-Art. 21 ust. 2 pkt 8) informacje o postanowieniach, o których mowa w art. 63 ust. 1 i 2;


Plik pdf 01/11 Postanowienie w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
06‑03‑2011 14:47:20
Postanowienie w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na: "Przebudowie ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy". Inwestor: Gmina Miejska Słupca, 62 - 400 Słupca, ul. Pułaskiego 21

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
25KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 21 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  06‑03‑2011 14:43:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  06‑03‑2011 14:43:00
Data ostatniej aktualizacji:
25‑02‑2019 14:36:38
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie