UCHWAŁA NR IV/21/2025 ZGROMADZENIA ZWIĄZKU GMIN REGIONU SŁUPECKIEGO
w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności
zwierząt na terenie gmin należących do Związku Gmin Regionu Słupeckiego
w roku 2025”
Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.04.2025r do 31.12.2026r.
Słupca 25 września 2024r.
DPO.6233.10.2024
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2024r. poz. 399/ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/ postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Zgodnie art. 6c ust. 3a - 3e ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2024r. poz. 399/ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.04.2025r. do 31.12.2026r.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3a-3e w/w ustawy wyznacza się termin do dnia 30 listopada 2024r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską Słupca, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalności regulowanej, z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Oświadczenie jest skuteczne od dnia wejścia w życie umowy i nie może być odwołane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Właściciele nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, objęci dotychczas systemem odbierania odpadów komunalnych zorganizowanym przez gminę pozostają objęci tym systemem do 31 marca 2025r.
Uwaga:
Powyższa informacja nie dotyczy właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tzw. nieruchomości mieszanych tj. nieruchomości które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Informację podaje się do wiadomości poprzez:
1. Zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy.
2. Zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
3. Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 25.09.2024r.
I N F O R M A C J A o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
Słupca 23 czerwca 2023r.
DPO.6232.1.3.2023
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2519 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/ postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3d ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2519 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
Otrzymują za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:
1. Zakład Oczyszczania Terenu „Bakun” Andrzej Bakun, Roztoka 6, 62-513 Krzymów.
2. Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka, Osiedle Niepodległości 13/53, 62-400 Słupca.
3. IGLESPOL Z. IGLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 14, 62-300 Września.
4. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Rzemieślnicza 21, 62–540 Kleczew,
5. Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o. o. ul. Zajazd 23, 62-800 Kalisz, adres korespondencyjny: Niedźwiady 38, 62-800 Kalisz.
6. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
7. EKO – KONTENER Przemysław Pieczyński , 62 – 504 Konin, Rumin 111, .
8. Spółdzielnia Socjalna „Razem dla Środowiska”, 62 – 402 Ostrowite, ul. Lipowa 2,
9. Grzegorz Rutkowski PHU GRE–PAL Grzegorz Rutkowski , 62–500 Konin, ul. 3 Maja 43/12.
10. PreZero Service Centrum sp. z o. o., 99 – 300 Kutno, ul. Łąkoszyńska 127.
11. Ośrodek Badawczo Rozwojowy ZielonaEnergia.Konin Sp. z o. o., 62 – 510 Konin, Sulańska 3a.
12. „ZGO-NOVA” Sp. z o. o. Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63 – 200 Jarocin.
13. Strona internetowa Urzędu Miasta.
14. BIP Gminy Miejskiej Słupca.
15. A/a.
I N F O R M A C J A o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
Słupca 23 czerwca 2023r.
DPO.6232.1.4.2023
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2519 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/ postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Zgodnie art. 6c ust. 3a - 3e ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2519 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3a-3e w/w ustawy wyznacza się termin do dnia 30 sierpnia 2023r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską Słupca, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalności regulowanej, z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Oświadczenie jest skuteczne od dnia wejścia w życie umowy i nie może być odwołane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Właściciele nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, objęci dotychczas systemem odbierania odpadów komunalnych zorganizowanym przez gminę pozostają objęci tym systemem do 31 grudnia 2023r.
Uwaga:
Powyższa informacja nie dotyczy właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tzw. nieruchomości mieszanych tj. nieruchomości które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Informację podaje się do wiadomości poprzez:
1. Zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy.
2. Zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
3. Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 23.06.2023r.
ZAWIADOMIENIE o wniesieniu odwołania
BURMISTRZ
MIASTA SŁUPCY
ul. Pułaskiego 21
62-400 Słupca
„KONSPOL – HOLDING”
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
DPO.6220.2.5.2022
Słupca, 03.04.2023r.
ZAWIADOMIENIE
o wniesieniu odwołania
zgodnie z art. 131 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ dalej kpa
zawiadamiam,
że od decyzji Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 15 marca 2023 r. znak: DPO.6220.2.5.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu KONSPOL HOLDING Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca”, wniósł odwołanie Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu, działając na podstawie art. 76 ust. 8 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ dalej ustawy ooś ze względu na braki formalne występujące w decyzji przesłanej drogą elektroniczną.
Strona może zapoznać się z wniesionym odwołaniem i wypowiedzieć co do jego treści.
Burmistrz Miasta Słupcy, działając na podstawie art. 132 § 2 kpa w związku z art. 86b ustawy ooś, mając na uwadze interes strony i zasadę szybkości postępowania, zamierza skorzystać z uprawnienia i dokonać zmiany w/w decyzji w trybie autokontroli. W związku z powyższym proszę podmiot planujący realizację przedsięwzięcia o niezwłoczne wyrażenie zgody na zmianę decyzji zgodnie z żądaniem odwołania.
Burmistrz
Michał Pyrzyk
/podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym/
Otrzymują:
1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 - 002 Suchy Las.
3. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
3. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właściceli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024r..
Słupca 15 czerwca 2022r.
DPO.6232.1.3.2022
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz. 888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/ postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Zgodnie art. 6c ust. 3a - 3e ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2023r do 31.12.2024r.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3a-3e w/w ustawy wyznacza się termin do dnia 20 sierpnia 2022r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską Słupca, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Miejską, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalności regulowanej, z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Oświadczenie jest skuteczne od dnia wejścia w życie umowy i nie może być odwołane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Właściciele nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, objęci dotychczas systemem odbierania odpadów komunalnych zorganizowanym przez gminę pozostają objęci tym systemem do 31 grudnia 2022r.
Uwaga:
Powyższa informacja nie dotyczy właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tzw. nieruchomości mieszanych tj. nieruchomości które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Informację podaje się do wiadomości poprzez:
1. Zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miasta Słupcy.
2. Zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
3. Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 15.06.2022r.
Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właściceli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Słupca 15 czerwca 2022r.
DPO.6232.1.4.2022
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 6c ust. 2 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. dz. U. z 2021r. poz. 888 ze zm./ Rada Miasta Słupcy w Uchwale Nr XXII/135/12 z dnia 27 września 2012r. /Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z dnia 18 grudnia 2012r. poz. 6261/ postanowiła o odbieraniu z dniem 1 lipca 2013r. o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne czyli o włączeniu tych właścicieli nieruchomości do zorganizowanego przez gminę systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 6c ust. 3d ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tj. Dz. U. z 2021rr. poz. 888 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w terminie od 01.01.2023r do 31.12.2024r.
Otrzymują za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:
1. Zakład Oczyszczania Terenu „Bakun” Andrzej Bakun, Roztoka 6, 62-513 Krzymów.
2. Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka, Osiedle Niepodległości 13/53, 62-400 Słupca.
3. IGLESPOL Z. IGLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 14, 62-300 Września.
4. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Rzemieślnicza 21, 62–540 Kleczew,
5. Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o. o. ul. Zajazd 23, 62-800 Kalisz, adres korespondencyjny: Niedźwiady 38, 62-800 Kalisz.
6. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
7. EKO – KONTENER Przemysław Pieczyński , 62 – 504 Konin, Rumin 111, .
8. Spółdzielnia Socjalna „Razem dla Środowiska”, 62 – 402 Ostrowite, ul. Lipowa 2,
9. Grzegorz Rutkowski PHU GRE–PAL Grzegorz Rutkowski , 62–500 Konin, ul. 3 Maja 43/12.
10. PreZero Service Centrum sp. z o. o., 99 – 300 Kutno, ul. Łąkoszyńska 127.
11. Ośrodek Badawczo Rozwojowy ZielonaEnergia.Konin Sp. z o. o., 62 – 510 Konin, Sulańska 3a.
12. Strona internetowa Urzędu Miasta oraz BIP Gminy Miejskiej Słupca.
13. A/a.