Zawiadomienia o zebranym materiale


ZAWIADOMIENIE o wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

13‑10‑2023 07:44:39

Słupca 13 października 2023 r.

DPO.6220.2.1.2023 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2023r. poz.775 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,
że na żądanie
Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Wilanowska 7a/32
02 – 765 Warszawa 

wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
 
Rozbudowa skupu złomu w miejscowości Słupca 
na działce ewidencyjnej o nr  1252/5, obręb 0001 Miasto Słupca, 
gmina Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie

Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1094 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 13.10.2023r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym: opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl


z up. Burmistrza
Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza


Otrzymują:

1. Konger Recykling Sp. z o.o., Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa.
2. Pełnomocnik Marcin Stawujak – Konger Recykling Polska Sp. z o. o., Głogowa 28, 62 - 710 Władysławów.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Justyna Wawrzyniak - Płocharczyk. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: Budowa zbiorników retencyjnych ścieków

27‑01‑2023 10:38:02

Słupca 27 stycznia 2023 r.

DPO.6220.2.5.2022 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,
że na żądanie
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39 
62 – 400 Słupca

wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 27.01.2023r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym: opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora  Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Starostwa Powiatowego w Słupcy w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl


Burmistrz
Michał Pyrzyk

Otrzymują:

1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 – 002 Suchy Las.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o. o. 

23‑11‑2022 09:19:19

Słupca 23 listopada 2022 r.

DPO.6220.2.3.2022 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,
że na żądanie
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39 
62 – 400 Słupca

wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o. o. 
na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 23.11.2022r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym: opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Starostwa Powiatowego w Słupcy w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl

z up. Burmistrza
Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza


Otrzymują:

1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 – 002 Suchy Las.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE że w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w zakresie zmiany tematu przedsięwzięcia:  z „Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca” na: „Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”

22‑06‑2021 22:37:41


Słupca 22 czerwca 2021r.

DPO.6220.2.3.2020 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w zakresie zmiany tematu przedsięwzięcia: 
z
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”

na:

„Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”

w pozostałym zakresie decyzja DPO.6220.2.3.2020 z 20 kwietnia 2021 r. pozostaje bez zmian.

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 22.06.2021r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.

Burmistrz

Michał Pyrzyk


Otrzymują:
1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”.

15‑03‑2021 15:28:36

Słupca 15 marca 2021r.

DPO.6220.2.3.2020 

ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”.

Lokalizacja: Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 15.03.2021r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.


Burmistrz
Michał Pyrzyk

Otrzymują:
1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE o zebraniu materiałów niezbędnych do wydania decyzji. „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.

01‑10‑2020 19:38:49

Słupca 01 października 2020r.

DPO.6220.2.3.2016 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./, art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw /Dz. U. z 2019r. poz. 1712/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 01.10.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.

Burmistrz Słupcy

Michał Pyrzyk
Otrzymują:

1. FEDO Sp. z o. o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik – Piotr Kruszyński – D. G. KONTUR Andrzej Kruszyński, ul. Św. Wawrzyńca 34, 60 – 541 Poznań.
3. Krokus Sp. z o. o. ul. Św. Mikołaja 5, 62 – 080 Swadzim.
4. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – poprzez obwieszczenie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i stronie internetowej: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie, że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Rozbudowa istniejącego zakładu usługowego o: budynek magazynowo - usługowy, istniejący plac utwardzony, ze zmianą lokalizacji magazynowej hali namiotowej” został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji

01‑06‑2020 13:36:16

Słupca 01 czerwca 2020r.

DPO.6220.2.1.2020 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego zakładu usługowego o: budynek magazynowo - usługowy, istniejący plac utwardzony, ze zmianą lokalizacji magazynowej hali namiotowej”

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3045, 1366/4, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW „PRZYJAŹŃ”, ul. Piastów 2, 62 – 400  Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 01.06.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.


Burmistrz

Michał Pyrzyk


Otrzymują:

1. Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń” ul. Piastów 2, 62-400 Słupca P.P.H.U. 
2. Pełnomocnik arch. Anna Plesińska Koszuty Parcele 18, 62-400 Słupca, skr. p.34.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji

03‑10‑2019 15:18:22


Słupca 01 października 2019r.

DPO.6220.2.1.2019 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Budowa rurociągu tłocznego odprowadzającego ścieki przemysłowe z oczyszczalni ścieków Zakładu Produkcyjnego Konspol BIS w Słupcy na działkach ewidencyjnych nr 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1343/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503”.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1343/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r poz. 2081 ze zm./ oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw/Dz. U. z 2019r. poz. 1712/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2081 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 02.10.2019r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 3 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.

Otrzymują:

1. P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Powiat Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
3. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
4. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/ Poznań, Rejon Gniezno Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.
5. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
6. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starosta Słupecki w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4  w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.

09‑04‑2018 20:32:00

Słupca, dnia 09 kwietnia 2018r.
DPO.6220.2.3.2016 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia

ponownie po otrzymaniu w dniu 05.04.2018r. postanowienia – uzgodnienia nr PO.ZZO.3.436.16.2018.RG wydanego przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole, 

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanego przedsięwzięcia:

 „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4  w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 09.04.2018r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane(doręczone) po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy, uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz uzgodnieniem wydanym przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.


Otrzymują:

1. Pełnomocnik – Pan Piotr Kruszyński, Firma Projektowo – Usługowa „Kontur” Sp. z o. o., ul. Bednarska 13 , 60 – 571 Poznań.
2. Fedo Sp. z o. o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca.
3. Krokus Sp. z o. o. ul. Św. Mikołaja 5, 62 – 080 Swadzim.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy
ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE -  „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.

26‑01‑2018 15:44:00


Słupca, dnia 26 stycznia 2018r.
DPO.6220.2.3.2016 

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

 „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo  Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 (dawna ul. Berlinga), 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek. 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 9 lutego 2018 r.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.

Otrzymują:

1. Pełnomocnik – Pan Piotr Kruszyński, Firma Projektowo – Usługowa „Kontur” Sp. z o. o., ul. Bednarska 13 , 60 – 571 Poznań.
2. Fedo Sp. z o. o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 (dawna ul. Berlinga), 62 – 400 Słupca.
3. Krokus Sp. z o. o. ul. Św. Mikołaja 5, 62 – 080 Swadzim.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.


Sporządził: JWP

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 22 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  03‑09‑2010 09:50:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  03‑09‑2010 09:50:00
Data ostatniej aktualizacji:
13‑10‑2023 07:45:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie