Zarządzenie Nr 49/2023 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 23 marca 2023 r.
Zarządzenie Nr 49/2023
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 23 marca 2023 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu Miasta Słupcy za 2022 rok
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z póż. zm. ) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości roczną informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za 2022 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 80.002.950,96 zł, wykonanie 79.984.922,36 zł, co stanowi 100,0 %, ( załącznik Nr 1 ),
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 83.019.503,96 zł, wykonanie 79.882.226,50 zł, co stanowi 96,2 %, ( załącznik Nr 2 ),
3) planowany deficyt budżetowy w wysokości 3.016.553 zł, osiągnięto nadwyżkę budżetową w kwocie 102.695,86 zł,
4) kwota planowanych środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA ) 784.293,02 zł kwota wykonana 784.293,02 zł, co stanowi 100,0 %,
5) wymagalne zobowiązania budżetu miasta Słupcy według stanu na koniec roku 2022 wynosiły 110.777,92 zł (zobowiązania: Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej),
6) kwoty dotacji otrzymanych z budżetu innych jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego:
a) dotacje otrzymane:
- Powiat Słupecki 170.833,00 zł,
- Gmina Ostrowite 61.196,40 zł,
- Gmina Słupca 1.281.763,20 zł,
- Gmina Lądek 254.742,50 zł,
- Gmina Strzałkowo 169.995,32 zł,
- Gmina Września 12.825,18 zł,
- Gmina Zagórów 22.412,16 zł,
- Gmina Golina 13.022,10 zł,
- Gmina Kleczew 4.500,34 zł,
- Miasto Konin 4.500,34 zł,
- Gmina Kołaczkowo 6.140,32 zł,
- Gmina Kazimierz Biskupi 39.066,30 zł
- Gmina Pyzdry 2.482,20 zł,
b) dotacje udzielone:
- Powiat Słupecki 17.717,88 zł,
- Gmina Słupca 154.569,40 zł,
- Gmina Strzałkowo 44.565,58 zł,
- Miasto Konin 1.448,18 zł,
7) poręczenia i gwarancje – w 2022 roku udzielono poręczenia Spółdzielni Socjalnej „Dobry Adres” na wyposażenie stanowisk pracy dla dwóch osób niepełnosprawnych w ramach WRPO do kwoty 62.000 zł na okres do 31.12.2022 r.
8) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej 500 zł stanowi załącznik Nr 3 do zarządzenia,
9) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej stanowi załącznik Nr 4 do zarządzenia.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 26/2023 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 25 stycznia 2023 r.
Zarządzenie Nr 26/2023
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 25 stycznia 2023 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu miasta Słupcy za IV kwartał 2022 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z poźn. zm.) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za IV kwartał 2022 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 80.002.950,96 zł, wykonanie 79.982.320,36 zł, co stanowi 99,97 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 83.019.503,96 zł, wykonanie 79.882.226,50 zł, co stanowi 96,22 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 3.016.553 zł, wykonano nadwyżkę budżetową w kwocie 100.093,86 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 117/2022 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 19 października 2022 r.
Zarządzenie Nr 117/2022
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 19 października 2022 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu miasta Słupcy za III kwartał 2022 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z poźn. zm.) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za III kwartał 2022 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 73.430.437,52 zł, wykonanie 59.169.624,66 zł, co stanowi 80,6 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 79.117.545,52 zł, wykonanie 55.309.424,83 zł, co stanowi 69,9 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 5.687.108 zł, wykonano nadwyżkę budżetową w kwocie 3.860.199,83 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 78/2022 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 19 lipca 2022 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu miasta Słupcy za II kwartał 2022 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z poźn. zm.) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za II kwartał 2022 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 66.438.234,18 zł, wykonanie 41.596.737,68 zł, co stanowi 62,61 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 77.631.342,18 zł, wykonanie 38.612.654,60 zł, co stanowi 49,74 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 5.193.108 zł, wykonano nadwyżkę budżetową w kwocie 2.984.083,08 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 58/2022 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 19 kwietnia 2022 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji
z wykonania budżetu miasta Słupcy za I kwartał 2022 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z poźn. zm.) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za I kwartał 2022 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 61.994.466,40 zł, wykonanie 22.431.952,70 zł, co stanowi 36,18 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2022 r. wynosi 66.208.301,40 zł, wykonanie 20.378.283,05 zł, co stanowi 30,78 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 4.213.835 zł, wykonano nadwyżkę budżetową w kwocie 2.053.669,65 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.