OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Słupca, dnia 01 lutego 2019 r.
DPO.6131.1.3.2019
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz.2096 ze zm./ w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614ze zm. / Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 28 stycznia 2019r. na żądanie:
Spółdzielni Mieszkaniowej
Oś. Niepodległości 19
62-400 Słupca
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 sztuk drzew rosnących na działce o nr ewid. 2381/64 zarządzanej przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Słupcy, oś. Niepodległości 19.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018 r. poz.2096 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do 15.02.2019r.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.
Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 26.02.2019 roku o godzinie 11:00 w Spółdzielni Mieszkaniowej, oś Niepodległości 19.
Otrzymują:
1. Spółdzielnia Mieszkaniowa oś. Niepodległości 19, 62- 400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa –
a) tablica ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.
Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Słupca, dnia 12 marca 2018 r.
DPO.6131.1.4.2018
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 142 / Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 02 marca 2018r. na żądanie:
Spółdzielni Mieszkaniowej
Oś. Niepodległości 19
62-400 Słupca
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 sztuk drzew rosnących na działkach o nr ewid. 229/16, 2381/53, 2381/65 zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Słupcy, oś. Niepodległości 19.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 142/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 142/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do 27. 03.2018r.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.
Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 04.04.2018r. roku o godzinie 10:00 w Spółdzielni Mieszkaniowej, oś Niepodległości 19.
Otrzymują:
1. Spółdzielnia Mieszkaniowa oś. Niepodległości 19, 62- 400 Słupca.
2.Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa –
a) tablica ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej -3 szt.
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3.A/a.
Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE - prośba o wycinkę drzew
Pan Starosta Słupecki
ul. Poznańska 20
62-400 Słupca
DPO.6131.3.14.2017
Słupca, dnia 06.11.2017r.
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 65 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ w związku z art. 83 ust. 1pkt 1) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2134 ze zm. / Burmistrz Miasta Słupcy przekazuje w/g właściwości prośbę Mieszkańców zamieszkałych przy ulicy Pyzderskiejw Słupcy o wycięcie czterech drzew rosnących przy ulicy Pyzderskiej.
UZASADNIENIE
W dniu 03.11.2017 roku Mieszkańcy ulicy Pyzderskiej w Słupcy złożyli prośbę do Burmistrza Miasta Słupcy o wycięcie czterech drzew znajdujących się przy ulicy Pyzderskiej uzasadniając zagrożeniem bezpieczeństwa osób poruszających się po drodze oraz Mieszkańców posesji usytuowanych bezpośrednio przy przedmiotowych drzewach. Zgodnie z art. 63 ust. 1 pkt 1) ustawy o ochronie przyrody usunięcie drzewa lub krzewu z terenu nieruchomości lub jej części niewpisanej do rejestru zabytków może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego na wniosek posiadacza nieruchomości - za zgodą właściciela tej nieruchomości.
Jak wynika z analizy dokumentów ulica Pyzderska to droga publiczna, której właścicielem jest Powiat Słupecki.
Zgodnie z treścią art. 65 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, jeżeli organ administracji publicznej, do którego podanie wniesiono, jest niewłaściwy w sprawie, niezwłocznie przekazuje je do organu właściwego, zawiadamiając jednocześnie o tym wnoszącego podanie.
Wobec powyższego przekazanie prośby jest zasadne.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2134 ze zm. / w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 21.11.2017r.
z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
i Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
Załączniki:
1. Prośba Mieszkańców ulicy Pyzderskiej w Słupcy.
2. Kopia mapy.
3. Informacja z rejestru gruntów dot. działek nr 2037/1 i 2128.
Otrzymują:
1. Adresat.
2. Mieszkańcy ulicy Pyzderskiej w trybie art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Sporządził: DM
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Słupca, dnia 28 lipca 2017r.
DPO.6220.2.3.2017
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że w dniu 26 lipca 2017r.na żądanie:
PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o.
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Budowa planowanej hali rozładunku żywca i hali magazynu porozbiorowego”.
Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 28.07.2017r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznaćsię osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka
Otrzymują:
1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Rozbudowa istniejącego zakładu uboju drobiu o instalacje do mrożenia i magazynowania wyrobów
Słupca, dnia 15 marca 2013r.
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
że w dniu 14 marca 2013r.na żądanie:
"Konspol - Bis" sp. z o.o.
ul. Poznańska 39
62 - 400 Słupca
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Lokalizacja: ul. Poznańska 39, miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe
"Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./. W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Otrzymują:
1. Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe
"Konspol - Bis" sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 - 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
"Instalacja do sortowania odpadów i produkcji paliw alternatywnych przez firmę DAMWAR Damian Wardęcki"
DPO.6220.1.3.2012
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
że w dniu 23 sierpnia 2012r.na żądanie:
DAMWAR Damian Wardęcki
ul. Polna 2
62 - 540 Kleczew
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
"Instalacja do sortowania odpadów i produkcji paliw alternatywnych przez firmę DAMWAR Damian Wardęcki"
lokalizacja: ul. Bielawska 5, miasto Słupca, województwo wielkopolskie
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Zawiadomienie - Przebudowa ulicy Traugutta w Słupcy
Gmina Miejska
w Słupcy
ul. Pułaskiego 21
62 - 400 Słupca
Słupca, dnia 22 grudnia 2011r.
W związku z art. 65 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./, na podstawie art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ zawiadamiam, że z uwagi na konieczność uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia polegającego na: "Przebudowie ulicy Traugutta w Słupcy", sprawa zostanie załatwiona w terminie późniejszym tj. 14 dni od dnia otrzymania opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Otrzymują:
1. Gmina Miejska w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca;
2. Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20 31, 62 - 400 Słupca.
3. Gmina Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62 - 400 Słupca.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl
5. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Przebudowa ulicy Traugutta w Słupcy
DPO.6220.11.2011
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./
zawiadamiam,
że w dniu 22 listopada 2011r.na żądanie:
Gminy Miejskiej Słupca
62 - 400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:
"Przebudowie ulicy Traugutta w Słupcy"
na działkach o nr ewid.:
Odcinek "A":
1015, 230, 984, 958/8, 901/2, 825/10, 457, 2382/8, 2383/1, 2623/2, 910, 911,
324/1, 325/1, 728, 360/1, 578, 503/3, 503/6, 957/7, 455/3 - obręb Miasto Słupca, odcinek "B":
417, 414, 434, 415 - obręb Miasto Słupca
267 ( włączenie do drogi powiatowej 3050P) - obręb Gmina Słupca;
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję zainteresowanych, ze można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy,
ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Otrzymują:
1. Gmina Miejska w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca;
2. Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20 31, 62 - 400 Słupca.
3. Gmina Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62 - 400 Słupca.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.
Do wiadomości:
1.Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ STACJI PALIW PKN ORLEN S.A. NR 603 W SŁUPCY UL. WARSZAWSKA
Słupca, dnia 06 października 2011r.
DPO.6220.8.2011
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ zawiadamiam, że w dniu 05 października 2011r.na żądanie:
POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A.
09-411 PŁOCK, ul. Chemików 7
Region Inwestycji Stacji Paliw Północ w Poznaniu
61-023 POZNAŃ, ul. Średzka 10/12
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:
"ROZBUDOWIE ISTNIEJĄCEJ STACJI PALIW PKN ORLEN S.A. NR 603 W SŁUPCY UL. WARSZAWSKA"
w zakresie:
- przedłużenie istniejącej wiaty;
- nowa wysepka z dystrybutorem MPD;
- nowy dystrybutor LPG
na działce: nr 1962 arkusz 14; obręb 0001 - Miasto Słupca.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję zainteresowanych, ze można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy,
ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Otrzymują:
1. POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A., Region Inwestycji Stacji Paliw Północ w Poznaniu ul. Średzka 10/12, 61 - 023 Poznań;
2. Pani Hanna Wojciechowska Prezes Zarządu w EUROTECHNIK Sp. z O.O., ul. Gdyńska 31, 61 - 016 Poznań.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl
3. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania "Przebudowie ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy"
DPO 7624 - 04/10
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ zawiadamiam, że w dniu 02 listopada 2010r.na żądanie:
GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA
62 - 400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:
"Przebudowie ulic wraz z oświetleniem starówki miejskiej w Słupcy".
Zakres zadania obejmuje:ul. Okopowa - ok. 420 mb, ul. Elektrowniana - ok. 360mb,
ul. Matejki - ok.140 mb, ul. Bóźnicza - ok.370 mb, ul. Sienkiewicza - ok. 100 mb,
ul. Kościelna - ok. 270 mb, ul. Sukiennicza - ok. 160mb, Plac Parysa - ok. 60 mb,
ul. Mickiewicza - ok. 180 mb, ul. Marcina ze Słupcy - ok. 60 mb, ul. Poprzeczna - ok. 290 mb, ul. Krótka - ok. 65 mb, Plac Wolności - ok. 290 mb, + około 8000m2 powierzchni placu, Plac Bohaterów Warszawy - ok. 120 mb + 1800 m2 placu.
Usytuowanie przedsięwzięcia: obręb Słupca, działki o numerach ewidencyjnych:
269/5, 269/7, 246, 1481/1, 1016, 267/6, 267/2, 1709/1, 1709/2, 1033, 1779, 1007/1, 1017, 1756, 1725, 1715, 1710, 1702, 1696, 1665, 1544, 1679/2, 1678, 1684, 1679/1, 1680, 1529, 1458, 1520, 1507/1, 1503, 1562, 1515, 1724, 1745, 1780, 1534/4, 1007/5, 1007/3, 1512, 1457, 1455, 1443.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję zainteresowanych, ze można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.
Otrzymują:
1. GMINA MIEJSKA SŁUPCA ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca;
2. PROFIL BIS sp. z o.o. upoważniony Pan Waldemar Pązik - Prezes Zarządu, Pan Janusz Piechowiak - członek Zarządu, ul. Fabryczna 23, 65 - 463 Zielona Góra.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa - tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. 28 czerwca 1956 223/229, 61 - 485 Poznań.
Kontakt;
Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226.