Obwieszczenia


OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

28‑12‑2016 17:56:23

Słupca, dnia 27 grudnia 2016 r.

DPO.6131.1.75.2016

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 / w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r. poz. 1651 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 16 grudnia 2016r. na żądanie:

Spółdzielni Mieszkaniowej
  Lokatorsko Własnościowej
'' Mostostalowiec ''
ul. Kopernika 9
62-400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 25 sztuk drzew rosnących na działkach o nr ewid. 223/9, 223/16, 223/17, zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową Lokatorsko Własnościową ''Mostostalowiec''  w Słupcy ul. Kopernika 9. 
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r. poz. 1651/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 / strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r. poz. 1651 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.

Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 /, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 23.01.2017r. roku o godzinie 1100 na terenie nieruchomości począwszy od nieruchomości o nr ewid. . 223/9.


Otrzymują:

1. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa ''Mostostalowiec'' ul. Kopernika 9, 62-400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – 
a) tablica ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej, 
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka

Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

28‑12‑2016 17:52:13

Słupca, dnia 28 grudnia 2016 r.

DPO.6220.2.3.2016 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w dniu 20 grudnia 2016r.na żądanie:

FEDO SP. z O. O.
ul. Berlinga 4
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024, 3065”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024, 3065 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z O.O. ul. Berlinga 4, 62 – 400 Słupca.

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23  ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka

Otrzymują:

1. Natalia Trafny Firma Projektowo – Usługowa „Kontur” Sp. z O. O. ul. Bednarska 13, 60-571 Poznań.
2. Fedo Sp. z O. O. ul. Berlinga 4, 62-400 Słupca.
3. Krokus Sp. z O. O. ul. Janikowska 33, 61-070 Poznań.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi: Dorota Maleszka, tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

06‑12‑2016 13:38:14

Słupca, dnia 06 grudnia 2016 r.

DPO.6131.1.67.2016

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 / w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r. poz. 1651 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 01 grudnia 2016r. na żądanie:

Spółdzielni Mieszkaniowej
os. Niepodległości 19
62-400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 8 sztuk drzew oraz 12 m² krzewów rosnących na działkach o nr ewid. 2381/48, 2381/49, 2381/50, 2381/61, 2381/63, 2381/65 zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Słupcy os. Niepodległości 19.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r. poz. 1651/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 / strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r. poz. 1651 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.

Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 /, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 29.12.2016r. roku o godzinie 1100 na terenie nieruchomości począwszy od nieruchomości o nr ewid. . 2381/48.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka

Otrzymują:

1. Spółdzielnia Mieszkaniowa w Słupcy os. Niepodległości 19, 62-400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa 
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – 
a) tablica ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej, 
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.


Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

18‑11‑2016 14:15:06

Słupca, dnia 18 listopada 2016r.

DPO.6220.2.2.2016 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 18 listopada 2016r. na wniosek Słowińscy SP. J., ul. Wspólna 2, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego zakładu produkcji okien i drzwi”.

Lokalizacja: działki geodezyjne o nr 3072, 3022, 2279/2, 2279/3 Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Słowińscy SP. J., ul. Wspólna 2, 62 – 400 Słupca.

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji. 
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 3 grudnia 2016 roku.


Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

19‑10‑2016 13:54:01

Słupca, dnia 18 października 2016r.

DPO.6220.2.2.2016 

OBWIESZCZENIE

o wydaniu postanowienia w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ oraz art. art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że postanowieniem nr DPO.6220.2.2.2016  z dnia 18 października 2016r.
 
nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego zakładu produkcji okien i drzwi”.

Lokalizacja: działki geodezyjne nr 3072, 3022, 2279/2, 2279/3, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Słowińscy SP. J., ul. Wspólna 2, 62 – 400 Słupca

W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

26‑09‑2016 14:27:06

Słupca, dnia 23 września 2016 r.

DPO.6220.2.2.2016 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w dniu 21 września 2016r.na żądanie:

Słowińscy SP. J.
ul. Wspólna 2
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Rozbudowa istniejącego zakładu produkcji okien i drzwi”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3072, 3022, 2279/2, 2279/3 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Słowińscy SP. J., ul. Wspólna 2, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania,  a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23  ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.


Otrzymują:

1. Słowińscy Sp. J., ul. Wspólna 2, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.

Sporządził: JWP

Sprawę prowadzi: Justyna Wawrzyniak – Płocharczyk, tel. 63 2772727 wewn. 226,
email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Słupcy

17‑12‑2015 08:33:09

Słupca, dnia 16 grudnia 2015r.

DPO.6131.1.54.2015


OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r poz. 1651./  

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 16 grudnia 2015r. na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej „Mostostalowiec” w Słupcy ul. Kopernika 9

 ze względu na brak zgody współwłaścicieli/współużytkowników wieczystych nieruchomości odmawia wydania zezwolenia na usunięcie drzew wskazanych we wniosku.

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2015r poz. 1651./  w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 314, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 31 grudnia 2015 roku.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

08‑06‑2016 13:21:54

Słupca, dnia 06 czerwca 2016r.

DPO.6131.1.25.2016 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku /tj. dz. U. z 2015r. poz. 1651 ze zm./ oraz art. 3 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2013r poz. 1235 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

zawiadamia strony postępowania w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew, o wydaniu decyzji z dnia 06.06.2016r. znak: DPO.6131.1.25.2016 zezwalającej Wspólnocie Mieszkaniowej w Słupcy ul. Orzeszkowej 3 na usunięcie 4 szt. drzew (3 z gat. brzoza brodawkowata i 1 świerk kłujący) z terenu działki nr 2622/2 pod warunkiem posadzenia w zamian 4 szt. nowych drzew. 
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu planowanego przedsięwzięcia. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.  24 czerwca 2016 roku.

z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
i Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego - PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o.

04‑07‑2016 16:09:16

Słupca, dnia 04 lipca 2016r.

DPO.6220.2.1.2016 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia,

że w dniu 30 czerwca 2016r.na żądanie:

PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o.
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalacje do mrożenia i magazynowania wyrobów oraz pomieszczenia socjalno-administracyjne i magazynowe”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23  ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.


Otrzymują:

1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

17‑08‑2016 08:01:07


Słupca, dnia 16 sierpnia 2016r.

DPO.6220.2.1.2016 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 16 sierpnia 2016r. na wniosek PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o. ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalację do mrożenia i magazynowania wyrobów oraz pomieszczenia socjalno-administracyjne i magazynowe”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2 ul. Poznańska 39, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji. 
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 31 sierpnia 2016 roku.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 69 Numer strony: 3  4  5  6  7  
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  26‑05‑2010 23:47:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  26‑05‑2010 23:47:00
Data ostatniej aktualizacji:
21‑11‑2023 13:22:15
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie