Informacja o wynikach naboru – st. ds. rozwoju lokalnego
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że nabór na wolne stanowisko urzędnicze nie został rozstrzygnięty ze względu na brak ofert kandydatów.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 28.04.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
URMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pozabudżetowych,
b) znajomość przepisów z zakresu: funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalnością wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
c) znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych ze źródeł krajowych i zagranicznych.
2. Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych, m.in. z funduszy krajowych, unijnych i zagranicznych na realizację zadań gminy, analiza tych programów i przedkładanie propozycji stosownych działań Burmistrzowi.
3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów oraz prowadzenie raportowania, monitoringu, promocji i sprawozdawczości – zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy aż do ostatecznego rozliczenia zadania.
5. Opracowywanie materiałów w zakresie programowania i ustalania dokumentów strategicznych rozwoju Miasta, w szczególności;
a. aktualizacja dokumentów strategicznych rozwoju Miasta Słupcy,
b. przygotowywanie oceny realizacji dokumentów strategicznych.
6. Nadzorowanie Punktu Obsługi Inwestora.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – maj/czerwiec 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym sta-nowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku prze-ciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli in-formacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wybo-ru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 08 maja 2025r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekruta-cji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyni-kach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w za-kładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 28.04.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pozabudżetowych,
b) znajomość przepisów z zakresu: funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalnością wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
c) znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych ze źródeł krajowych i zagranicznych.
2. Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych, m.in. z funduszy krajowych, unijnych i zagranicznych na realizację zadań gminy, analiza tych programów i przedkładanie propozycji stosownych działań Burmistrzowi.
3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów oraz prowadzenie raportowania, monitoringu, promocji i sprawozdawczości – zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy aż do ostatecznego rozliczenia zadania.
5. Opracowywanie materiałów w zakresie programowania i ustalania dokumentów strategicznych rozwoju Miasta, w szczególności;
a. aktualizacja dokumentów strategicznych rozwoju Miasta Słupcy,
b. przygotowywanie oceny realizacji dokumentów strategicznych.
6. Nadzorowanie Punktu Obsługi Inwestora.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – maj/czerwiec 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym sta-nowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku prze-ciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli in-formacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wybo-ru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 24 kwietnia 2025r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekruta-cji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyni-kach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w za-kładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 14.04.2025r.
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
ul. Traugutta 5 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:
Lp. 1.
Imię Honorata
Nazwisko Łysiak
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Honorata Łysiak od ponad 19 lat związana jest zawodowo z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Strzałkowie, dzięki temu bardzo dobrze zna potrzeby społeczne w dziedzinie kultury i sztuki. Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu jednostką, w skład którego wchodzi m.in. dom kultury z działającym w nim kinem, orkiestra gminna i uniwersytet trzeciego wieku oraz praca kierownicza w zintegrowanym zespole pracowniczym znacząco ułatwi współpracę, która ma istotny wpływ na rozwój instytucji kultury jak i samych pracowników.
W trakcie rozmowy konkursowej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Zaprezentowała spójny program funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy oraz koncepcję współpracy jednostki z innymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi, co pozwala sądzić, iż Pani Honorata Łysiak w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie kierować powierzoną jednostką w sposób kompetentny i odpowiedzialny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 25.02.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. rozwoju lokalnego
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pozabudżetowych,
b) znajomość przepisów z zakresu: funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalnością wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
c) znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umie-jętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych ze źródeł krajowych i zagranicznych.
2. Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych, m.in. z funduszy krajowych, unijnych i zagranicznych na realizację zadań gmi-ny, analiza tych programów i przedkładanie propozycji stosownych działań Burmistrzowi.
3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie realizacji zadań przy użyciu ze-wnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów oraz prowadzenie raportowania, monitoringu, promocji i sprawozdawczo-ści – zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy aż do ostatecznego rozliczenia zadania.
5. Opracowywanie materiałów w zakresie programowania i ustalania dokumentów strategicznych rozwoju Miasta, w szczególności;
a. aktualizacja dokumentów strategicznych rozwoju Miasta Słupcy,
b. przygotowywanie oceny realizacji dokumentów strategicznych.
6. Nadzorowanie Punktu Obsługi Inwestora.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – kwiecień 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, rów-nież w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymaga-ne doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym sta-nowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z ory-ginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku prze-ciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli in-formacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wybo-ru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokal-nego” w terminie do dnia 24 lutego 2025r. do godz. 16.30. Wszelkich informacji udziela inspek-tor
ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekruta-cji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyni-kach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w za-kładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 12.02.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA KONKURS na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
Załącznik nr 1 do Zrządzenia Nr 27/2025
Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 05.02.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko
Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe magisterskie,
c) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach kierowni-czych lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat własnej działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku pracy,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 104),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury, w tym przede wszystkim ustawy: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks pracy, prawa zamówień pu-blicznych, o bezpieczeństwie imprez masowych,
b) dysponowanie wiedzą w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w szczególności w dziedzinie kultury,
c) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
d) doświadczenie w pracy z grupami artystycznymi oraz innymi środowiskami twórczy-mi,
e) doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu przedsięwzięć promocyjnych związa-nych z działalnością kulturalną,
f) właściwa komunikacja interpersonalna.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Kierowanie bieżącą pracą domu kultury i reprezentowanie go na zewnątrz.
2. Wykonywanie zadań określonych w Statucie Miejskiego Domu Kultury w Słupcy.
3. Wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w domu kultury.
4. Gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi do realizacji zadań domu kultury.
5. Gospodarowanie mieniem domu kultury.
6. Współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami o podobnych celach i zdaniach.
7. Podejmowanie innych działań dla zaspokajania potrzeb kulturalnych i informacyj-nych społeczności oraz upowszechniania kultury.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Wymiar czasu pracy: pełen etat.
3. Zatrudnienie: powołanie na czas określony (do 7 lat).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – II kwartał 2025r.
5. Miejsce wykonywania pracy: Miejski Dom Kultury w Słupcy ul. Traugutta 5, 62-400 Słupca.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny zawierający uzasadnienie ubiegania się o stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy.
2. Pisemne opracowanie programu funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy z uwzględnieniem gospodarki finansowej jednostki oraz koncepcji współpracy z in-nymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi.
3. Kwestionariusz osobowy z uwzględnieniem szczegółowego przebiegu pracy zawodo-wej.
4. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
5. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrud-nienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. zakresy czynności, referencje, opinie itp.).
6. Dokumenty potwierdzające faktyczne prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie określonym w niniejszym ogłoszeniu.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicz-nego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wygrania konkursu zaświad-czenie z Krajowego Rejestru Karnego).
8. Oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów pu-blicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 104).
9. Oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pra-cy na stanowisku kierowniczym.
10. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
V. Dodatkowe informacje:
1. Druki: kwestionariusza osobowego, oświadczeń i klauzuli informacyjnej o przetwa-rzanych danych osobowych są dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powo-łania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klien-ta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy konkur-su na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy” w terminie do dnia
17 lutego 2025r. do godz. 16.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr
i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Informację o warunkach organizacyjno-finansowych Miejskiego Domu Kultury w Słupcy kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w siedzibie jednostki:
ul. Traugutta 5 62-400 Słupca, tel. 63 277 25 11 w godzinach pracy domu kultury.
5. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatry-wane.
6. Kandydaci spełniający wymogi formalne (niezbędne) zostaną poinformowani pisem-nie lub telefonicznie o terminie dalszego etapu postępowania konkursowego.
7. Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
8. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w pro-cesie rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnie-nia informacji o wynikach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieo-debrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
9. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny.
10. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obo-wiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 05 lutego 2025r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
koordynatora ds. uzależnień w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wy-brana Pani:
Lp. 1.
Imię Katarzyna
Nazwisko Hoffmann
Miejsce zamieszkania Słupca
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Katarzyna Hoffmann spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłosze-niu o naborze. Posiada wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki oraz bogate doświad-czenie w zakresie szeroko rozumianej profilaktyki uzależnień.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 11.12.2024r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko: audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wy-brana Pani:
Lp. 1.
Imię Halina
Nazwisko Płotek
Miejsce zamieszkania Kalisz
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Halina Płotek spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta, wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pracy na stanowisku audytor wewnętrzny, szczególnie w zakresie specyfiki audytu we-wnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 09.12.2024r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko audytora wewnętrznego
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wykształcenie wyższe;
g) co najmniej 2-letnie, w okresie ostatnich 5 lat, doświadczenie (preferowane w jednostkach samorządu terytorialnego) w zakresie audytu wewnętrznego, realizowanego w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej;
h) posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
• jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Governmemt Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA),Certified Financial Sevices Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
• złożył w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
• uprawnienia biegłego rewidenta, lub
• dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych;
i) biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym arkusza kalkulacyjnego;
j) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, ochrony danych osobowych, rozporządzenia RODO.
2. Wymagania dodatkowe:
a) rzetelność, dokładność, obowiązkowość, odporność na stres i sytuacje konfliktowe, dobra organizacja pracy, zachowanie etyki, samodzielność. preferowane wykształcenie wyższe magisterskie;
b) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
Przeprowadzanie audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Słupca, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2024r. poz. 1530 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z 04 września 2015r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (Dz. U. 2018r. poz. 506), w szczególności:
a) sporządzanie i aktualizowanie karty audytu wewnętrznego;
b) opracowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego oraz rocznego sprawozdania z jego realizacji;
c) realizacja zadań audytowych, doradczych oraz sprawdzających w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych, na podstawie rocznego planu audytu wewnętrznego;
d) przeprowadzanie w szczególnie uzasadnionych przypadkach zadań audytowych poza rocznym planem audytu wewnętrznego, na podstawie pisemnej decyzji Burmistrza;
e) przeprowadzanie czynności audytowych zgodnie z zasadami i trybem określonym w przepisach prawa oraz przyjętą metodyką;
f) wspieranie Burmistrza w realizacji celów i zadań poprzez systematyczną ocenę funkcjonującego systemu kontroli zarządczej;
g) ocena adekwatności, efektywności i skuteczności kontroli zarządczej w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych na podstawie przeprowadzonych zadań audytowych;
h) prowadzenie dokumentów audytu zgodnie z odrębnymi przepisami prawa;
i) przygotowywanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy do archiwizacji.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na 1/4 etatu.
3. Praca częściowo w terenie.
4. Budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim.
5. Termin zatrudnienia – styczeń 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą się ubiegać o zatrudnienie w myśl art.11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Wszystkie inne dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego” w terminie do dnia 02 grudnia 2024r. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 21.11.2024r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko koordynatora ds. uzależnień w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko koordynatora ds. uzależnień
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki lub psychologii,
b) mile widziane doświadczenie w pracy z zakresu profilaktyki uzależnień,
c) znajomość przepisów z zakresu ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o zdrowiu publicznym, prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie i przedkładanie Burmistrzowi projektu Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
2. Przygotowywanie projektu planu finansowego na realizację wyżej wymienionego programu, koordynowanie oraz realizowanie zadań określonych w Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Pro-blemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
3. Współpraca z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupcy w realizacji działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
4. Prowadzenie działalności informacyjno – edukacyjnej oraz przeprowadzanie analizy problemów uzależnień i możliwości ich rozwiązywania na terenie Miasta.
5. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.
6. Organizacja szkoleń dla osób realizujących Miejski Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
7. Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad realizacją programu opiekuńczo -wychowawczego i socjoterapeutycznego prowadzonego dla dzieci z grup ryzyka w formie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych.
8. Sporządzanie sprawozdań zbiorczych i ankiet.
9. Przygotowywanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy do archiwizacji.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na ½ etatu, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się w budynku przy ul. Traugutta 10A w Słupcy (budynek nie jest przysto-sowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – styczeń 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnia-niu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stano-wisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z orygi-nałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciw-wskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Mia-sta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko koordynatora ds. uzależnień” w terminie do dnia 05 grudnia 2024r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o ter-minie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach nabo-ru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 25.11.2024r.