Raporty z konsultacji
Ogłoszenie konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
Konsultacje przeprowadzone będą od 25 października 2024 r. do 30 listopada 2024 r. w postaci:
1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
Formularz dostępny będzie:
- na stronie internetowej Gminy Miejskiej Słupca: https://miasto.slupca.pl
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl
- w formie papierowej w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: um@miasto.slupca.pl
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca,
- bezpośrednio do Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w godzinach pracy Urzędu.
2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/yVJR5nFVWz
3. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Spotkanie odbędzie się w dniu 19 listopada 2024 roku o godz. 14:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 17 listopada 2024 roku klikając w podany link: https://forms.office.com/e/u9NfBTVsk9. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
Uwagi do projektu uchwały można składać do 30 listopada 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta w Słupcy.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl i stronie https://miasto.slupca.pl oraz dostępne w wersji papierowej w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca:
1. projekt Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikami,
2. formularz zgłaszania uwag.
Ogłoszenie konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033
Burmistrz Miasta Słupcy, działając na podstawie art. 6 oraz art. 17 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 278), zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu.
Konsultacje przeprowadzone będą od dnia 25 października 2024 r. do dnia 30 listopada 2024 r. w postaci:
1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
Formularz dostępny będzie:
- na stronie internetowej Gminy Miejskiej Słupca: https://miasto.slupca.pl
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl
- w formie papierowej w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: um@miasto.slupca.pl
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca,
- bezpośrednio do Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w godzinach pracy Urzędu.
2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/VKRZLkdgLz
3. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia Gminnego Programu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 19 listopada 2024 r. o godz. 14:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 17 listopada 2024 r. klikając w podany link: https://forms.office.com/e/u9NfBTVsk9. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
Uwagi do projektu Programu można składać do dnia 30 listopada 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta w Słupcy.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl i stronie https://miasto.slupca.pl oraz dostępne w wersji papierowej w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca:
• formularz zgłaszania uwag,
• projekt Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033 wraz z załącznikami.
Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia o podjęciu przez Radę Miasta Słupcy uchwały nr IV/23/2024 z dnia 18 lipca 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia o podjęciu przez Radę Miasta Słupcy uchwały nr IV/23/2024 z dnia 18 lipca 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033
W dniu 18 lipca 2024 r. radni podjęli uchwałę o przystąpieniu do opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033. Działania prowadzone w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji skupiać się będą na obszarze rewitalizacji, który został wyznaczony uchwałą nr III/14/2024 Rady Miasta Słupcy z dnia 20 czerwca 2024 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca, jako obszar Gminy wymagający szczególnego wsparcia.
Rewitalizacja jest procesem wieloletnim, kompleksowym, zakładającym włączenie społeczne, partnerstwo i wielopoziomowe zarządzanie. Kluczową płaszczyzną wyboru działań rewitalizacyjnych jest sfera społeczna, która następnie musi być przedmiotem koordynacji działań w tym, i w innych obszarach: gospodarczym, środowiskowym, przestrzenno-funkcjonalnym, technicznym. Ze względu na to, że celem rewitalizacji jest równoczesna odnowa społeczna, gospodarcza, kulturowa, przestrzenna (w tym także techniczna) oraz środowiskowa, nadanie nowych funkcji, remonty lub modernizacja techniczna infrastruktury muszą być środkiem, a nie celem rewitalizacji.
Zaplanowane do realizacji przedsięwzięcia rewitalizacyjne w Gminie Miejskiej Słupca mają przyczynić się do pobudzenia aktywności społecznej i przedsiębiorczości mieszkańców, poprawy jakości życia uwzględniając wszystkie grupy społeczne, przywrócenia estetyki i ładu przestrzennego, ochrony środowiska naturalnego, zachowania dziedzictwa kulturowego, a także przeciwdziałać problemom zdiagnozowanym na obszarze rewitalizacji. Szczegółową diagnozę obszarów problemowych w gminie przedstawia Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji załączona poniżej.
Osią działań rewitalizacyjnych jest społeczność lokalna i jej potrzeby. Skuteczność procesu rewitalizacji warunkowana jest między innymi przez partycypację społeczną.
W związku z powyższym ogłasza się nabór planowanych przedsięwzięć rewitalizacyjnych do Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033.
Do Programu mogą zostać wpisane przedsięwzięcia rewitalizacyjne zlokalizowane na wyznaczonym obszarze rewitalizacji, które będą rozwiązywać występujące na nim problemy w sferze społecznej, gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno-funkcjonalnej lub technicznej oraz przyczynią się do poprawy warunków życia na tym obszarze. Propozycje mogą być zgłaszane zarówno przez osoby fizyczne, jak i przez instytucje publiczne, organizacje pozarządowe, koła, kluby, podmioty gospodarcze i inne.
Propozycje przedsięwzięć rewitalizacyjnych należy zgłaszać poprzez formularz zgłoszeniowy, który powinien zawierać dokładny opis propozycji zadania.
Wypełniony formularz należy przesłać do dnia 31.08.2024 r. w formie elektronicznej na adres mailowy: fundusze@miasto.slupca.pl, w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca lub złożyć osobiście w Urzędzie Miasta w Słupcy w godzinach pracy Urzędu.
Nie będą rozpatrywane wnioski:
a) z datą wpływu po dniu 31.08.2024 r.,
b) bez danych kontaktowych,
c) przesłane w formie innej niż na formularzu zgłoszeniowym.
Liczymy na Państwa zaangażowanie i zachęcamy do współtworzenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miejskiej Słupca na lata 2024-2033!
Załączniki:
1. Formularz zgłoszeniowy
2. Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
3. Uchwała ws. wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
4. Uchwała ws. przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 11 lipca 2024 r. o przystąpieniu do przeprowadzenia postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Słupca, dnia 11.07.2024 r.
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 11 lipca 2024 r.
o przystąpieniu do przeprowadzenia postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Na podstawie art. 30, art. 39 ust. 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), podaję do publicznej wiadomości informację o:
• przystąpieniu do przeprowadzenia postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035” wraz z Prognozą Oddziaływania na Środowisko,
• możliwości zapoznania się z projektami ww. dokumentów oraz stanowiskiem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu (znak: WOO-III.410.274.2024.AM.1 z dnia 12 czerwca 2024 r.) w sprawie konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz stanowiskiem Wielkopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego (znak: DN-NS.9011.622.2024 z dnia 1 lipca 2024 r.) w sprawie uzgodnienia zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu pn. ,,Strategia Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”,
• możliwości składania uwag i wniosków w terminie od dnia 11.07.2024 r. do 01.08.2024 r. (włącznie) w trybie i na zasadach określonych w dziale III, rozdział 3 art. 39-43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t,j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.).
Miejsce udostępnienia dokumentacji:
Projekt „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035” wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko oraz stanowiskami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego dostępne są w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w pokoju nr 308 i w BOK, w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz.15:30) oraz w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca.
Składanie uwag i wniosków
Propozycje, uwagi i wnioski można przekazać:
• w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Kazimierza Pułaskiego 21, 62-400 Słupca;
• ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu w pokoju nr 308 w godzinach pracy Urzędu;
• za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres: fundusze@miasto.slupca.pl
Termin składania uwag i wniosków od 11.07.2024 r. do 01.08.2024 (włącznie).
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.
Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2023, poz. 1094 ze zm.) uwagi i wnioski złożone po upływie wskazanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Jacek Szczap
Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Słupca, dn. 01 lipca 2024 r.
Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Działając na podstawie art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2024 r. poz. 324.), uchwały nr XL/273/14 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 maja 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Słupca oraz uchwały Nr LI/357/2023 Rady Miasta Słupcy z dnia 9 listopada 2023 roku sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035, przedstawiam niniejsze sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu „Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”
Przedmiot konsultacji: „Strategia Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035”.
1. Podstawa prawna przeprowadzenia konsultacji: uchwała nr XL/273/14 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 maja 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Słupca oraz uchwała Nr LI/357/2023 Rady Miasta Słupcy z dnia 9 listopada 2023 roku sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035, przedstawiam niniejsze sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu
2. Cel konsultacji: poznanie opinii i uwag mieszkańców Miasta Słupca, sąsiednich gmin i ich związków, partnerów społecznych i gospodarczych oraz dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Poznaniu oraz uzyskanie informacji zwrotnej dotyczącej poszczególnych zapisów dokumentu, w tym uwzględnienie w nim potrzeb i oczekiwań grupy adresatów.
3. Termin konsultacji: od 15 maja do 19 czerwca 2024 r.
4. Podmiot przeprowadzający konsultacje: Burmistrz Miasta Słupcy
5. Formy przeprowadzenia konsultacji: zbieranie uwag w formie elektronicznej lub papierowej za pomocą udostępnionego formularza oraz przesyłania na adres mailowy wskazany w ogłoszeniu o konsultacjach, a także zebrania konsultacyjnego, które odbyło się w formule spotkania online w dniu 7 czerwca 2024 roku o godz. 12:00. W spotkaniu wzięło udział 14 osób.
6. Informacja o sposobie promowania konsultacji: ogłoszenie o konsultacjach społecznych na oficjalnej stronie internetowej Gminy Słupca z załączeniem pliku z projektem Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035 i formularzem zgłaszania uwag, opinii, propozycji zmian.
7. Informacja o uczestnikach konsultacji: w toku konsultacji społecznych wpłynął jeden formularz z jedną uwagą do projektu.
8. Ustosunkowanie się do zgłoszonych uwag wraz z uzasadnieniem
Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie w toku konsultacji społecznych.
OGŁOSZENIE w/s konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca
Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
Konsultacje przeprowadzone będą od 29 kwietnia do 3 czerwca 2024 roku w postaci:
1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
Formularz dostępny będzie:
- na stronie internetowej Gminy Miejskiej Słupca www.miasto.slupca.pl
- na stronie Gminy Miejskiej Słupca w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl/
- na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: fundusze@miasto.slupca.pl
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
- bezpośrednio do Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (w Biurze Obsługi Klienta) godzinach pracy Urzędu.
2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/cFCRUjj65Y
3. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostanie omówiona metodyka wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Słupcy. Spotkanie odbędzie się w dniu 16.05.2024 roku o godz. 12:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 13.05.2024 roku klikając w podany link: https://forms.office.com/e/3JCtHtaQsk. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
Uwagi do projektu uchwały można składać do 03.06.2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta w Słupcy.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl i stronie www.miasto.slupca.pl oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca:
1. Projekt Uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca,
2. Formularz zgłaszania uwag,
3. Mapa określająca granice obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
4. Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Słupcy.
Raport podsumowujący przeprowadzone konsultacje społeczne
Raport podsumowujący przeprowadzone konsultacje społeczne
projektu uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca
Zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278 ze zm.) przeprowadzone zostały konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miasta Słupcy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca, które miały na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag, opinii i propozycji dotyczących wyznaczonego obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
Konsultacje odbyły się w terminie od dnia 29 kwietnia 2024 r. do dnia 3 czerwca 2024 r. w następujących formach:
1. Zbierania uwag i wniosków w formie papierowej oraz elektronicznej z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego. Wypełnione czytelnie formularze można było dostarczyć:
• w postaci papierowej na adres Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (w Biurze Obsługi Klienta) w godzinach pracy Urzędu;
• w postaci elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mailowy: fundusze@miasto.slupca.pl;
2. Spotkania konsultacyjnego on-line, które odbyło się w dniu 16 maja 2024 r. za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.
3. Ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/cFCRUjj65Y
Zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy o rewitalizacji, informację o konsultacjach społecznych ww. projektu uchwały, ogłoszono nie później niż w dniu rozpoczęcia konsultacji społecznych 29 kwietnia 2024 r.:
1) przez publikację w prasie;
2) przez wywieszenie w widocznym miejscu na terenie objętym dokumentem poddawanym konsultacjom w siedzibie obsługującego go urzędu;
3) przez udostępnienie informacji na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na swojej stronie internetowej;
4) w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości.
Formularz zgłaszania uwag, diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy oraz projekt ww. uchwały wraz z załącznikiem graficznym, dostępne były:
1. na stronie internetowej Gminy Miejskiej Słupca: www.miasto.slupca.pl
2. na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://www.bip.umslupca.finn.pl/
3. w formie papierowej udostępnionej na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
Protokół z przeprowadzenia badania ankietowego
Podczas trwania konsultacji społecznych interesariusze rewitalizacji mieli możliwość wzięcia udziału w ankiecie on-line dotyczącej wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miejskiej Słupca. Liczba wypełnionych ankiet wyniosła 38. Wyniki ankietyzacji potwierdziły występowanie nagromadzenia negatywnych zjawisk w sferze społecznej oraz innych sferach na obszarze wskazanym jako obszar rewitalizacji. Wspomniane wyniki posłużą opracowaniu diagnozy szczegółowej obszaru rewitalizacji przy przygotowywaniu Gminnego Programu Rewitalizacji. Podsumowanie badania ankietowego w postaci raportu dostępne jest pod linkiem: https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=1O6fOFtP42lTfoXgaYsqU92mWNx37BxJ&id=PelUsrVwlUq3bh9cA9IKkPzDNABoK8xKmo0lhmacgB1UNDk2UFZDMDNWWEIyRlUyMjg3VlFZU0VBMiQlQCN0PWcu
Protokół z otrzymanych formularzy do zgłaszania uwag
W trakcie konsultacji społecznych w wyznaczonym terminie nie wpłynął żaden wypełniony formularz składania uwag do projektu uchwały z załącznikami.
Protokół z przeprowadzenia spotkania konsultacyjnego
Jedną z form konsultacji społecznych ww. projektu uchwały wraz z załącznikiem było spotkanie konsultacyjne on-line z interesariuszami procesu rewitalizacji, które odbyło się w dniu 16 maja 2024 r. za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Na spotkaniu konsultacyjnym przedstawiona została propozycja granic obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji oraz metodologia ich wyznaczenia. Uczestnicy mieli możliwość przedstawienia swoich wniosków, a także swobodnego udziału w dyskusji na temat wyznaczonego obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji. Podczas spotkania nie zgłoszono żadnych uwag ani propozycji zmian projektu. W spotkaniu wzięło udział 9 osób.
Zaproszenie do konsultacji dotyczących projektu Strategii Rozwoju Gminy Miasta Słupcy na lata 2025-2035
Zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 225 ze zm.), uchwałą Nr XL/273/14 Rady Miasta Słupcy z dnia 29 maja 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Słupca oraz uchwałą Nr LI/357/2023 Rady Miasta Słupcy z dnia 9 listopada 2023 roku sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035, w tym trybu konsultacji
zapraszam
sąsiednie gminy i ich związki, lokalnych partnerów społecznych i gospodarczych, mieszkańców Miasta Słupcy oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu do zapoznania się z projektem
Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035
Ewentualne opinie, uwagi, propozycje zmian zapisów wraz z uzasadnieniem można zgłaszać na załączonym Formularzu w terminie od 15 maja 2024 r. do 19 czerwca 2024 r. lub podczas spotkania konsultacyjnego online za pomocą dostępnych narzędzi informatycznych.
Formularz zgłoszenia opinii/ uwagi/ propozycji należy:
1. przesłać na adres: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (o terminowości decyduje data wpływu Formularza do Urzędu),
2. lub złożyć osobiście w tut. Urzędzie,
3. albo przesłać zeskanowany dokument za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: fundusze@miasto.slupca.pl
Spotkanie konsultacyjne w sprawie Strategii Rozwoju Miasta Słupcy na lata 2025-2035 odbędzie się w formule spotkania online w dniu 7 czerwca 2024 roku o godz. 12:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 3 czerwca 2024 roku klikając w poniższy link:
https://forms.office.com/e/kAMtP3uP6k
Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
KONSULTACJE SPOŁECZNE – REWITALIZACJA RYNKU W SŁUPCY
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza przeprowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Słupcy oraz organizacjami działającymi na terenie miasta Słupcy i zrzeszającymi mieszkańców miasta Słupcy.
Celem konsultacji jest uzyskanie opinii dotyczących projektu koncepcyjnego dla zadania „Rewitalizacja Słupeckiego Rynku”.
Konsultacje rozpoczną się od dnia 12.12.2022 roku i będą trwać do dnia 31.12.2022 roku.
Konsultacje odbywać się będą poprzez podanie w formie wizualnej w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej miasta projektu koncepcyjnego dla zadania „Rewitalizacja Słupeckiego Rynku”.
Opinie należy składać w formie elektronicznej poprzez platformę zamieszczoną na stronie www.miasto.slupca.pl, a także wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: um@miasto.slupca.pl
Opinie zgłaszać mogą jedynie mieszkańcy miasta Słupcy oraz organizacje zrzeszające mieszkańców miasta i prowadzące działalność na terenie miasta Słupcy.
Link do platformy konsultacyjnej, na której można wypełnić formulaż konsutacyjny
Link do prezentacji koncepcji rewitalizacji rynku