BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko radcy prawnego
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe prawnicze,
c. co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pomocy prawnej w jednostce samorządu terytorialnego,
d. uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego – wpis na listę radców prawnych,
e. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
f. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności aktów prawnych regulujących tryb wykonywania ustawowych zadań gminy,
b) doświadczenie w pracy zespołowej,
c) umiejętność analizy i syntezy informacji, przekonywania, wyjaśniania,
d) umiejętności obsługi komputera i znajomość aplikacji dedykowanych dla osób wykonujących zawody prawnicze,
e) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
f) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Wydawanie opinii prawnych.
2. Sporządzanie, opiniowanie i akceptowanie projektów zarządzeń, umów oraz porozumień.
3. Sporządzanie i opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych organów gminy miejskiej.
4. Udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz wyjaśnień co do obowiązujących przepisów prawa.
5. Zastępstwo prawne i procesowe przed sądami i innymi organami.
6. Wykonywanie innych zadań wchodzących w zakres pomocy prawnej wynikających z ustawy o radcach prawnych.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat – tj. 40 godzin tygodniowo, w tym 16 godzin tygodniowo w siedzibie pracodawcy.
3. Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – marzec 2026r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikację, w tym wpis na listę radców prawnych.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe.
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
8. Kwestionariusz osobowy.
9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczeń oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca bądź za pośrednictwem elektronicznej Platformy e-Doręczenia, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko radcy prawnego” w terminie do dnia 11 grudnia 2025r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
6. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
7. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
8. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, 01.12.2025r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wyłoniona kandydatura Pani:
Imię Justyny
Nazwisko Lewandowskiej
Miejsce zamieszkania Konin
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Justyna Lewandowska spełniła wszystkie wymogi formalne. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego. Posiada doświadczenie w zakresie rozliczania środków pozabudżetowych.
Powyższe pozwala sądzić, iż kandydatka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 15.05.2025r.
Informacja o wynikach naboru – st. ds. rozwoju lokalnego
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że nabór na wolne stanowisko urzędnicze nie został rozstrzygnięty ze względu na brak ofert kandydatów.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 28.04.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
URMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pozabudżetowych,
b) znajomość przepisów z zakresu: funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalnością wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
c) znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych ze źródeł krajowych i zagranicznych.
2. Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych, m.in. z funduszy krajowych, unijnych i zagranicznych na realizację zadań gminy, analiza tych programów i przedkładanie propozycji stosownych działań Burmistrzowi.
3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów oraz prowadzenie raportowania, monitoringu, promocji i sprawozdawczości – zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy aż do ostatecznego rozliczenia zadania.
5. Opracowywanie materiałów w zakresie programowania i ustalania dokumentów strategicznych rozwoju Miasta, w szczególności;
a. aktualizacja dokumentów strategicznych rozwoju Miasta Słupcy,
b. przygotowywanie oceny realizacji dokumentów strategicznych.
6. Nadzorowanie Punktu Obsługi Inwestora.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – maj/czerwiec 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym sta-nowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku prze-ciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli in-formacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wybo-ru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 08 maja 2025r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekruta-cji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyni-kach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w za-kładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 28.04.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pozabudżetowych,
b) znajomość przepisów z zakresu: funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalnością wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
c) znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych ze źródeł krajowych i zagranicznych.
2. Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych, m.in. z funduszy krajowych, unijnych i zagranicznych na realizację zadań gminy, analiza tych programów i przedkładanie propozycji stosownych działań Burmistrzowi.
3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów oraz prowadzenie raportowania, monitoringu, promocji i sprawozdawczości – zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy aż do ostatecznego rozliczenia zadania.
5. Opracowywanie materiałów w zakresie programowania i ustalania dokumentów strategicznych rozwoju Miasta, w szczególności;
a. aktualizacja dokumentów strategicznych rozwoju Miasta Słupcy,
b. przygotowywanie oceny realizacji dokumentów strategicznych.
6. Nadzorowanie Punktu Obsługi Inwestora.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – maj/czerwiec 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym sta-nowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku prze-ciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli in-formacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wybo-ru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 24 kwietnia 2025r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekruta-cji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyni-kach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w za-kładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 14.04.2025r.
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
ul. Traugutta 5 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:
Lp. 1.
Imię Honorata
Nazwisko Łysiak
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Honorata Łysiak od ponad 19 lat związana jest zawodowo z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Strzałkowie, dzięki temu bardzo dobrze zna potrzeby społeczne w dziedzinie kultury i sztuki. Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu jednostką, w skład którego wchodzi m.in. dom kultury z działającym w nim kinem, orkiestra gminna i uniwersytet trzeciego wieku oraz praca kierownicza w zintegrowanym zespole pracowniczym znacząco ułatwi współpracę, która ma istotny wpływ na rozwój instytucji kultury jak i samych pracowników.
W trakcie rozmowy konkursowej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Zaprezentowała spójny program funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy oraz koncepcję współpracy jednostki z innymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi, co pozwala sądzić, iż Pani Honorata Łysiak w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie kierować powierzoną jednostką w sposób kompetentny i odpowiedzialny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 25.02.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. rozwoju lokalnego w Urzędzie Miasta w Słupcy
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. rozwoju lokalnego
w Urzędzie Miasta w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 2 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pozabudżetowych,
b) znajomość przepisów z zakresu: funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalnością wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
c) znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umie-jętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych ze źródeł krajowych i zagranicznych.
2. Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych, m.in. z funduszy krajowych, unijnych i zagranicznych na realizację zadań gmi-ny, analiza tych programów i przedkładanie propozycji stosownych działań Burmistrzowi.
3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie realizacji zadań przy użyciu ze-wnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów oraz prowadzenie raportowania, monitoringu, promocji i sprawozdawczo-ści – zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy aż do ostatecznego rozliczenia zadania.
5. Opracowywanie materiałów w zakresie programowania i ustalania dokumentów strategicznych rozwoju Miasta, w szczególności;
a. aktualizacja dokumentów strategicznych rozwoju Miasta Słupcy,
b. przygotowywanie oceny realizacji dokumentów strategicznych.
6. Nadzorowanie Punktu Obsługi Inwestora.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się na II piętrze budynku (budynek jest przystosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – kwiecień 2025r.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełno-sprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, rów-nież w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymaga-ne doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym sta-nowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z ory-ginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku prze-ciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli in-formacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wybo-ru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu
Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokal-nego” w terminie do dnia 24 lutego 2025r. do godz. 16.30. Wszelkich informacji udziela inspek-tor
ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekruta-cji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyni-kach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
8. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
9. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obowiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w za-kładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 12.02.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA KONKURS na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
Załącznik nr 1 do Zrządzenia Nr 27/2025
Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 05.02.2025r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko
Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe magisterskie,
c) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach kierowni-czych lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat własnej działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku pracy,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 104),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury, w tym przede wszystkim ustawy: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks pracy, prawa zamówień pu-blicznych, o bezpieczeństwie imprez masowych,
b) dysponowanie wiedzą w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w szczególności w dziedzinie kultury,
c) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
d) doświadczenie w pracy z grupami artystycznymi oraz innymi środowiskami twórczy-mi,
e) doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu przedsięwzięć promocyjnych związa-nych z działalnością kulturalną,
f) właściwa komunikacja interpersonalna.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Kierowanie bieżącą pracą domu kultury i reprezentowanie go na zewnątrz.
2. Wykonywanie zadań określonych w Statucie Miejskiego Domu Kultury w Słupcy.
3. Wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w domu kultury.
4. Gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi do realizacji zadań domu kultury.
5. Gospodarowanie mieniem domu kultury.
6. Współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami o podobnych celach i zdaniach.
7. Podejmowanie innych działań dla zaspokajania potrzeb kulturalnych i informacyj-nych społeczności oraz upowszechniania kultury.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Wymiar czasu pracy: pełen etat.
3. Zatrudnienie: powołanie na czas określony (do 7 lat).
4. Przewidywany termin zatrudnienia – II kwartał 2025r.
5. Miejsce wykonywania pracy: Miejski Dom Kultury w Słupcy ul. Traugutta 5, 62-400 Słupca.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny zawierający uzasadnienie ubiegania się o stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy.
2. Pisemne opracowanie programu funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy z uwzględnieniem gospodarki finansowej jednostki oraz koncepcji współpracy z in-nymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi.
3. Kwestionariusz osobowy z uwzględnieniem szczegółowego przebiegu pracy zawodo-wej.
4. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
5. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrud-nienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (np. zakresy czynności, referencje, opinie itp.).
6. Dokumenty potwierdzające faktyczne prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie określonym w niniejszym ogłoszeniu.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicz-nego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wygrania konkursu zaświad-czenie z Krajowego Rejestru Karnego).
8. Oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów pu-blicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 104).
9. Oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pra-cy na stanowisku kierowniczym.
10. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
V. Dodatkowe informacje:
1. Druki: kwestionariusza osobowego, oświadczeń i klauzuli informacyjnej o przetwa-rzanych danych osobowych są dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powo-łania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klien-ta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy konkur-su na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy” w terminie do dnia
17 lutego 2025r. do godz. 16.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr
i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4. Informację o warunkach organizacyjno-finansowych Miejskiego Domu Kultury w Słupcy kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w siedzibie jednostki:
ul. Traugutta 5 62-400 Słupca, tel. 63 277 25 11 w godzinach pracy domu kultury.
5. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatry-wane.
6. Kandydaci spełniający wymogi formalne (niezbędne) zostaną poinformowani pisem-nie lub telefonicznie o terminie dalszego etapu postępowania konkursowego.
7. Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
8. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w pro-cesie rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnie-nia informacji o wynikach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieo-debrania, zostaną protokolarnie zniszczone.
9. Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny.
10. „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” obo-wiązująca w Urzędzie Miasta w Słupcy znajduje się na stronie internetowej urzędu (miasto.slupca.pl) w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” https://miasto.slupca.pl/asp/procedura-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych,85,,1.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 05 lutego 2025r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
koordynatora ds. uzależnień w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wy-brana Pani:
Lp. 1.
Imię Katarzyna
Nazwisko Hoffmann
Miejsce zamieszkania Słupca
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Katarzyna Hoffmann spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłosze-niu o naborze. Posiada wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki oraz bogate doświad-czenie w zakresie szeroko rozumianej profilaktyki uzależnień.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 11.12.2024r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko: audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wy-brana Pani:
Lp. 1.
Imię Halina
Nazwisko Płotek
Miejsce zamieszkania Kalisz
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Halina Płotek spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta, wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pracy na stanowisku audytor wewnętrzny, szczególnie w zakresie specyfiki audytu we-wnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Jacek Szczap
Słupca, dnia 09.12.2024r.