ZARZĄDZENIE NR 122/2024 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 15 listopada 2024 r. w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2025 rok
ZARZĄDZENIE NR 122/2024 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 15 listopada 2024 r.
w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2025 rok
Na podstawie podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz.1465 z poźn.zm.)1 art. 233 pkt 1, art. 238 ust. 1 i 2 w związku z art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 z poźn.zm.)2 zarządza się, co następuje:
§ 1. Ustala się projekt uchwały budżetowej na rok 2025 w brzmieniu załącznika Nr 1 do zarządzenia.
§ 2. 1. Sporządza się uzasadnienie do projektu uchwały budżetowej w brzmieniu załącznika Nr 2 do zarządzenia.
2. Przedstawia się informację o przewidywanym wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Miasta za rok poprzedzający rok budżetowy sporządzaną według stanu na koniec III kwartału w brzmieniu załącznika Nr 3 do zarządzenia oraz informację o sytuacji finansowej Miasta ze szczególnym uwzględnieniem aktualnego stanu zadłużenia w brzmieniu załącznika Nr 4 do zarządzenia.
§ 3. Projekt uchwały budżetowej na rok 2025 wraz z uzasadnieniem oraz materiałami informacyjnymi przedkłada się Radzie Miasta Słupcy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Poznaniu celem zaopiniowania.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.