Obwieszczenia


OBWIESZCZENIE BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

10‑05‑2018 14:30:46

Słupca, 10 maja 2018r.

DPO.6220.2.3.2016

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ oraz art. 74 ust. ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 09 maja 2017r. do Burmistrza Miasta Słupcy wpłynął wniosek Firmy Fedo Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupcao zawieszenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanego przedsięwzięcia „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024” 
Zgodnie z treścią art. 98 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm/  organ administracji publicznej może zawiesić postępowanie, jeżeli wystąpi o to strona, na której żądanie postępowanie zostało wszczęte, a nie sprzeciwiają się temu inne strony oraz nie zagraża to interesowi społecznemu.
Wobec powyższego informuje się, iż nie wniesienie sprzeciwu przez strony wobec wniosku o zawieszenie postępowania w terminie 3 dni od dnia publicznego ogłoszenia będzie traktowane jako brak sprzeciwu wobec przedmiotowego wniosku.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 10.05.2018r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane(doręczone) po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


Burmistrz

Michał Pyrzyk

 


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

20‑04‑2018 14:02:16

Słupca, dnia 19 kwietnia 2018 r.

DPO.6131.1.4.2018

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz.1257 ze zm./ w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz.142 ze zm./ oraz art. 3 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania  na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./

Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia  strony  postępowania  w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew, o wydaniu decyzji z dnia 19.04.2018r. znak: DPO.6131.1.4.2018 zezwalającej Spółdzielni  Mieszkaniowej w Słupcy oś. Niepodległości 19 na usunięcie 3 sztuk drzew (1 szt. z gat. jesion pensylwański, 1 szt. z gat. brzoza  brodawkowata i 1 szt. z gat. modrzew europejski) rosnących na działkach o nr ewid. 229/16,2381/53, 2381/65 pod warunkiem posadzenia w zamian 7 szt. nowych drzew.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pokój nr 314, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku  do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy oraz tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej  w Słupcy. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 07 maja  2018 roku.

Otrzymują

1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu informacji Publicznej  www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta
3. Ogłoszenie informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej  oś.. Niepodległości 19, 62-400 Słupca
4. Ogłoszenie informacji w  Spółdzielni Mieszkaniowej  oś. Niepodległości 19, 62-400 Słupca -tablica ogłoszeń
5. A/a.


Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE - „Budowa planowanej hali rozładunku żywca i halli magazynu porozbiorowego”.

27‑10‑2017 14:20:50


Słupca, 26 października 2017r.

DPO.6220.2.3.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 26 października 2017r. na wniosek PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o. ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Budowa planowanej hali rozładunku żywca i halli magazynu porozbiorowego”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2 ul. Poznańska 39, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji. 
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 10 listopada 2017 roku.


Burmistrz

Michał Pyrzyk

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE

09‑10‑2017 14:09:51


Słupca, 09 października 2017r.

DPO.6220.2.4.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 09 października 2017r. na wniosek PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o. ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Budowa planowanej podczyszczalni ścieków”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2 ul. Poznańska 39, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji. 
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 24 października 2017 roku.


Burmistrz

Michał Pyrzyk

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

03‑10‑2017 10:06:17


Słupca, dnia 03 października 2017r.

DPO.6220.2.3.2017

OBWIESZCZENIE

o wydaniu postanowienia w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ oraz art. art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że postanowieniem nr DPO.6220.2.3.2017 z dnia 03 października 2017r.

nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia:

„Budowa planowanej hali żywca i hali magazynu porozbiorowego”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 18 października 2017r.

Burmistrz
Michał Pyrzyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

23‑08‑2017 15:07:26


Gmina Miejska Słupca
ul. Pułaskiego 21
62-400 Słupca


DPO.6220.1.10.2017


Słupca 17.08.2017r.

Dotyczy:Decyzji Burmistrza Miasta Słupcy  DPO K 7624-04/10/11 z dnia 18 lipca 2011 roku o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy” 

Na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/, art. 72 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405./ po rozpatrzeniu wniosku Gminy Miejskiej Słupca, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupcaw sprawie wydłużenia terminu ważności decyzji ośrodowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia„Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy”Burmistrz Miasta Słupcy

postanawia

1. Przedłużyć termin ważności decyzji wydanej przez Burmistrza Miasta Słupcy, znak: DPO K 7624-04/10/11 z dnia 18 lipca 2011 roku o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia „Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy” do dnia 17 sierpnia 2021 roku.
2. Wyrazić stanowisko, że realizacja planowanego przedsięwzięcia „Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy”  przebiega etapowo oraz że aktualne są warunki realizacji w/w przedsięwzięcia określone w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia znak: DPO K 7624-04/10/11 z dnia 18 lipca 2011 roku.

UZASADNIENIE

W dniu 17 sierpnia 2017 roku do Burmistrza Miasta Słupca wpłynął wniosek Gminy Miejskiej Słupca w sprawiewydłużenia terminu ważności decyzji ośrodowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia„Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy” znak: DPO K 7624-04/10/11 z dnia 18 lipca 2011 roku.
We wniosku wskazano, że przedmiotowe przedsięwzięcie przebiega etapowo i nie zmieniły się warunki realizacji określone w w/w decyzji.
Zgodnie z art. 72 ust.3 i  4ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, decyzję o środowiskową dołącza się do wniosku o wydanie decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 cyt. wyżejustawy. Złożenie wniosku następuje w terminie 6 lat od dnia, w którym decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach stała się ostateczna, z zastrzeżeniem ust. 4. Złożenie wniosku lub dokonanie zgłoszenia może nastąpić w terminie 10 lat od dnia, w którym decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach stała się ostateczna, o ile strona, która złożyła wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, lub podmiot, na który została przeniesiona ta decyzja, otrzymali, przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 3, od organu, który wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, stanowisko, że realizacja planowanego przedsięwzięcia przebiega etapowo oraz że aktualne są warunki realizacji przedsięwzięcia określone w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Zajęcie stanowiska następuje w drodze postanowienia uwzględniającego informacje na temat stanu środowiska i możliwości realizacji warunków wynikających z decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Wniosek o przedłużenie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanego przedsięwzięcia został złożony w terminie określonym w art. 72 ust. 4 cytowanej ustawy. Decyzja określająca środowiskowe uwarunkowania dla planowanego przedsięwzięcia „Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy” stała się ostateczna dnia 17 sierpnia 2011 roku. Realizacja inwestycji przebiega etapowo oraz zgodnie z oświadczeniem wnioskodawcy, nie zmieniły się warunki określone w w/w decyzji.
W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki warunkujące przedłużenie ważności przedmiotowej decyzji.
Biorąc powyższe pod uwagę orzeczono jak w osnowie.

POUCZENIE

Na niniejsze postanowienie służy stronom zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Słupcy w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj.  Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze postanowienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Otrzymują:
1. Adresat. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i stronie internetowej: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcyul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiskaul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.p

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

21‑08‑2017 18:04:28

Słupca, dnia 21 sierpnia 2017r.

DPO.6220.2.4.2017


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w dniu 16 sierpnia 2017r.na żądanie:

PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o.
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Budowaplanowanej podczyszczalni ścieków”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 21.08.2017r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznaćsię osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:

1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE

08‑08‑2017 13:25:56


Słupca, dnia 08 sierpnia 2017r.


DPO.6220.2.3.2016

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11), art. 30, art.33, art. 34 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405./ 

Burmistrz Miasta Słupcy
podaje do publicznej wiadomości, co następuje:

1. W dniu 20 grudnia 2016 r. na wniosek Inwestora: Fedo Sp. z O. O. ul. Berlinga 4, 62 – 400 Słupca reprezentowanego przez Panią Natalię Trafny Firma Projektowo – Usługowa „Kontur” Sp. z O. O. ul. Bednarska 13, 60-571 Poznań Burmistrz Miasta Słupcy wszczął postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024, 3065”. Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024, 3065 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie. Inwestor: Fedo Sp. z O.O. ul. Berlinga 4, 62 – 400 Słupca.
2. Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia jest Burmistrz Miasta Słupcy, a organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy i Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu.
3. W toku prowadzonego postępowania Burmistrz Miasta Słupcy wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i ewentualnego zakresu raportu.Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowieniem wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy na działkach nr ewid.: 313/3, 3024 i 3065 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko.Pismem Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy wyraził opinię, że przeprowadzenie oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko i sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko nie jest wymagane. Burmistrz Miasta Słupcy w celu określenia pełnego wpływu planowanego przedsięwzięcia na środowisko, a także wobec zagrożeń związanych z eksploatacją przedmiotowej inwestycji, postanowił nałożyć obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i opracowania raportu o oddziaływaniu tego przedsięwzięcia na środowisko.Dnia 27 lipca 2017r. wnioskodawca przedłożył Raport oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko.
4. Zapewniając możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniachw ramach którego jest przeprowadzana ocena oddziaływania na środowisko, Burmistrz Miasta informuje, że z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta Słupcy pokój 313 w dni robocze w godzinach 8:00-14:00 w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do dnia  07 września 2017r.
5. Uwagi i wnioski w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, można składać w Urzędzie Miasta Słupcy pokój 313 w dni robocze w godzinach 8:00-14:00 w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do dnia  07 września 2017r.
6. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.

POUCZENIE

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na okres 30 dni na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy www.bip.slupca.pl, tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy (3x).

Burmistrz

Michał Pyrzyk
/podpis nieczytelny/


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE - „Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy, na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024, 3065”

08‑08‑2017 13:20:12

Słupca, dnia 08 sierpnia 2017r.
DPO.6220.2.3.2016


OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257./ w związku z art. art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że postanowieniem nr DPO.6220.2.3.2016 z dnia 08 sierpnia 2017 roku odwiesił zawieszone postępowanie z wniosku z dnia 20 grudnia 2016r. firmy Fedo sp. z o.o., ul. Berlinga 4, 62–400 Słupca o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia „Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy, na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024, 3065” w związku z przedłożeniem w dniu 27 lipca 2017r raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego / tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 22 sierpnia 2017r.

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
i Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
/podpis nieczytelny/

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

22‑06‑2017 13:49:59

Słupca, dnia 21 czerwca 2017r.

DPO.6220.2.2.2017

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11 lit. a-c, art. 38 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2016r poz. 353 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 21 czerwca 2017r. na wniosekSpółdzielni Inwalidów „Przyjaźń” ul. Piastów 2, 62 – 400 Słupcawydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Rozbudowa istniejącego zakładu produkcyjnego o 2 hale namiotowe do magazynowania wyrobów oraz rozbudowa istniejącego placu utwardzonego”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3045 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie
Inwestor:Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń” ul. Piastów 2, 62 – 400 Słupca.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia (2 egz.).
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 69 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  26‑05‑2010 23:47:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
21‑11‑2023 13:22:15
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive