OBWIESZCZENIE o zawieszeniu postępowania administracyjnego
Burmistrz Miasta Słupcy
ul. Pułaskiego 21
62 - 400 Słupca
Słupca, 25.07.2024 r.
DPO.6220.1.3.2024
OBWIESZCZENIE
o zawieszeniu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zawiadamia się wszystkie strony, iż w toku prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „polegającego na uruchomieniu punktu zbierania złomu i metali kolorowych w miejscowości Słupca na działce ewidencyjnej 1252/2, obręb 0001 Miasto Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie”, z wniosku Inwestora – Konger Recykling Polska Sp. z o. o. ul. Złota 75A/7, 00 – 819 Warszawa, z dnia 19.07.2024 r, działającego przez Pełnomocnika – Pana Marcina Stawujaka – Konger Recykling Polska Sp. z o. o., Głogowa 28, 62 - 710 Władysławów, wydane zostało postanowienie z dnia 25.07.2024 r. znak: DPO.6220.1.3.2024 o zawieszeniu przedmiotowego postępowania do czasu przedłożenia uzupełnienia złożonej dokumentacji.
Z dokumentami w niniejszej sprawie można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) - niniejsze zawiadomienie - obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 25.07.2024 r.
Zgodnie z art 49 k.p.a. obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
Otrzymują:
1. Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
2. Aa.
Sporządził: KB
Sprawę prowadzi: Karol Biadasz, tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl
Obwieszczenie
Słupca, 21 listopada 2023r.
DPO.6220.2.1.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że 21 listopada 2023 r. na wniosek
Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Wilanowska 7A/32
02 – 765 Warszawa
wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Rozbudowa skupu złomu w miejscowości Słupca na dz. ewid. o nr 1252/5, obręb 0001 Miasto Słupca, gmina Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie
Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 21.11.2023 r.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 21.11.2023r.
Pełniący funkcję
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
/-/Andrzej Grzeszczak
Otrzymują:
1.
Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2.
Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta Słupcy.
3.
Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4.
A/a.
Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE
Słupca, 06 kwietnia 2023r.
DPO.6220.2.5.2022.I.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowiskui jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r poz. 1029 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że 06 kwietnia 2023 r. na wniosek
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca.
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 06.04.2023 r.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 06.04.2023r.
Burmistrz
/-/ Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta Słupcy.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE
Słupca, 15 marca 2023r.
DPO.6220.2.5.2022
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r poz. 1029 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że 15 marca 2023 r. na wniosek
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul.Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca.
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 15.03.2023 r.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 15.03.2023r.
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta Słupcy.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
Słupca, 15 grudnia 2022r.
DPO.6220.2.3.2022
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2022r poz. 1029 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że 15 grudnia 2022r. na wniosek
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o. o. zlokalizowanym w Słupcy przy ul. Poznańskiej 39, na działkach ewid. nr 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2.
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2022r. poz. ze 1029zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 15.12.2022r.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 15.12.2022r.
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Słupca, 14 grudnia 2022r.
DPO.6220.2.5.2022
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy
zawiadamia,
że 05 grudnia 2022r.na żądanie:
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Budowa zbiorników retencyjnych ścieków, na terenie oczyszczalni ścieków zakładu Konspol Holding Sp. z o. o. na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca.
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 14.12.2022 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.
Otrzymują:
1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 - 002 Suchy Las.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.
Do wiadomości:
1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
Słupca, 11 października 2021r.
DPO.6220.2.1.2021
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ oraz art. 38, art. 72 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że 11 października 2021r. na wniosek
„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca
wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych
na działkach o numerach ewidencyjnych 3073/2, 3064/2
zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca
Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu oraz w miejscu inwestycji w dniu 11.10.2021r..
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl. Treść decyzji zostaje upubliczniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca na okres 14 dni od dnia 11.10.2021r.
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Obwieszczenie o wydanej decyzji - zmiana nazwy przedsiewzięcia
Słupca, 14 lipca 2021r.
DPO.6220.2.3.2020
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735/ oraz art. 38, art. 82 ust. 6, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
podaje do publicznej wiadomości, że 14 lipca 2021r. na wniosek Gminy Miejskiej Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca wydał decyzję zmieniającą decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w sprawie zmiany nazwy inwestycji w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
z
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”
na:
„Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”
Lokalizacja: Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 14.07.2021r. oraz w miejscu inwestycji.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313/314, tel. 63 277 27 27 wew. 226, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.
Z up. Burmistrza
Jacek szczap
Zastępca Burmistrza
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Słupca, dnia 19 września 2018 r.
DPO.6131.1.10.2018
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 / Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 12 września 2018r. na żądanie:
Spółdzielni Mieszkaniowej
Oś. Niepodległości 19
62-400 Słupca
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 5 sztuk drzew rosnących na działce o nr ewid. 229/13 zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Słupcy, oś. Niepodległości 19.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 / w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257ze zm../ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do 04. 10.2018r.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.
Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. Poz. 1257 ze zm./, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 11.10.2018 roku o godzinie 10:00 w Spółdzielni Mieszkaniowej, oś Niepodległości 19.
Otrzymują:
1. Spółdzielnia Mieszkaniowa oś. Niepodległości 19, 62- 400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa –
a) tablica ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej -1 szt.
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.
Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl
OBWIESZCZENIE BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
Słupca, 19 listopada 2020r.
DPO.6220.2.3.2016
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 38, art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm./
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY podaje do publicznej wiadomości, że 19 listopada 2020r. na wniosek firmy
FEDO sp. z o.o. ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4 (dawna ul. Berlinga 4) 62 – 400 Słupca
reprezentowanej przez Pełnomocnika Piotra Kruszyńskiego – D.G. KONTUR Andrzej Kruszyński ul. Św. Wawrzyńca 34, 60-541 Poznań wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:
„Budowa stacji paliw przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego (dawna ul. Berlinga) w Słupcy na działkach geodezyjnych nr 313/3, 3024”.
Lokalizacja: działka geodezyjna nr 313/3, 3024 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Fedo Sp. z o.o., ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 4, 62 – 400 Słupca
W przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw /Dz. U. z 2019r. poz. 1712/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze Obwieszczenie - zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Słupca, wywieszenie na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 19.11.2020r. oraz w miejscu inwestycji.
Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu, Państwowego oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupcy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy przy ul. Pułaskiego 21, 62 – 400 Słupca, pokój nr 313, tel. 63 277 27 27 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30,
Burmistrz
Michał Pyrzyk
Otrzymują:
1. Udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.slupca.pl.
2. Ogłoszenie informacji w siedzibie organu właściwego w sprawie – tablica ogłoszeń w Urzędzie Miasta.
3. Ogłoszenie informacji w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
4. A/a.