Zawiadomienia o zebranym materiale


ZAWIADOMIENIE „Budowa planowanej hali rozładunku żywca i hali magazynu porozbiorowego”

03‑10‑2017 09:41:27
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE „Budowa planowanej hali rozładunku żywca i hali magazynu porozbiorowego”

03‑10‑2017 09:57:30

Słupca, dnia 03 października 2017r.
DPO.6220.2.3.2017

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Budowa planowanej hali rozładunku żywca i hali magazynu porozbiorowego””.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek. 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 18 października 2017r.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznaćsię osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.

Burmistrz
Michał Pyrzyk

Otrzymują:

1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zezwolenie na usunięcie drzew w terenu nieruchomości zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową Lokatorsko - Własnościową „Mostostalowiec” w Słupcy ul. Kopernika 9 

24‑11‑2015 13:11:07

Spółdzielnia Mieszkaniowa
Lokatorsko-Własnościowa
„Mostostalowiec”
ul. Kopernika 9
62-400 Słupca
DPO.6131.1.54.2015
Słupca, dnia 24.11. 2015r.

OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew w terenu nieruchomości zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową Lokatorsko - Własnościową „Mostostalowiec” w Słupcy ul. Kopernika 9 
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek. 
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r poz. 1651./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka

Otrzymują:
1. Adresat.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a

Do wiadomości:
1. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy ul. Ratajczaka 1, 62-400 Słupca

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE -  „Budowa planowanej podczyszczalni ścieków”

13‑09‑2017 19:58:51

Słupca, dnia 13 września 2017r.
DPO.6220.2.4.2017 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

 „Budowa planowanej podczyszczalni ścieków”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek. 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 28 września 2017r.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Otrzymują:

1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE „Rozbudowa istniejącego zakładu produkcji okien i drzwi”

19‑10‑2016 14:01:00

Słupca, dnia 18 października 2016r.
DPO.6220.2.2.2016 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego zakładu produkcji okien i drzwi”.

Lokalizacja: działki geodezyjne nr 3072, 3022, 2279/2, 2279/3, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Słowińscy SP. J., ul. Wspólna 2, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek. 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:

1. Słowińscy Sp. J., ul. Wspólna 2, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

22‑07‑2016 14:15:43


Słupca, dnia 21 lipca 2016r.
DPO.6220.2.1.2016 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalacje do mrożenia i magazynowania wyrobów oraz pomieszczenia socjalno-administracyjne i magazynowe”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2 ul. Poznańska 39, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek. 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:

1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

"Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o magazyny sprzętu oraz opakowań i pojemników do towarów i produktów".

06‑05‑2015 08:18:34
Słupca, dnia 29 kwietnia 2015r.

DPO.6220.2.1.2015

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

"Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o magazyny sprzętu oraz opakowań i pojemników do towarów i produktów".

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064 ul. Poznańska 39, miasto Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH "Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2013r poz. 1235 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.

Otrzymują:

1. PPUH "Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 - 529 Poznań.

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalacje do mrożenia i magazynowania wyrobów

16‑04‑2013 10:15:19
Słupca, dnia 10 kwietnia 2013r.

DPO.6220.1.1.2013

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

"Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalacje do mrożenia i magazynowania wyrobów".

Lokalizacja: ul. Poznańska 39, miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe
"Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca


- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania
Otrzymują:

1. Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

"Przebudowie ulicy Traugutta w Słupcy"

01‑02‑2012 21:28:20
Słupca, dnia 01 luty 2012r.

DPO.6220.11.2011

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./

zawiadamiam,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:

"Przebudowie ulicy Traugutta w Słupcy"

na działkach o nr ewid.:
Odcinek "A":
1015, 230, 984, 958/8, 901/2, 825/10, 457, 2382/8, 2383/1, 2623/2, 910, 911,
324/1, 325/1, 728, 360/1, 578, 503/3, 503/6, 957/7, 455/3 - obręb Miasto Słupca, odcinek "B":
417, 414, 434, 415 - obręb Miasto Słupca
267 ( włączenie do drogi powiatowej 3050P) - obręb Gmina Słupc
Wnioskodawca: Gmina Miejska Słupca, 62 - 400 Słupca, ul. Pułaskiego 21

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.

W związku z powyższym informuję, że z zebranym materiałem dotyczącym w/w sprawy można zapoznać się oraz wnieść ewentualne uwagi i wnioski w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miasta w Słupcy, przy ul. Pułaskiego 21, pokój 313 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.

Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Otrzymują:

1. Gmina Miejska w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca;
2. Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20, 62 - 400 Słupca.
3. Gmina Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62 - 400 Słupca.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ STACJI PALIW PKN ORLEN S.A. NR 603 W SŁUPCY UL. WARSZAWSKA

03‑11‑2011 08:25:34

Słupca, dnia 02 listopada 2011r.


DPO.6220.8.2011


ZAWIADOMIENIE


Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./


zawiadamiam,


że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:
"ROZBUDOWIE ISTNIEJĄCEJ STACJI PALIW PKN ORLEN S.A. NR 603 W SŁUPCY UL. WARSZAWSKA"
w zakresie:
- przedłużenie istniejącej wiaty;
- nowa wysepka z dystrybutorem MPD;
- nowy dystrybutor LPG
na działce: nr 1962 arkusz 14; obręb 0001 - Miasto Słupca.


Wnioskodawca: POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A., 09-411 PŁOCK, ul. Chemików 7, Region Inwestycji Stacji Paliw Północ w Poznaniu, 61-023 POZNAŃ, ul. Średzka 10/12


- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.


W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.


W związku z powyższym informuję, że z zebranym materiałem dotyczącym w/w sprawy można zapoznać się oraz wnieść ewentualne uwagi i wnioski w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miasta w Słupcy, przy ul. Pułaskiego 21, pokój 313 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.


Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


Otrzymują:


1. POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A., Region Inwestycji Stacji Paliw Północ w Poznaniu ul. Średzka 10/12, 61 - 023 Poznań;
2. Pani Hanna Wojciechowska Prezes Zarządu w EUROTECHNIK Sp. z O.O., ul. Gdyńska 31, 61 - 016 Poznań.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa


Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.


Do wiadomości:


1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.


Sporządził: DM


Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 22 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  03‑09‑2010 09:50:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  03‑09‑2010 09:50:00
Data ostatniej aktualizacji:
13‑10‑2023 07:45:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie