Ogłoszenie o konsultacjach
Burmistrz Miasta Słupca działając na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji,
przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 28 października 2011 roku i trwają do dnia 8 listopada 2011 roku.
4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 7 listopada 2011 r. o godz. 1400 w sali narad Urzędu Miasta w Słupcy.
5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: um@miasto.slupca.pl lub w formie papierowej bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w Słupcy ul. Pułaskiego 21.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2011
OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT
NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH
GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2011
I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w "Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2011 rok"
II. Zadanie: UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
Planowana w roku 2011 kwota dotacji wynosi 115 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2010 wynosiły 109 000 zł.
1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a/ szkolenia sportowe
b/ prowadzenie zajęć sportowych
c/ udział zawodników w zawodach sportowych
2. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
a/ organizację imprez sportowych( masowych), w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych
III. Zadanie: KULTURA, SZTUKA , OCHRONA DÓBR KULTURY I TRADYCJI
Planowana w roku 2011 kwota dotacji wynosi 3 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2010 wynosiły 3 000 zł.
1. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca
IV. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Planowana w roku 2011 kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2010 wynosiły 15 000 zł.
1. Organizacja różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży
V. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupca:
- Organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
- Osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego
2. W/w podmioty nie mogą posiadać zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym
3. Posiadać własne konto bankowe.
VI. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne
VII. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 29.12.2010 roku.
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty:
Urząd Miasta w Słupcy
Ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (sekretariat)
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy
www.bip.slupca.pl
VIII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ.
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2011 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych( takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczna w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.
IX. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT.
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).
2. Do oferty należy dołączyć obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. Dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestrację organizacji zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania ( w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3. Sprawozdanie finansowe za 2009 rok
4. Oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
5. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników ( statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych i inne)
6. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni ( roboczych ) od ostatniego dnia przyjmowania ofert dokona wyboru ofert wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy w uchwale Nr LIII/301/10 z dnia 09.11.2010 r. w sprawie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2011 r.
b) wielkość zaangażowanych w realizację projektu zasobów własnych organizacji,
c) kosztów realizacji projektu i kosztów realizacji zadania publicznego,
d) efekty projektu,
e) perspektywy kontynuacji projektu i potencjalnych źródeł zewnętrznego finansowania,
f) dokonania Organizacji i doświadczenie w realizacji projektów,
g) dotychczasowa współpraca z miastem Słupca,
h) współpraca z innymi instytucjami publicznymi.
X. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać u Sekretarza Miasta Słupcy, tel. (063) 277 27 27
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873, z 2004 r. Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203, Nr 210, poz. 2135, z 2005r. Nr 155, poz.1298, Nr 169, poz. 1420, Nr 175, poz. 1462, Nr 249, poz. 2104, z 2006r. Nr 94, poz. 651, z 2008r. Nr 209, poz. 1316, z 2009r. Nr 19, poz. 100, Nr 22, poz. 120, Nr 157, poz. 1241, z 2010r. Nr 28, poz. 146, Nr 127, poz. 857,) oraz uchwała Nr LIII/301/10 z dnia 09.11.2010 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2011 r.
Ogłoszenie Burmistrza
konsultacje projektu uchwały w sprawie programu współpracy Miasta Słupca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2011.
Burmistrz Miasta Słupca działając na podstawie §3 ust. 1 uchwały Nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, ogłasza przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Cel konsultacji:
Uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2011, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiot konsultacji:
Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu Miasta Słupca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2011 rok.
3. Termin konsultacji:
Konsultacje rozpoczynają się od dnia 02.11.2010r. i trwają do dnia 8.11.2010r.
4. Forma konsultacji:
Konsultację odbywają się poprzez:
- podanie w BIP-ie Miasta Słupca projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 8.11.2010r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Słupcy
Opinie w formie elektronicznej należy składa na adres:
e- mail: um@miasto.slupca.pl
w formie papierowej: sekretariat Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21
Michał Pyrzyk
Konsultacje
Burmistrz Miasta Słupcy działając na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji,
przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 5 października 2012 roku i trwają do dnia 16 października 2012 roku.
4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 16 października 2012 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miasta w Słupcy.
5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: um@miasto.slupca.pl lub w formie papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
Projekt Uchwały
Wyniki Konsultacji
Wynik konsultacji
projektu"Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013".
Ogłoszenie o konsultacji wraz z projektem "Programu o współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013" zamieszczone było w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy.
Opinie na temat programu można było składać w formie elektronicznej na adres e-mail: um@miasto.slupca.pl lub w formie papierowej bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w Słupcy ul. Pułaskiego 21.
W dniu 16 października 2012 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miasta w Słupcy odbyło się bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych.
Na podstawie uchwały Nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28 października 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w terminie od dnia 5 października 2012 roku do dnia 16 października 2012 roku przeprowadzono konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Na tej podstawie Burmistrz Miasta Słupcy informuje, że projekt "Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013" został pozytywnie zaopiniowany przez organizacje pozarządowe działające na terenie Miasta Słupcy.
/-/Michał Pyrzyk /-
Otwarty nabór na partnera
Słupca, dnia 18 lipca 2012 r.
na podstawie art. 28 a ustawy z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. Nr 227 poz.1658 z późn. zm.) ogłasza otwarty nabór na partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion" finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
§1 Celem projektu jest realizacja następujących zadań:
a) pokrycie kosztów dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych na obszarze objętym projektem
b) pokrycie kosztów dostarczenia, instalacji oraz serwisowania sprzętu komputerowego
c) przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników końcowych projektu z zakresu obsługi komputera, korzystania z Internetu oraz nabycia innych umiejętności niezbędnych dla świadczenia pracy lub skutecznej edukacji przez Internet
d) promocja projektu
§2 Projekt polegać będzie w szczególności na:
1. Dofinansowanie usług doradczych: prawnych, merytorycznych służącemu m. in: wsparciu technicznemu, opracowaniu Programu Funkcjonalno - Użytkowego, wykonaniu Analizy Ekonomicznej
2. Wykonaniu dokumentacji projektowej, uzyskaniu niezbędnych pozwoleń i wybudowaniu stacji przesyłu radiowego w technologii Wi-Fi 2,4 lub 5,4 Ghz i LMDS na obszarze Miasta, celem zapewnienia dostępu do Internetu dla grupy odbiorców Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
3. Całkowitym pokryciu kosztów : dostępu do Internetu dla grupy odbiorców odpowiadających kryteriom określonym przez konkurs dla Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zakupu sprzętu komputerowego wyspecjalizowanego we wniosku wraz z oprogramowaniem oraz zapewnieniu grupie docelowej dostępu do Internetu na obszarze objętym Projektem przez okres wymagany przepisami projektu
4. Dostarczeniu instalacji oraz serwisowania sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania w wybranych gospodarstwach domowych oraz jednostce samorządu terytorialnego
5. Przeprowadzeniu szkoleń (zakup usługi lub przeprowadzenie szkoleń) dla grupy odbiorców Projektu z zakresu obsługi komputera, korzystaniu z Internetu oraz nabycia innych umiejętności niezbędnych dla świadczenia pracy lub skutecznej edukacji przez Internet (z wykluczeniem szkoleń zawodowych)
6. Dofinansowaniu kosztów operacyjnych, kosztów zatrudnienia i szkolenia z obsługi nowo zakupionego sprzętu, w ramach działań koordynacyjnych zmniejszających problem wykluczenia cyfrowego, np. wyposażenie w sprzęt komputerowy i utrzymanie dostępu do Internetu w jednostkach podległych beneficjentowi (w tym; szkołach publicznych placówkach opiekuńczo-wychowawczych położonych na obszarze działania beneficjenta)
7. Dofinansowaniu promocji Projektu na obszarze objętym Projektem wyspecyfikowanych we wniosku dla grupy docelowej
8. Zachowaniu trwałości Projektu przez okres 5 lat od zakończenia jego realizacji zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ( PO IG).
§3 Minimalny zakres zadań przewidziany dla partnera:
1. Przygotowanie i złożenie wniosku na ogłoszony Konkurs przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie projektu "Stop wykluczeniu cyfrowemu w Słupcy" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, przez co rozumie się złożenie wniosku i skuteczną aplikacje
2. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Projektu upowszechnianie informacji na temat Projektu, w tym w szczególności informowanie o źródłach finansowania Projektu, organizacje pod względem merytorycznym serwisu na stronie internetowej Projektu i jego bieżącą aktualizację, opracowanie, dostawę i dystrybucję materiałów promujących Projekt w tym prowadzenie i aktualizacja strony internetowej projektu
3. Przygotowanie i przeprowadzenie ewaluacji projektu
4. Przeprowadzanie szkoleń, dostarczenie Internetu przy współpracy z Miastem, w zakresie przebiegu, ustalania zasad, miejsca, terminów, itp
5. Przygotowania i przeprowadzenie przetargów min; infrastruktury technicznej, zakupów zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych
6. Zorganizowanie i przeprowadzenie zakupów inwestycyjnych i sprzętowych, serwisu, koniecznych i niezbędnych dla wywiązania się przez beneficjenta z umowy o dofinansowanie projektu.
7. Zakup sprzętu IT dla JST ( m.in. laptopy, programowanie)
8. Dostarczenie, instalacja i administrowanie Portalem e-learningowym ( m.in. przeprowadzenie szkolenia e-learning dla mieszkańców z zakresu obsługi komputera i skutecznej edukacji przez Internet, hosting, support)
9. Wkład partnera musi być co najmniej równy wymaganemu wkładowi przez Władzę Wdrażającą
10. Zapewnienie trwałości realizacji projektu zgodnie z Wytycznymi PO IG 8.3.
§4 Wymagania wobec partnera:
1. Posiadają status organizacji pozarządowej non- profit
2. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny i kadrowy pozwalający na realizację Projektu
3. Zrealizowały lub są w trakcie realizacji w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem opublikowania ogłoszenia o konkursie lub są w trakcie realizacji - jako lider, partner lub realizator zadań merytorycznych- przynajmniej dwa projekty służące przeciwdziałaniu wykluczeniu osób niepełnosprawnych, zagrożonych wykluczeniem cyfrowym finansowany ze środków publicznych, funduszy europejskich lub innych funduszy zagranicznych, w kwocie nie mniejszej niż 2 000 000zł (dotyczy wartości całkowitej projektu) w zakresie: promocji, rekrutacji, zamówień publicznych, szkoleń
4. Przedstawiają, co najmniej dwa listy referencyjne obejmujące uczestnictwo i konsultacje merytoryczne w pozyskiwaniu środków w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na kwotę nie mniejszą niż 500 000zł każdy (dotyczy łącznej wartości całkowitej projektów)
5. Przedłożą dokumenty, o których mowa w ust. 2 potwierdzające nabyte kwalifikacje i posiadane uprawnienia oraz kopie: publikacji promocyjnych, przykładowych autorskich stron www.
§5 Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny być sporządzone w języku polskim i zawierać:
1. Opis merytoryczny
2. Cele
3. Uzasadnienie wyboru na partnera
4. Harmonogram działań rzeczowy i finansowy
5. Przedstawienie rodzaju i wysokości kosztów Partnera wraz z uzasadnieniem
6. Propozycja wkładu własnego
7. Propozycję wskaźników i ich utrzymanie po zakończeniu Projektu
8. Przedstawienie zasad i narzędzia ewaluacji projektu
9. Przedstawienie metodologii współpracy z Miastem, m.in opis procesów komunikacji, rozliczenia finansowego
10. Deklaracji określający procentowy udział oferowanego wkładu własnego Partnera w realizację Projektu w stosunku do kwoty kosztów kwalifikowanych w Projekcie
11. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub innych dokumentów potwierdzających status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących
12. Referencji potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w §4 pkt:1.3;1,4;1.5
13. Deklaracje współpracy z beneficjentem w trakcie przygotowania Projektu na ogłoszony konkurs
14. Oświadczenia podmiotu składającego ofertę potwierdzającego, że żadna z osób reprezentujących podmiot nie była prawomocnie skazana za przestępstwa określone w art.229 lub art.230a ustawy z dnia 6 czerwca 1997r. Kodeks karny (Dz. U. Nr 88,poz. 553 z późn. zm.)
15. Oświadczenie podmiotu składającego ofertę o posiadaniu odpowiedniego potencjału technicznego i kadrowego pozwalającego na realizację Projektu wraz z wykazem kwalifikacji osób przewidzianych do realizacji Projektu
16. Dokumenty, o których mowa w pkt.: od 2.1 do 2.7 muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w sprawach majątkowych w imieniu podmiotu składającego ofertę . Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone, jako oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, przez osobę występującą w imieniu podmiotu składającego ofertę
Oferty przygotowane przez potencjalnych partnerów powinny być zgodne z zasadami realizacji PO IG oraz obowiązującym w tym obszarze stanem prawnym. Informacje dostępne są na stronie www.poig.gov.pl
Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę.
§6 Przy wyborze partnera oceniane będzie min.:
1. Spełnienie wszystkich wymagań określonych w §4 przez podmiot składający ofertę
2. Zgodność działania potencjalnego partnera z celami Projektu
3. Oferowany wkład potencjalnego Partnera w realizację celu partnerstwa
4. Doświadczenie w realizacji projektów o podobnym charakterze
5. Współpraca z beneficjentem w trakcie przygotowania Projektu
6. Posiadane zasoby kadrowe potwierdzone stosownymi dokumentami.
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji zadania oraz unieważnienia naboru bez podania przyczyn, a także wybór tylko jednego partnera do realizacji projektu.
Informacja o stronach umowy o partnerstwie oraz zakresu zadań partnerów zostanie podana do wiadomości publicznej na stronie www.miasto.slupca.pl
Termin składania (wpływu) ofert - 14 sierpień 2012 r.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Otwarty nabór na partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion"
Ofertę należy złożyć osobiście (w godzinach 9.00-15.00) lub pocztą na adres: Urząd Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21.
Dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać telefonicznie (63) 2772727, w. 233 lub drogą mailową: fundusze@miasto.slupca.pl