Oferty pracy


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy

01‑08‑2023 12:44:41

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko:
ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybra-na Pani:  

Lp. 1.
Imię: Karolina 
Nazwisko: Miler
Miejsce zamieszkania: Słupca


Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Karolina Miler spełniła wszystkie wymogi formalne. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca, między innymi związana z obsługą klienta pozwala sądzić, iż kandydatka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia 01.08.2023r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy

07‑07‑2023 13:12:44


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR

na stanowisko ds. obsługi klienta
w Urzędzie Miasta w Słupcy


I.    Wymagania w stosunku do kandydatów:
1.    Wymagania niezbędne:
a.    obywatelstwo polskie,
b.    wykształcenie wyższe,
c.    staż pracy minimum 2 lata,
d.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e.    niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2.    Wymagania dodatkowe:
a.    mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta,
b.    znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
c.    umiejętność biegłej obsługi komputera,
d.    praktyczna znajomość obsługi elektronicznej skrzynki nadawczo podawczej (ePUAP),
e.    bardzo dobra organizacji pracy,
f.    odporność na stres i działanie pod presją,
g.    zdolność rozwiązywania problemów,
h.    odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
i.    umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.


II.    Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1.    Udzielanie informacji dot. funkcjonowania Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych miasta.
3.    Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
4.    Obsługa interesantów w zakresie: wydawania druków wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie referatom celem ich załatwienia.
5.    Udzielanie informacji w sprawie składania i przyjmowania skarg, wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu Miasta i jednostek organiza-cyjnych miasta.
6.    Udostępnianie zbiorów przepisów aktów prawnych.
7.    Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji i przesyłek w Urzędzie oraz prowadzenie ich ewidencji.
8.    Obsługa kserokopiarki.
9.    Zastępstwo na stanowisku ds. obsługi sekretariatu.


III.    Warunki pracy:
1.    Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2.    Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3.    Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku (budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
4.    Przewidywany termin zatrudnienia – sierpień 2023r.


IV.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.


V.    Wymagane dokumenty:
1.    CV i list motywacyjny.
2.    Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3.    Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4.    Opinie, referencje.
5.    Oświadczenie o niekaralności.
6.    Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7.    Kwestionariusz osobowy.
8.    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.


VI.    Dodatkowe informacje:
1.    Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wyko-nywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2.    Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na sta-nowisko ds. obsługi klienta” w terminie do dnia 17 lipca 2023r. do godz. 16.30. Wszelkich informacji udziela Sekretarz Miasta tel. 63 277-27-27 wew. 202.
4.    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5.    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdza-jącego.
6.    Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7.    Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandy-datom po zakończeniu procedury naboru.
8.    Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia 07.07.2023r.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Doroty Gellner w Słupcy

09‑05‑2023 13:41:48

ZARZĄDZENIE NR  70/2023
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia  8 maja  2023 r.
w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Doroty Gellner w Słupcy
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) i art. 63 ust. 1 i 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz.1082 ze zm.) oraz § 1 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r.  poz. 1428) i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r.  poz.1449 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy na okres kadencji  od dnia 1 września 2023 roku.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem.
§ 4. Informację o ogłoszeniu konkursu należy zamieścić na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Oświaty i  Rozwoju Lokalnego Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załącznik do Zarządzenia Nr 70/2023
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 8 maja 2023 r.

Ogłoszenie o konkursie

Burmistrz Miasta Słupcy
ogłasza  konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1  z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy, ul. Okopowa 4A, 62 - 400 Słupca

I. Organ prowadzący szkołę: Gmina Miejska Słupca, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca.

II. Nazwa i adres  przedszkola, którego dotyczy konkurs: Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi    im. Doroty Gellner w Słupcy, ul. Okopowa 4A, 62-400 Slupca.

III. Wymagania wobec kandydatów:
    Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w  rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim  powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce. 
1. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie  pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole, placówce, bądź posiada wykształcenie wyższe i  tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i  kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela  w danej szkole podstawowej;
2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4) uzyskał:
a) co najmniej  bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy albo 
b)  w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni,
– przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora albo przed powierzeniem stanowiska dyrektora w przypadku, o którym mowa w art.63 ust. 11 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu, i w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust.12 tej ustawy;
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela  akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r. poz. 574) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289);
11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.
2. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o  przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) spełnia wymagania określone w §1 pkt 2,5,6,8,10 i 11 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 ze zm.).
3. Stanowisko dyrektora  publicznego przedszkola może zajmować również:
1) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty. Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub
2) nauczyciel mianowany lub dyplomowany zatrudniony na stanowisku innym niż określone w pkt 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej lub
3) nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z  2022 r. poz.854)
- spełniający wymagania określone w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy.
4. Za spełnianie wymogu uzyskania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy przed przystąpieniem do konkursu, uznaje się również uzyskanie pozytywnej oceny dorobku zawodowego  w okresie ostatniego roku przed przystąpieniem do niniejszego konkursu.

IV.  Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi   im. Doroty Gellner w Słupcy, ul. Okopowa 4A, 62 - 400 Słupca,
2) życiorys  z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
b) stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) stażu pracy w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt 2 pkt IV niniejszego ogłoszenia: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)   w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię –  jednego z niżej wymienionych dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie  toczy się postępowanie o  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w  art. 31 ust.1 pkt  4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
12) poświadczoną przez kandydata  za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
13) oświadczenie, że kandydat nie  był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o  której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.)  lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i  korzysta z pełni praw publicznych;
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia oraz klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego, Komisja Konkursowa ma prawo żądać przedłożenia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość  oraz posiadane obywatelstwo.

V. Termin i sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać:
1) w zamkniętych kopertach z  podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym (adres zamieszkania lub adres do korespondencji kandydata) i  dopiskiem 
„Konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Doroty Gellner w Słupcy”
w terminie do dnia 23 maja 2023 r. do godz.15:00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca, 
2) w przypadku ofert składanych pocztą należy przesłać na adres korespondencyjny:
Urząd Miasta w Słupcy
62 - 400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
do dnia 23 maja  2023 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy).
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta w Słupcy po terminie wskazanym w ppkt 1 i 2  pkt V ogłoszenia nie będą rozpatrywane,
3) nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.

VI. Sposób powiadomienia o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego:
    Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Słupcy odrębnym zarządzeniem.
    O terminie i  miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej na wskazany w ofercie adres do korespondencji.
    

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy

09‑05‑2023 13:56:22

ZARZĄDZENIE NR  71/2023
BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY
z dnia 8 maja 2023 r.
w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) i art. 63 ust. 1 i 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz.1082 ze zm.) oraz § 1 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r.  poz. 1428) i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r.  poz.1449 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy na okres kadencji  od dnia 1 września 2023 roku.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem.
§ 4. Informację o ogłoszeniu konkursu należy zamieścić na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Oświaty i  Rozwoju Lokalnego Urzędu Miasta w Słupcy.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania


Załącznik do Zarządzenia Nr 71/2023
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 8 maja 2023 r.

Ogłoszenie o konkursie

Burmistrz Miasta Słupcy
ogłasza  konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy, ul. Armii Krajowej 4A, 62 - 400 Słupca

I. Organ prowadzący szkołę: Gmina Miejska Słupca, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca.

II. Nazwa i adres  przedszkola, którego dotyczy konkurs: Przedszkole nr 2 „Miś” w Słupcy, ul. Armii Krajowej 4A, 62 - 400 Słupca.

III. Wymagania wobec kandydatów:
    Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w  rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim  powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce. 
1. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie  pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole, placówce, bądź posiada wykształcenie wyższe i  tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i  kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela  w danej szkole podstawowej;
2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4) uzyskał:
a) co najmniej  bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy albo 
b)  w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni,
– przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora albo przed powierzeniem stanowiska dyrektora w przypadku, o którym mowa w art.63 ust. 11 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu, i w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust.12 tej ustawy;
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela  akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r. poz. 574) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289);
11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.
2. Stanowisko dyrektora publicznego przedszkola może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o  przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) spełnia wymagania określone w §1 pkt 2,5,6,8,10 i 11 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 ze zm.).
3. Stanowisko dyrektora  publicznego przedszkola może zajmować również:
1) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty. Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub
2) nauczyciel mianowany lub dyplomowany zatrudniony na stanowisku innym niż określone w pkt 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej lub
3) nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z  2022 r. poz.854)
- spełniający wymagania określone w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy.
4. Za spełnianie wymogu uzyskania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy przed przystąpieniem do konkursu, uznaje się również uzyskanie pozytywnej oceny dorobku zawodowego  w okresie ostatniego roku przed przystąpieniem do niniejszego konkursu.

IV.  Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy. ul. Armii Krajowej 4A, 62 - 400 Słupca,
2) życiorys  z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
b) stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) stażu pracy w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt 2 pkt IV niniejszego ogłoszenia: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)   w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię –  jednego z niżej wymienionych dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie  toczy się postępowanie o  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w  art. 31 ust.1 pkt  4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
12) poświadczoną przez kandydata  za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
13) oświadczenie, że kandydat nie  był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o  której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.)  lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i  korzysta z pełni praw publicznych;
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia oraz klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego, Komisja Konkursowa ma prawo żądać przedłożenia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość  oraz posiadane obywatelstwo.

V. Termin i sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać:
1) w zamkniętych kopertach z  podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym (adres zamieszkania lub adres do korespondencji kandydata) i  dopiskiem 
„Konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola nr 2 „Miś” w Słupcy”
w terminie do dnia 23 maja 2023 r. do godz.15:00 w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca, 
2)  w przypadku ofert składanych pocztą należy przesłać na adres korespondencyjny:
Urząd Miasta w Słupcy
62 - 400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
do dnia 23 maja 2023 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy).
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta w Słupcy po terminie wskazanym w ppkt 1 i 2  pkt V ogłoszenia nie będą rozpatrywane,
3) nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.

VI. Sposób powiadomienia o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego:
    Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Słupcy odrębnym zarządzeniem.
    O terminie i  miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej na wskazany w ofercie adres do korespondencji.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZARZĄDZENIE NR 44 / 2023 BURMISTRZA MIASTA SŁUPCY

14‑03‑2023 10:23:12

z dnia 13 marca 2023 r.


w  sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) i art. 63 ust. 1 i 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz.1082 ze zm.) oraz § 1 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r.  poz. 1428) i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r.  poz.1449 ze zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1. Ogłaszam konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1   im. Komisji Edukacji Narodowej  w Słupcy na okres kadencji  od dnia 1 września 2023 roku.

§ 2. Ogłoszenie o konkursie stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem.

§ 4. Informację o ogłoszeniu konkursu należy zamieścić na stronie internetowej Urzędu Miasta w Słupcy i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Słupcy.

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Oświaty i  Rozwoju Lokalnego Urzędu Miasta w Słupcy.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

Ogłoszenie o konkursie

Burmistrz Miasta Słupcy
ogłasza  konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy, plac Szkolny 1a, 62 - 400 Słupca

I. Organ prowadzący szkołę: Gmina Miejska Słupca, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca.


II. Nazwa i adres  szkoły, której dotyczy konkurs: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy, plac Szkolny 1a, 62 - 400 Słupca.


III. Wymagania wobec kandydatów:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w  rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim  powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce.

1. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie  pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole, placówce, bądź posiada wykształcenie wyższe i  tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, oraz przygotowanie pedagogiczne i  kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela  w danej szkole podstawowej;
2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
4) uzyskał:
a) co najmniej  bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy albo
b)  w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni
– przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art.63 ust.11 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu, i w przypadku,             o którym mowa w art. 63 ust.12 tej ustawy;               
5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela  akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r. poz. 574) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289);
11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.
2. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o  przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
5) spełnia wymagania określone w §1 pkt 2,5,6,8,10 i 11 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 ze zm.).
3. Stanowisko dyrektora  w publicznej szkole może zajmować również:
1) nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty. Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub
2) nauczyciel mianowany lub dyplomowany zatrudniony na stanowisku innym niż określone w pkt 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej lub
3) nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z  2022 r. poz.854)
- spełniający wymagania określone w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy.
4. Za spełnianie wymogu uzyskania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy przed przystąpieniem do konkursu, uznaje się również uzyskanie pozytywnej oceny dorobku zawodowego  w okresie ostatniego roku przed przystąpieniem do niniejszego konkursu.


IV.  Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy, pl. Szkolny 1a, 62 - 400 Słupca,
2) życiorys  z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
b) stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) stażu pracy w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt 2 pkt IV niniejszego ogłoszenia: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)   w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię –  jednego z niżej wymienionych dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie  toczy się postępowanie o  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w  art. 31 ust.1 pkt  4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata  za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat nie  był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o  której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.)  lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i  korzysta z pełni praw publicznych;
16) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia oraz klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego, Komisja Konkursowa ma prawo żądać przedłożenia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość  oraz posiadane obywatelstwo.


V. Termin i sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać:
1) w zamkniętych kopertach z  podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym (adres zamieszkania lub adres do korespondencji kandydata) i  dopiskiem
„Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy”
w terminie do dnia 31 marca 2023 r. do godz.15:00 w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca,
2)  w przypadku ofert składanych pocztą należy przesłać na adres korespondencyjny:
Urząd Miasta w Słupcy
62 - 400 Słupca
ul. Pułaskiego 21
do dnia 31 marca  2023 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy).
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta w Słupcy po terminie wskazanym w ppkt 1 i 2  pkt V ogłoszenia nie będą rozpatrywane,
3) nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.


VI. Sposób powiadomienia o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego:
    Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Słupcy odrębnym zarządzeniem.
    O terminie i  miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej na wskazany w ofercie adres do korespondencji.

 

Załącznik nr 1 do ogłoszenia
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy


w celu :
- rozpatrzenia mojej oferty w konkursie* TAK/ NIE
- późniejszych kontaktów w przedłożonej sprawie* TAK/NIE
*właściwe podkreślić


Zostałem/ zostałam poinformowany, że
wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz, że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w tej samej formie, w jaki została ona udzielona.
…………………          …………………

(data)                         (podpis kandydata)
 

 

Załącznik nr 2 do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- W RAMACH KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W SŁUPCY


Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Słupca reprezentowana przez Burmistrza Miasta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62 - 400 Słupca, tel. 63 277-27-27, e-mail: um@miasto.slupca.pl.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@miasto.slupca.pl, tel. 63 277-27-27 w. 105 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy. Podstawa prawna: art. 63 ustawy z dnia 22 maja 2020 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
4) Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celach dla których zostały zebrane. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz.164 ze zm.) oraz z klasyfikacją wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. opubl. w Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.)
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl
8) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Niepodanie danych osobowych będzie skutkować pozostawieniem oferty bez rozpatrzenia.
9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i udostępniane organizacjom międzynarodowym.
10) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Oświadczam, że zapoznałem (am) się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
...............................    ...................................
(data)                                (podpis kandydata)

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca

31‑01‑2023 13:24:10

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko zostały wybrane Panie:  
Lp. 1.
Imię: Klaudia
Nazwisko: Wojciechowska
Miejsce zamieszkania: Meszna

Lp. 2.
Imię: Magdalena
Nazwisko: Grzywińska
Miejsce zamieszkania: Słupca

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Klaudia Wojciechowska oraz Pani Magdalena Grzywińska spełniły wszystkie wymogi formalne, ponadto posiadają doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. W rozmowie rekrutacyjnej dały się poznać jako osoby opanowane, konkretne, cechujące się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazały się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca w administracji samorządowej, w tym między innymi związa-na z obsługą klienta pozwala sądzić, iż kandydatki w pełni wywiążą się z powierzonych ob-owiązków i będą je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.

 

 


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  31.01.2023r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. obsługi klienta w Urzędzie Miasta w Słupcy

11‑01‑2023 14:49:16


BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR

na stanowisko ds. obsługi klienta
w Urzędzie Miasta w Słupcy


I.    Wymagania w stosunku do kandydatów:
1.    Wymagania niezbędne:
a.    obywatelstwo polskie,
b.    wykształcenie wyższe,
c.    staż pracy minimum 2 lata,
d.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e.    niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2.    Wymagania dodatkowe:
a.    mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta,
b.    znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
c.    umiejętność biegłej obsługi komputera,
d.    praktyczna znajomość obsługi elektronicznej skrzynki nadawczo podawczej (ePUAP),
e.    bardzo dobra organizacji pracy,
f.    odporność na stres i działanie pod presją,
g.    zdolność rozwiązywania problemów,
h.    odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
i.    umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.


II.    Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1.    Udzielanie informacji dot. funkcjonowania Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych miasta.
3.    Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
4.    Obsługa interesantów w zakresie: wydawania druków wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie referatom celem ich załatwienia.
5.    Udzielanie informacji w sprawie składania i przyjmowania skarg, wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu Miasta i jednostek organiza-cyjnych miasta.
6.    Udostępnianie zbiorów przepisów aktów prawnych.
7.    Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji i przesyłek w Urzędzie oraz prowadzenie ich ewidencji.
8.    Obsługa kserokopiarki.
9.    Zastępstwo na stanowisku ds. obsługi sekretariatu.


III.    Warunki pracy:
1.    Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2.    Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy (dwa etaty).
3.    Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku (budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
4.    Przewidywany termin zatrudnienia – luty 2023r.


IV.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.


V.    Wymagane dokumenty:
1.    CV i list motywacyjny.
2.    Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3.    Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4.    Opinie, referencje.
5.    Oświadczenie o niekaralności.
6.    Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7.    Kwestionariusz osobowy.
8.    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.


VI.    Dodatkowe informacje:
1.    Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wyko-nywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2.    Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na sta-nowisko ds. obsługi klienta” w terminie do dnia 23 stycznia 2023r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4.    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5.    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdza-jącego.
6.    Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7.    Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandy-datom po zakończeniu procedury naboru.
8.    Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk

Słupca, dnia 11.01.2023r.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko: ds. księgowości w Urzędzie Miasta w Słupcy

11‑01‑2023 10:51:17

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
ds. księgowości w Urzędzie Miasta w Słupcy
w Urzędzie Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani:  
Lp. 1.
Imię: Karolina
Nazwisko: Lehmann
Miejsce zamieszkania: Słupca

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Karolina Lehmann spełniła wszystkie wymogi formalne, ponadto posiada ponad trzyletnie doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. W rozmowie rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień wynikających z zakresu zadań na aplikowanym stanowisku, jak również podstawowych zagadnień prawa samorządowego i postępowania administracyjnego.
Dotychczasowa praca w administracji samorządowej Pani Karoliny Lehmann pozwala sądzić, iż kandydatka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie je wykonywać w sposób kompetentny i odpowiedzialny.

 


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  11.01.2023r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. księgowości w Urzędzie Miasta w Słupcy

12‑12‑2022 13:25:58

BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA NABÓR


na stanowisko ds. księgowości
w Urzędzie Miasta w Słupcy

 

I.    Wymagania w stosunku do kandydatów:
1.    Wymagania niezbędne:
a.    obywatelstwo polskie,
b.    wykształcenie wyższe,
c.    staż pracy minimum 2 lata,
d.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e.    niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie,
f.    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
2.    Wymagania dodatkowe:
a.    doświadczenie w pracy w księgowości lub w administracji samorządowej,
b.    preferowane wykształcenie na kierunkach: rachunkowość, finanse, ekonomia,
c.    znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, samo-rządzie gminnym,  podatkach i opłatach lokalnych, opłacie skarbowej, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność sto-sowania instrukcji kancelaryjnej, rozporządzenia Ministra Rozwoju i  Finansów z dnia 13 września 2017r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów bu-dżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospo-litej Polskiej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 marca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu ustalania wartości zobowiązań zaliczanych do państwowego długu publicznego, długu Skarbu Państwa, wartości zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji, Komunikatu Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych,
d.    dobra znajomość obsługi komputera,
e.    zdolność rozwiązywania problemów,
f.    odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g.    umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi.


