Zarządzenie Nr 41/2022 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 18 marca 2022 r.
Zarządzenie Nr 41/2022
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 18 marca 2022 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu Miasta Słupcy za 2021 rok
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z poźn. zm. ) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości roczną informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za 2021 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 70.299.434,75 zł, wykonanie 71961.100,12 zł, co stanowi 102,4 %, ( załącznik Nr 1 ),
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 71.712.109,75 zł, wykonanie 69.678.447,44 zł, co stanowi 97,2 %, ( załącznik Nr 2 ),
3) planowany deficyt budżetowy w wysokości 1.412.675 zł, osiągnięto nadwyżkę budżetową w kwocie 2.282.652,68 zł,
4) kwota planowanych środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA ) 418.842,55 zł kwota wykonana 418.842,55 zł, co stanowi 100,0 %,
5) wymagalne zobowiązania budżetu miasta Słupcy według stanu na koniec roku 2020 wynosiły 95.393,63 zł (zobowiązania: Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej kwota 94.409,63 zł, Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji kwota 984,00 zł),
6) kwoty dotacji otrzymanych z budżetu innych jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego:
a) dotacje otrzymane:
- Powiat Słupecki 140.833,00 zł,
- Gmina Ostrowite 72.119,85 zł,
- Gmina Słupca 1.019.896,98 zł,
- Gmina Lądek 236.979,17 zł,
- Gmina Strzałkowo 167.642,69 zł,
- Gmina Września 14.507,03 zł,
- Gmina Zagórów 12.800,31 zł,
- Gmina Golina 13.568,88 zł,
- Gmina Kleczew 5.764,00 zł,
- Gmina Kołaczkowo 8.709,51 zł,
- Gmina Pyzdry 8.012,23 zł,
- Gmina Kazimierz Biskupi 7.143,10 zł,
b) dotacje udzielone:
- Powiat Słupecki 17.895,72 zł,
- Gmina Słupca 155.124,18 zł,
- Gmina Strzałkowo 38.421,88 zł,
- Miasto Konin 1.180,54 zł,
7) poręczenia i gwarancje – w 2021 roku nie udzielono poręczeń i gwarancji,
8) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej 500 zł stanowi załącznik Nr 3 do zarządzenia,
9) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej stanowi załącznik Nr 4 do zarządzenia.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 13/2022 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 21 stycznia 2022 r.
Zarządzenie Nr 13/2022
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 21 stycznia 2022 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji
z wykonania budżetu miasta Słupcy za IV kwartał 2021 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm. ) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za IV kwartał 2021 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 70.299.434,75 zł, wykonanie 71.965.412,12 zł, co stanowi 102,4 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 71.712.109,75 zł, wykonanie 69.678.447,44 zł, co stanowi 97,2 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 1.412.675 zł, osiągnięto nadwyżkę budżetową w wysokości 2.286.964,68 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 82/2021 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 20 października 2021 r.
Zarządzenie Nr 82/2021
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 20 października 2021 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji
z wykonania budżetu miasta Słupcy za III kwartał 2021 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z poźn. zm. ) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za III kwartał 2021 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 64.034.480,26 zł, wykonanie 50.529.776,50 zł, co stanowi 78,9 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 68.824.155,26 zł, wykonanie 49.648.993,63 zł, co stanowi 72,1 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 4.789.675 zł, wykonano nadwyżkę budżetową w kwocie 880.782,87 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 60/2021 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 22 lipca 2021 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu miasta Słupcy za II kwartał 2021 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 305 ) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za II kwartał 2021 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 63.022.433,84 zł, wykonanie 34.193.014,54 zł, co stanowi 54,3 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 67.984.722,84 zł, wykonanie 32.798.440,38 zł, co stanowi 48,24 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 4.962.289 zł, wykonano nadwyżkę budżetową w kwocie 1.394.574,16 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 40/2021 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 20 kwietnia 2021 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu miasta Słupcy za I kwartał 2021 roku
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 305 ) Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Podać do publicznej wiadomości następującą informację o wykonaniu budżetu miasta Słupcy za I kwartał 2021 r.:
1) plan dochodów po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 62.156.541,85 zł, wykonanie 17.776.411,15 zł, co stanowi 28,60 %,
2) plan wydatków po dokonanych zmianach na 2021 r. wynosi 65.636.943,85 zł, wykonanie 16.037.059,50 zł, co stanowi 24,43 %,
3) planowany deficyt budżetowy wynosi 3.480.402 zł, wykonano nadwyżkę budżetową w kwocie 1.739.351,95 zł,
4) nie udzielono umorzenia niepodatkowych należności budżetowych o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Informację o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.