ZAWIADOMIENIE - w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, polegającego na: „budowie budynku produkcyjno - magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 1252/5
Burmistrz Miasta Słupcy
ul. Pułaskiego 21
62 - 400 Słupca
Słupca, 10.06.2025 r.
DPO.6220.1.1.2025
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U. z 2024 r. poz. 572/ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że na żądanie
IMS Individual Manufactory Slupca Sp. z o.o., 62-400 Słupca, ul. Przemysłowa 7
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, polegającego na:
„budowie budynku produkcyjno - magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 1252/5 (obręb Miasto Słupca) przy ul. Przemysłowej w Słupcy”
Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 obręb Miasto Słupca, Gmina Miejska Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie.
Inwestor: IMS Individual Manufactory Slupca Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 62-400 Słupca.
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm./.
W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz.U. z 2024 r. poz. 572/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz.U. z 2024 r. poz. 572/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 10.06.2025 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami ww. inwestycji w tym opiniami: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl
Otrzymują:
1. Viktar Kuzmitski LINE BY LINE Architekci Sp. z o.o., Plac Wolności 18/208,
61-739 Poznań - Pełnomocnik.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. Aa.
Do wiadomości:
1. IMS Individual Manufactory Slupca Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 62-400 Słupca.
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. Kościuszki 57, 61-891 Poznań.
3. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca.
4. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3,62 - 600 Koło.
Sporządził: KB
Sprawę prowadzi: Karol Biadasz, tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE o wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
Słupca 13 października 2023 r.
DPO.6220.2.1.2023
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2023r. poz.775 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że na żądanie
Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Wilanowska 7a/32
02 – 765 Warszawa
wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Rozbudowa skupu złomu w miejscowości Słupca
na działce ewidencyjnej o nr 1252/5, obręb 0001 Miasto Słupca,
gmina Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie
Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1094 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 13.10.2023r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym: opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl
z up. Burmistrza
Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza
Otrzymują:
1. Konger Recykling Sp. z o.o., Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa.
2. Pełnomocnik Marcin Stawujak – Konger Recykling Polska Sp. z o. o., Głogowa 28, 62 - 710 Władysławów.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Justyna Wawrzyniak - Płocharczyk. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: Budowa zbiorników retencyjnych ścieków
Słupca 27 stycznia 2023 r.
DPO.6220.2.5.2022
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że na żądanie
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 27.01.2023r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym: opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Starostwa Powiatowego w Słupcy w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 – 002 Suchy Las.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o. o.
Słupca 23 listopada 2022 r.
DPO.6220.2.3.2022
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że na żądanie
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o. o.
na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 23.11.2022r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym: opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Starostwa Powiatowego w Słupcy w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl
z up. Burmistrza
Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza
Otrzymują:
1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 – 002 Suchy Las.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE że w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w zakresie zmiany tematu przedsięwzięcia: z „Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca” na: „Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”
Słupca 22 czerwca 2021r.
DPO.6220.2.3.2020
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w zakresie zmiany tematu przedsięwzięcia:
z
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”
na:
„Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”
w pozostałym zakresie decyzja DPO.6220.2.3.2020 z 20 kwietnia 2021 r. pozostaje bez zmian.
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 22.06.2021r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl
3. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”.
Słupca 15 marca 2021r.
DPO.6220.2.3.2020
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”.
Lokalizacja: Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 15.03.2021r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl
3. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE o zebraniu materiałów niezbędnych do wydania decyzji. „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.
Słupca 01 października 2020r.
DPO.6220.2.3.2016
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.
Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./, art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw /Dz. U. z 2019r. poz. 1712/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 01.10.2020r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.
Burmistrz Słupcy
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. FEDO Sp. z o. o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik – Piotr Kruszyński – D. G. KONTUR Andrzej Kruszyński, ul. Św. Wawrzyńca 34, 60 – 541 Poznań.
3. Krokus Sp. z o. o. ul. Św. Mikołaja 5, 62 – 080 Swadzim.
4. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – poprzez obwieszczenie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i stronie internetowej: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Zawiadomienie, że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Rozbudowa istniejącego zakładu usługowego o: budynek magazynowo - usługowy, istniejący plac utwardzony, ze zmianą lokalizacji magazynowej hali namiotowej” został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji
Słupca 01 czerwca 2020r.
DPO.6220.2.1.2020
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Rozbudowa istniejącego zakładu usługowego o: budynek magazynowo - usługowy, istniejący plac utwardzony, ze zmianą lokalizacji magazynowej hali namiotowej”
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3045, 1366/4, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW „PRZYJAŹŃ”, ul. Piastów 2, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 01.06.2020r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń” ul. Piastów 2, 62-400 Słupca P.P.H.U.
2. Pełnomocnik arch. Anna Plesińska Koszuty Parcele 18, 62-400 Słupca, skr. p.34.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji
Słupca 01 października 2019r.
DPO.6220.2.1.2019
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Budowa rurociągu tłocznego odprowadzającego ścieki przemysłowe z oczyszczalni ścieków Zakładu Produkcyjnego Konspol BIS w Słupcy na działkach ewidencyjnych nr 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1343/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503”.
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1343/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r poz. 2081 ze zm./ oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw/Dz. U. z 2019r. poz. 1712/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2081 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 02.10.2019r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 3 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Otrzymują:
1. P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Powiat Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
3. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
4. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/ Poznań, Rejon Gniezno Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.
5. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
6. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starosta Słupecki w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.
Słupca, dnia 09 kwietnia 2018r.
DPO.6220.2.3.2016
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia
ponownie po otrzymaniu w dniu 05.04.2018r. postanowienia – uzgodnienia nr PO.ZZO.3.436.16.2018.RG wydanego przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole,
że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanego przedsięwzięcia:
„Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.
Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 09.04.2018r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane(doręczone) po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy, uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz uzgodnieniem wydanym przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.
Otrzymują:
1. Pełnomocnik – Pan Piotr Kruszyński, Firma Projektowo – Usługowa „Kontur” Sp. z o. o., ul. Bednarska 13 , 60 – 571 Poznań.
2. Fedo Sp. z o. o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca.
3. Krokus Sp. z o. o. ul. Św. Mikołaja 5, 62 – 080 Swadzim.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy
ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl