ZARZĄDZENIE NR 69/2016 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 16 września 2016 r. w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca.
ZARZĄDZENIE NR 69/2016
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 16 września 2016 r.
w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.
z 2016 r. poz. 446 ) oraz Uchwały Nr XIV/94/16 Rady Miasta Słupcy z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2016r. poz. 1527 z dnia 23 lutego 2016r.) i zapoznaniu się z protokołem Komisji Konkursowej, Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Przyznać wsparcie finansowe z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca na rok 2016 następującym klubom sportowym:
1) Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, ul. Powstańców Wlkp. 22b, 62-400 Słupca
dotację w wysokości 5 000 zł,
2) Słupeckiemu Towarzystwu Koszyków GROM w Słupcy, ul. Traugutta 10A/11, 62-400 Słupca dotację w wysokości 5 000 zł,
3) Słupeckiemu Klubowi Piłkarskiemu Słupca, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca dotację w wysokości 17 000 zł,
4) Klubowi Sportowemu Stowarzyszenie Przyjaciół Siatkówki w Słupcy, ul. Plac Szkolny 1/LO, 62-400 Słupca dotację w wysokości 13 000 zł.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się inspektorowi ds. sportu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy www.miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Słupca, dnia 20.06.2016r.
Nr OR.2601.18.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Uprzejmie informuję, że w postępowaniu na:„Wykonanie i dostawę urn wyborczych dla Gminy Miejskiej Słupca”, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Grupa METALCRAFT Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu, której zaproponowano udzielnie zamówienia.
W postępowaniu uczestniczyło 8 oferentów.
Pliki do pobrania
Słupca, dnia 20.06.2016r.
Nr OR.2601.18.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Uprzejmie informuję, że w postępowaniu na:„Wykonanie i dostawę urn wyborczych dla Gminy Miejskiej Słupca”, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Grupa METALCRAFT Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu, której zaproponowano udzielnie zamówienia.
W postępowaniu uczestniczyło 8 oferentów.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informuje, iż w wyniku przeprowadzenia zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“dokonano wybory najkorzystniejszej ofertyzłożonej przez następującego wykonawcę:
Bank Spółdzielczy w Słupcy
ul. Mickiewicza 2
62 - 400 Słupca
Oferta złożona przez powyższego wykonawcę spełnienia wymagana zamawiającego.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ „Wykonanie i dostawę urn wyborczych dla Gminy Miejskiej Słupca”
Słupca, dnia 11 maja 2016r.
Nr OR.2601.18.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Burmistrz Miasta Słupcy
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na:
„Wykonanie i dostawę urn wyborczych dla Gminy Miejskiej Słupca”
1. Opis przedmiotu i warunków zamówienia
Przedmiotem zamówienia są urny wyborcze:
1) dla obwodu głosowania do 750 wyborcóww tym dla obwodu, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych – 1 szt.
2) dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców – 3 szt.
3) dla obwodu głosowania powyżej750 wyborców, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych – 4 szt.
4) urna pomocnicza (przenośna) dla obwodu głosowania w zakładzie opieki zdrowotnej – 1 szt.
Urny wyborcze musząodpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami określonymi w załącznikach do uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 r. w sprawie wzorów urnwyborczych (M.P. poz. 312) z uwzględnieniem uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych (M.P. poz. 398)
Podczas wykonywania urn zamawiający wymaga:
1) stosowanie uchwytów urn o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urny,
2) zagięcie górnych krawędzi boków urny do jej wnętrza, co usztywni konstrukcję urny,
Ponadto zamawiający dopuszcza:
1) wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego („kołnierza”), co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart do głosowania ( po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm),
2) zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny:
- mechanizmów odciąganych (bez możliwości ich całkowitego wyjęcia) zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej,
- śrub wkręcanych (bez możliwości całkowitego wykręcenia) w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny.
Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach jest przykładowa, urna może być połączona większa ilością nitów; urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na dostarczone urny wyborcze na minimum 36 miesięcy.
2. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) w terminie do dnia18 maja br., pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pocztą elektroniczną na adres sekretarzum@miasto.slupca.pl lub faxem na numer 63 277 26 69.
2) Do oferty należy dołączyć projekt urny wyborczej z opisem technicznym wykonania oraz oświadczeniem, iż projekt zgodny jest z wytycznymi Państwowej Komisji Wyborczej.
3. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta spełni wymagania przedstawione w niniejszym zapytaniu oraz który zaoferuje najkorzystniejszą cenę.
4. Termin realizacji zamówienia:
Do dnia 30 czerwca 2016r.
5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca
6. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Beata Wyderkiewicz - Sekretarz Miasta tel. 63 277 27 27 wew. 202
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ - OFERTY „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
PROPOZYCJI CENOWEJ - OFERTY
(w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej 30 000 Euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
oraz na podstawie wewnętrznych procedur określonych Zarządzeniem Nr 18/2015 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 31 marca 2015 r.)
prowadzonego pod nazwą: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“
I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Słupca
Adres zamawiającego: ul. Pułaskiego 21
Kod Miejscowość: 62-400 Słupca
Telefon: 63-277-27-27
Faks: 63-277-26-69
adres strony internetowej www.miasto.slupca.pl
adres poczty elektronicznej e.mail : um@miasto.slupca.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej prowadzone jest w postępowaniu o wartości szacunkowej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 Euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
KOD CPV: 66.11.00.00-4 usługi bankowe
66.11.20.00-8 usługi depozytowe
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Miasta Słupca i jego niżej wymienionych jednostek organizacyjnych:
- Urząd Miasta w Słupcy
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. KEN w Słupcy,
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Słupcy,
- Publiczne Gimnazjum w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 1 w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 2 „Miś” w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupcy
- Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Słupcy,
- Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Słupcy,
- Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Słupcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości jednostek organizacyjnych objętych usługą w przypadkach określonych poniżej. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Słupca, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.
Z a k r e s usługi obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących w/w jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych w walucie polskiej, rachunków sum depozytowych i rachunków funduszy specjalnych - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
b) oprocentowanie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy rachunku, (naliczenie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować w okresach kwartalnych, ostatniego dnia kwartału według stopy redyskonta weksli);
c) otwarcie darmowych kont wyłącznie na potrzeby obsługi osób korzystających z różnych form pomocy społecznej i wykonywanie operacji gotówkowych na tych kontach również nieodpłatnie;
d) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego;
e) przyjmowanie wolnych środków na lokaty krótkoterminowe;
f) sporządzanie wyciągów bankowych po każdej zmianie salda na rachunku łącznie z wtórnikami do przelewów na każdy dzień roboczy;
g) udostępnienie zamawiającemu w siedzibie zamawiającego systemu bankowości elektronicznej umożliwiającej dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach oraz zapewnienie jednorazowej, nieodpłatnej dostawy tokenów, kart i czytników dla urzędu, jednostek budżetowych i zakładów budżetowych;
h) umożliwienie zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru środków w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej, na warunkach określonych odrębną umową, których oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M,
i) uruchomienie skrzynki depozytowej,
j) przyjmowanie wpłat gotówkowych Urzędu Miasta w Słupcy dotyczących opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej.
UWAGA: w związku z brakiem posiadania kasy przez Gminę Miejską Słupca, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na koszt własny wyposażył i prowadził punkt kasowy w budynku jednostki. Wymagane jest uruchomienie punktu w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy. Korzystanie z pomieszczeń Urzędu Miasta w Słupcy będzie odpłatne.
2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
a) bank zapewni bezpłatną instalację i szkolenie przy wdrażaniu systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych,
b) obsługa kasowa zamawiającego w siedzibie banku odbywać się będzie poza kolejnością
c) bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za:
- wpłaty i wypłaty gotówkowe z rachunków zamawiającego dokonywanych przez Gminę i jednostki organizacyjne ( z wyjątkiem usługi określonej w pkt 1 lit. j ),
- wpłaty w ramach płatności masowych
- przelewy wewnętrzne,
- sporządzanie wyciągów,
- otwarcie i likwidację rachunku lokat terminowych,
d) bank powinien posiadać siedzibę oddziału, filii, bądź punktu kasowego w Słupcy, lub złożyć oświadczenie, iż utworzy placówkę w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy.
Dane ogólne dotyczące obsługi bankowej Zamawiającego, przyjęte jako podstawa do sporządzenia i złożenia oferty:
- liczba prowadzonych rachunków bankowych : obecnie jest to 13 rachunków bieżących oraz 28 pomocniczych;
- średnie saldo środków własnych na rachunkach bankowych 1 650 000,00 zł;
- średnioroczne wpłaty gotówkowe Urzędu Miasta w Słupcy dotyczące opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej 240 000,00 zł,
- przyznany kredyt w rachunku bieżącym 1 000 000,00 zł ( do tej pory nie korzystano z w/w usługi);
- wpłaty na rachunek Gminy i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie to ok. 24 268 sztuk rocznie, przeciętna wartość wpłat 343,30 zł ;
- wartość przelewów wykonywanych elektronicznie w miesiącu - ok. 9 043 433,00 zł ;
- liczba przelewów elektronicznych wykonywanych w miesiącu - ok. 3 240 szt.;
- aktualnie koszt najmu od jst pomieszczenia przeznaczonego na POK to: czynsz 302,58 zł + opłata eksploatacyjna (energia elektryczna i cieplna) 69,74 zł miesięcznie.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1.Termin realizacji zamówienia publicznego: od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.
V. PROPOZYCJA CENOWA - OFERTA
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik zaproszenia w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21 w Biurze Obsługi Klienta do dnia 19.05.2016r. do godz.15:00.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami:
( A) Cena – opłaty i prowizje – waga kryterium: 85%
( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych – waga kryterium: 10%
( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - waga kryterium: 5%
3. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta odpowiada warunkom określonym w Zaproszeniu, jednocześnie uzyskała najwyższą ilość punktów oraz uznana została za najkorzystniejszą z punktu widzenia Zamawiającego.
Ocena ofert wg kryterium ceny dokonywana będzie wg następujących zasad:
– zamawiający stosować będzie ocenę punktową;
– kryterium cenowe oceniane będzie na podstawie wzoru:
( A ) Cena – wysokość opłat i prowizji za obsługę bankową - waga za kryterium: 85 %
Najniższe zaproponowane koszty +1
( A ) = ---------------------------------------------- x 0,85 x 100
Koszty w badanej ofercie + 1
( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych – waga za kryterium: 10%
Oprocentowanie badanej oferty
( B ) = ----------------------------------------------------------- x 0,10 x 100
Najwyższe zaproponowane oprocentowanie
( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - waga za kryterium: 5 %
Najniższe zaproponowane oprocentowanie
( C ) = ----------------------------------------------------------- x 0,05 x 100
Oprocentowanie badanej oferty
Ilość punków przyznanych w ofercie podlega sumowaniu = ( A ) + ( B ) + ( C )
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2. W rozdziale VII Zaproszenia, dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru
3) zezwolenie na prowadzenie działalności, zgodnie z ustawą Prawo bankowe.
VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Pani Mirosława Koziorowska – Skarbnik Miasta, nr tel. 63-277-27- 27, wew.212. Ewentualne zapytania należy kierować drogą mailową na adres: skarbnik@miasto.slupca.pl do dnia 19.05.2016 r.