Oferty pracy


Kierownik  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy  ogłasza nabór  kandydatów na stanowisko Asystenta rodziny

26‑02‑2024 12:28:41

Kierownik  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy  ogłasza nabór  kandydatów na stanowisko Asystenta rodziny
1. Nazwa i adres jednostki: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Plac Parys 9, 62-400 Słupca

2. Określenie stanowiska: Asystent rodziny

3. Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie

4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Asystentem rodziny może być osoba, która
a) posiada:
• wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
• wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 177) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub
• wykształcenie średnie lub średnie branżowe  i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
Zakres programowy szkolenia, o którym mowa wyżej został określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz. U. z 2011 r. Nr 272 poz. 1608)
b) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
c) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
f) posiada obywatelstwo polskie;
g) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

5 Wymogi pożądane:
a) znajomość regulacji prawnych z zakresu : wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie , wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej, kodeks rodzinny i opiekuńczy, KPA
b) wysoka kultura osobista
c) znajomość obsługi komputera i programów biurowych
d) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, odporność na stres
e) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
f) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
g) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
i) nieposzlakowana opinia,
j) umiejętność pracy w grupie.

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
• opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
• udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
• udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
• udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
• udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
• wspieranie aktywności społecznej rodzin;
• motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
• udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
• motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
• udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez motywowanie do  udziału w zajęciach psychoedukacyjnych;
• podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
• prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
• dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
• monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
• sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
• współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
• współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno- pomocową, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r.o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2021 r. poz. 1249), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

7. Wymagane dokumenty:
1. CV; List motywacyjny – pisane własnoręcznie
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej;
3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do ogłoszenia;
4. Oświadczenie kandydata: o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii, nie wykonywaniu zajęć sprzecznych z pełnionymi obowiązkami w przypadku wyboru – zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do ogłoszenia;
5. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, potwierdzone własnoręcznym podpisem-zgodnie z wzorem załącznik nr 3 do ogłoszenia,
6. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego -oświadczenie o jego wypełnianiu, w przypadku gdy nie ma osób zobowiązanych do alimentacji-oświadczenie, że nie został nałożony obowiązek alimentacyjny -zgodnie z wzorem załącznika nr 4 do ogłoszenia;
7. Klauzula informacyjna RODO-oświadczenie o zapoznaniu się kandydata-zgodnie z wzorem załącznik nr 5 do ogłoszenia.
8. Oświadczenie kandydata, że stan zdrowia pozwala mu na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny -zgodnie z wzorem załącznik nr 6 do ogłoszenia.

8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
– bezpośrednio w sekretariacie Ośrodka,
– pocztą na adres Ośrodka , w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Asystent rodziny”.
– e-mailem (skany dokumentów) na adres mops-slupca@selcom.pl (z obowiązkiem dostarczenia oryginałów dokumentów na rozmowę kwalifikacyjną) w nieprzekraczalnym terminie do 15.03.2024 r. do godziny 15:00. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie mops-slupca.pl

9. Informacje dodatkowe:
1. Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach umowy zlecenia.
2. Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.
3. Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie miasta Słupcy, w której praca ta jest prowadzona.
4. Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.
5. Asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł wykonywać wobec rodziny objętej asystą innych funkcji: pedagoga, psychologa, kuratora sądowego, nauczyciela, wychowawcy.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu 63/2753299

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO ZASTĘPCY KIEROWNIKA  MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ  W SŁUPCY – 1 ETAT

28‑12‑2022 08:39:19

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO ZASTĘPCY
KIEROWNIKA  MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ 
W SŁUPCY – 1 ETAT


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani  Iwona Kwaśny zamieszkała w Słupcy.

Kandydatka spełnia wymagania niezbędne do pracy na ww. stanowisku Posiada odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. Wiedza kandydatki jaką wykazała się podczas rozmowy, jak również jej doświadczenie zawodowe adekwatnie wpisują się w zadania przypisane do aplikowanego stanowiska. 

Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Słupcy


/ Ewa Wisła/
Słupca, dnia  28-12-2022 r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPCY OGŁASZA NABÓR  NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO  PRACY Zastępcy Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

05‑12‑2022 11:56:33

KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR  NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO  PRACY

Zastępcy Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:

a) obywatelstwo polskie
b) wykształcenie wyższe (można dodać magisterskie)
c) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej, określone w art.122 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2021r.,poz.2268 ze zm.) 
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
f) niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów prawnych związanych z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku, będącym przedmiotem naboru, w tym między innymi:
• ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. 2021, poz. 2268 ze zm.) 
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2022, poz. 2000)
• ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2022, poz.447)
• ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. 2021, poz. 1249)
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2022, poz. 559)
• ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022, poz. 530)
• ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2022, poz.
• rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. )
b) dyplom specjalizacji zawodowej w zawodzie pracownika socjalnego,
c) znajomość systemu dziedzinowego HELIOS,  Emp@tia oraz SEPI 
d) umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników,
e) radzenie sobie w sytuacjach stresowych i pracy pod presją ograniczeń czasowych,
f) odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność.

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

Do zadań wykonywanych na stanowisku Zastępcy Kierownika  należy w szczególności:

1) koordynowanie i nadzór nad wybranymi zadaniami realizowanymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
2) współdziałanie z Kierownikiem i Głównym Księgowym przy opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
3) nadzorowanie zespołu pracowników w zakresie organizacji sprawnej realizacji zadań pomocy społecznej – realizacja usług opiekuńczych,
4) pełnienie zastępstwa podczas nieobecności Kierownika Ośrodka,
5) opracowywanie projektów programów dotyczących lokalnej polityki społecznej samorządu,
6) udzielanie informacji o procedurach i formalnych wymaganiach w procesie rozpatrywania wniosków i realizacji świadczeń,
7) wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie przydzielonych upoważnień i pełnomocnictw,
8) nadzór nad realizacją zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym działającym w tym zakresie,
9) współpraca z innymi placówkami różnych szczebli, działającymi w zakresie pomocy społecznej oraz sądem, policją i placówkami służby zdrowia,
10) sporządzanie analiz, diagnozowanie potrzeb społeczności lokalnej oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej.

III. Warunki pracy na stanowisku:

1.  Praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
2.  Wymiar czasu pracy : pełny etat.
3.  Przewidywany termin zatrudnienia : styczeń 2023r. 

IV.  Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.


V. Wymagane dokumenty:

1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania  w stosunku pracy.
4. Oświadczenie o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
6. Oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
7. Kwestionariusz osobowy.
8.   Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.   

 
VI. Dodatkowe informacje:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej lub przesłać pocztą na adres:   Miejski  Ośrodek  Pomocy Społecznej w Słupcy, Plac Parysa 9, 62-400 Słupca, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego kandydata i z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy” w terminie do dnia 15 grudnia 2022r., do godziny 15. 
2. Druk kwestionariusza osobowego, druki oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne    w BIP Urzędu Miasta w Słupcy ( www.bip.slupca.pl) oraz stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy ( www.mops-slupca.pl).
3. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
4. Aplikacje, które wpłyną do MOPS w Słupcy po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi  formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie   o terminie postępowania sprawdzającego. 
6. Informacja o wyniku naboru będzie  umieszczona na tablicy informacyjnej MOPS w Słupcy,   w BIP Urzędu Miasta w Słupcy ( www.bip.slupca.pl) oraz stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy ( www.mops-slupca.pl).
7.  Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
8. Kierownik MOPS w Słupcy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
 

Ewa Wisła
Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Słupcy


Słupca, dnia 05.12.2022r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy ogłasza nabór na stanowisko: opiekunka domowa - środowiskowa

25‑09‑2020 14:16:38

Projekt: Rozwój usług społecznych świadczonych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Słupca
RPWP.07.02.02-30-0012/18


OGŁOSZENIE
Z DNIA 25.09.2020r.
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy
Plac Parysa 9, 62-400 Słupca
ogłasza nabór na stanowisko: opiekunka domowa - środowiskowa
wymiar czasu pracy: pełen etat
Liczba kandydatów do wyłonienia: 3
Nabór prowadzony jest w ramach projektu „Rozwój usług społecznych świadczonych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Słupca” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Poddziałanie 7.2.2 Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe RPWP.07.02.02-30-0012/18.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów: 
1. Wymagania niezbędne:
a. posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów
b. wykształcenie zawodowe,
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku,

2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
b) znajomość zagadnień z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
c) znajomość zagadnień z zakresu problemów geriatrycznych,
d) posiadanie umiejętności z zakresu opieki i pielęgnacji ciała osób wymagających opieki,
e) odpowiedzialność i sumienność
f) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
g) swoboda komunikowania się w mowie i piśmie
h) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi,
i) wysoka kultura osobista,
j) wrażliwość i empatia,
k) możliwość dostosowania pracy i sposobów wykonywania komunikacji w zależności od oczekiwanych potrzeb specjalnych kandydatów do projektu.

II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
Zakres usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się);
b) opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higienicznopielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); 
c) pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; 
d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami  z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej).

III. Warunki pracy:
Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej, z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. 
Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość osoby niesamodzielnej, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych.

1. Praca w środowisku zamieszkania chorych, na terenie miasta Słupcy.
2. Wymiar czasu pracy: praca na pełen etat, system czasu pracy w godz. 9:00 - 17:00.
3. Czas trwania projektu do 30. 06.2023 r. 

IV. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, list motywacyjny.
2. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru załącznik nr 1 do ogłoszenia.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż – świadectwa pracy.
5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach, np.: opinie, referencje, szkolenia.
6. Oświadczenie o niekaralności wg wzoru załącznik nr 2 do ogłoszenia.
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wg wzoru- załącznik nr 3 do ogłoszenia.
8. Klauzula informacyjna wg wzoru – załącznik  nr 4 do ogłoszenia.
9. Oświadczenie - obowiązek informacyjny wg  wzoru – załącznik nr 5 do ogłoszenia.
10. Formularz wg wzoru – załącznik nr 6 do ogłoszenia.


Wymagane dokumenty ( list motywacyjny oraz CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

V. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy Pl. Parysa 9 lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy Pl. Parysa 9, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko opiekunki domowej- środowiskowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy do projektu” w terminie do dnia 12.10.2020r.
UWAGA: nie spełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny formalnej.
Wszelkich informacji udziela kierownik MOPS,  tel. 63 275-32-99.

Aplikacje, które wpłyną do ośrodka po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej oraz stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl), w terminie 10 dni od zakończenia procedury rekrutacyjnej.
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dokumenty osób odrzuconych w procesie rekrutacji będą do odebrania do 2 tygodni, po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
Informuję, że:
1. Dane osobowe zostają powierzone do przetwarzania Instytucji Zarządzającej -  Zarząd Województwa Wielkopolskiego, al. Niepodległości 34, 61 – 714 Poznań (nazwa i adres właściwej Instytucji Zarządzającej), Beneficjentowi realizującemu Projekt – Gmina Miejska Słupca, ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca (nazwa i adres Beneficjenta) oraz podmiotom, które na zlecenie Beneficjenta uczestniczą w realizacji Projektu - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Plac Parysa 9, 62 – 400 Słupca (nazwa i adres ww. podmiotów). Moje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne na zlecenie Instytucji Zarządzającej lub Beneficjenta. Moje dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej oraz Beneficjenta kontrole i audyt w ramach WRPO 2014+.
2. Administratorem danych osobowych jest w odniesieniu do zbioru Wnioskodawcy WRPO 2007-2013 i 2014-2020 – Marszałek Województwa Wielkopolskiego mający siedzibę przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań. Natomiast w odniesieniu do zbioru Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. 
3. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu rekrutacji pracownika na stanowisko pracy opiekunka domowa- środowiskowa oraz udostępnione Członkom Komisji Rekrutacyjnej.
4. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie informacji wskazanych w art.221 Kodeksu Pracy tj. imion, nazwisk, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie rozpatrywana przez Komisję Rekrutacyjną.

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy
(-) Ewa Wisła

Załączniki:
1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie- załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o niekaralności- załącznik nr 2.
3. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji- załącznik nr 3.
4. Oświadczenie - obowiązek informacyjny- załącznik nr 4.
5. Formularz – załącznik nr 5.
6. Oświadczenie dane osobowe – załącznik nr 6.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: samodzielnego referenta   ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus

07‑01‑2019 07:48:53

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko:
samodzielnego referenta  
ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
samodzielnego referenta 
ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy
Pl. Parysa 9  62-400 Słupca ogłoszonego 06.12.2018 r.

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została
wybrana poniższa osoba:
1. Lp. 
Imię: Monika
Nazwisko: Drop
Miejsce zamieszkania: Słupca

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
O wyborze kandydatki zdecydowała rozmowa kwalifikacyjna, podczas której oceniono predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonanie zadań na w/w stanowisku. Wybrana kandydatka wykazała się najlepszą wiedzą merytoryczną z zakresu zagadnień wskazanych w ogłoszeniu o naborze. 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY z dnia  06 grudzień 2018 r. Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy Plac Parysa 9, 62-400 Słupca ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus

10‑12‑2018 08:17:20

OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
z dnia  06 grudzień 2018 r.
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy
Plac Parysa 9, 62-400 Słupca
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus

wymiar czasu pracy: pełen etat; liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba


I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie minimum średnie.
2. Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
3. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, które obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe :
1. Znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.
2. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie podstawowym.
3.Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word), umiejętność obsługi poczty e-mail, obsługi urządzeń biurowych oraz systemu komputerowego EZAR.
4. Komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole.
5. Odpowiedzialność i sumienność.
6. Wysoka kultura osobista.
7. Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
8. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przyjmowanie oraz kompletowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń wychowawczych w tym również  metryczki,
b) prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie przyznawania świadczenia wychowawczego,
c) prowadzenie postępowań w windykacyjnych dot. nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych,
d) prowadzenie postępowań odwoławczych w zakresie świadczenia wychowawczego,
e) prowadzenie rejestru spraw odnośnie świadczeń wychowawczych,
f) opracowywanie decyzji , postanowień oraz wszelkich innych pism  w sprawach dotyczących świadczenia wychowawczego,
g) wprowadzanie danych dotyczących świadczeń wychowawczych do systemu  informatycznego,
h) comiesięczna weryfikacja i sporządzanie list wypłat oraz przelewów  świadczeń wychowawczych (naprzemiennie z drugim pracownikiem),
i) współpraca z innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do realizacji  zadań na  stanowisku,
j) współpraca z innymi pracownikami działu ,

IV. Warunki zatrudnienia:
1. Wymiar czasu pracy- pełen etat, podstawowy system czasu pracy w godz. 7.00-15.00,
2. Praca w pomieszczeniach biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy przy ul. Plac Parysa 9, 62-400 Słupca , praca administracyjno-biurowa , przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę z wykorzystaniem urządzeń biurowych, przy oświetleniu częściowo sztucznym, w budynku parterowym.

V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru załącznik nr 1 do ogłoszenia,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie potwierdzające staż - świadectwa pracy,
f) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach (min. kursy, szkolenia, opinie, referencje),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności wg. wzoru załącznik nr 2 do ogłoszenia,
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych związku z naborem dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wg wzoru załącznik nr 3,
i) klauzula informacyjna wg załącznika nr 4.

Wymagane dokumenty (list motywacyjny oraz CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko samodzielny referent ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy” w sekretariacie MOPS, Plac Parysa 9,62-400 Słupca, pok. nr 8 dnia 31.12.2018 r .do godz. 15:00

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Decyduje data
złożenia oferty w sekretariacie.

UWAGA: nie spełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny formalnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupca (http://www.bip.umslupca.finn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPS, w terminie 10 dni od zakończenia procedury rekrutacyjnej.
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie w dniu 02.01.2019 r.


Dokumenty osób odrzuconych w procesie rekrutacji będą do odebrania w terminie do 2 tygodni, po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.


Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej informuję, że:
a) administratorem danych osobowych kandydatów na stanowisko pracy Samodzielny referent jest Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy,
b) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu rekrutacji pracownika na stanowisko pracy Samodzielny referent oraz udostępnione Członkom Komisji Rekrutacyjnej,
c) kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie informacji wskazanych w art. 221 Kodeksu Pracy tej. imienia (imion) i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenia, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie rozpatrywana przez Komisję Rekrutacyjną.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYIKACH NABORU  na stanowisko samodzielnego referenta  w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy

08‑11‑2018 11:53:27

INFORMACJA O WYIKACH NABORU 

na stanowisko samodzielnego referenta 
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani :


LP. 1.
Imię: Katarzyna
Nazwisko: Cecha
Miejsce zamieszkania: Słupca

1. Uzasadnienie dokonanego wyboru:
- w wyniku przeprowadzonego naboru Komisja Rekrutacyjna wyłoniła kandydaturę Pani Katarzyny Cecha. Kandydatka spełnia wymagania niezbędne do pracy na ww. stanowisku Posiada odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. administracyjnych i kadrowo - płacowych

25‑10‑2018 15:15:19

OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
z dnia  25 października 2018 r.
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy
Plac Parysa 9, 62-400 Słupca
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
samodzielny referent ds. administracyjnych i kadrowo - płacowych
wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba


I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe magisterskie.
2. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
3. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów. międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe :
1. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej.
2. Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Kodeksu Pracy.
3. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
4. Komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole.
5. Znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office) oraz systemów do obsługi kadrowo-płacowej : Płace Optivum, Kadry Optivum.
6. Odpowiedzialność i sumienność.
7. Wysoka kultura osobista.
8. Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
9. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) obsługa kancelaryjna, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, 
b) obsługa klienta, udzielanie informacji w zakresie działalności jednostki, 
c) prowadzenie pełnej administracji kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
d) obsługa umów cywilnoprawnych,
e) monitorowanie ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
f) zbieranie danych na potrzeby naliczania list płac,
g) administrowanie benefitami pracowniczymi,
h) naliczanie wynagrodzeń pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

IV. Warunki zatrudnienia:
1. Wymiar czasu pracy- pełny etat, podstawowy system czasu pracy w godz. 7.00-15.00,
2. Praca w pomieszczeniach biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy przy ul. Plac Parysa 9, 62-400 Słupca , praca administracyjno-biurowa , przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę z wykorzystaniem urządzeń biurowych, przy oświetleniu częściowo sztucznym, w budynku parterowym.

V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru załącznik nr 1 do ogłoszenia,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie potwierdzające staż - świadectwa pracy,
f) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach (min. kursy, szkolenia, opinie, referencje),
g) oświadczenie kandydata o niekaralności wg. wzoru załącznik nr 2 do ogłoszenia,
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych związku z naborem dla potrzeb niezbędnych  
do realizacji procesu rekrutacji wg wzoru załącznik nr 3,
i) klauzula informacyjna wg załącznika nr 4.


Wymagane dokumenty (list motywacyjny oraz CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Samodzielny referent w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy” w sekretariacie MOPS, Plac Parysa 9,62-400 Słupca, pok. nr 8 dnia 05.11.2018 r .do godz. 15:00

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Decyduje data złożenia oferty w sekretariacie.

UWAGA: nie spełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny formalnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupca (http://www.bip.slupca.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPS, w terminie 10 dni od zakończenia procedury rekrutacyjnej.
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie w dniu 06.11.2018 r.


Dokumenty osób odrzuconych w procesie rekrutacji będą do odebrania w terminie do 2 tygodni, po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
Informuję, że:
a) administratorem danych osobowych kandydatów na stanowisko pracy Samodzielny referent jest Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy,
b) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu rekrutacji pracownika na stanowisko pracy Samodzielny referent oraz udostępnione Członkom Komisji Rekrutacyjnej,
c) kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie informacji wskazanych w art. 221 Kodeksu Pracy tej. imienia (imion) i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenia, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie rozpatrywana przez Komisję Rekrutacyjną.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: samodzielnego referenta  ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus

25‑08‑2017 13:41:12

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
samodzielnego referenta 
ds. realizacji Programu Rodzina 500 Plus
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy
Pl. Parysa 9  62-400 Słupca

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została
wybrana poniższa osoba:

Lp. 1.
Imię: Magdalena 
Nazwisko: Augustyniak
Miejsce zamieszkania: Lądek


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

O wyborze kandydatki zdecydowała rozmowa kwalifikacyjna podczas której oceniono predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonanie zadań na w/w stanowisku. Pani wykazała się najlepszą wiedzą merytoryczną z zakresu zagadnień wskazanych w ogłoszeniu o naborze. 

Kierownik Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Słupcy
(-) Ewa Wisła

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE  Na stanowisko referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych

21‑08‑2017 17:58:08

 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Na stanowisko referenta ds. realizacji świadczeń wychowawczych


Informujemy, że w wyniku wstępnej analizy złożonych dokumentów na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

1. Joanna Wiatrowska, zam. Słupca
2. Joanna Gębka,  zam. Słupca 
3. Marzena Bobek,  zam. Słupca
4. Magdalena Augustyniak, zam. Lądek
5. Agnieszka Kwaśny, zam. Słupca
6. Monika Korszeń-Szczęsna, zam. Konin


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 11 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  16‑01‑2008 10:06:09
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  16‑01‑2008 10:06:09
Data ostatniej aktualizacji:
26‑02‑2024 12:29:39
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie