BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2020 - WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2020
I. Podstawowym celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w „Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020".
II. Zadanie
WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
Planowana w roku 2020 kwota dotacji wynosi 25 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2019 wynosiły 217 000 zł.
1) Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych, (z wyłączeniem rozgrywek ligowych)
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- Upowszechnianie sportu wśród dzieci i młodzieży, przez szkolenia sportowe, prowadzenie zajęć sportowych udział dzieci i młodzieży w zawodach sportowych.
REZULTATY:
Organizacja minimum 1 przedsięwzięcia z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży.
SPOSÓB MONITOROWANIA REZULTATÓW:
Ankiety, listy obecności, dokumentacja fotograficzna lub inna dokumentacja potwierdzająca realizację zadania.
2) Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
organizację imprez sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych (z wyłączeniem rozgrywek ligowych) i inne.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- zwiększenie aktywności fizycznej oraz umiejętności sportowych mieszkańców Słupcy, poprzez prowadzenie działalności szkoleniowej i udział w zawodach sportowych,
- prowadzenie zajęć rekreacyjno – sportowych skierowanych do różnych grup wiekowych i społecznych,
- wzbogacenie oferty sportowej w gminie poprzez organizację i przeprowadzenie imprez sportowych skierowanych do szerokiej grupy uczestników i widzów,
- popularyzacja różnych dyscyplin sportu w mieście Słupca
REZULTATY:
Organizacja minimum 1 przedsięwzięcia z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu dla mieszkańców miasta Słupca.
SPOSÓB MONITOROWANIA REZULTATÓW:
Ankiety, listy obecności, dokumentacja fotograficzna lub inna dokumentacja potwierdzająca realizację zadania.
III. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupcy:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia
i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą zalegać z opłacaniem należności publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów
o charakterze publicznym, oraz powinny posiadać własne konto bankowe.
IV. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Ponieważ dotacja przeznaczona jest na wsparcie realizacji zadania, może być przyznana tylko wtedy, gdy podmiot uprawniony do składania oferty zadeklaruje finansowy wkład własny w wysokości nie mniejszej niż 10% całkowitej wartości zadania.
3. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
4. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
5. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania,
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.
Jeżeli oferent będzie pobierał opłaty od uczestników zadania, powinien prowadzić w tym zakresie działalność odpłatną pożytku publicznego.
V. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 24.01.2020 roku, w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Słupcy
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty: Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl
VI. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2020 roku.
2. Wsparcie realizacji zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.
VII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym
z rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
2. Do oferty należy dołączyć:
1) obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu.
2) dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestracji organizacji, zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis i inne).
4. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni roboczych od ostatniego dnia przyjmowania ofert podejmie decyzję w formie zarządzenia o wyborze oferty i udzieleniu dotacji.
5. Złożone oferty rozpatrywane będą pod względem formalnym i merytorycznym przez Komisje Konkursową powołaną zarządzeniem przez Burmistrza Miasta Słupcy.
6. O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną poinformowani na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy: www.miasto.slupca.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy.
7. Wybór ofert odbędzie się wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą Nr X/78/19 z dnia 07.11.2019 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020,
b) oceny możliwości osiągnięcia zamierzonych celów,
c) oceny możliwości realizacji zadania publicznego przez organizację,
d) oceny przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania publicznego, tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
e) oceny proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
f) udziału środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
g) uwzględnienia planowanego przez organizację wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
h) oceny realizacji zleconych zadań publicznych, które w latach poprzednich realizowały organizacje, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.
VIII. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwała Nr X/78/19 z dnia 07.11.2019 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020.
Słupca, dnia 02.01.2020 r.
AL
ZARZĄDZENIE NR 1/2020 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej celem dokonania oceny złożonych ofert na realizację zadań publicznych w 2020 r. przez organizacje pozarządowe
ZARZĄDZENIE NR 1/2020
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 2 stycznia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Konkursowej celem dokonania oceny złożonych ofert na realizację zadań publicznych w 2020 r. przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U.
z 2019 r. poz. 506 ze zm.)1 oraz art. 11 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zm.)2 oraz uchwały Nr Nr X/78/19 z dnia 07.11.2019 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020, zarządzam co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję konkursową w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych organizowanych w 2020 roku z zakresu zadań publicznych określonych w rozdziale Nr X/78/19 z dnia 07.11.2019 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020, w następującym składzie:
1. Jacek Szczap - Przewodniczący Komisji
2. Beata Wyderkiewicz – Członek Komisji
3. Mirosława Koziorowska – Członek Komisji
4. Katarzyna Hoffmann – Członek Komisji
5. Mariusz Król - Członek Komisji
6. Anita Kubicka – Członek Komisji - przedstawiciel organizacji pozarządowych.
§ 2. Zasady pracy Komisji określa Regulamin pracy Komisji konkursowej, który stanowi załącznik
nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
OGŁOSZENIE Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja) na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t
Słupca, dnia 29.11.2019r.
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja)
na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t
Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem zbycia jest samochód ciężarowy do 3.5t marki Volkswagen Transporter T5 1.9 TDi E3 3.0t, stanowiący mienie Gminy Miejskiej Słupca.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka i model - VOLKSWAGEN Transporter T5 1.9 TDi E3 3.0t.
Rodzaj pojazdu- Samochód ciężarowy do 3.5t
Nr rejestracyjny - PSL X904
Rok produkcji - 2003
Nr identyfikacyjny (VIN) - WV2ZZZ7HZ4X003115
Pojemność silnika - 1896,00 cm3
Przebieg - 354 tys. km
Samochód jest używany.
Aktualne badania techniczne.
Aktualne ubezpieczenie OC.
Cena wywoławcza samochodu ciężarowego wynosi: 9.717,00 zł
Postąpienie wyniesie nie mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg odbędzie się w dniu 12 grudnia 2019r. o godz. 9.30 w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, sala nr 207.
Uczestnik przetargu może działać przez pełnomocnika. W takim przypadku powinien przedstawić oryginał pełnomocnictwa.
Gmina Miejska Słupca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny zbywanego samochodu.
Cena osiągnięta w przetargu stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia samochodu najpóźniej do dnia zawarcia umowy.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i zawarciu umowy.
Przetarg jest ważny, jeżeli nastąpi przynajmniej jedno postąpienie.
Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Samochód można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Pan Grzegorz Kozielski – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej – tel. 607-770-189 lub 63/277-27-27 wew. 229.
Regulamin przetargu (licytacji) dostępny jest na stronie internetowej www.miasto.slupca.pl oraz www.bip.slupca.pl
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
OGŁOSZENIE Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja) na sprzedaż przyczepy lekkiej
Słupca, dnia 29.11.2019r.
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja)
na sprzedaż przyczepy lekkiej
Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem zbycia jest przyczepa lekka marki SAM, stanowiąca mienie Gminy Miejskiej Słupca.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka i model - SAM.
Rodzaj pojazdu - Przyczepa lekka, skrzyniowa z opończą
Nr rejestracyjny - PSL C904
Rok produkcji - 2003
Nr identyfikacyjny (VIN) - SWH2350S13B008584
Przyczepa jest używana.
Aktualne badania techniczne.
Aktualne ubezpieczenie OC.
Cena wywoławcza przyczepy wynosi: 600,00 zł
Postąpienie wyniesie nie mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg odbędzie się w dniu 12 grudnia 2019r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca, sala nr 207.
Uczestnik przetargu może działać przez pełnomocnika. W takim przypadku powinien przedstawić oryginał pełnomocnictwa.
Gmina Miejska Słupca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny zbywanej przyczepy.
Cena osiągnięta w przetargu stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przyczepy najpóźniej do dnia zawarcia umowy.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i zawarciu umowy.
Przetarg jest ważny, jeżeli nastąpi przynajmniej jedno postąpienie.
Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Przyczepę można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Pan Grzegorz Kozielski – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej – tel. 607-770-189 lub 63/277-27-27 wew. 229.
Regulamin przetargu (licytacji) dostępny jest na stronie internetowej www.miasto.slupca.pl oraz www.bip.slupca.pl
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
OGŁOSZENIE Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja) na sprzedaż ciągnika rolniczego
Słupca, dnia 29.11.2019r.
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Słupcy ogłasza ustny przetarg (licytacja)
na sprzedaż ciągnika rolniczego
Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem zbycia jest ciągnik rolniczy marki Ursus Ostrówek K 162., stanowiący mienie Gminy Miejskiej Słupca.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka i model - URSUS Ostrówek K 162.
Rodzaj pojazdu - Ciągnik rolniczy
Nr rejestracyjny - PSL 5CL8
Rok produkcji - 1992
Nr identyfikacyjny (VIN) - 658403
Pojemność silnika - 3120,00 cm3
Wskazanie licznika - 3076 mtg
Ciągnik rolniczy jest używany.
Aktualne badania techniczne.
Aktualne ubezpieczenie OC.
Cena wywoławcza ciągnika rolniczego wynosi: 19.400,00 zł
Postąpienie wyniesie nie mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg odbędzie się w dniu 12 grudnia 2019r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca, sala nr 207.
Uczestnik przetargu może działać przez pełnomocnika. W takim przypadku powinien przedstawić oryginał pełnomocnictwa.
Gmina Miejska Słupca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny zbywanego ciągnika rolniczego.
Cena osiągnięta w przetargu stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia ciągnika rolniczego najpóźniej do dnia zawarcia umowy.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i zawarciu umowy.
Przetarg jest ważny, jeżeli nastąpi przynajmniej jedno postąpienie.
Burmistrz Miasta Słupcy zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Ciągnik rolniczy można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Pan Grzegorz Kozielski – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej – tel. 607-770-189 lub 63/277-27-27 wew. 229.
Regulamin przetargu (licytacji) dostępny jest na stronie internetowej www.miasto.slupca.pl oraz www.bip.slupca.pl
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Wynik konsultacji Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020”
Słupca, 28 października 2019 r.
Wynik konsultacji
Projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi
i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020”.
W terminie od dnia 14 października 2019 roku do dnia 23 października 2019 roku trwały konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Ogłoszenie o konsultacjach wraz z projektem „Programu o współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020” zamieszczone było w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy.
Opinie na temat programu można było składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w formie papierowej bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Pułaskiego 21.
W dniu 23 października 2019 r. o godz. 14.00 w Sali Narad, Urzędu Miasta w Słupcy odbyło się bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych.
W wyznaczonym terminie konsultacji nie zgłoszono uwag i opinii dotyczących projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020”.
Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy
Stanowisko Burmistrza Miasta Słupcy w sprawie przeprowadzonych konsultacji projektu „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020”.
Na podstawie uchwały Nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28 października 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w terminie od dnia 14 października 2019 roku do dnia 23 października 2019 roku przeprowadzono konsultacje
z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Na tej podstawie Burmistrz Miasta Słupcy informuje, że projekt „Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020” został pozytywnie zaopiniowany przez organizacje pozarządowe działające na terenie Miasta Słupcy.
Burmistrz Miasta Słupcy
/-/ Michał Pyrzyk
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY z dnia 9 października 2019 r. - przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 9 października 2019 r.
Na podstawie §3 ust. 1 uchwały nr LII/295/10 Rady Miasta Słupcy z dnia 28.10.2010 roku w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowych tych organizacji.
ogłasza
przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nad projektem rocznego programu współpracy z tymi organizacjami.
1. Celem konsultacji jest uzyskanie opinii nad projektem programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020, który stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2. Przedmiotem konsultacji jest w szczególności projekt programu współpracy miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
3. Konsultacje rozpoczynają się od dnia 14 października 2019 roku i trwają do dnia 23 października 2019 roku.
4. Konsultacje odbywać się będą poprzez:
- podanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Słupcy projektu programu o współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które odbędzie się w dniu 23 października 2019 o godz. 1400 w Sali Narad, Urzędu Miasta w Słupcy.
5. Opinie należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: ngo@miasto.slupca.pl lub w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21.
Zarządzenie Nr 63/2019 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 2 lipca 2019r w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca
ZARZĄDZENIE NR 63/2019
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 2 lipca 2019r.
w sprawie rozdziału środków z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019r. poz. 506) oraz § 3 ust. 7 Uchwały Nr XIV/94/16 Rady Miasta Słupcy z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie określania warunków i trybu finansowania zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Z 2016r poz. 1527 ze zm.) i zapoznaniu się z protokołem Komisji d. s. rozpatrzenia i zaopiniowani wniosków złożonych na realizację zadań z zakresu wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca, Burmistrz Miasta Słupcy zarządza, co następuje:
§ 1. Przyznać środki finansowe na wspierania sportu w Gminie Miejskiej Słupca na rok 2019 następującym klubom sportowym:
1) Międzyszkolnemu Klubowi Sportowemu w Słupcy, ul. Powstańców Wielkopolskich 22b, 62-400 Słupca dotację w wysokości 7 000 zł,
2) Słupeckiemu Klubowi Piłkarskiemu Słupca, ul. Gajowa 4, 62-400 Słupca dotację w wysokości 15 000 zł,
3) Słupeckiemu Towarzystwu Koszykówki „GROM” w Słupcy, ul. Traugutta 10A/11, 62-400 Słupca dotację w wysokości 8 000 zł,
4) Klubowi Sportowemu Stowarzyszenie Przyjaciół Siatkówki w Słupcy, ul. Plac Szkolny 1, 62-400 Słupca dotację w wysokości 20 000 zł.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Referatu Oświaty i Rozwoju Lokalnego.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta w Słupcy, umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.slupca.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy www.miasto.slupca.pl
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ - OFERTY - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“
Słupca, 16.05.2019r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
PROPOZYCJI CENOWEJ - OFERTY
(w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej 30 000 Euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) oraz na podstawie wewnętrznych procedur określonych Zarządzeniem Nr 18/2015 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 31 marca 2015 r., zmienionego Zarządzeniem Nr 76/2016 Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 27 października 2016 r.)
prowadzonego pod nazwą: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Słupca i jej jednostek organizacyjnych“
I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Słupca
Adres zamawiającego: ul. Pułaskiego 21
Kod Miejscowość: 62-400 Słupca
Telefon: 63-277-27-27
Faks: 63-277-26-69
Adres strony internetowej www: miasto.slupca.pl
Adres poczty elektronicznej e.mail : um@miasto.slupca.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej prowadzone jest w postępowaniu o wartości szacunkowej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 Euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
KOD CPV:
66.11.00.00-4 usługi bankowe
66.11.20.00-8 usługi depozytowe
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Gminy Miasta Słupca i jego niżej wymienionych jednostek organizacyjnych :
- Urząd Miasta w Słupcy
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. KEN w Słupcy,
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 1 w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 2 „Miś” w Słupcy,
- Przedszkole Miejskie nr 4 „Jarzębinka” w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy,
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupcy
- Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Słupcy,
- Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Słupcy,
- Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Słupcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości jednostek organizacyjnych objętych usługą w przypadkach określonych poniżej. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Słupca, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.
Z a k r e s usługi obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących w/w jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych w walucie polskiej, rachunków sum depozytowych i rachunków funduszy specjalnych - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
b) oprocentowanie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy rachunku, ( naliczenie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować w okresach kwartalnych, ostatniego dnia kwartału według stopy redyskonta weksli );
c) otwarcie darmowych kont wyłącznie na potrzeby obsługi osób korzystających z różnych form pomocy społecznej i wykonywanie operacji gotówkowych na tych kontach również nieodpłatnie;
d) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego;
e) przyjmowanie wolnych środków na lokaty krótkoterminowe;
f) sporządzanie wyciągów bankowych po każdej zmianie salda na rachunku łącznie z wtórnikami do przelewów na każdy dzień roboczy;
g) udostępnienie zamawiającemu w siedzibie zamawiającego systemu bankowości elektronicznej umożliwiającej dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach oraz zapewnienie jednorazowej, nieodpłatnej dostawy tokenów, kart i czytników dla urzędu, jednostek budżetowych i zakładów budżetowych;
h) umożliwienie zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru środków w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej, na warunkach określonych odrębną umową, których oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M,
i) uruchomienie skrzynki depozytowej,
j) przyjmowanie wpłat gotówkowych Urzędu Miasta w Słupcy dotyczących opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej.
UWAGA: w związku z brakiem posiadania kasy przez Gminę Miejską Słupca, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na koszt własny wyposażył i prowadził punkt kasowy w budynku jednostki. Wymagane jest uruchomienie punktu w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy. Korzystanie z pomieszczeń Urzędu Miasta w Słupcy będzie odpłatne.
2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
a) bank zapewni bezpłatną instalację i szkolenie przy wdrażaniu systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych,
b) obsługa kasowa zamawiającego w siedzibie banku odbywać się będzie poza kolejnością
c) bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za:
- wpłaty i wypłaty gotówkowe z rachunków zamawiającego dokonywanych przez Gminę i jednostki organizacyjne ( z wyjątkiem usługi określonej w pkt 1 lit. j ),
- wpłaty w ramach płatności masowych
- przelewy wewnętrzne,
- sporządzanie wyciągów,
- otwarcie i likwidację rachunku lokat terminowych.
Dane ogólne dotyczące obsługi bankowej Zamawiającego, przyjęte jako podstawa do sporządzenia i złożenia oferty:
- liczba prowadzonych rachunków bankowych: obecnie jest to 11 rachunków bieżących oraz 43 pomocniczych;
- średnie saldo środków własnych na rachunkach bankowych 2 500 000,00 zł;
- średnioroczne wpłaty gotówkowe Urzędu Miasta w Słupcy dotyczące opłat parkingowych na rachunek w formie zamkniętej 251 000,00 zł,
- przyznany kredyt w rachunku bieżącym 1 000 000,00 zł ( do tej pory nie korzystano z w/w usługi);
- wpłaty na rachunek Gminy i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie to ok. 16 133 sztuk rocznie, przeciętna wartość wpłat 184,38 zł;
- wartość przelewów wykonywanych elektronicznie w miesiącu - ok. 10.116.138 zł ;
- liczba przelewów elektronicznych wykonywanych w miesiącu - ok. 3 900 szt.;
- aktualnie koszt najmu od jst pomieszczenia przeznaczonego na POK to: czynsz 313,56 zł + opłata eksploatacyjna ( energia elektryczna i cieplna ) 72,01 zł miesięcznie.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia publicznego: od 01.07.2019 r. do 30.06.2023 r.
V. PROPOZYCJA CENOWA - OFERTA
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik zaproszenia w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21 w Biurze Obsługi Klienta do dnia 06.06.2019r. do godz.15:00.
2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami:
( A ) Cena – opłaty i prowizje – waga kryterium: 85%
( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych – waga kryterium: 10%
( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - waga kryterium: 5%
3.Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta odpowiada warunkom określonym w Zaproszeniu, jednocześnie uzyskała najwyższą ilość punktów oraz uznana została za najkorzystniejszą z punktu widzenia Zamawiającego.
Ocena ofert wg kryterium ceny dokonywana będzie wg następujących zasad:
– zamawiający stosować będzie ocenę punktową;
– kryterium cenowe oceniane będzie na podstawie wzoru:
( A ) Cena – wysokość opłat i prowizji za obsługę bankową - waga za kryterium: 85 %
Najniższe zaproponowane koszty +1
( A ) = ---------------------------------------------- x 0,85 x 100
Koszty w badanej ofercie + 1
( B ) Wysokość oprocentowania a,vista rachunków podstawowych i pomocniczych – waga za kryterium: 10 %
Oprocentowanie badanej oferty
( B ) = ----------------------------------------------------------- x 0,10 x 100
Najwyższe zaproponowane oprocentowanie
( C ) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - waga za kryterium: 5 %
Najniższe zaproponowane oprocentowanie
( C ) = ----------------------------------------------------------- x 0,05 x 100
Oprocentowanie badanej oferty
Ilość punków przyznanych w ofercie podlega sumowaniu = ( A ) + ( B ) + ( C )
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2. W rozdziale VII Zaproszenia, dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru
3) zezwolenie na prowadzenie działalności, zgodnie z ustawą Prawo bankowe.
VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH
DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Pani Mirosława Koziorowska – Skarbnik Miasta, nr tel. 63-277-27- 27, wew.212. Ewentualne zapytania należy kierować drogą mailową na adres: skarbnik@miasto.slupca.pl do dnia 06.06.2019 r.
Z poważaniem
Burmistrz
/-/ Michał Pyrzyk