Zawiadomienia o zebranym materiale


Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalacje do mrożenia i magazynowania wyrobów

16‑04‑2013 10:15:19
Słupca, dnia 10 kwietnia 2013r.

DPO.6220.1.1.2013

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

"Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalacje do mrożenia i magazynowania wyrobów".

Lokalizacja: ul. Poznańska 39, miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe
"Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca


- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania
Otrzymują:

1. Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

"Przebudowie ulicy Traugutta w Słupcy"

01‑02‑2012 21:28:20
Słupca, dnia 01 luty 2012r.

DPO.6220.11.2011

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./

zawiadamiam,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:

"Przebudowie ulicy Traugutta w Słupcy"

na działkach o nr ewid.:
Odcinek "A":
1015, 230, 984, 958/8, 901/2, 825/10, 457, 2382/8, 2383/1, 2623/2, 910, 911,
324/1, 325/1, 728, 360/1, 578, 503/3, 503/6, 957/7, 455/3 - obręb Miasto Słupca, odcinek "B":
417, 414, 434, 415 - obręb Miasto Słupca
267 ( włączenie do drogi powiatowej 3050P) - obręb Gmina Słupc
Wnioskodawca: Gmina Miejska Słupca, 62 - 400 Słupca, ul. Pułaskiego 21

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.

W związku z powyższym informuję, że z zebranym materiałem dotyczącym w/w sprawy można zapoznać się oraz wnieść ewentualne uwagi i wnioski w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miasta w Słupcy, przy ul. Pułaskiego 21, pokój 313 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.

Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Otrzymują:

1. Gmina Miejska w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca;
2. Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20, 62 - 400 Słupca.
3. Gmina Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62 - 400 Słupca.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ STACJI PALIW PKN ORLEN S.A. NR 603 W SŁUPCY UL. WARSZAWSKA

03‑11‑2011 08:25:34

Słupca, dnia 02 listopada 2011r.


DPO.6220.8.2011


ZAWIADOMIENIE


Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./


zawiadamiam,


że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:
"ROZBUDOWIE ISTNIEJĄCEJ STACJI PALIW PKN ORLEN S.A. NR 603 W SŁUPCY UL. WARSZAWSKA"
w zakresie:
- przedłużenie istniejącej wiaty;
- nowa wysepka z dystrybutorem MPD;
- nowy dystrybutor LPG
na działce: nr 1962 arkusz 14; obręb 0001 - Miasto Słupca.


Wnioskodawca: POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A., 09-411 PŁOCK, ul. Chemików 7, Region Inwestycji Stacji Paliw Północ w Poznaniu, 61-023 POZNAŃ, ul. Średzka 10/12


- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.


W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.


W związku z powyższym informuję, że z zebranym materiałem dotyczącym w/w sprawy można zapoznać się oraz wnieść ewentualne uwagi i wnioski w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miasta w Słupcy, przy ul. Pułaskiego 21, pokój 313 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.


Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


Otrzymują:


1. POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A., Region Inwestycji Stacji Paliw Północ w Poznaniu ul. Średzka 10/12, 61 - 023 Poznań;
2. Pani Hanna Wojciechowska Prezes Zarządu w EUROTECHNIK Sp. z O.O., ul. Gdyńska 31, 61 - 016 Poznań.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa


Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.


Do wiadomości:


1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.


Sporządził: DM


Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy

03‑07‑2011 15:09:32

Słupca, dnia 21 czerwca 2011r
DPO K 7624 - 04/10/11

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10. § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./
zawiadamiam,
że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

"Przebudowa ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy"

Wnioskodawca: Gmina Miejska Słupca, 62 - 400 Słupca, ul. Pułaskiego 21

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.

W związku z powyższym informuję, że z zebranym materiałem dotyczącym w/w sprawy można zapoznać się oraz wnieść ewentualne uwagi i wnioski w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miasta w Słupcy, przy ul. Pułaskiego 21, pokój 313 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


Otrzymują:

1. GMINA MIEJSKA SŁUPCA
ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca;
2. PROFIL BIS sp. z o.o. upoważniony Pan Waldemar Pązik - Prezes Zarządu, Pan Janusz Piechowiak - członek Zarządu,
ul. Fabryczna 23, 65 - 463 Zielona Góra.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy
ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, Email dpo@miasto.slupca.pl

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Budowa sieci i przyłączy gazowych średniego ciśnienia na terenie miasta Słupcy, obejmująca ulice: Fabryczną, Przemysłową, Dworcową, Bielawską i Piastów

03‑09‑2010 09:56:02
Słupca, dnia 03 września 2010r.

DPO K 7624 - 03/10

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 10. § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm./

zawiadamiam,

że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
"Budowa sieci i przyłączy gazowych średniego ciśnienia na terenie miasta Słupcy, obejmująca ulice: Fabryczną, Przemysłową, Dworcową, Bielawską i Piastów".

Wnioskodawca: AVRIO MEDIA Sp. z o.o. u. Wierzbięcice 44a, 61-568 Poznań

- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 28 kpa stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze wzglądu na swój interes prawny lub obowiązek.

W związku z powyższym informuję, że z zebranym materiałem dotyczącym w/w sprawy można zapoznać się oraz wnieść ewentualne uwagi i wnioski w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miasta w Słupcy, przy ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach pracy Urzędu.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


Otrzymują:

1. AVRIO MEDIA ul. Wierzbięcice 44a, 61 - 568 Poznań;
2. Tadeusz Kucharz - pełnomocnik ul. Dwernickiego 12/3, 45 - 049 Opole.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 KPA
3.1. Starostwo Powiatowe w Słupcy, 62 - 400 Słupca, ul. Poznańska 20;
3.2. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca,
3.3. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a 60 - 763 Poznań;
3.4. Mostostal Slupca S.A. ul. Poznańska 41, 62 - 400 Słupca;
3.5. "Agro Serwis" Sp. z o.o., ul. Bielawska 5, 62 - 400 Słupca;
3.6. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. Ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.

4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.

Kontakt;
Dorota Maleszka tel. 63 2752597 wewn. 226.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 25 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  03‑09‑2010 09:50:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  03‑09‑2010 09:50:00
Data ostatniej aktualizacji:
23‑06‑2025 14:33:19
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie