Obwieszczenia


OBWIESZCZENIE - Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy

28‑08‑2020 07:52:40

Słupca, dnia 28 sierpnia 2020r.
DPO.6220.2.3.2016 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11), art. 30, art.33, art. 34 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm../ 

Burmistrz Miasta Słupcy
podaje do publicznej wiadomości, co następuje:

1. W dniu 20 grudnia 2016 r. na wniosek Inwestora: FEDO Sp. z O. O. ul. Berlinga 4, 62 – 400 Słupca reprezentowanego przez Panią Natalię Trafny Firma Projektowo – Usługowa „Kontur” Sp. z O. O. ul. Bednarska 13, 60-571 Poznań Burmistrz Miasta Słupcy wszczął postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: „Budowa stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024, 3065”. Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024, 3065 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie. Inwestor: FEDO Sp. z O.O. ul. Berlinga 4, 62 – 400 Słupca. Pełnomocnik Firmy FEDO Pan Piotr Kruszyński pismem z dnia 30.11.2017r. /otrzymane 01.12.2017r./ wystąpił o korektę wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia i wykreślenie z niego numeru działki 3065. Według Pełnomocnika nieruchomość ta została błędnie wpisana do wniosku, a omawiana inwestycja realizowana będzie jedynie na działkach nr ewid. 313/3 i 3024, obręb Słupca, Gmina Miejska Słupca.
2. Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia jest Burmistrz Miasta Słupcy, a organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich PGW Wody Polskie w Kole.
3. W toku prowadzonego postępowania przeprowadzono ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, mimo że Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowieniem wyraził opinię, że dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw przy ul. Berlinga w Słupcy na działkach nr ewid.: 313/3, 3024 i 3065 Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie, nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko,   Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy wyraził opinię, że przeprowadzenie oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko i sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko nie jest wymagane, Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole postanowieniem PO.ZZO.3.436.16.2018.RG nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w ramach postępowania w sprawie wydania pozwolenia na budowę. Burmistrz Miasta Słupcy w celu określenia pełnego wpływu planowanego przedsięwzięcia na środowisko, a także wobec zagrożeń związanych z eksploatacją przedmiotowej inwestycji, postanowił nałożyć obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i opracowania raportu o oddziaływaniu tego przedsięwzięcia na środowisko. Dnia 27 lipca 2017r. wnioskodawca przedłożył Raport oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, który został uzgodniony  przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu.
4. Zapewniając możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w ramach którego jest przeprowadzana ocena oddziaływania na środowisko, Burmistrz Miasta informuje, że z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta Słupcy pokój 313/314 w dni robocze w godzinach 8:00-14:00 w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 29 sierpnia 2020r.
5. Uwagi i wnioski w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, można składać w Urzędzie Miasta w Słupcy pokój 313 w dni robocze w godzinach 8:00-14:00 w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 29 sierpnia 2020r.
6. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.

POUCZENIE

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na okres 30 dni na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca  www.bip.slupca.pl, tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy (3x)w dniu 28.08.2020r.


Burmistrz
Michał Pyrzyk


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta(3x).
3. A/a.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY - wniosek firmy FEDO Sp. z o. o.

03‑08‑2020 14:35:04


Słupca, 03 sierpnia 2020r.

DPO.6220.2.3.2016

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, art. 101 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 03 sierpnia 2020r. wydał  postanowienie o podjęciu postępowania administracyjnego na wniosek firmy FEDO Sp. z o. o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca, reprezentowanej przez Pełnomocnika Piotra Kruszyńskiego – D. G. KONTUR Andrzej Kruszyński ul. Św. Wawrzyńca 34, 60-541 Poznań, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanego przedsięwzięcia „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024” 
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./, art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw /Dz. U. z 2019r. poz. 1712/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń (3x) Urzędu Miasta w Słupcy w dniu 03.08.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane (doręczone) po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


Burmistrz
Michał Pyrzyk


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta(3x).
3. A/a.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

27‑07‑2020 12:33:14

Słupca 27 lipca 2020r.

DPO.6220.2.2.2020 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 27 lipca 2020r.na żądanie:

TOMASZA I AGNIESZKI MAKOWSKICH
ul. Wygonowa 61B
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Wykonanie urządzenia służącego do poboru wód podziemnych”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 11, Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: TOMASZ I AGNIESZKA MAKOWSCY ul. Wygonowa 61B, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm../.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 27.07.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.


Otrzymują:

1. Tomasz i Agnieszka Makowscy ul. Wygonowa 61B, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego - SPÓŁDZIELNI INWALIDÓW „PRZYJAŹŃ”

21‑04‑2020 14:57:30


Słupca 21 kwietnia 2020r.

DPO.6220.2.1.2020 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 14 kwietnia 2020r.na żądanie:

SPÓŁDZIELNI INWALIDÓW „PRZYJAŹŃ”
ul. Piastów 2
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Rozbudowa istniejącego zakładu usługowego o: budynek magazynowo - usługowy, istniejący plac utwardzony, ze zmianą lokalizacji magazynowej hali namiotowej”.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3045, 1366/4, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW „PRZYJAŹŃ”, ul. Piastów 2, 62 – 400  Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm../.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 21.04.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.


Otrzymują:

1. Spółdzielnia Inwalidów „Przyjaźń” ul. Piastów 2, 62-400 Słupca .
2. Pełnomocnik arch. Anna Plesińska Koszuty Parcele 18, 62-400 Słupca, skr. p.34.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ul. Chlebowa 4/8, 61 - 003 Poznań. 

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE

21‑10‑2019 09:32:02

Słupca, 21 października 2019r.

DPO.6220.2.1.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r poz. 2081 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 21 października 2019r. na wniosek P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o. ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Budowa rurociągu tłocznego odprowadzającego ścieki przemysłowe z oczyszczalni ścieków Zakładu Produkcyjnego Konspol BIS w Słupcy na działkach ewidencyjnych nr 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1345/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503”.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1345/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Ponieważ  w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r poz. 2081 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 21.10.2019r. oraz w miejscu inwestycji. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy oraz Starosty Słupeckiego można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego

23‑08‑2019 14:23:19

Słupca 23 sierpnia 2019r.

DPO.6220.2.1.2019 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2081 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 19 sierpnia 2019r.na żądanie:

P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o.
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Budowa rurociągu tłocznego odprowadzającego ścieki przemysłowe z oczyszczalni ścieków Zakładu Produkcyjnego Konspol BIS w Słupcy na działkach ewidencyjnych nr 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1343/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503”.

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3064/2, 3073/2, 1250/3, 1343/11, 2306/4, 1250/1, 1474/1, 1443, 1458, 1503, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r poz. 2081 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2081 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 23.08.2019r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.

Otrzymują:

1. P.P.H.U. „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
3. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
4. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/ Poznań, Rejon Gniezno Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.
5. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
6. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl


 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE - „Wykonanie urządzenia wodnego w postaci uzbrojenia otworu wiertniczego-studziennego w obudowę studni i pompę głębinową umożliwiającą pobór wody podziemnej z utworów kredowych”

25‑02‑2019 14:46:18


Słupca, 25 lutego 2019r.

DPO.6220.2.2.2018 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11 lit. a-c, art. 38 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2018r poz. 2081 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 25 lutego 2019r. na wniosek:

Marcina Rąbczewskiego, ul. Wygonowa 17, 62 – 400 Słupca

wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Wykonanie urządzenia wodnego w postaci uzbrojenia otworu wiertniczego-studziennego w obudowę studni i pompę głębinową umożliwiającą pobór wody podziemnej z utworów kredowych”

Lokalizacja: Działka geodezyjna nr 3004, 62-400 Słupca, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Marcin Rąbczewski ul. Wygonowa 17, 62 – 400 Słupca

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE Burmistrz Miasta Słupcy

24‑10‑2018 07:43:09


Słupca, dnia 22 października 2018 r.

DPO.6131.1.10.2018

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz.1257 ze zm./ w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. Poz.1614 / oraz art. 3 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania  na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./

Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia  strony  postępowania  w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew, o wydaniu decyzji z dnia 22.10.2018r. znak: DPO.6131.1.10.2018 zezwalającej Spółdzielni  Mieszkaniowej w Słupcy oś. Niepodległości 19 na usunięcie 5 sztuk drzew (4 szt. z gat. jarząb pospolity, 1 szt. z gat. klon pospolity) rosnących na działkach o nr ewid. 229/13 pod warunkiem posadzenia w zamian 5 szt. nowych drzew.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pokój nr 314, tel. 63 277 27 27 wewn. 226, od poniedziałku  do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy oraz tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej  w Słupcy. 
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 07 listopada  2018 roku.

Otrzymują

1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu informacji Publicznej  www.bip.slupca.pl. .       
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta
3. Ogłoszenie informacji w Spółdzielni Mieszkaniowej  oś.. Niepodległości 19, 62-400 Słupca
4. Ogłoszenie informacji w  Spółdzielni Mieszkaniowej  oś. Niepodległości 19, 62-400 Słupca -tablica ogłoszeń
5. A/a.


Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE „Rozbudowa rozdzielni WN 110 kV w stacji transformatorowo – rozdzielczej 110/15 kV GPZ Słupca na potrzeby przyłączenia farmy wiatrowej „Słupca II” ”

05‑10‑2018 09:57:26


Słupca, 05 października 2018r.

DPO.6220.2.1.2018 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11 lit. a-c, art. 38 i art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./ 

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że 05 października 2018r. na wniosek:
 ENERGA – OPERATOR SA Oddział w Kaliszu Al. Wolności 8, 62 – 800 Kalisz
reprezentowanej przez Rafała Szymczaka działającego w imieniu firmy „ENERGOPROJEKT POZNAŃ SA”, ul. Piekary 19, 61-823 Poznań wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

„Rozbudowa rozdzielni WN 110 kV w stacji transformatorowo – rozdzielczej 110/15 kV GPZ Słupca na potrzeby przyłączenia farmy wiatrowej „Słupca II” ”

Lokalizacja: Działka geodezyjna nr 1227/11, 62-400 Słupca, Gmina Miejska Słupca, Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: ENERGA – OPERATOR SA Oddział w Kaliszu Al. Wolności 8, 62 – 800 Kalisz.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu,  Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole oraz Wielkopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy  ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30.

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia (2 egz.).
4. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY zawieszenie postępowania „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024” 

29‑05‑2018 13:41:39


Słupca, 28 maja 2018r.

DPO.6220.2.3.2016

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ oraz art. 74 ust. ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405 ze zm./

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY

podaje do publicznej wiadomości, że dnia 28 maja 2018r. wydał  postanowienie o zawieszeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji planowanego przedsięwzięcia „Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024” 
Zgodnie z treścią art. 98 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm/  organ administracji publicznej może zawiesić postępowanie, jeżeli wystąpi o to strona, na której żądanie postępowanie zostało wszczęte, a nie sprzeciwiają się temu inne strony oraz nie zagraża to interesowi społecznemu.
Informuje się, iż nie wniesiono sprzeciwu przez strony wobec wniosku o zawieszenie postępowania.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 29.05.2018r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane(doręczone) po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 


Burmistrz
Michał Pyrzyk

Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. A/a.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 69 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Wojciech Buśkiewicz
email: buskiewicz@miasto.slupca.pl tel.:632772727
, w dniu:  26‑05‑2010 23:47:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  26‑05‑2010 23:47:00
Data ostatniej aktualizacji:
21‑11‑2023 13:22:15
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie