Zawiadomienia o wydaniu decyzji


ZAWIADOMIENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/2, 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

09‑09‑2021 15:08:25

Słupca 08 września 2021r.

DPO.6220.2.1.2021

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,
że na żądanie
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych
na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/2, 3064/2
zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 08.09.2021r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym: opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora  Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Starostwa Powiatowego w Słupcy w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314, tel. 63 2772727 wew. 226 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Burmistrz

Michał Pyrzyk


Otrzymują:

1.    „AKU-TECH” Radosław Trzaska ul. Bielicka 3/35, 85 – 135 Bydgoszcz.
2.    „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
3.    Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
4.    Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
5.    Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
6.    A/a.

Do wiadomości:

1.    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2.    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3.    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4.    Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY o wydaniu decyzji środowiskowej

20‑04‑2021 10:09:42


Słupca, 20 kwietnia 2021r.

DPO.6220.2.3.2020


OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 16 kwietnia 2021r. na wniosek Gminy Miejskiej Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”.

Lokalizacja: Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 20.04.2021r. oraz w miejscu inwestycji. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora  Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole, oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. .
Burmistrz

Michał Pyrzyk

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY podaje do publicznej wiadomości, że 12 października czerwca 2020r. na wniosek Tomasza i Agnieszki Makowskich, ul. Wygonowa 61b, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

12‑10‑2020 12:57:04

Słupca, 12 października 2020r.

DPO.6220.2.2.2020

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 12 października czerwca 2020r. na wniosek Tomasza i Agnieszki Makowskich, ul. Wygonowa 61b, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Wykonanie urządzenia służącego do poboru wód podziemnych”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 11, Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: TOMASZ I AGNIESZKA MAKOWSCY ul. Wygonowa 61B, 62 – 400 Słupca

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 12.10.2020r. oraz w miejscu inwestycji. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora  Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY podaje do publicznej wiadomości, że dnia 24 czerwca 2020r. na wniosek Spółdzielni Inwalidów „PRZYJAŹŃ” ul. Piastów 2, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

24‑06‑2020 08:55:04

Słupca, 24 czerwca 2020r.

DPO.6220.2.1.2020

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 24 czerwca 2020r. na wniosek Spółdzielni Inwalidów „PRZYJAŹŃ” ul. Piastów 2, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego zakładu usługowego o: budynek magazynowo - usługowy, istniejący plac utwardzony, ze zmianą lokalizacji magazynowej hali namiotowej”

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3045, 1366/4, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW „PRZYJAŹŃ”, ul. Piastów 2, 62 – 400  Słupca

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 24.06.2020r. oraz w miejscu inwestycji. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora  Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.

Burmistrz
Michał Pyrzyk

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

22‑02‑2017 15:05:30

Słupca, dnia 22 lutego 2017r.

DPO.6220.2.4.2016

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 22 lutego 2017r. na wniosek PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o. ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego Zakładu Uboju Drobiu i Przetwórstwa Kurczaka o instalację do sprężania i magazynowania amoniaku”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, 3073 ul. Poznańska 39, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji. 
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 9 marca 2017 roku.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

„Rozbudowa istniejącego Zakładu Uboju Drobiu i Przetwórstwa Kurczaka o instalację do sprężania i magazynowania amoniaku”.

30‑01‑2017 18:54:15

Słupca, dnia 30 stycznia 2017r.
DPO.6220.2.4.2016

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

 „Rozbudowa istniejącego Zakładu Uboju Drobiu i Przetwórstwa Kurczaka o instalację do sprężania i magazynowania amoniaku”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3073 i 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek. 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznaćsię osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w tym opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka

Otrzymują:

1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zbiornik Słupca - remont odpływu ze zbiornika, m. Słupca

02‑07‑2012 14:10:52
Słupca, dnia 02 lipca 2012r.

DPO.6220.1.1.2012

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 38 oraz art. 85 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
/ Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 02 lipca 2012r. wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

"Zbiornik Słupca - remont odpływu ze zbiornika, m. Słupca"

Wnioskodawca: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie - tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych w zakresie wymiany i naprawy ogumienia(wulkanizacja)

03‑07‑2011 15:06:08

Słupca, dnia 22 czerwca 2011r.
DPO.6220.1.2011

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 85 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 22 czerwca 2011r. wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

"Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych w zakresie wymiany i naprawy ogumienia(wulkanizacja)" na działce o nr ew. 3033/4 obręb ewidencyjny Miasto Słupca na wniosek Pana Dariusza Lubańskiego zam: 62 - 400 Słupca, ul. Czarnieckiego 15

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie - tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji przez w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Z A W I A D O M I E N I E O WYDANIU DECYZJI O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ

24‑08‑2010 07:36:14
Słupca, dnia 01.07.2010r.

STAROSTA SŁUPECKI
62-400 Słupca, ul. Poznańska 20


AB-73511/1/10


Z A W I A D O M I E N I E
O WYDANIU DECYZJI O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ
INWESTYCJI DROGOWEJ

Na podstawie art.11f ust.3 i ust.4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. - o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r. Nr 193, poz.1194 ze zmianami) oraz art.72 ust.6 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz.1227 ze zmianami)

z a w i a d a m i a m

że Starosta Słupecki wydał w dniu 30.06.2010r. decyzję Nr 1/2010 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej:

budowę nowego odcinka drogi powiatowej ul.Kopernika wraz z przebudową jej części istniejącej, ronda POW i odcinka ul.Poznańskiej ,

na działkach położonych w obrębie ewid. miasto Słupca obejmujących nieruchomości lub ich części:

-oznaczone numerami ewidencyjnymi wg katastru nieruchomości ( wg stanu dotychczasowego):
2381/2, 223/3, 230, 223/6, 223/10, 223/14, 294/3, 294/8, 294/9, 295/2, 1481/1, 269/6, 2538/2, 2538/1, 2986, 2381/41, 2332, 360/2, 2382/8, 2933, 387, 374, 391, 375, 395/4, 390/4, 386/2, 379/8, 380/2, 3038/4, 384/2, 385/2, 383/2, 382/2, 381/2, 378/2, 412, 414, 417, 413/6, 457, 298/8, 2537, 2889/6, 2625/3, 2624, 233/5,

-oznaczone numerami ewidencyjnymi wg projektu podziału i wg katastru nieruchomości (wg stanu nowego po podziale nieruchomości ):
2381/2, 223/3, 230, 223/6, 223/10, 223/20, 294/3, 294/8, 294/9, 295/2, 1481/1, 269/6, 2538/2, 2538/1, 2986, 2381/41, 2332, 360/2, 2382/8, 2933, 387/1, 374/1, 391/1, 375/1, 395/5, 390/5, 386/3, 379/11, 380/5, 3038/5, 384/3, 385/3, 383/3, 382/3, 381/3, 378/3, 412, 414, 417, 413/7, 457, 298/8, 2537, 2889/6, 2625/3, 2624, 233/5.

W związku z powyższym zawiadamiam, że z treścią w/w decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy, ul.Poznańska 20, budynek "D", pokój nr 18, w godz. 800 -1500 , tel.0-63 2758-679.

Niniejsze zawiadomienie w drodze obwieszczenia wywiesza się na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Słupcy i Urzędu Miasta w Słupcy, na stronach internetowych Starostwa Powiatowego w Słupcy i Urzędu Miasta w Słupcy oraz ogłasza się w prasie lokalnej.

Starosta Słupecki
Mariusz Roga



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  24‑08‑2010 07:32:11
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  24‑08‑2010 07:32:11
Data ostatniej aktualizacji:
09‑09‑2021 15:09:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie