Zawiadomienie o wyborze oferty, wykluczeniu oferenta i odrzuceniu oferty
SP1/S20/202/3/2007
Słupca, dnia 02 sierpnia 2007r.
TABLICA OGŁOSZEŃ
Zawiadomienie
owyborze oferty, wykluczeniu oferenta i odrzuceniu oferty
Działając na podstawie art. 92 ust.1 art.24 ust.2 pkt 3 i ust. 4 oraz art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 164 poz. 1163 z 2006r z późn. zmianami) po rozpatrzeniu złożonych ofert w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego na wymianę okien w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty następującego Wykonawcy:
PPHU "Metalplast" Kalisz
z siedzibą
Powodem wyboru przedmiotowej oferty jest najniższa cena wśród złożonych ofert. W załączeniu druk streszczenia i porównania złożonych ofert.
Jednocześnie dokonuje się wykluczenia oferenta Z.P.U. DOMATUS Z. Kowalak mającego siedzibę w Poznaniu przy ul. Miśnieńskiej 48 z powodu nie dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu mimo wezwania do uzupełnienia w trybie art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawcom przysługuje prawo wniesienia protestu zgodnie z art. 180 Prawa zamówień publicznych w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia do Zamawiającego.
Otrzymują:
1.Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
2.Tablica ogłoszeń
3. Strona internetowa www.bip.slupca.pl
-/Burmistrz Miasta Słupcy/-
-/Michał Pyrzyk/-
Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy
Ogłoszenie o zamówieniu
Nazwa i adres Zamawiającego
Szkoła Podstawowa nr 1 im. KEN w Słupcy ;
62-400 Słupca Pl. Szkolny 1A
tel. (63) 274 37 48
e-mail: sp1sl@wp.pl;
Tryb zamówienia
Przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest siwz: http://bip.slupca.pl/
Znak sprawy
SP1/S20/202/3/2007
Nazwa zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy
Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polegać będzie na demontażu starej stolarki drewnianej (okna skrzynkowe) i montażu nowej stolarki z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych oraz obrobieniem ościeży wewnętrznych.
Wielkość/zakres zamówienia
Zakres zadania obejmuje w szczególności:
A) Demontaż starych okien skrzynkowych z utylizacją materiałów z rozbiórki,
B) Montaż nowej stolarki okiennej z PCV,
C) Uszczelnienie ościeży pianką poliuretanową,
D) Montaż parapetów z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo,
E) Obrobienie zamontowanej stolarki w ościeżach wewnętrznych i zewnętrznych,
F) Malowanie ościeży wewnętrznych farbami emulsyjnymi,
G) Usunięcie gruzu i zdemontowanej starej stolarki okiennej,
H) Szczegółowy zakres określa SIWZ.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Nomenklatura CPV Główny przedmiot
45.42.11.25-6 Instalowanie okien z tworzyw sztucznych
Termin realizacji
do25 sierpnia 2007 r.
Warunki uczestnictwa i sposób oceny ich spełnienia
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP a w szczególności wykonawca który: wykonał (zakończył) w okresie 2003-2007 co najmniej 3 roboty o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. wymiana lub montaż stolarki okiennej w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł.. Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków udziału na podstawie analizy przedłożonych wraz z ofertą: oświadczeń i wymaganych dokumentów. Z przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki udziału są spełnione. Minimalny okres gwarancji wykonawcy wynosi 24 miesiące.
Wadium
Brak
Termin związania ofertą - 30 dni
Kryteria oceny
Cena oferty - 100 %
Miejsce i termin składania ofert
Oferty można składać w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 w Słupcy, Pl. Szkolny 1A, w terminie do dnia 2007-07-26 r. do godziny 830
Termin i miejsce otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2007-07-26 o godzinie 900 w gabinecie Dyrektora Szkoły
Sposób uzyskania SIWZ
Dokumentację przetargową, można odebrać w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 w Słupcy,
Pl. Szkolny 1A, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt dokumentacji wynosi 10 zł, płatne przelewem na konto 45 8542 0001 00243566 0003 7273 lub w punkcie kasowym Banku Spółdzielczego w budynku UM, lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego:
Kasa czynna: od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400
Osoba upoważniona do kontaktu
Grażyna Makowska - Dyrektor Szkoły tel. 507 825 665 lub 063 274 37 48
Jerzy Dyszak - Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - sprawy proceduralne i merytoryczne
Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21. p.318 (II piętro), telefon: 063 277 27 27 w. 118
Dodatkowe informacje
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu oraz zastosowania aukcji elektronicznej
Data publikacji
2007-07-05
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 Słupcy
/-/Grażyna Makowska