BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2012
I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w "Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012".
II. Zadanie: WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU.
Planowana w roku 2012 kwota dotacji wynosi 114 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2011 wynosiły 114 000 zł.
1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a) szkolenia sportowe,
b) prowadzenie zajęć sportowych,
c) udział zawodników w zawodach sportowych,
2. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
a)organizację imprez sportowych(masowych), w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w sportach indywidualnych i grach zespołowych,
III. Zadanie: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO.
Planowana w roku 2012 kwota dotacji wynosi 3 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2011 wynosiły 3 000 zł.
1. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca.
IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT.
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową
w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupca:
a) Organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku
o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
b) Osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku
Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia
i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą posiadać zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym.
3. Posiadać własne konto bankowe.
V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa, podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania.
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.
VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 28.12.2011 roku.
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty:
Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (Biuro Obsługi Klienta).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy.
www.bip.slupca.pl
VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ.
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2012 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczna w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący stroną umowy.
VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT.
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczącego realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011, Nr 6, poz. 25).
2. Do oferty należy dołączyć obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. Dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestrację organizacji zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3. Sprawozdanie finansowe za 2010 rok.
4. Oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
5. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników (statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych i inne).
6. Burmistrz Miasta Słupcy w ciągu 10 dni (roboczych) od ostatniego dnia przyjmowania ofert dokona wyboru ofert wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy uchwałą Nr XIV/79/11 z dnia 14.11.2011 r. Rady Miasta Słupcy w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012,
b) wielkość zaangażowanych w realizację projektu zasobów własnych organizacji,
c) kosztów realizacji projektu i kosztów realizacji zadania publicznego,
d) efekty projektu,
e) perspektywy kontynuacji projektu i potencjalnych źródeł zewnętrznego finansowania,
f) dokonania Organizacji i doświadczenie w realizacji projektów,
g) dotychczasowa współpraca z miastem Słupca,
h) współpraca z innymi instytucjami publicznymi.
IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać u Sekretarza Miasta Słupcy, tel. (63) 277 27 27
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234 poz. 1536, z 2011 Nr 112 poz. 654, Nr 205 poz. 1211, Nr 209 poz. 1244) oraz uchwała Nr XIV/79/11 z dnia 14.11.2011 r. Rady Miasta Słupca w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012.
/-/ Michał Pyrzyk
"Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011-2021"
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
Burmistrz Miasta Słupcy informuje o możliwości wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących powstania dokumentu, jakim jest "Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011-2021"
Uwagi i wnioski można składać w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, w godzinach pracy Urzędu do 30 listopada 2011roku.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:
1) w formie pisemnej;
2) ustnie;
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres um@miasto.slupca.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym.
W sprawie przeprowadzenia konsultacji "Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011-2021" Burmistrz Miasta Słupcy zaprasza mieszkańców na zebrania, które odbędą się w dniach 15 i 22 listopada 2011r. o godz. 15.00 w Sali Sesyjnej Urzędu Miasta.
Uwagi lub wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpoznania.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Słupcy.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy, t.j. projektem "Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupcy na lata 2011-2021" w Urzędzie Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, pokój 316, bądź na stronach internetowych Urzędu Miasta w Słupcy oraz na stronie BIP w zakładkach: Urząd Miasta , Informacje bieżące, Ogłoszenie.
Burmistrz Miasta Słupcy
Michał Pyrzyk
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2010
OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT
NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH
GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2010
I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w "Programie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010 rok"
II. Zadanie: UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
Planowana w roku 2010 kwota dotacji wynosi 110 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2009 wynosiły 85 000 zł.
1. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu dla dzieci i młodzieży poprzez:
a/ szkolenia sportowe
b/ prowadzenie zajęć sportowych
c/ organizację obozów sportowych
d/ udział zawodników w zawodach sportowych
2. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu poprzez:
a/ organizację imprez sportowych( masowych), w tym rozgrywek sportowych, turniejów mistrzowskich, rozgrywek w portach indywidualnych i grach zespołowych
III. Zadanie: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I TRADYCJI
Planowana w roku 2010 kwota dotacji wynosi 3 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2009 wynosiły 3 000 zł.
1. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca
IV. Zadanie: WYPOCZYNEK DZIECI I MŁODZIEŻY
Planowana w roku 2010 kwota dotacji wynosi 15 000 zł.
Wydatki poniesione w roku 2009 wynosiły 13 000 zł.
1. Organizacja różnych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży
V. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są prowadzące działalność statutową
w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie Miasta Słupca:
- Organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
- Osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego
2. W/w podmioty nie mogą posiadać zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym
3. Posiadać własne konto bankowe.
VI. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłącznie oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostaną wybrane w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a/ wynagrodzenia pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadania
b/ wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne
VII. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 04.02.2010 roku.
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta Słupcy.
2. Adres pod którym należy składać oferty:
Urząd Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (sekretariat)
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie BIP - u Miasta Słupcy
www.bip.slupca.pl
VIII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ.
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2010 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenie aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydawanych przez siebie, w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych( takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczna w miejscu realizacji zadania tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane przez podmiot nie będący strona umowy.
VII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT.
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarzem wydatków na formularzu ofert, zgodnym z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).
2. Do oferty należy dołączyć obowiązujący statut organizacji lub inny akt regulujący status podmiotu. Dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, rejestrację organizacji zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania ( w tym rozliczenia uzyskanej dotacji).
3. Sprawozdanie finansowe za 2009 rok
4. Oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
5. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników ( statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o braku zobowiązań publiczno - prawnych i inne
6. Burmistrz Miasta Słupca w ciągu 20 dni (roboczych) od ostatniego dnia przyjmowania ofert dokona wyboru ofert wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy w uchwale Nr XLII/232/09 z dnia 23.12.2009 r. w sprawie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010 r.
b) wielkość zaangażowanych w realizacje projektu zasobów własnych organizacji,
c) koszty realizacji projektu i kosztów realizacji zadania publicznego,
d) efekty projektu,
e) perspektywy kontynuacji projektu i potencjalnych źródeł zewnętrznego finansowania,
f) dokonania Organizacji i doświadczenie w realizacji projektów,
g) dotychczasowa współpraca z miastem Słupca,
h) współpraca z innymi instytucjami publicznymi.
VIII. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronie www.bip.slupca.pl można uzyskać u Sekretarza Miasta Słupcy, tel. 63 277 27 27
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873, z 2004 r. Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203, Nr 210 poz. 2135, z 2005r. Nr 155 poz. 1298, Nr 169 poz. 1420, Nr 175 poz. 1462, Nr 249 poz. 2104, z 2006r. Nr 94, poz. 651, z 2008r. Nr 209, poz. 1316, z 2009 r. Nr 19, poz. 100, Nr 22, poz. 120) oraz uchwała Rady Miasta Słupcy Nr XLII/232/09 z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie Programu współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010 r.
Ceglana 19
MIASTA SŁUPCY
Na podstawie uchwały Nr 104 Rady Ministrów z dnia 9 lipca 1990r w sprawie sposobu dokonywania inwentaryzacji mienia komunalnego (MP Nr 30 poz. 235) podaję do publicznej wiadomości, że w okresie od 2 kwietnia do 4 maja 2010r zostanie wyłożony do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pok. 303 w godzinach urzędowania spis inwentaryzacyjny mienia nieruchomego podlegającego komunalizacji z mocy prawa nieruchomości położonej w m. Słupcy przy ul. Ceglanej 19.
W okresie wyłożenia upoważniony członek Komisji Inwentaryzacyjnej udzielać będzie zainteresowanym osobą niezbędnych informacji i zbierać zgłoszone zastrzeżenia.
Zgłoszone zastrzeżenia rozpatrzy Komisja Inwentaryzacyjna i w razie ich uwzględnienia zmieni ustalenia w spisie.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2010
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA W ROKU 2010
I. Celem konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań publicznych Gminy Miejskiej Słupca w dziedzinach określonych w "Programie współpracy Miasta Słupca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010 rok".
II. Zadanie: PRZECIWDZIAŁANIE PATOLOGII SPOŁECZNEJ
planowana w roku 2010 kwota dotacji wynosi 20 000 zł. Wydatki poniesione 2009
Wyniosły 20 000 zł;
a/ Pomoc w rozwiązywaniu problemów alkoholowych wśród młodzieży, osób ubogich, bezdomnych i ich reintegracja społeczna.
b/ Wspieranie socjoterapeutycznych form wypoczynku dla najuboższych dzieci z rodzin z problemami uzależnień i przemocy.
III. Zadanie: KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURALNYCH I TRADYCJI
Planowana w roku 2010 kwota dotacji wynosi 3 000 zł. Wydatki poniesione w roku 2009 wyniosły 3 000 zł.
1. Ochrona i konserwacja zabytków w mieście Słupca.
IV. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT
1. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są: prowadzące działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem oraz prowadzące działalność na terenie miasta Słupca.
- Organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku
o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
- Osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego.
2. W/w podmioty nie mogą posiadać zobowiązań publiczno-prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów o charakterze publicznym.
3. Posiadać własne konto bankowe.
V. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
1. Rozpatrywane są wyłączne oferty złożone w terminie określonym w ogłoszeniu.
2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem
dotacji w wysokości wnioskowanej. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej
w ofercie. Jeżeli kwota przyznanej dotacji będzie niższa podmiot zobowiązany jest do przedstawienia korekty kosztorysu i harmonogramu realizacji zadania.
3. Dotację na wsparcie realizacji zadania otrzymują podmioty, których oferty zostały wybrane
w postępowaniu konkursowym.
4. Przewidywana dotacja nie może zostać przeznaczona na:
a) wynagrodzenie pracowników organizacji poza zakresem realizacji zadań,
b) wydatki majątkowe w tym zakupy inwestycyjne.
VI. TERMINY SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać w terminie do 16 kwietnia 2010 rok.
Oferty przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia w godzinach pracy Urzędu. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta Słupcy.
2. Adres, pod który należy składać oferty:
Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca (sekretariat).
3. Nie będą przyjmowane oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem.
4. Druki ofert dostępne są na stronie BIP- Urząd Miasta Słupcy
www.bip.slupca.pl
VII. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ.
1. Zadania powinny być zrealizowane do końca 2010 roku.
2. Realizacja zadania zleconego następuje po zawarciu umowy.
3. Warunkiem zawarcia umowy na dotację jest dokonanie przez oferenta korekty kosztorysu projektu oraz sporządzenia aktualnego harmonogramu realizacji zadania w przypadku przyznania dotacji w innej wysokości niż wnioskowana.
4. Zleceniobiorca, realizując zadanie jest zobowiązany do informowania w wydanych przez siebie w ramach zadania publikacjach, materiałach informacyjnych (takich jak plakaty, zaproszenia, ogłoszenia prasowe itp.) poprzez media, poprzez widoczną w miejscu realizacji tablicę o fakcie dofinansowania zadania przez Gminę Miejską Słupca.
5. Zadanie nie może być realizowane prze podmiot niebędący strona umowy.
VIII. TERMIN, TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT.
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty z opisem projektu, który ma zostać dofinansowany i preliminarza wydatków na formularzu ofert, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).
2. Do oferty należy dołączyć obowiązujący statut organizacji lub inne akt regulujący status podmiotu. Dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu rejestrację organizacji zawierający aktualne dane ze wskazaniem osób do składania w imieniu organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania ( w tym rozliczenie uzyskanej dotacji).
3. Sprawozdanie finansowe za 2009 rok.
4. Oświadczenie o braku zobowiązań publiczno prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych jednostek o charakterze publicznym.
5. W przypadku złożenia przez oferenta więcej niż jednej oferty dopuszcza się możliwość przedłożenia jednego kompletu załączników(statut, aktualny wypis, sprawozdanie finansowe, sprawozdanie merytoryczne, aktualne oświadczenie o braku zobowiązań publiczno- prawnych i innych.
6. Burmistrz Miasta Słupca w ciągu 20 dni (roboczych) od ostatniego dnia przyjmowania ofert dokona wyboru ofert wg następujących kryteriów:
a) zgodność celu projektu z priorytetami ustalonymi przez Radę Miasta Słupcy w uchwale Nr XLII/232/09 z dnia 23.12.2009 r. w sprawie współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010 r.
b) wielkość zaangażowanych w realizacje projektu zasobów własnych organizacji,
c) koszty realizacji projektu i kosztów realizacji zadania publicznego,
d) efekty projektu,
e) perspektywy kontynuacji projektu i potencjalnych źródeł zewnętrznego finansowania,
f) dokonania Organizacji i doświadczenie w realizacji projektów,
g) dotychczasowa współpraca z miastem Słupca,
h) współpraca z innymi instytucjami publicznymi.
IX. Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronie www.bip.slupca. pl można uzyskać u Sekretarza Miasta Słupcy, tel. (063) 277 27 27.
Podstawy prawne:
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 rok o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr.96, poz. 873 z 2004 r.Nr.64, poz. 593, Nr 116, poz1203, Nr 210, poz.2135, z 2005r. Nr 155, poz.1298, Nr 169, poz1420, Nr 175, poz1462, Nr 175, poz1462, Nr 249, poz. 2104 z 2006r. Nr 94, poz. 651 z 2008r. Nr 209, poz1316 z 2009r. Nr 19, poz. 100, Nr 22, poz.120) oraz uchwała Rady Miasta Słupcy Nr XLII/232/09 z dnia 23 grudnia 2009r. w sprawie Programu Współpracy Miasta Słupcy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010r. oraz ustawa z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz.1362 ze zm.) ) oraz ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2007 r. Nr 70, poz. 473, Nr 115, poz. 793, Nr 176, poz. 1238 ) oraz uchwała Rady Miasta Słupcy z dnia 23 grudnia 2009 roku w sprawie uchwalenia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2010 r.
Słupca, dnia 11 marca 2010 roku