II.    Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1.    Prowadzenie ksiąg rachunkowych księgowości podatkowej metodą komputerową tj. bieżące księgowanie wpłat i zwrotów.
2.    Prowadzenie rejestru faktur, rozdysponowanie faktur do opisu na poszczególne referaty,
3.    Bieżące księgowanie dochodów budżetowych metodą komputerową oraz nadawanie dokumentom księgowym numerów, pod którymi zosta-ły zaewidencjonowane,
4.    Księgowanie sprawozdań miesięcznych Rb-27S, Rb-28S i Rb-27,
5.    Prowadzenie dzienników obrotów miesięcznie,
6.    Miesięczne uzgadnianie dochodów budżetowych z księgowymi podatkowymi oraz sald na kontach bankowych,
7.    Przygotowywanie dokumentów tj. rachunków, faktur do dokonywania przelewów, sporządzanie przelewów,
8.    Wprowadzanie na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta układu wykonawczego budżetu oraz dokonywanie zmian w układzie wyko-nawczym w czasie roku budżetowego,
9.    Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego wraz ze sporządzeniem spisu zdawczo-odbiorczego referatu,
10.    Sporządzanie sprawozdań Rb-27S, RB-28S, Rb-27ZZ.


III.    Warunki pracy:
1.    Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych,
2.    Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy,
3.    Stanowisko pracy znajduje się na  I piętrze budynku (budynek jest przystosowany dla poruszania się na wózku inwalidzkim).
4.    Przewidywany termin zatrudnienia – styczeń 2023r.


IV.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.


V.    Wymagane dokumenty:
1.    CV i list motywacyjny.
2.    Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3.    Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawa-nia
w stosunku pracy.
4.    Opinie, referencje.
5.    Oświadczenie o niekaralności.
6.    Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7.    Kwestionariusz osobowy.
8.    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.


VI.    Dodatkowe informacje:
1.    Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykony-wania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
2.    Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę,
3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocz-tą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości” w terminie do dnia 22 grudnia 2022r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
4.    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
5.    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.
6.    Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
7.    Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po za-kończeniu procedury naboru.
8.    Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia 12.12.2022r.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

21‑01‑2022 08:58:54

INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU

na stanowisko:
DYREKTORA 
MIEJSKIEGO DOMU KULTURY W SŁUPCY 
ul. Traugutta 5  62-400 Słupca


Informujemy, że w wyniku zakończenia postępowania konkursowego na ww. stanowisko zo-stała wybrana Pani:  

Lp.  Imię Nazwisko
1. Anita Kubicka

       
            

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anita Kubicka od 17 lat związana jest zawodowo z samorządem lokalnym, dzięki temu bardzo dobrze zna potrzeby mieszkańców miasta, między innymi w dziedzinie kultury i sztuki. 
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się dobrą współpracą z jed-nostkami samorządowymi, lokalnymi instytucjami, przedsiębiorcami oraz organizacjami poza-rządowymi. Współpracowała również z grupami artystycznymi i środowiskami twórczymi. Posiada duże doświadczenie w organizacji przedsięwzięć promocyjnych związanych z dzia-łalnością kulturalną. Wiedza i doświadczenie Pani Anity Kubickiej w pozyskiwaniu pozabu-dżetowych środków finansowych, w szczególności w dziedzinie kultury zapewne przyczyni się do rozwoju domu kultury oraz jego atrakcyjności.  
W trakcie rozmowy konkursowej dała się poznać jako osoba opanowana, konkretna, cechująca się swobodą i lekkością wypowiedzi. Zaprezentowała spójny program funkcjono-wania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy oraz koncepcję współpracy jednostki z innymi pla-cówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi, co pozwala sądzić, iż Pana Anita Kubicka w pełni wywiąże się z powierzonych obowiązków i będzie kierować po-wierzoną jednostką w sposób kompetentny i odpowiedzialny.


Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk


Słupca, dnia  21.01.2022r.
 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 64 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Zaradzki
email: redaktor@bip.slupca.pl tel.:063 277 27 27 fax: 063 277 26 69
, w dniu:  14‑05‑2007 11:51:00
Data ostatniej aktualizacji:
01‑08‑2023 12:45:52
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie