Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów prowadzonych w Urzędzie Miasta w Słupcy
Referat Spraw Obywatelskich i Obrony Cywilnej
1. Rejestr mieszkańców
2. Rejestr zamieszkania cudzoziemców
3. Rejestr PESEL
4. Rejestr dowodów osobistych
5. Rejestr wyborców
6. Spis wyborców
7. Rejestr osób objętych rejestracją
8. Lista stawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej
9. Rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
10. Ewidencja członków OSP obejmująca działania ratownicze, ubezpieczenia i badania lekarskie
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
1. Rejestr zbiorów danych osobowych
2. Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
Pion Ochrony Informacji Niejawnej
1. Wykaz osób zatrudnionych w Urzędzie Miasta w Słupcy albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa
2. Dzienniki ewidencyjne materiałów niejawnych
Biuro ds. Oświaty, Sportu i Zdrowia
1. Ewidencja szkół i placówek niepublicznych
2. Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
Biuro Rady Miasta
1. Rejestr uchwał
2. Rejestr interpelacji i wniosków
3. Rejestr klubów radnych
Referat Dobrego Porządku i Ochrony Środowiska
1. Rejestr działalności regulowanej
2. Ewidencja prac wykonanych przez skazanych
Referat Finansowo Księgowy
1. Ewidencja wystawianych upomnień i tytułów wykonawczych
2. Ewidencje podatkowe nieruchomości
3. Ewidencja podatników podatku od środków transportowych
4. Ewidencje podatników opłat lokalnych
5. Ewidencja środków trwałych
6. Ewidencja pozostałych środków
7. Ewidencja faktur
Referat Promocji i Rozwoju Lokalnego
1. Ewidencja podmiotów, którym wyrażono zgodę na używanie wizerunku herbu, flagi lub pieczęci okolicznościowej
2. Ewidencja zabytków
3. Rejestr – karta dużej rodziny
4. Rejestr – Miejska Karta Seniora
Referat Mienia Komunalnego, Rolnictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
1. Ewidencja gruntów i budynków
2. Ewidencja mieszkańców bloków wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Miejskiej Słupca
3. Rejestr wieczystego użytkowania
4. Rejestr umów dzierżawy
5. Rejestr wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
Referat Utrzymania Infrastruktury Miejskiej
1. Ewidencja obiektów mostowych usytuowanych w drogach gminnych i powiatowych
2. Ewidencja dróg publicznych gminnych i powiatowych
Biuro ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych
1. Rejestr zamówień publicznych
Referat Działalności Gospodarczej i Dodatków Mieszkaniowych
1. Ewidencja Działalności Gospodarczej do 31.12.2011 roku – elektroniczny i tradycyjny (papierowy)
2. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej CEIDG
3. Rejestr udzielonych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych:
I detal
II gastronomia
III catering
4. Rejestr licencji na transport drogowy taksówką osobową
Urząd Stanu Cywilnego
1. Rejestr urodzeń
2. Rejestr małżeństw
3. Rejestr zgonów
Referat Organizacyjna
1. Rejestr zarządzeń burmistrza
2. Rejestr skarg i wniosków
3. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
4. Rejestr instytucji kultury
5. Rejestr miejskich jednostek organizacyjnych
6. Archiwum zakładowe
7. Centralny Rejestr Umów
8. Centralny Rejestr Porozumień
Biuro Obsługi Klienta
1. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Dane zawarte w rejestrach, ewidencjach i archiwach udostępniane są w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2015r. poz. 2058 z późn. zm.) oraz innych przepisów szczególnych z uwzględnieniem ograniczeń wynikających między innymi z ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.), ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
Szczegółowych informacji o zakresie i sposobie udzielania informacji udzielają poszczególne komórki organizacyjne w zakresie ich działania.
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69 , w dniu: 25‑01‑2016 18:45:10
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69 , w dniu: 25‑01‑2016 18:45:10
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|