Zawiadomienia o wszczęciu postępowania


OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

03‑08‑2023 09:34:40


Słupca, 03 sierpnia 2023r.

DPO.6220.2.1.2023 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 27 lipca 2023 r. na żądanie:

Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Wilanowska 7a/32
02 – 765 Warszawa 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Rozbudowa skupu złomu w miejscowości Słupca na działce ewidencyjnej o nr  1252/5, obręb 0001 Miasto Słupca, gmina Słupca, powiat słupecki, województwo wielkopolskie

Lokalizacja: działka geodezyjna o numerze 1252/5 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Konger Recykling Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U z 2023 r. poz. 1094 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 03.08.2023 r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl.


Z up .Burmistrza
Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza


Otrzymują:

1. Konger Recykling Sp. z o.o., Al. Wilanowska 7A/32, 02 – 765 Warszawa.
2. Pełnomocnik Marcin Stawujak – Konger Recykling Polska Sp. z o. o., Głogowa 28, 2 - 710 Władysławów.
3. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Justyna Wawrzyniak - Płocharczyk. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl, ekologia@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

23‑08‑2022 14:19:55

Słupca, 23 sierpnia 2022r.

DPO.6220.2.3.2022


OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji   o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 17 sierpnia 2022r. na żądanie:

„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych
na produkcyjne w istniejącym zakładzie Konspol Holding Sp. z o o
na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/1, 3073/2 oraz 3064/2
zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/1, 3073/2 oraz 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1029 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 23.08.2022 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania, email: dpo@miasto.slupca.pl.

 

Burmistrz

/-/Michał Pyrzyk

 

 

 

Otrzymują:

1.    „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2.    Pełnomocnik Robert Siudak, EKOSTANDARD – Pracownia Analiz Środowiskowych, ul. Szafirowa 4/5, 62 - 002 Suchy Las.
3.    Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
4.    A/a.

Do wiadomości:

1.    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2.    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3.    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4.    Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka. tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
143KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

OBWIESZCZENIE zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego  w sprawie zmiany decyzji.

31‑05‑2021 14:39:08


Słupca 31 maja 2021r.
DPO.6220.2.3.2020 


OBWIESZCZENIE

zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego 
w sprawie zmiany decyzji.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4, art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 26 maja 2021r.na żądanie:

Gminy Miejskiej Słupca
ul. Pułaskiego 21
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w zakresie zmiany tematu przedsięwzięcia: 
z
„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”

na:

„Rozbudowa i przebudowa al. Tysiąclecia – droga nr 3117P w m. Słupca”

W pozostałym zakresie decyzja DPO.6220.2.3.2020 z 20 kwietnia 2021 r. pozostaje bez zmian.

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 31.05.2021r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.


Burmistrz
Michał Pyrzyk


Otrzymują:

1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca

Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego

19‑05‑2021 22:02:14

Słupca, 19 maja 2021r.

DPO.6220.2.1.2021 


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji   o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 13 maja 2021r.na żądanie:

„KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

Budowa oczyszczalni ścieków przemysłowych
na działkach o numerach ewidencyjnych  3073/2, 3064/2
zlokalizowanych przy ul. Poznańskiej 39 w miejscowości Słupca

Lokalizacja: działki geodezyjne o numerach 3073/2, 3064/2 Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: „KONSPOL HOLDING” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735/ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie  zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 19.05.2021 r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.


Burmistrz
Michał Pyrzyk

Otrzymują:

1. „KONSPOL HOLDING” Sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca.
2. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.
3. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca.
4. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
5. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
4. Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.


Sporządził: JWP
Sprawę prowadzi; Justyna Wawrzyniak - Płocharczyk tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

20‑10‑2020 13:52:35

Słupca 20 października 2020r.

DPO.6220.2.3.2020 


OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że 20 października 2020r.na żądanie:

Gminy Miejskiej Słupca
ul. Pułaskiego 21
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Przebudowa ulicy Tysiąclecia w m. Słupca”.

Lokalizacja: Gmina Miejska Słupca Obręb Miasto Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62 – 400    Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r poz. 283 ze zm../.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 283 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy miejskiej w Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 20.10.2020r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313/314 w godzinach urzędowania.

z up. Burmistrza

Jacek Szczap
Zastępca Burmistrza


Otrzymują:

1. Gmina Miejska Słupca ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca. 
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa.
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy, ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Kole ul. Prusa 3, 62 - 600 Koło.
Sporządził: DM
Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

01‑02‑2019 12:54:54

Słupca, dnia 01 lutego 2019 r.

DPO.6131.1.3.2019

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz.2096 ze zm./ w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614ze zm. / Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 28 stycznia 2019r. na żądanie:

 Spółdzielni Mieszkaniowej
Oś. Niepodległości 19
62-400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 sztuk drzew rosnących na działce o nr ewid. 2381/64 zarządzanej przez Spółdzielnię Mieszkaniową  w Słupcy,  oś. Niepodległości 19.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 ze zm./.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm./ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1614 ze zm./ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018 r. poz.2096 ze zm./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do 15.02.2019r.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.

Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm./, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 26.02.2019 roku o godzinie 11:00  w Spółdzielni Mieszkaniowej, oś Niepodległości 19.

Otrzymują:

1. Spółdzielnia  Mieszkaniowa  oś. Niepodległości 19, 62- 400 Słupca.
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – 
a) tablica ogłoszeń  Spółdzielni Mieszkaniowej 
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.


Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

12‑03‑2018 15:05:19

Słupca, dnia 12 marca 2018 r.

DPO.6131.1.4.2018

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ w związku z art. 83 ust. 2 pkt 1), ust. 3-4 oraz art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 142 / Burmistrz Miasta Słupcy zawiadamia, że w dniu 02  marca 2018r. na żądanie:

Spółdzielni Mieszkaniowej
Oś. Niepodległości 19
62-400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 sztuk drzew rosnących na działkach o nr ewid. 229/16, 2381/53, 2381/65 zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową  w Słupcy,  oś. Niepodległości 19.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 142/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2018r. poz. 142/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257./ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i tablicy ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej w Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do 27. 03.2018r.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 314 w godzinach urzędowania.

Zgodnie z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/, wizja terenowa związana z oceną celowości i zasadności usunięcia wnioskowanych drzew odbędzie się w dniu: 04.04.2018r. roku o godzinie 10:00  w Spółdzielni Mieszkaniowej, oś Niepodległości 19.

Otrzymują:

1. Spółdzielnia  Mieszkaniowa  oś. Niepodległości 19, 62- 400 Słupca.
2.Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 83a ust. 7 w/cyt. ustawy w związku z art. 49 kpa – 
a) tablica ogłoszeń  Spółdzielni Mieszkaniowej -3 szt.
b) tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy ,
c) strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3.A/a.


Sporządził: SW
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wewn. 226, email:dpo@miasto.slupca.pl

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZAWIADOMIENIE - prośba o wycinkę drzew

06‑11‑2017 14:49:16


Pan Starosta Słupecki
ul. Poznańska 20
62-400 Słupca
DPO.6131.3.14.2017
Słupca, dnia 06.11.2017r.

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 65 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm./ w związku z art. 83 ust. 1pkt 1) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2134 ze zm. / Burmistrz Miasta Słupcy przekazuje w/g właściwości prośbę Mieszkańców zamieszkałych przy ulicy Pyzderskiejw Słupcy o wycięcie czterech drzew rosnących przy ulicy Pyzderskiej.

UZASADNIENIE

W dniu 03.11.2017 roku  Mieszkańcy ulicy Pyzderskiej w Słupcy złożyli prośbę do Burmistrza Miasta Słupcy o wycięcie czterech drzew znajdujących się przy ulicy Pyzderskiej uzasadniając zagrożeniem bezpieczeństwa osób poruszających się po drodze oraz Mieszkańców posesji usytuowanych bezpośrednio przy przedmiotowych drzewach. Zgodnie z art. 63 ust. 1 pkt 1) ustawy o ochronie przyrody usunięcie drzewa lub krzewu z terenu nieruchomości lub jej części niewpisanej do rejestru zabytków może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego na wniosek posiadacza nieruchomości - za zgodą właściciela tej nieruchomości.
Jak wynika z analizy dokumentów ulica Pyzderska to droga publiczna, której właścicielem jest Powiat Słupecki.
Zgodnie z treścią art. 65 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, jeżeli organ administracji publicznej, do którego podanie wniesiono, jest niewłaściwy w sprawie, niezwłocznie przekazuje je do organu właściwego, zawiadamiając jednocześnie o tym wnoszącego podanie.
Wobec powyższego przekazanie prośby jest zasadne.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody /tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2134 ze zm. / w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. 21.11.2017r.

z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku 
i Ochrony  Środowiska
Dorota Maleszka

Załączniki:
1. Prośba Mieszkańców ulicy Pyzderskiej w Słupcy.
2. Kopia mapy.
3. Informacja z rejestru gruntów dot. działek nr 2037/1 i 2128.
Otrzymują:
1. Adresat.
2. Mieszkańcy ulicy Pyzderskiej w trybie art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody w związku z art. 49 kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a
Sprawę prowadzi: Sylwia Wielowska tel. 63 277 27 27 wew. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
Sporządził: DM
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego.

28‑07‑2017 14:26:35

Słupca, dnia 28 lipca 2017r.

DPO.6220.2.3.2017


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego.

Na podstawie art. 49, art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405./ Burmistrz Miasta Słupcy

zawiadamia,

że w dniu 26 lipca 2017r.na żądanie:

PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o.
ul. Poznańska 39
62 – 400 Słupca

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: 

„Budowa planowanej hali rozładunku żywca i hali magazynu porozbiorowego”.

Lokalizacja: działka geodezyjna nr 3064/2, Gmina Miejska Słupca Obręb Słupca, województwo wielkopolskie.
Inwestor: PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca

Postępowanie będzie prowadzone w trybie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405/.
W myśl art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20 osób, dlatego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/tj. Dz. U. z 2017r poz. 1405/ w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks Postępowania Administracyjnego /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1257/ - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Słupcy oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy w dniu 28.07.2017r. 
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym Burmistrz Miasta Słupcy informuje zainteresowanych, że można zapoznaćsię osobiście lub przez pełnomocnika z aktami w/w inwestycji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miasta Słupcy, ul. Pułaskiego 21, pokój 313 w godzinach urzędowania.

Z up. Burmistrza
Kierownik
Referatu Dobrego Porządku
I Ochrony Środowiska
Dorota Maleszka


Otrzymują:

1. PPUH „Konspol – Bis” sp. z o.o., ul. Poznańska 39, 62 – 400 Słupca
2. Pozostałe strony wyznaczone zgodnie z art. 28 kpa
Strony postępowania w trybie art. 74 ust. 3 w/cyt. ustawy w związku z art. 49kpa – tablica ogłoszeń Urzędu Miasta Słupcy i strona internetowa: www.bip.slupca.pl.
3. A/a.

Do wiadomości:

1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupcy ul. Kościuszki 9, 62 - 400 Słupca;
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60 – 529 Poznań.
3. Starosta Słupecki ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

Sporządził: DM

Sprawę prowadzi; Dorota Maleszka tel. 63 2772727 wewn. 226, email: dpo@miasto.slupca.pl
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 18 Numer strony: 1  2  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  11‑06‑2010 15:06:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  11‑06‑2010 15:06:00
Data ostatniej aktualizacji:
03‑08‑2023 09:35:37
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie