INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. utrzymania urządzeń komunalnych w Urzędzie Miasta w Słupcy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. utrzymania urządzeń komunalnych w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan:
Lp. 1.
Imię: Tomasz
Nazwisko: Czarnecki
Miejsce zamieszkania: Słupca
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Tomasz Czarnecki spełnił wszystkie wymogi formalne. W rozmowie rekrutacyjnej dał się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazał się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 12.06.2024r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. utrzymania urządzeń komunalnych w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. utrzymania urządzeń komunalnych
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane roczne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
b) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o drogach publicznych, prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
c) prawo jazdy kategorii B,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia miejskiego.
2. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem placy targowych.
3. Współpraca z kontrolerami strefy płatnego parkowania w zakresie monitorowania sprawności parkomatów oraz oznakowania strefy,
4. Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą identyfikatorów, abonamentów i kart w SPP,
5. Obsługa samochodu służbowego w tym:
a) rozliczanie zużytego paliwa,
b) utrzymanie jego należytego stanu technicznego i sanitarnego.
9. Współpraca z jednostkami komunalnymi miasta (MZGM, MZWiK),
10. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni, chodników, ciągów pieszych, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających (remonty, bieżące utrzymanie i znakowanie dróg),
11. Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących zlecania usług komunalnych,
12. Wykonywanie innych obowiązków wynikających z zaistniałych okoliczności oraz z zakresu działania referatu,
13. Przygotowywanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy do archiwizacji.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Praca częściowo w terenie.
4. Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
5. Przewidywany termin zatrudnienia – czerwiec 2024r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania
w stosunku pracy.
4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B.
5. Opinie, referencje.
6. Oświadczenie o niekaralności.
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
8. Kwestionariusz osobowy.
9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pra-cę,
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania urządzeń komunalnych” w terminie do dnia 24 maja 2024r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, będą przechowywane przez okres
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protoko-larnie zniszczone
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 14.05.2024r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybra-na Pani:
Lp. 1.
Imię: Karolina
Nazwisko: Miler
Miejsce zamieszkania: Słupca
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Karolina Miler spełniła wszystkie wymogi formalne. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca, między innymi związana z obsługą klienta pozwala sądzić, iż kandydatka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 01.08.2023r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. obsługi klienta
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a. mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta,
b. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
c. umiejętność biegłej obsługi komputera,
d. praktyczna znajomość obsługi elektronicznej skrzynki nadawczo podawczej (ePUAP),
e. bardzo dobra organizacji pracy,
f. odporność na stres i działanie pod presją,
g. zdolność rozwiązywania problemów,
h. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
i. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Udzielanie informacji dot. funkcjonowania Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych miasta.
3. Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
4. Obsługa interesantów w zakresie: wydawania druków wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie referatom celem ich załatwienia.
5. Udzielanie informacji w sprawie składania i przyjmowania skarg, wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu Miasta i jednostek organiza-cyjnych miasta.
6. Udostępnianie zbiorów przepisów aktów prawnych.
7. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji i przesyłek w Urzędzie oraz prowadzenie ich ewidencji.
8. Obsługa kserokopiarki.
9. Zastępstwo na stanowisku ds. obsługi sekretariatu.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku (budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – sierpień 2023r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wyko-nywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na sta-nowisko ds. obsługi klienta” w terminie do dnia 17 lipca 2023r. do godz. 16.30. Wszelkich informacji udziela Sekretarz Miasta tel. 63 277-27-27 wew. 202.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdza-jącego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandy-datom po zakończeniu procedury naboru.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 07.07.2023r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko zostały wybrane Panie:
Lp. 1.
Imię: Klaudia
Nazwisko: Wojciechowska
Miejsce zamieszkania: Meszna
Lp. 2.
Imię: Magdalena
Nazwisko: Grzywińska
Miejsce zamieszkania: Słupca
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Klaudia Wojciechowska oraz Pani Magdalena Grzywińska spełniły wszystkie wymogi formalne, ponadto posiadają doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. W rozmowie rekrutacyjnej dały się poznać jako osoby opanowane, konkretne, cechujące się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazały się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca w administracji samorządowej, w tym między innymi związa-na z obsługą klienta pozwala sądzić, iż kandydatki w pełni wywiążą się z powierzonych ob-owiązków i będą je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 31.01.2023r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. obsługi klienta
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a. mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta,
b. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
c. umiejętność biegłej obsługi komputera,
d. praktyczna znajomość obsługi elektronicznej skrzynki nadawczo podawczej (ePUAP),
e. bardzo dobra organizacji pracy,
f. odporność na stres i działanie pod presją,
g. zdolność rozwiązywania problemów,
h. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
i. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Udzielanie informacji dot. funkcjonowania Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych miasta.
3. Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
4. Obsługa interesantów w zakresie: wydawania druków wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie referatom celem ich załatwienia.
5. Udzielanie informacji w sprawie składania i przyjmowania skarg, wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu Miasta i jednostek organiza-cyjnych miasta.
6. Udostępnianie zbiorów przepisów aktów prawnych.
7. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji i przesyłek w Urzędzie oraz prowadzenie ich ewidencji.
8. Obsługa kserokopiarki.
9. Zastępstwo na stanowisku ds. obsługi sekretariatu.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy (dwa etaty).
3. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku (budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – luty 2023r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wyko-nywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na sta-nowisko ds. obsługi klienta” w terminie do dnia 23 stycznia 2023r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdza-jącego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandy-datom po zakończeniu procedury naboru.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 11.01.2023r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. księgowości w Urzędzie Miasta w Słupcy
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. księgowości w Urzędzie Miasta w Słupcy
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:
Lp. 1.
Imię: Karolina
Nazwisko: Lehmann
Miejsce zamieszkania: Słupca
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Karolina Lehmann spełniła wszystkie wymogi formalne, ponadto posiada ponad trzyletnie doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca w administracji samorządowej Pani Karoliny Lehmann pozwala sądzić, iż kandydatka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 11.01.2023r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. księgowości w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. księgowości
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie,
f. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a. doświadczenie w pracy w księgowości lub w administracji samorządowej,
b. preferowane wykształcenie na kierunkach: rachunkowość, finanse, ekonomia,
c. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, samo-rządzie gminnym, podatkach i opłatach lokalnych, opłacie skarbowej, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność sto-sowania instrukcji kancelaryjnej, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów bu-dżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospo-litej Polskiej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 marca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu ustalania wartości zobowiązań zaliczanych do państwowego długu publicznego, długu Skarbu Państwa, wartości zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji, Komunikatu Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych,
d. dobra znajomość obsługi komputera,
e. zdolność rozwiązywania problemów,
f. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g. umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych księgowości podatkowej metodą komputerową tj. bieżące księgowanie wpłat i zwrotów.
2. Prowadzenie rejestru faktur, rozdysponowanie faktur do opisu na poszczególne referaty,
3. Bieżące księgowanie dochodów budżetowych metodą komputerową oraz nadawanie dokumentom księgowym numerów, pod którymi zosta-ły zaewidencjonowane,
4. Księgowanie sprawozdań miesięcznych Rb-27S, Rb-28S i Rb-27,
5. Prowadzenie dzienników obrotów miesięcznie,
6. Miesięczne uzgadnianie dochodów budżetowych z księgowymi podatkowymi oraz sald na kontach bankowych,
7. Przygotowywanie dokumentów tj. rachunków, faktur do dokonywania przelewów, sporządzanie przelewów,
8. Wprowadzanie na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta układu wykonawczego budżetu oraz dokonywanie zmian w układzie wyko-nawczym w czasie roku budżetowego,
9. Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego wraz ze sporządzeniem spisu zdawczo-odbiorczego referatu,
10. Sporządzanie sprawozdań Rb-27S, RB-28S, Rb-27ZZ.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy,
3. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku (budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – styczeń 2023r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawa-nia
w stosunku pracy.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykony-wania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocz-tą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości” w terminie do dnia 22 grudnia 2022r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po za-kończeniu procedury naboru.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 12.12.2022r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU
na stanowisko:
DYREKTORA
MIEJSKIEGO DOMU KULTURY W SŁUPCY
ul. Traugutta 5 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia postępowania konkursowego na ww. stanowisko zo-stała wybrana Pani:
Lp. | Imię | Nazwisko |
1. | Anita | Kubicka |
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anita Kubicka od 17 lat związana jest zawodowo z samorządem lokalnym, dzięki temu bardzo dobrze zna potrzeby mieszkańców miasta, między innymi w dziedzinie kultury i sztuki.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się dobrą współpracą z jed-nostkami samorządowymi, lokalnymi instytucjami, przedsiębiorcami oraz organizacjami poza-rządowymi. Współpracowała również z grupami artystycznymi i środowiskami twórczymi. Posiada duże doświadczenie w organizacji przedsięwzięć promocyjnych związanych z dzia-łalnością kulturalną. Wiedza i doświadczenie Pani Anity Kubickiej w pozyskiwaniu pozabu-dżetowych środków finansowych, w szczególności w dziedzinie kultury zapewne przyczyni się do rozwoju domu kultury oraz jego atrakcyjności.
W trakcie rozmowy konkursowej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Zaprezentowała spójny program funkcjono-wania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy oraz koncepcję współpracy jednostki z innymi pla-cówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi, co pozwala sądzić, iż Pana Anita Kubicka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie kierować po-wierzoną jednostką w sposób kompetentny i odpowiedzialny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 21.01.2022r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. obsługi USC w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:
1. Marta Hoffman - Borkowska
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Marta Hoffman-Borkowska spełniła wszystkie warunki formalne, ponadto posiada ponad czteroletnie doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego, ustawy prawo a aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca w administracji samorządowej Pani Marty Hoffman-Borkowskiej pozwoli nam znacznie zmniejszyć czas na wprowadzenie pracownika w zakres spraw prowadzonych na stanowisku.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 30.05.2022r.