Zawiadomienia o wszczęciu postępowania


Zawiadomienie o zmianie zakresu oraz nazwy przedsięwzięcia

24‑02‑2025 14:42:47

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
Słupca, 24.02.2025 r.
DPO.6220.1.7.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia

strony postępowania o zmianie zakresu oraz nazwy przedsięwzięcia wszczętego
w dniu 14.10.2024 r. na wniosek inwestora - Cargill Protein Poland Sp. z.o.o.,
ul. Poznańska 39, 62-400 Słupca, działającego przez pełnomocnika – p. Piotra Pietkiewicza, HaskoningDHV Polska Sp. z o.o., ul. Dzielna 60, 01-029 Warszawa,

z

„Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych na działkach o numerach ewidencyjnych nr 3073/2 i 3064/2, zlokalizowanych przy ulicy Poznańskiej 39
w miejscowości Słupca”

na

„Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych na działkach o numerach ewidencyjnych nr 3073/2 i 3064/2, wraz z realizacją zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej na działce ewidencyjnej nr 3073/1, zlokalizowanych przy ulicy Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca”


Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 3064/2, 3073/2, 3073/1 obręb Miasto Słupca, Gmina Miejska Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie.

Postępowanie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych,
że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie
z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego
/Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 24.02.2025 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Jacek Szczap


Otrzymują:
1.    Piotr Pietkiewicz HaskoningDHV Polska Sp. z o.o., ul. Dzielna 60, 01-029 Warszawa - Pełnomocnik.
2.    Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie
art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3.    Aa.

Do wiadomości:
1.    Cargill Protein Poland Sp. z.o.o., ul. Poznańska 39, 62-400 Słupca.
2.    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. Kościuszki 57, 61-891 Poznań.
3.    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9,
62 - 400 Słupca.
4.    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3,
62 - 600 Koło.
5.    Starosta Powiatu Słupeckiego, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: KB
Sprawę prowadzi: Karol Biadasz, tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

29‑01‑2025 09:41:48

Słupca, 28.01.2025 r.
DPO.6220.1.1.2025

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.


Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 14.01.2025 r. na żądanie:

IMS Individual Manufactory Slupca Sp. z o.o., 62-400 Słupca, ul. Przemysłowa 7

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, polegającego na:

„budowie budynku produkcyjno - magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 1252/5 (obręb Miasto Słupca) przy ul. Przemysłowej w Słupcy”

Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 obręb Miasto Słupca, Gmina Miejska Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie.
Inwestor: IMS Individual Manufactory Slupca Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 62-400 Słupca.


Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2024r. poz. 1112 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 28.01.2025 r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl.


Otrzymują:
1. Viktar Kuzmitski LINE BY LINE Architekci Sp. z o.o., Plac Wolności 18/208, 
61-739 Poznań - Pełnomocnik.
2. IMS Individual Manufactory Slupca Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 62-400 Słupca.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. Aa.

Do wiadomości:
1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. Kościuszki 57, 61-891 Poznań.
2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3,62 - 600 Koło.


Sporządził: KB
Sprawę prowadzi: Karol Biadasz, tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

30‑10‑2024 15:30:18


Słupca, 30.10.2024 r.
DPO.6220.1.7.2024

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2024 r. poz. 1112/ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 14.10.2024 r. na żądanie:

Cargill Protein Poland spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62-400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, pt.: 

„Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych na działkach o numerach ewidencyjnych nr 3073/2 i 3064/2, zlokalizowanych przy ulicy Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca”

Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 3064/2, 3073/2 obręb Miasto Słupca, Gmina Miejska Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Cargill Protein Poland spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca, ul. Poznańska 39, 62-400 Słupca.


Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U z 2023 r. poz. 1094 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2024 r. poz. 1112/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego 
/Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 30.10.2024 r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl.

Otrzymują:
1. Piotr Pietkiewicz HaskoningDHV Polska Sp. z o.o., ul. Dzielna 60, 01-029 Warszawa - Pełnomocnik.
2. Cargill Protein Poland Sp. z.o.o., ul. Poznańska 39, 62-400 Słupca.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. Aa.

Do wiadomości:
1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. Kościuszki 57, 61-891 Poznań.
2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3,62 - 600 Koło.
4. Starosta Powiatu Słupeckiego, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: KB
Sprawę prowadzi: Karol Biadasz, tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

24‑04‑2024 10:54:57

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
Słupca, 24 kwietnia 2024r.

DPO.6220.1.3.2024 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 19 kwietnia 2024 r. na żądanie:

Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Złota 75A/7
00 – 819 Warszawa 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

 polegającego na uruchomieniu punktu zbierania złomu i metali kolorowych w miejscowości Słupca na działce ewidencyjnej  1252/2, obręb 0001 Miasto Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie

Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Złota 75A/7, 00 – 819 Warszawa

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U z 2023 r. poz. 1094 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572 / strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ w związku z art. 49 
ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2024 r. poz. 572./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 24.04.2024 r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl.


Pełniący funkcję
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

/-/ Jacek Szczap


Otrzymują:

1. Konger Recykling Polska Sp. z o.o., ul. Złota 75A/7 7A/32, 00 – 819 Warszawa.
2. Pełnomocnik Marcin Stawujak – Konger Recykling Polska Sp. z o. o., Głogowa 28, 62 - 710 Władysławów.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.


Sporządził: KB
Sprawę prowadzi; Karol Biadasz, tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

03‑08‑2023 09:34:40


Słupca, 03 sierpnia 2023r.

DPO.6220.2.1.2023 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 27 lipca 2023 r. na żądanie:

Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Wilanowska 7a/32
02 – 765 Warszawa 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Rozbudowa skupu złomu w miejscowości Słupca na działce ewidencyjnej o nr  1252/5, obręb 0001 Miasto Słupca, gmina Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie

Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U z 2023 r. poz. 1094 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 03.08.2023 r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl.


Z up .Burmistrza
Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza


Otrzymują:

1. Konger Recykling Sp. z o.o., Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa.
2. Pełnomocnik Marcin Stawujak – Konger Recykling Polska Sp. z o. o., Głogowa 28, 2 - 710 Władysławów.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Justyna Wawrzyniak - Płocharczyk. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

23‑08‑2022 14:19:55

Słupca, 23 sierpnia 2022r.

DPO.6220.2.3.2022


OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji   o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 17 sierpnia 2022r. na żądanie:

„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych
na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o o
na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/1, 3073/2 oraz 3064/2
zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 23.08.2022 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.

 

Burmistrz

/-/Michał Pyrzyk

 

 

 

Otrzymują:

1.    „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2.    Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 - 002 Suchy Las.
3.    Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4.    A/a.

Do wiadomości:

1.    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2.    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3.    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4.    Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
143KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

OBWIESZCZENIE zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego  w sprawie zmiany decyzji.

31‑05‑2021 14:39:08


Słupca 31 maja 2021r.
DPO.6220.2.3.2020 


OBWIESZCZENIE

zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego 
w sprawie zmiany decyzji.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4, art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 26 maja 2021r.na żądanie:

Gminy Miejskiej Słupca
ul. Pułaskiego 21
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w zakresie zmiany tematu przedsięwzięcia: 
z
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”

na:

„Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”

W pozostałym zakresie decyzja DPO.6220.2.3.2020 z 20 kwietnia 2021 r. pozostaje bez zmian.

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 31.05.2021r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.


Burmistrz
Michał Pyrzyk


Otrzymują:

1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego

19‑05‑2021 22:02:14

Słupca, 19 maja 2021r.

DPO.6220.2.1.2021 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji   o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 13 maja 2021r.na żądanie:

„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych
na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/2, 3064/2
zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735/ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 19.05.2021 r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.


Burmistrz
Michał Pyrzyk

Otrzymują:

1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
3. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Justyna Wawrzyniak - Płocharczyk tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

20‑10‑2020 13:52:35

Słupca 20 października 2020r.

DPO.6220.2.3.2020 


OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 20 października 2020r.na żądanie:

Gminy Miejskiej Słupca
ul. Pułaskiego 21
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”.

Lokalizacja: Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400    Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm../.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 20.10.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.

z up. Burmistrza

Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza


Otrzymują:

1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 22 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  11‑06‑2010 15:06:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  11‑06‑2010 15:06:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑02‑2025 14:45:58
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie