KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA NA ŁAWNIKA
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
KANDYDATA NA ŁAWNIKA
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1, ze zm.), informuję:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Słupca, reprezentowana przez Burmistrza Miasta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, tel. 63 277-27-27, e-mail: um@miasto.slupca.pl.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@miasto.slupca.pl, tel. 63 277-27-27 w. 105 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z kandydowaniem na ławnika. Podstawa prawna: art. 6 ust 1. lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w związku z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. – Prawo o ustroju sądów powszechnych, aktów wykonawczych do ustawy.
4) Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celach dla których zostały zebrane, w związku z realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa tj. Komendant Wojewódzki Policji w celu uzyskania informacji o których mowa w ar. 162 § 9 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych oraz Prezesowi Sądu Okręgowego w Koninie. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
5) Dane osobowe będą przechowywane:
a) w przypadku wybrania kandydata na ławnika:
komplet dokumentów zostanie przekazany Prezesowi Sądu Okręgowego w Koninie,
imię i nazwisko osób wybranych na ławników będą przetwarzane przez Urząd Miasta przez okres 25 lat licząc od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z klasyfikacją wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki.
b) w przypadku nie wybrania kandydata na ławnika:
podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, który nie został wybrany na ławnika, odbiera kartę zgłoszenia wraz z dokumentami w terminie 60 dni od dnia przeprowadzenia wyborów,
w przypadku nieodebrania w ciągu 60 dni kartę zgłoszenia wraz z dokumentami przez podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, podlegają one zniszczeniu przez komisję powołaną przez radę gminy w terminie 30 dni po upływie podanego wyżej terminu.
6) Źródłem pochodzenia danych osobowych mogą być: prezesi właściwych sądów, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa.
7) Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Pani/Pana danych: imię i nazwisko, obywatelstwo, PESEL, dane adresowe, dane kontaktowe, wykształcenie, miejsce pracy, członkostwo w organizacjach społecznych, dane o stanie zdrowia, oświadczenia o niekaralności
8) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, , przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
9) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl
10) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z kandydowaniem na ławnika.
11) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i udostępniane organizacjom międzynarodowym.
12) Przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych nie będzie użyte zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
OSÓB ZGŁASZAJĄCYCH KANDYDATA NA ŁAWNIKA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1, ze zm.), informuję:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Słupca, reprezentowana przez Burmistrza Miasta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, tel. 63 277-27-27, e-mail: um@miasto.slupca.pl.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@miasto.slupca.pl, tel. 63 277-27-27 w. 105 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku ze zgłoszeniem kandydata na ławnika. Podstawa prawna: art. 6 ust 1. lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w związku z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. – Prawo o ustroju sądów powszechnych, aktów wykonawczych do ustawy.
4) Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celach dla których zostały zebrane, w związku z realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
5) Dane osobowe będą przechowywane:
w przypadku wybrania kandydata na ławnika komplet dokumentów zostanie przekazany Prezesowi Sądu Okręgowego w Koninie,
c) w przypadku nie wybrania kandydata na ławnika:
podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, który nie został wybrany na ławnika, odbiera kartę zgłoszenia wraz z dokumentami w terminie 60 dni od dnia przeprowadzenia wyborów,
w przypadku nieodebrania w ciągu 60 dni kartę zgłoszenia wraz z dokumentami przez podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, podlegają one zniszczeniu przez komisję powołaną przez radę gminy w terminie 30 dni po upływie podanego wyżej terminu.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, , przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl
8) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku ze zgłaszaniem kandydata na ławnika. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak podstaw prawnych do zgłoszenia kandydata na ławnika.
9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i udostępniane organizacjom międzynarodowym.
10) Przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych nie będzie użyte zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
KANDYDATA NA ŁAWNIKA
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1, ze zm.), informuję:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Słupca, reprezentowana przez Burmistrza Miasta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, tel. 63 277-27-27, e-mail: um@miasto.slupca.pl.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@miasto.slupca.pl, tel. 63 277-27-27 w. 105 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z kandydowaniem na ławnika. Podstawa prawna: art. 6 ust 1. lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w związku z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. – Prawo o ustroju sądów powszechnych, aktów wykonawczych do ustawy.
4) Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celach dla których zostały zebrane, w związku z realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa tj. Komendant Wojewódzki Policji w celu uzyskania informacji o których mowa w ar. 162 § 9 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych oraz Prezesowi Sądu Okręgowego w Koninie. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
5) Dane osobowe będą przechowywane:
a) w przypadku wybrania kandydata na ławnika:
komplet dokumentów zostanie przekazany Prezesowi Sądu Okręgowego w Koninie,
imię i nazwisko osób wybranych na ławników będą przetwarzane przez Urząd Miasta przez okres 25 lat licząc od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z klasyfikacją wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki.
b) w przypadku nie wybrania kandydata na ławnika:
podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, który nie został wybrany na ławnika, odbiera kartę zgłoszenia wraz z dokumentami w terminie 60 dni od dnia przeprowadzenia wyborów,
w przypadku nieodebrania w ciągu 60 dni kartę zgłoszenia wraz z dokumentami przez podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, podlegają one zniszczeniu przez komisję powołaną przez radę gminy w terminie 30 dni po upływie podanego wyżej terminu.
6) Źródłem pochodzenia danych osobowych mogą być: prezesi właściwych sądów, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa.
7) Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Pani/Pana danych: imię i nazwisko, obywatelstwo, PESEL, dane adresowe, dane kontaktowe, wykształcenie, miejsce pracy, członkostwo w organizacjach społecznych, dane o stanie zdrowia, oświadczenia o niekaralności
8) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, , przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
9) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl
10) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z kandydowaniem na ławnika.
11) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i udostępniane organizacjom międzynarodowym.
12) Przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych nie będzie użyte zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
OSÓB ZGŁASZAJĄCYCH KANDYDATA NA ŁAWNIKA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1, ze zm.), informuję:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Słupca, reprezentowana przez Burmistrza Miasta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, tel. 63 277-27-27, e-mail: um@miasto.slupca.pl.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@miasto.slupca.pl, tel. 63 277-27-27 w. 105 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku ze zgłoszeniem kandydata na ławnika. Podstawa prawna: art. 6 ust 1. lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w związku z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. – Prawo o ustroju sądów powszechnych, aktów wykonawczych do ustawy.
4) Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celach dla których zostały zebrane, w związku z realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
5) Dane osobowe będą przechowywane:
w przypadku wybrania kandydata na ławnika komplet dokumentów zostanie przekazany Prezesowi Sądu Okręgowego w Koninie,
c) w przypadku nie wybrania kandydata na ławnika:
podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, który nie został wybrany na ławnika, odbiera kartę zgłoszenia wraz z dokumentami w terminie 60 dni od dnia przeprowadzenia wyborów,
w przypadku nieodebrania w ciągu 60 dni kartę zgłoszenia wraz z dokumentami przez podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydat, podlegają one zniszczeniu przez komisję powołaną przez radę gminy w terminie 30 dni po upływie podanego wyżej terminu.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, , przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl
8) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku ze zgłaszaniem kandydata na ławnika. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak podstaw prawnych do zgłoszenia kandydata na ławnika.
9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i udostępniane organizacjom międzynarodowym.
10) Przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych nie będzie użyte zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69 , w dniu: 21‑11‑2024 21:50:42
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69 , w dniu: 21‑11‑2024 21:50:42
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69 , w dniu: 21‑11‑2024 21:50:42
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69 , w dniu: 21‑11‑2024 21:50:42
Data ostatniej aktualizacji:
21‑11‑2024 21:51:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|