć dachowych.
Pomoc finansowa udzielana będzie na pisemny wniosek złożony we właściwym urzędzie gminy, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do „Regulaminu finansowania likwidacji wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Słupeckiego na 2018 rok”.
Wnioskodawcy prowadzący działalność gospodarczą oraz wnioskodawcy prowadzący działalność w sektorze produkcji rolnej zobowiązani są również do załączenia do wniosku odpowiednich dokumentów określonych w § 12 ww. Regulaminu.
Formularz wniosku (zał. nr 1), oświadczenia (zał. nr 2) oraz regulamin są dostępne w każdym Urzędzie Gminy, jak również na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Słupcy, w zakładce Powiat – Informacja o środowisku – Azbest 2018 ( www.powiat-slupca.pl ).
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości informacji udziela pracownik właściwego Urzędu Gminy oraz Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy, wykonujący zadania z zakresu gospodarki odpadami.
Zarząd Województwa Wielkopolskiego informuje:
Zarząd Województwa Wielkopolskiego informuje:
W trosce o zdrowie i życie mieszkańców, na terenie całego województwa wielkopolskiego, od 1 maja 2018r. zaczyna obowiązywać UCHWAŁA ANTYSMOGOWE, które zakazują stosowania najgorszej jakości paliw stałych np bardzo drobnego miału lub węgla brunatnego czy flotokoncentratu.
Ponadto wszystkie nowe kotły muszą zapewnić możliwość wyłącznie automatycznego podawania paliwa, wysoką efektywność energetyczną oraz dotrzymanie norm emisyjnych.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.umww.pl