Konsultacje


KONSULTACJE SPOŁECZNE – REWITALIZACJA RYNKU W SŁUPCY

08‑12‑2022 14:50:59

 

Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza przeprowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Słupcy oraz organizacjami działającymi na terenie miasta Słupcy i zrzeszającymi mieszkańców miasta Słupcy.
Celem konsultacji jest uzyskanie opinii dotyczących projektu koncepcyjnego dla zadania „Rewitalizacja Słupeckiego Rynku”.
Konsultacje rozpoczną się od dnia 12.12.2022 roku i będą trwać do dnia 31.12.2022 roku.
Konsultacje odbywać się będą poprzez podanie w formie wizualnej w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej miasta projektu koncepcyjnego dla zadania „Rewitalizacja Słupeckiego Rynku”.
Opinie należy składać w formie elektronicznej poprzez platformę zamieszczoną na stronie www.miasto.slupca.pl, a także wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: um@miasto.slupca.pl
Opinie zgłaszać mogą jedynie mieszkańcy miasta Słupcy oraz organizacje zrzeszające mieszkańców miasta i prowadzące działalność na terenie miasta Słupcy.

Link do platformy konsultacyjnej, na której można wypełnić formulaż konsutacyjny

Link do prezentacji koncepcji rewitalizacji rynku

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wynik konsultacji Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.

18‑10‑2021 11:55:25

Słupca, 18 października 2021 r.
Wynik konsultacji
Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi
i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.

W terminie od dnia 27 września 2021 roku do dnia 15 października 2021 roku trwały konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Ogłoszenie o konsultacjach wraz z projektem „Programu o współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022” zamieszczone było w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy.
Opinie na temat programu można było składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w formie papierowej bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Pułaskiego 21.
W dniu 15 października 2021 r. o godz. 11.00 w Sali Narad, Urzędu Miasta w Słupcy odbyło się bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych. 
W wyznaczonym terminie konsultacji nie zgłoszono uwag i opinii dotyczących projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.

Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy

Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie przeprowadzonych konsultacji projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”.
Na podstawie uchwały Nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28 października 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w terminie od dnia 27 września 2021 roku do dnia 15 października 2021 roku przeprowadzono konsultacje 
z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Na tej podstawie Burmistrz Miasta Słupcy informuje, że projekt „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022” został pozytywnie zaopiniowany przez organizacje pozarządowe działające na terenie Miasta Słupcy. 
                                 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wyniki konsultacji Projektu "Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019"

09‑11‑2018 10:42:05
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE  BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 19 września 2018 r. - Konsultacje

19‑09‑2018 10:13:21

OGŁOSZENIE 
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 19 września 2018 r.

Na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowych tych organizacji.
ogłasza
przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2019, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 24 września 2018 roku i trwają do dnia  9 października 2018 roku.
4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 9 października 2018 o godz. 1400  w Sali Narad, Urzędu Miasta w Słupcy.
5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w 
  wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.


Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wyniki konsultacji społecznych

16‑07‑2018 14:30:25

OGŁOSZENIE


wyników konsultacji społecznych, dotyczących zamiany nazwy ulicy Brunona Schulza w Słupcy na ulicę Leona Kruczkowskiego przeprowadzonych z mieszkańcami tej ulicy.
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 55/2018 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 27 czerwca 2018r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmiany nazwy ulicy położonej na terenie miasta Słupcy w dniach 28 czerwca do 12 lipca 2018r. przeprowadzono konsultacje społeczne.
Konsultacje dotyczyły wyłącznie mieszkańców obecnej ulicy Brunona Schulza, a ich przedmiotem było zebranie od jej uczestników opinii w sprawie zmiany nazwy ulicy.
Konsultacje przeprowadzone zostały w formie pisemnej poprzez dostarczenie przez Urząd Miasta ankiety mieszkańcom ul. Brunona Schulza, a następnie złożenie osobiście bądź przesłanie drogą pocztową lub elektroniczną do Urzędu wypełnionej ankiety przez jej mieszkańców.

W wyniku weryfikacji złożonych ankiet stwierdzono, co następuje:
Uprawnionych do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych było 65 mieszkańców ul. Brunona Schulza.
W konsultacjach społecznych wzięło udział 28 mieszkańców.

Wszyscy mieszkańcy ul. Brunona Schulza biorący udział w konsultacjach społecznych opowiedzieli się za zmianą nazwy tej ulicy na Leona Kruczkowskiego.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Gmina Miejska Słupca przystępuje do przeprowadzenia konsultacji społecznych w sprawie zmiany nazwy ulicy.

27‑06‑2018 14:42:26

 

W dniu 27 czerwca 2018r. Burmistrza Miasta Słupcy wydał Zarządzenie Nr 55/2018 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmiany nazwy ulicy położonej na terenie miasta Słupcy. Przedmiotem konsultacji jest zmiana nazwy obecnej ul. Brunona Schulza w Słupcy na ul. Leona Kruczkowskiego czyli poprzednią nazwę tej ulicy, która obowiązywała do dnia 02 lutego 2018r.
Zgodnie z zapisami Uchwały Nr XL/273/14 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 maja 2014r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Słupca oraz UchwałyNr XXXI/168/2009 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 stycznia 2009r. w sprawie systemu nadawania nazw ulicom, placom i parkom w m. Słupcy z mieszkańcami ul. Brunona Schulza w dniach od 28 czerwca do 12 lipca br. zostaną przeprowadzone konsultacje społeczne w sprawie zmiany nazwy tej ulicy. 

W konsultacjach może wziąć udział każdy mieszkaniec ul. Brunona Schulza posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
Konsultacje przeprowadzone będą w formie pisemnej i będą polegały na:
1. dostarczeniu przez Urząd Miasta ankiety konsultacyjnej mieszkańcom ulicy Brunona Schulza,
2. przesłanie przez mieszkańców na adres pocztowy Urzędu Miasta w Słupcy wypełnionej ankiety.
3. złożenie do urny w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta ankiety.
4. przesłanie ankiety na adres poczty elektronicznej r-rolnictwa@miasto.slupca.pl

Mieszkaniec biorący udział w konsultacjach może tylko raz wyrazić swoją opinię. Konsultacje są ważne bez względu na liczbę osób i podmiotów biorących w nich udział. 
Informacja o wynikach konsultacji zostanie podana do publicznej wiadomości w terminie 10 dni od daty ich zakończenia na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zapraszam zatem mieszkańców ul. Brunona Schulza do aktywnego uczestniczenia w konsultacjach społecznych związanych ze zmianą nazwy ulicy.

 

Zarządzenie Nr 55/2018
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 27 czerwca 2018r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych
dotyczących zmiany nazwy ulicy położonej na terenie miasta Słupcy


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm. ), pkt 10 załącznika Nr 1 do uchwały Nr XXXI/168/2009 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 stycznia 2009r. w sprawie systemu nadawania nazw ulicom, placom i parkom w m. Słupcy oraz § 2 ust. 3 oraz § 3 ust. 1 załącznika do uchwały Nr XL/273/14 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 maja 2014r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Słupca (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego poz. 3689 z dnia 23 czerwca 2014 r.) zarządzam, co następuje:


§ 1.
1. Ogłaszam przeprowadzenie na terenie Gminy Miejskiej Słupca konsultacji społecznych w sprawie zmiany nazwy ulicy w Słupcy z dotychczasowej Brunona Schulza na nową Leona Kruczkowskiego, którą to nazwę ulica posiadała do dnia 02 lutego 2018r.
2. Konsultacje dotyczą wyłącznie mieszkańców ul. Brunona Schulza posiadających pełną zdolność do czynności prawnych.
3. Przedmiotem konsultacji społecznych jest zebranie od uczestników konsultacji opinii w sprawie zmiany nazwy ulicy.

§ 2.
Konsultacje przeprowadzone zostaną w terminie od 28 czerwca do 12 lipca 2018r.

§ 3.
1.Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnej w następujący sposób:
1) Urząd Miasta dostarcza ankiety konsultacyjne mieszkańcom ulicy Brunona Schulza, wzór ankiety stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia,
2) mieszkańcy po wypełnieniu ankiety konsultacyjnej przesyłają ją na adres pocztowy Urzędu Miasta, składają do urn w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta bądź przesyłają na adres poczty elektronicznej 
r-rolnictwa@miasto.slupca.pl

§ 4.
Komórką organizacyjną Urzędu Miasta w Słupcy odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji społecznych jest Referat Mienia Komunalnego, Rolnictwa i Zagospodarowania Przestrzennego.

§ 5.
Informacja o wynikach konsultacji zostanie podana do publicznej wiadomości w terminie 10 dni od daty ich zakończenia na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

§ 6.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Mienia Komunalnego, Rolnictwa i Zagospodarowania Przestrzennego.

§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na stronie internetowej Miasta Słupcy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  27‑06‑2018 14:39:37
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
08‑12‑2022 14:52:19
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive